Dat gaat de verkeerde kant op... terwijl de laatste Bellator erg goed was!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Bellator 35 ratings: 200,000 viewers
Bellator 36 ratings: 230,000
Bellator 37 ratings: 173,000
Bellator 38 ratings: 150,000
Bellator 39 ratings: 174,000
Bellator 40 ratings: 218,000
Bellator 41 ratings: 132,000
Wel K-1 in Lyon met de comeback van Badr Hari en daarnaast ook Chahid Oulad El Hadj tegen Petrosyan, Anderson Silva vs Daniel Ghita, Igor Mihaljevic vs Tyrone Spong. (Meer info)quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Cool.Time het volgende:
Wordt er nog ergens in Europa (liefst zuiden van Europa of Duitsland) een MMA fight gehouden in de zomer?
Wij willen namelijk met een vriendengroep er op vakantie naartoe.
Alistair vs Fedor is erg onwaarschijnlijk op dit moment. Als Alistair klaar is met de HW GP dan verhuist hij waarschijnlijk naar de UFC. Fedor gaat waarschijnlijk tegen Henderson vechten.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:40 schreef Nober het volgende:
Ik hou niet zo van MMA, mede ook doordat er maar weinig Nederlanders aan meedoen en omdat het vrijwel altijd in Amerika is. Zo af en toe youtube ik wel is wat, als er weer een UFC of Strikeforce toernooi is geweest.
Maar ik ben benieuwd naar Alistair Overeem, dat toernooi op 18 juni had wel wat eerder gemogen als je het mij vraagt!
Kan iemand mij vertellen of Alistair vs Fedor er ooit zal komen? Ik denk zelf namelijk van niet, Fedor doet er alles aan om hem te ontlopen, zo verloor hij (wellicht bewust) al van Fabricio Werdum.
Mooie card, 3 echte toppers (of 4)quote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel K-1 in Lyon met de comeback van Badr Hari en daarnaast ook Chahid Oulad El Hadj tegen Petrosyan, Anderson Silva vs Daniel Ghita, Igor Mihaljevic vs Tyrone Spong. (Meer info)
Van dat gevecht zijn veel mooie matrix achtige gif'squote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Fyodor het volgende:
Hier kan ik gewoon lang naar kijken, blijft geweldig!
[ afbeelding ]
Alistair tegen Fedor is ook niet meer zo van belang op dit moment. Alistair is bezig om te bewijzen dat hij de beste HW is en Fedor moet zich terugknokken van 2 nederlagen. Als Alistair blijft winnen voorlopig dan zie ik de match niet meer gebeuren. Als Alistair verliest wel. Maar dan is de charme wel van het gevecht af vergeleken met hoe de dingen er vorig jaar voorstonden.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:40 schreef Nober het volgende:
Ik hou niet zo van MMA, mede ook doordat er maar weinig Nederlanders aan meedoen en omdat het vrijwel altijd in Amerika is. Zo af en toe youtube ik wel is wat, als er weer een UFC of Strikeforce toernooi is geweest.
Maar ik ben benieuwd naar Alistair Overeem, dat toernooi op 18 juni had wel wat eerder gemogen als je het mij vraagt!
Kan iemand mij vertellen of Alistair vs Fedor er ooit zal komen? Ik denk zelf namelijk van niet, Fedor doet er alles aan om hem te ontlopen, zo verloor hij (wellicht bewust) al van Fabricio Werdum.
pech voor hem, rematch alleen bij slechte judges!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:02 schreef Brawler het volgende:
19/04/11 - Belfort on Anderson: "It was a lucky shot, I want a rematch"
Anderson Silva and Vitor Belforts recent fight generated a level of coverage never seen before in the Brazilian media. It captured a mainstream audience, with the event being reported on even by regular daily newspapers and TV programs. a boom for the mixed martial arts in Brazil which is still being talked about.
As if to underline that, Belfort appeared on UFC Sem Limites this week - an MMA program broadcast on RedeTV - to explained how he was caught by surprise by the Silva front kick which knocked him out early in the round.
The unique thing I did badly in that fight was not moving, [standing still] for too long. In the moment that I stopped, I didnt expect that he could land with that kick. Nobody, not even himself, expected that. He was shocked by the way he landed the kick and with the result of it.
"But I was doing very well and trained very hard. All the Brazilian and American fans, people from the whole world know how much I dedicated myself for that fight. I came from injury but I didnt feel scared to face him.
"On the contrary, I was in the fight but then that hit landed by chance. I believe what happened was just a one-off moment he had in the fight. He made the most of that and conquered the victory.
"I dont believe in luck. The more you train the more luck you have, but certainly that was a hit that he will land once out of one thousand attempts. I would like to get the rematch to be sure. It left a bad taste because I know I was feeling very well. Everybody says I was superior in the beginning of the battle, looking for the fight, and I know he was insecure to trade with the hands.
But Anderson is a very versatile fighter, he is very intelligent and has been coming off a sequence of wins while I came from injury. His timing inside the Octagon weighed a little. The moment I stood still, he caught me and executed me. But obviously I would like a revenge, a second chance. I think not only me but also everybody from Brazil and rest of the world wants it.
Belfort waits for news on his return to the Octagon and doesnt rule out the chance of performing at other weight classes if it pleases the organization and the fans.
Echt fantastisch inderdaad, eigenlijk hoef ik alleen maar GSP - Silva en Jones - Silva echt nog te zien. Wordt ook tijd gezien de leeftijd van Anderson.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Fyodor het volgende:
Hier kan ik gewoon lang naar kijken, blijft geweldig!
[ afbeelding ]
En terecht. Niets rematch. Belfortquote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pech voor hem, rematch alleen bij slechte judges!
Thnx Nober!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel K-1 in Lyon met de comeback van Badr Hari en daarnaast ook Chahid Oulad El Hadj tegen Petrosyan, Anderson Silva vs Daniel Ghita, Igor Mihaljevic vs Tyrone Spong. (Meer info)
Ongetwijfeld, maar dan niet gala's van het kaliber UFC. Er zijn genoeg kleinschalige gala's, ik ben laatst in Hamburg bij Hayastan geweest. Erg leuk, want dan zit je met je neus op de kooi. Misschien kun je op www.groundandpound.de wat info vinden over MMA gala's.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Cool.Time het volgende:
[..]
Thnx Nober!
Worden er geen MMA -fights elders gehouden, zoals in Duitsland of iets dergelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JDS is echt apart, hoe bruut hij in de ring is .. maar buiten de ring het is net een kind. Altijd lachen, geintjes..geweldig.
Ik weet niet wie het zei maar iemand zei over JDS "He's a 10 year old kid in a grown mans body"
[ Bericht 13% gewijzigd door Geo3kant op 21-04-2011 13:18:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Geo3kant op 21-04-2011 13:46:05 ]
quote:AFAV-enquête: Laat je kijkwensen horen & win vergoeding ticket Its Showtime 21-05
http://www.mixfight.nl/fo(...)0%99s-Showtime-21-05
Ingevuldquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Fyodor het volgende:
Even spammen voor een collega student, lijkt me hier wel geoorloofd:
[..]
Ben ik het mee eens, vanaf daar is het echt downhill gegaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Tot nu toe zijn de gevechten niet echt spectaculair te noemen.. Er zijn sowieso sinds Ryan Bader in seizoen 8 niet echt veelbelovende winnaars geweest. Alleen Brookins kan eventueel nog wat worden, maar de rest is hooguit middenmoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die het met me eens is, ik heb al vaak geroepen dat TUF totaal geen talenten meer oplevert de laatste pakweg 5 jaar. Maar ik kreeg altijd hevige tegenstandquote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Tot nu toe zijn de gevechten niet echt spectaculair te noemen.. Er zijn sowieso sinds Ryan Bader in seizoen 8 niet echt veelbelovende winnaars geweest. Alleen Brookins kan eventueel nog wat worden, maar de rest is hooguit middenmoot.
Klopt. Het laatste seizoen dat echt veel talent had, was seizoen 5 met Maynard, Diaz, Lauzon, Wiman en Miller. Niet allemaal wereldtoppers, maar wel goed genoeg voor een vaste plek in de meest talentvolle divisie van de UFC. Ik vond seizoen 5 ook meteen by far het leukste seizoen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is, ik heb al vaak geroepen dat TUF totaal geen talenten meer oplevert de laatste pakweg 5 jaar. Maar ik kreeg altijd hevige tegenstand
Beter had Vitor het niet kunnen treffen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Fyodor het volgende:
Belfort VS Akiyama to headline UFC 133 in Philadelphia
Vet!
quote:AFAV-enquête: Laat je kijkwensen horen & win vergoeding ticket Its Showtime 21-05
http://www.mixfight.nl/fo(...)0%99s-Showtime-21-05
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Zoiets zou ik niet zozeer 'bewust' verliezen noemen..
Opzich wel aardig ja, die Chahid heeft vorig jaar een geweldige partij tegen Mike Zambidis gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mooie card, 3 echte toppers (of 4)
[..]
Ik heb het idee dat sommigen een beetje onderschatten hoe goed de guard van Werdum is..quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |