quote:AFAV-enquête: Laat je kijkwensen horen & win vergoeding ticket Its Showtime 21-05
http://www.mixfight.nl/fo(...)0%99s-Showtime-21-05
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Zoiets zou ik niet zozeer 'bewust' verliezen noemen..
Opzich wel aardig ja, die Chahid heeft vorig jaar een geweldige partij tegen Mike Zambidis gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mooie card, 3 echte toppers (of 4)
[..]
Ik heb het idee dat sommigen een beetje onderschatten hoe goed de guard van Werdum is..quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?
Zou je denken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef Fenomeno het volgende:
Bully beatdown, die verhalen altijd, dat moet wel in scene gezet zijn
knalpartij iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is wel opvallend dat je je zo eenvoudig laat verslaan met een armbar, wetende dat als je wint dat je tegen Overeem moet. Fyodor heeft het over zijn management, weet niet precies hoe dat zit, maar misschien hebben die wel invloed gehad?
[..]
Opzich wel aardig ja, die Chahid heeft vorig jaar een geweldige partij tegen Mike Zambidis gehad.
Ik ook niet eigenlijk, hij is soms wat stil bij de matches, maar ik zie Dos Santos niet zoveel meer doen eigenlijk. Matt Hughes komen laten helpen was erg mooi voor zijn team. Vindt trouwens altijd dat mensen vaak snel de coaches de schuld geven, terwijl hun maar 1 week (?) met de vechter echt kunnen voorbereiden.quote:Ik vind Brock nog niet eens een slechte coach. Dt hele team loopt de kantjes er vanaf, terwijl dat andere team vol gas traint.
Ze gaan niet voor de UFC, ze willen alleen maar beroemd worden en dan krijg je van die mietjes die al tappen als de rnc nog maar halverwege is!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk dat hij gewoon hun traint hoe hij getrained is. En zo trainen er veel meer. Helaas zijn het veel kleine jongens die er niet tegen kunnen als je zegt dat ze shit zijn en gaan ze huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |