quote:AFAV-enquête: Laat je kijkwensen horen & win vergoeding ticket Its Showtime 21-05
http://www.mixfight.nl/fo(...)0%99s-Showtime-21-05
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Zoiets zou ik niet zozeer 'bewust' verliezen noemen..
Opzich wel aardig ja, die Chahid heeft vorig jaar een geweldige partij tegen Mike Zambidis gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mooie card, 3 echte toppers (of 4)
[..]
Ik heb het idee dat sommigen een beetje onderschatten hoe goed de guard van Werdum is..quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?
Zou je denken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef Fenomeno het volgende:
Bully beatdown, die verhalen altijd, dat moet wel in scene gezet zijn
knalpartij iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?
[..]
Opzich wel aardig ja, die Chahid heeft vorig jaar een geweldige partij tegen Mike Zambidis gehad.
Ik ook niet eigenlijk, hij is soms wat stil bij de matches, maar ik zie Dos Santos niet zoveel meer doen eigenlijk. Matt Hughes komen laten helpen was erg mooi voor zijn team. Vindt trouwens altijd dat mensen vaak snel de coaches de schuld geven, terwijl hun maar 1 week (?) met de vechter echt kunnen voorbereiden.quote:Ik vind Brock nog niet eens een slechte coach. Dt hele team loopt de kantjes er vanaf, terwijl dat andere team vol gas traint.
Ze gaan niet voor de UFC, ze willen alleen maar beroemd worden en dan krijg je van die mietjes die al tappen als de rnc nog maar halverwege is!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk dat hij gewoon hun traint hoe hij getrained is. En zo trainen er veel meer. Helaas zijn het veel kleine jongens die er niet tegen kunnen als je zegt dat ze shit zijn en gaan ze huilen.
Dit zou Mayhem echt moeten winnen. Hij zou voor zowel Shields als GSP een mooie matchup zijn.quote:
Ik denk dat het echt een boxing match gaat worden, waarbij Kharitonov " " gaat demonstreren.quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Fenomeno het volgende:
Sergei maakt gehakt van mighty mo, die man moet echt met pensioen
Dit +1.quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit zou Mayhem echt moeten winnen. Hij zou voor zowel Shields als GSP een mooie matchup zijn.
Vecht hij nou op WW of MW? Want Paxlie geeft WW fighters aan en jij MW..quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Is weer een voorbeeld van geweldige matchmaking hoor
Geef hem right off the bat een tough son of a bitch om te kijken hoe Mayhem het in de UFC zal doen.
Daarna Damian Maia en vervolgens een title fight tegen Anderson SIlva
Mayhem for president
Hij heeft jaren lang op 1 fight na altijd op MW gevochten, daarnaast is Aaron Simpson ook een MW.quote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vecht hij nou op WW of MW? Want Paxlie geeft WW fighters aan en jij MW..
En jij denkt dat hij Maia al heeft verslagen of wat?
Evans zal moeten vechten.. hij staat al 11 maanden droog op dit moment, de rest in de top 10 heeft al fightsquote:Op maandag 25 april 2011 19:21 schreef Fenomeno het volgende:
Interim title shot voor davis?
Zijn mensen die het meer verdienen..
Augustus is het pas, Machida heeft dan 3 maanden tijd, is dat niet genoeg om voor te bereiden?quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Evans zal moeten vechten.. hij staat al 11 maanden droog op dit moment, de rest in de top 10 heeft al fights
binnen nu en 4 maanden.
Couture vs. Machida
Ortiz vs. Bader
Griffin vs. Rua
Hamill vs. Rampage
Davis is dan ook volkomen logisch wat mij betreft, Machida zou de keuze zijn geweest als hij
niet over paar weken tegen Couture zou uitkomen denk ik!
Ligt eraan hoe Machida uit zijn gevecht met Randy komt, misschien hadden ze UFC 129 moeten afwachten. Maar ik denk dat het either way te snel komt voor Machida.quote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Augustus is het pas, Machida heeft dan 3 maanden tijd, is dat niet genoeg om voor te bereiden?
hij moet eerst maar eens winnen tegen randy, ik voorzie een herhaling van randy vs brandon.quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe Machida uit zijn gevecht met Randy komt, misschien hadden ze UFC 129 moeten afwachten. Maar ik denk dat het either way te snel komt voor Machida.
Waarschijnlijk zal hij maand of 2 niet mogen trainen na zijn fight met Randy en voor een fight tegen Rashad Evans heb je gewoon een volledig trainingskamp nodig.
Is een fantasy match, wordt gevoid als het niet doorgaat, wordt verplaatst naar de datum van het gevecht als het wel binnen nu en die datum plaats vindtquote:Op maandag 25 april 2011 13:07 schreef Geo3kant het volgende:
Unibet heeft op 2 jan 2012 GSP vs Anderson Silva staan, kun je zo op wedden. Lijkt me een foutje?
fuck zeg, dat is balen! je zou bijna denken dat ie het zo gespeeld hebt zodat ie toch niet tegen rashad hoeft.quote:Op maandag 25 april 2011 19:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Jon Jones injured, Phil Davis vs. Rashad Evans now targeted for UFC 133
Zeker! Nog maar 5 dagen voordat het event gaat beginnenquote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Kunnen we al voorspellen trouwens?
Zit op mobiel ds kan nu de matchups niet posten, maar het is er al wel ongeveer tijd voor
loop niet warm voor GSP,maar sta intussen zolang droog, dat de dorst onthoudbaar wordtquote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeker! Nog maar 5 dagen voordat het event gaat beginnen
Ik verwacht de komende dagen dus van iedereen de picks voor de main card!!
quote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef Paxlie het volgende:
* Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre (c) vs. Jake Shields
* Featherweight Championship bout: José Aldo (c) vs. Mark Hominick
* Light Heavyweight bout: Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
* Light Heavyweight bout: Randy Couture vs. Brazil Lyoto Machida
* Lightweight bout: Mark Bocek vs. Ben Henderson
Preliminary Card (Spike TV)
* Welterweight bout: Nate Diaz vs. Rory MacDonald
* Welterweight bout: Sean Pierson vs.Jake Ellenberger
Preliminary Card (Facebook)
* Welterweight bout: Claude Patrick vs. Daniel Roberts
* Bantamweight bout: Ivan Menjivar vs. Charlie Valencia
* Middleweight bout: Jason MacDonald vs. Ryan Jensen
* Lightweight bout: John Makdessi vs. Kyle Watson
* Featherweight bout: Yves Jabouin vs. Pablo Garza
Henderson vs Cerrone 1quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
Bocek kan Henderson makkelijk submitten maar Hernderson zijn botten zijn niet normaal, al vaker een sub gezien dat iedereen tapt maar hij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |