quote:The UFC has "provisionally booked" a date of October 15, 2011, for the Ice Arena in Nottingham, UK, according to This Is Nottingham.
Nothing official has been confirmed at this time as Nottingham still faces opposition from Liverpool to stage the event.
Maken we er meteen een FOK! meet vanquote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Tof... Ik zal toch echt eens een keer een event mee moeten maken... Nu maar hopen op een degelijke line-up..
Mmmmmm.... Klinkt leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Als jullie geinteresseerd zijn kan je altijd gratis een lesje meepakken in Amsterdam!
www.r-grip.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wie betaalt er nu per les (10 euro)? De all-in prijs (50 euro) is redelijk en haal je er dik uit met 4 dagen in de week les. Al zijn de tijden iets minder (20-22), waarom niet gewoon 18.30 of 19.00 beginnen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
No offence, maar dat is een flinke prijs die je per les moet betalen. Gelukkig ben ik goed voorzien hier in het oosten
Grappig, kwist niet dat Hans Nijman (gast in die groene trainingspak) nu bij Mike's Gym zit.quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef incognitoomuch het volgende:
10 april heeft onze dojo (R-Grip) meegedaan met een MMA evenement dat werd georganiseerd door Mike's Gym.
Onze boy Gary van Lange had van één van Mike's students gewonnen... en hoe!
Check de slam @ 3:50 die de ring een flinke deuk heeft opgeleverd...![]()
Nijman doet dit al een tijdje. Ik heb hem in ieder geval al eens bij Manhoef in de hoek gezien en volgens mij zelfs een keertje al bij Badr Hari.quote:Op maandag 18 april 2011 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Grappig, kwist niet dat Hans Nijman (gast in die groene trainingspak) nu bij Mike's Gym zit.
Ik dacht dat Gerard Gordeau de eerste nederlandse UFC vechter was, aangezien hij in UFC 1 zatquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:04 schreef slashdotter3 het volgende:
- Remco Pardoel (neerlands eerste UFC fighter)
Gordeau zat in UFC1, Pardoel begon bij UFC 2. Maar voor mij maakt het weinig uit iig, allebei UFC vechters vanaf het begin. Verder was Orlando Wiet ook een halve Nederlander en er zat nog een Nederlander in de eerste UFC's, ben zijn naam even kwijt. Hij heeft slechts 1x gevochten toen en die partij ook gewonnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gerard Gordeau de eerste nederlandse UFC vechter was, aangezien hij in UFC 1 zat
Maar dit is niet gebaseerd op veel kennis hoor
Vind het juist lekker! Gelijk na werk eerst ff rustig eten, en daarna op me dooie gemak naar de gym. En dan na het trainen gelijk naar bedquote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar wie betaalt er nu per les (10 euro)? De all-in prijs (50 euro) is redelijk en haal je er dik uit met 4 dagen in de week les. Al zijn de tijden iets minder (20-22), waarom niet gewoon 18.30 of 19.00 beginnen?
Misschien dat Nottingham's finest Paul Daley weer terugkomt bij de UFC?quote:Op maandag 18 april 2011 23:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jammer dat de Engeland card meestal niet zo best is. En meestal gratis in Amerika, en dan een week later een grote "echte" PPV.
Zo neemt niemand het serieus natuurlijk.
Dat gaat de verkeerde kant op... terwijl de laatste Bellator erg goed was!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Bellator 35 ratings: 200,000 viewers
Bellator 36 ratings: 230,000
Bellator 37 ratings: 173,000
Bellator 38 ratings: 150,000
Bellator 39 ratings: 174,000
Bellator 40 ratings: 218,000
Bellator 41 ratings: 132,000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |