Vik, je bent een bitch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Reageer je PMS even op iemand anders af aub.
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik ga daar natuurlijk ook niet over uitweidenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Nee, al die vragen over hoe zij als docent is. Zou voor mij persoonlijk te dichtbij komen, ook al is het maar een grapje
. Ik ben iig blij dat ik nooit gespot ben door een ll hier en ook met een nw baan zal ik wat voorzichtiger zijn.
Dank. Ik suggereer slechts dat het misschien niet zo leuk is voor Coco en jij begint het persoonlijk te maken. Werp dus even een blik in de spiegelquote:
Mijn vriendje is 1 cm groter dan ik, 1.69 dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef Rituals het volgende:
Mijn vriendje is 1.80m en dat vind ik vrij klein voor een man, maar hij is zo leuk dat ik het accepteer.
Heb al een mega beker thee voor mijn neus staan (je moet watquote:
Ik baseer me gewoon op de BMI. Die wil ik precies in het midden hebben: geen overgewicht en geen ondergewicht. En dan kom ik op een streefgewicht van 66,6 kg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef MarMar het volgende:
Eh maar dan wel heel licht voor een manspersoon?
vond het voor een vrouwspersoon al niet aan de hoge kant
Het YAY op zijn lengte, of de lengte uberhaupt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay!![]()
Dat hoor je niet heul vaak, dus![]()
Pak dan een spekplooimeter erbij ipv BMI, dat zegt meer over gezondheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik baseer me gewoon op de BMI. Die wil ik precies in het midden hebben: geen overgewicht en geen ondergewicht. En dan kom ik op een streefgewicht van 66,6 kg.
Mijn doel is ook niet zozeer een bepaald gewicht maar ik wil de 100 jaar halen in goede gezondheid.
Uhm nouja, meer mensen met niet heul lange vriendjes?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Het YAY op zijn lengte, of de lengte uberhaupt?
wtf is een spekplooimeter?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Pak dan een spekplooimeter erbij ipv BMI, dat zegt meer over gezondheid.
Ik snapquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uhm nouja, meer mensen met niet heul lange vriendjes?
Ik heb ook vriendjes/dates van boven de 1.90 gehad, zag er ook een beetje bijzonder uit denk ik, aangezien ik 1.63 benquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriendje is 1.82, vond ik al een hele verbetering na de 1.92 van de vorigedat zoent best lastig als je zelf maar 1.68 bent!
Hoeft niet per se, er zijn heel fitte dikke mensen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
wtf is een spekplooimeter?
Anyway, de beste indicator is denk ik of je je gezond en fit voelt. Als je te dik men voel je je moe, als je te dun bent voel je je slap.
Haha, het ziet er altijd heel leuk uit vind ik, het is alleen niet handigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendjes/dates van boven de 1.90 gehad, zag er ook een beetje bijzonder uit denk ik, aangezien ik 1.63 ben
Vriend van me heeft dat ook, een vrouwtje van 1.55 ofzo. En ze kijkt altijd zo schattig lief naar hem opquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, het ziet er altijd heel leuk uit vind ik, het is alleen niet handig
Kun je weer KT op je lijstje zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Soms is het schattig, soms ziet het er gewoon niet uit
Heb een vriendin die is maar 1m53, wanneer ik naast haar loop is het gewoon een raar gezicht...
En zoals LB zegt, zoenen is dan lastig! Of je moet 'r steeds willen optillen...
ik hoop dat dit sarcastisch is!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn vriendje is 1.70 ofzo
En ik moet komend weekend wel 2 (!!) nachten zonder hem! ik ben een weekendje weg, hoe overleef ik dat![]()
Ook niet onbelangrijk!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vriendlief is 175 en is aangekomen sinds ik m ken van 65 naar 70 kg. Hij vindt dat ie een buikje heeft, maar nu ligt hij tenminste lekker zacht
Jij ook hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik hoop dat dit sarcastisch is!
M'n Duutser is klein en kaal. en ik ben groot en blond. Hij is gelukkig wel slim.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik hoop dat dit sarcastisch is!
M'n Duutser is klein en kaal. en ik ben groot en blond. Hij is gelukkig wel slim.
Van nood een deugd maken!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef RenRen- het volgende:
Zucht. Kom hier ook maar weer om de hoek kijken.
Ik sport meer dan ooit, beweeg meer tussendoor en krijg niet meer binnen (Lijkt, maar schijn kan bedriegen, I know), maar mijn broeken worden kleiner, dus ik ga weer kcal tellen. Wordt er nog aan lijstjes gedaan?
Minstens zo veel waardquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zo slim als hij is.
Ach ja, je kunt niet alles hebben. Ik heb in ieder geval haar...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zo slim als hij is.
[..]
niet zo slim als hij is.
Hoi Aernoutquote:
GENIAAL!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag bij pipoos zoiets:
[ afbeelding ]![]()
Redbull is slecht voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Redbullchick het volgende:
Tenslotte ligt het altijd aan jezelf als je niet slank bent.
Denk dat we d'r wel wat mee kunnen. Wie gaat voeren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
* V1z0R haalt het kooitje weer tevoorschijn!
Hopen dat Coco blij is met deze![]()
Normaals bedankt voor de feli's dames!
Jij bent al begonnen met voeren, ik zeg ga door!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk dat we d'r wel wat mee kunnen. Wie gaat voeren?
Schieten doet zeerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Van nood een deugd maken!
[..]lijstjes doen we nog aan (zie vorig topic, staan voor vandaag al weer stuk of 6)
Dus plaats 'm en wij schieten!
Ge zijt een krachtige deerne, Anna!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef anna82 het volgende:
Mensen, ik bevind mij in een ruimte met daarin 10 (tien!) dozen vol paasattenties (paaseitjes en paasstollen), maar ik wil gehoorzaam wezen, en niet eten, ik loop heen.
lijstje:
O: kwark met havermout, banaan en bosbessen
T: -
L: 2 boterhammen friesche nagelkaas, 1 boterham appelstroop
T: appeltje
T: cracker met kaas
S: lesje evy
D: pasta met tomatensaus en gehaktballetjes
Wat is dat? Een trog?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij bent al begonnen met voeren, ik zeg ga door!
Dan sluit ik deze wel even aan:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Gratenpakhuis. Koekje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Redbullchick het volgende:
Klopt maar ik ben dan ook niet dik.
Is de wil van een mens niet meer dan chemie en electrische stromen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Redbullchick het volgende:
Tenslotte ligt het altijd aan jezelf als je niet slank bent.
Een met de snuit te bedienen waterpomp inclusief waterreservoir! Voor de dorstige troll!quote:
Ja, er moet iets bij he? Ik moet gewoon gezonde tussendoortjes meenemen als ik op kantoor zit, want hier zijn alleen chocolade, koekjes en minimagnums voorradig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ge zijt een krachtige deerne, Anna!*salutes*
Mager lijstje, maar wel errrrg netjes qua inhoud! Als er veel groente bij je pasta zit that is
Ook als je niet dik bent is Red Bull slecht voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Redbullchick het volgende:
Klopt maar ik ben dan ook niet dik.
Dan zou ik nog eerder gaan voor een boterham dan sultana of evergreen. Want suiker...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schieten doet zeer![]()
Vandaaaag
O: 3 knackebrot's sesam met magere smeerkaas (Vind ik ook gewoon lekkerrr)
T: 2 sultanakoekjes
L: 2 boterhammen met light pindakaas (vind ik ook gewoon lekkerrr)
T: 2 evergreens
D: Ovenschoten Spinazie en zelfgemaakte aardappelpuree en tartaar.
T Halfvolle kwark.
Vorige keer al een heel verhaal over gehouden, ik lust weinig. En met lusten is het bij mij niet een kwestie van eroverheen zetten, maar dat ik er ziek van word. Vandaar de sultana en evergreen.
Oh right sport.
3 kwartier lopen, in de pauze wandelen, 20 minuten fietsen.
Waarom krijg ik aanbiedingen voor bikini's in Slank?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Waarom krijg ik hoortoestellenads in Slank?
Ja Vaiz, leg ons dat eens uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Waarom krijg ik aanbiedingen voor bikini's in Slank?!
Yap, paardenrookvlees! Lekkerquote:
Ik denk omdat Merel plaatjes van bikini's postte.quote:
Amen to that!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yap, paardenrookvlees! Lekker![]()
Ik ben dan ook nooit een paardenmeiske geweest
Nuvaring nuvaring nuvaring nuvaring nuvaring.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Ach, beter dan de aanbiedingen die ik kreeg toen hier gepraat werd over de nuva-ring...
Ik heb vandaag bedacht weer op te gaan letten, dus nog geen fruit in huis. Zal wel een appel of een banaan worden denk ik, dat is zo'n beetje het enige wat ik lust wat ik mee kan nemen. Goede welquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder gaan voor een boterham dan sultana of evergreen. Want suiker...
Weet trouwens niet of fruit een probleem is? Anders mag daar ook wel iets van bij! En iets van zuivel, of het nou kaas of kwark is want je zit vrij laag in de eiwitten.
Oi, googelen op leer en nat worden. Ben bang dat waterkringen er nooit helemaal uit gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh nee! Ik heb mijn leren laarzen de hele nacht onder mijn snelbinders gehad, en nu zijn ze dus (3/4) natgeregend, en droogt het wat gek op: de lijn tussen nat en droog loopt midden over de laars.
Wat te doen?
gewoon laten drogen? Iets op smeren? (ik heb al een beetje verzorgende leercreme erop gedaan) helemaal natmaken?
Dan ga ik voor de optie helemaal natmaken, misschien dat de kring dat in ieder geval niet precies midden op de voet komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, googelen op leer en nar worden. Ben bang dat waterkringen er nooit helemaal uit gaan
Over kwark heen gelezen... <Nirvana album>quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bedacht weer op te gaan letten, dus nog geen fruit in huis. Zal wel een appel of een banaan worden denk ik, dat is zo'n beetje het enige wat ik lust wat ik mee kan nemen. Goede wel![]()
En die sultana en evergreen zijn ook voor de afwisseling, anders eet ik de hele dag alleen brood, behalve 's avonds, meestal ontbijt ik ook met brood. Op kantoor kan ik ook niet iets van nootjes meenemen, dat wordt niet tof geacht.
Ik heb toch smeerkaas en kwark?Of is dat te weinig?
Maar die hebben ze niet in de bananenzonderstukjes-variantquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Over kwark heen gelezen... <Nirvana album>
Volle kwark is stiekem beter trouwens!
Dan ontbijt je anders met de kwark, doe je 's avonds de nootjes en vervang je de 2 sultana met een volkoren boterham met rucola, tomaat en ui. Kom je al stuk beter uit lijkt me.
quote:
Calcium en ander stoffen in hogere mate aanwezig en verschil in kcal's te verwaarlozen imo... Maar dat is bij naturel, weet niet hoe het zit met kwark van het type banaanzonderstukjes. 150gr is een normale portie voor de meesten. Hier zijn er echter ook mensen die een hele bak a 450gr wegwerkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar die hebben ze niet in de bananenzonderstukjes-variantIk ben lastig.
Waarom beter trouwens?Meer kcal? Ik leef nog in de meer kcal is bad.
Dat is wel een goede, maar met hoeveel kwark kan ik ontbijten dan? Hoeveel gram? 100?
Dat is wel een goedeKan het ook zoiets zijn als kipfilet offf. Kaas? Of is dat te veel van het goede?
maar om nu elke dag te checken of je wellicht je laarzen onder je snelbinder hebt laten zitten is ook zo wat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef Perruche het volgende:
Oeps cali, dat is lastig, jezelf aanwennen een aantal dingen gewoon altijd te checken?
Mijn lijstjes update:
O: 2x speltbroood (jam, kaas)
T: 3 caramels (nu is de zak leeg), 1 peer
L: 2 stukjes vlees (70 gr?), beetje groentelasagne zonder sauzen, ijsbergsla
T: 150 ml vruchtenyoghurt, banaan
D: nader te bepalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks all
Ja doei.
Ik denk dat het niet veeel scheelt, het scheelt in ieder geval niet veel in kcal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Calcium en ander stoffen in hogere mate aanwezig en verschil in kcal's te verwaarlozen imo... Maar dat is bij naturel, weet niet hoe het zit met kwark van het type banaanzonderstukjes. 150gr is een normale portie voor de meesten. Hier zijn er echter ook mensen die een hele bak a 450gr wegwerken
Als jij er kipfilet bij op wilt doen, ga je gang!Kalkoen mag ook, of vis... Whatever floats ya' boat!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks allIk bijt!
(Zachtjes)
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Sjaapje het volgende:
(al zou mijn dokterige zelf zoiezo bloed nemen enzo),
Sorry, mijn nederlandse taal is nogal abominabel. Nujah al mijn taal eigenlijk...quote:
Broccoli.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een lijst en ben morgen vrij
LIjst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, wortels, tomaatjes
L: 4 x boterham gerookte rund en kaas, kom goulashsoep met rundvlees, beker melk
T: sinaasappel, tuc koekje, blokje choco, cola-berenburg
D: 500 gr. broccoli, 150 gr spinazie, 1 aardappel, 200 gr gegrilde kabeljauwfilet
T: bakje paprikachips
squash?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Sjappel het volgende:
Ook maar eens beginnen met wat kilotjes te minderen, alhoewel ik mijn gewicht alles behalve relevant vind (voor een goed uiterlijk). Wat telt is de omvang van mijn buik in cm. Ik snap dan ook niet waarom iedereen maar op de kilo's let, terwijl er op de centimeters gelet moet worden. Ben al gestart met gezonder eten, maar ik wil nog wat sportieve activiteit. Ik wil graag tennissen, maar kon alleen privéles =/. Ik ben geen liefhebber van fitness en hardlopen. Heeft er iemand nog suggesties wat ik nu kan doen?
Welke les heb ik aan jou gegeven? Volgens mij ICC, als ik het me goed herinner. Klopt dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef norich het volgende:
[..]
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?
Coco is een prima docente, da's wel genoeg informatie toch
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef loveli het volgende:
Prima docente klinkt veel saaier dan hoe ik me coco voorstel.
Volgens mij was het mondeling presenteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welke les heb ik aan jou gegeven? Volgens mij ICC, als ik het me goed herinner. Klopt dat?
Ahhh, dat kan ook goed ja. Vertaalacademie, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef norich het volgende:
[..]
Volgens mij was het mondeling presenteren.
Ja kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ahhh, dat kan ook goed ja. Vertaalacademie, toch?
Dan ben jij wel een kop kleiner dan ik denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omg. Ik heb de trol gemist!![]()
En mocht iemand het zich afvragen: mijn man is 1.85m. Ongeveer.
Dat was (samen met twee groepen ICC) een van mijn weinige uitstapjes naar die opleiding. In principe geef ik alleen les aan OTC en ES (voormalig HEBO).quote:
1.61m hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een kop kleiner dan ik denk ik
Jij bent goed in zwemmen en de meeste mensen zijn dat niet. Dus ga daar shinen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo bang dat ik 'het kneusje van de triathlonclub' ben straks
iedereen gaat vast voor goeie tijden en ik ben al blij als ik 'm gewoon redEn ik weet wel dat ik 't voor mezelf doe en dat de docenten daar ook héééél erg voor promoten
maar stiekem hoop ik dat er nog een 'kneusje zoals ik' is
![]()
![]()
Uit het BB-topic:quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen gaat vast voor goeie tijden en ik ben al blij als ik 'm gewoon redEn ik weet wel dat ik 't voor mezelf doe en dat de docenten daar ook héééél erg voor promoten
![]()
![]()
Lijkt mij op alle sporten toepasbaarquote:"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
RPM begin ik meer te waarderen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Studeer je en heb je toegang tot een (universitair) sportcentrum dat allerlei lessen aanbiedt? Dan kan dat leuk en goedkoop en vrijblijvend: vind je iets niet leuk dan ga je gewoon niet meer!
Ook 'gewone' sportscholen bieden vaak cursussen aan: van Zumba tot bikram yoga en van Body Attack tot boksen
Zo doet Maria hier Zumba, XM en Perruche (toch?) doen RPM en ik spin!
Neh gezien en ik was bijna geschrokken immersquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
1.61m hier
Heb je de mooie foto van mijn man gemist vanmorgen? Daar zag je het lengteverschil goed op
Dat is juist schattig enzo. Kun je de grote-kerel-die-me-beschermt-tegen-gevaar spelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Uit het BB-topic:
[..]
Lijkt mij op alle sporten toepasbaar![]()
Had jou iets langer verwacht Coco...Weg verliefdheid
![]()
ja je kan wel alles niet willen of te duur vinden, dan is er altijd wel een excuusquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen wilde hij/zij/het niet
maargoed, ik ga maar 's richting sportcentrum!
Moritura te salutat!![]()
Oh ja. Je bedoelde schrikken van de perfectie. Toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Neh gezien en ik was bijna geschrokken immers![]()
Jouw lengte heb ik dus wel goed gegokt op basis van je man's lengte. Ik dacht dat je kerel veel langer was, maar hij is net zo lang als die van mij en daar kom ik net bovenuit met een behoorlijke hak
Gelukkig heeft hij krullen die nog een paar cm op zijn hoofd toevoegen haha!
van het feit dattie een reus leek, maar dat was dus gezichtsbedrogquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja. Je bedoelde schrikken van de perfectie. Toch?
Ja, ik ben ontmaskerd. Nu kan ik niet meer ongegeneerd roddelen over de studenten en klagen als ze weer eens vervelend zijn.quote:
Ohhh... Ik was al even bang dat je schrok van zijn lelijke kop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
van het feit dattie een reus leek, maar dat was dus gezichtsbedrog
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is juist schattig enzo. Kun je de grote-kerel-die-me-beschermt-tegen-gevaar spelen![]()
Pluspunt: mijn oorringen lijken zo zelfs nóg groter
Studenten OTC en ES ken ik toch nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik ben ontmaskerd. Nu kan ik niet meer ongegeneerd roddelen over de studenten en klagen als ze weer eens vervelend zijn.
Mijn meneer eet ongeveer 4 10 keer zoveel als ik.. en dat moet om op gewicht te blijven. ZO NIET EERLIJK *stampvoet*quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend is kaal en 1.80.
Hij is, sinds ik kook, 4 kg afgevallen
Hij eet standaard:
Bord volle yoghurt met bruine suiker en volle vla
6 boterhammen met vv kaas, pindakaas en hagelslag, allen met roomboter
1 reuzen mueslibol met kaas en roomboter
2 blokjes chocolade
gebak waar het maar te krijgen is
veel pasta of aardappels
3 stuks fruit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhh... Ik was al even bang dat je schrok van zijn lelijke kop.
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Trimbaan! Kost je alleen vrije tijd en een paar schoenen! En is erg leuk en intensief... Of iets als de wampex.
HuuUUUuuuUUge oorringen
Verdomde M.![]()
Hehe, toen wij een skatecursus deden was Mark binnen het kneusje, maar toen we naar buiten gingen was ik dat ineensquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Hmmm mmmm... Ja gewoon, dat 't met 't vriendje niet zo vanzelf gaat. En dan ik heel wild/spannend/etc lijk naast hem terwijl dat wel mee valt, dat vind ik niet leuk.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef kwakz0r het volgende:
woei, ik heb vandaag gehoord dat ik op deze school mag blijven, en ook eerlijk gezegd dat ik op zoek ben naar een andere baan. wel fijne feedback en ik weet voor mezelf nu heel goed waarom ik daar niet wil blijven.
meteen daarna werd ik gebeld en gemaild door de twee versitgingen waar ik met 1 gezamenlijke brief had gesolliciteerd, en dus twee gesprekken in de pocket! deze week nog maar gauw wat brieven schrijven!
vanavond naar de thai met tante en mn lief, nog voor haar verjaardag.
Voor je verjaardag <3quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Daarom kijk ik dus ook altijd Camping Life op RTL...
[ afbeelding ]
Die Jessica met d'r oorbellen(en rondingen en krullen
![]()
![]()
)
* PETS * .... bij de les blijven jonge...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gaat het zelden alleen maar vanzelf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmmm mmmm... Ja gewoon, dat 't met 't vriendje niet zo vanzelf gaat. En dan ik heel wild/spannend/etc lijk naast hem terwijl dat wel mee valt, dat vind ik niet leuk.
ja ik denk het wel. ze zijn blij dat ik meteen eerlijk heb gezegd dat ik op zoek ben naar iets dichterbij, kleiner, minder grootstedelijk en vooral meer eerstegraads gebied en meer zekerheid (ik kan hier niks zeker krijgen over uren en bovenbouw etc...)quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn!. Krijg je iig wel een goeie referentie mee
(want volgens mij is dat wel gebruikelijk in het onderwijs? Referenties nabellen?)
Nou.... Ja hij vindt dat. En ik steek niet graag negatief afquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het zelden alleen maar vanzelf.
En waarom vind je dat niet leuk? Irriteert het je omdat je zelf vindt dat het zo is, en stoort je dat? Of is het iets dat anderen vinden? In dat geval: lekker belangrijk!
Toen ik net iets kreeg met mijn man was iedereen in shock. We kenden elkaar van het werk (mijn vorige werk, niet de hogeschool) en hij stond daar bekend als stoer en iemand-die-het-allemaal-niks-boeit en ik was een slim, hardwerkend marketingmeisje (even heel kort door de bocht).
Maar ik weet hoe goed hij bij me past, hoe slim hij is, dat hij er misschien wat stoer uitziet maar ontzettend lief is, etc.
hoe is dat negatief? (behalve de drugs dan misschien)quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou.... Ja hij vindt dat. En ik steek niet graag negatief af(alsof ik heel sex, drugs & rock en roll ben en er geweldig apart uitzie in zowel uiterlijk als kledingstijl) maar hij ziet het als iets positiefs. Maar ik dus niet.
En dat wanneer ik tijd heb, heeft hij geen tijd, en andersom. Irritant.
Dat is een uitdrukkingquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
hoe is dat negatief? (behalve de drugs dan misschien)
Hoezo onterecht? It's in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking![]()
Gewoon, ik vind het stom als iemand onterecht 'tegen mij opkijkt'. Of zo.
Dat is natuurlijk wel zo, maar ik vind het vervelend. Ook dat 'ze' in Amsterdam er altijd net iets te hip bij lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo onterecht? It's in the eye of the beholder.
Dat dus, ik heb dat ook nodig in een relatie en dan niet zozeer op het voetstuk staan alswel mijn lief af en toe op een voetstukje kunnen zettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind zelfs dat je altijd een klein beetje bewondering moet houden voor degene waar je een relatie mee hebt. Een ienimieni voetstukje moet hij/zij op staan. Dan blijf je ook geïnteresseerd in wat diegene doet en neem je hem/haar niet voor vanzelfsprekend. Niet te veel, want dan heb je een ongelijkwaardige verhouding. En je moet het beiden hebben, dat ook. Anders is het alsnog niet gelijkwaardig.
QFTquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb dat ook nodig in een relatie en dan niet zozeer op het voetstuk staan alswel mijn lief af en toe op een voetstukje kunnen zettenHet is gewoon fijn om trots te kunnen zijn op je partner.
ik heb werkelijkwaar geen idee wat je bedoelt met Daayum en catharsis!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daaayum, huilen om een boek dat ik aan het lezen ben, komt niet heel vaak voor!*snottert*
Catharsis?
Daaayum= foute spelling van damnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb werkelijkwaar geen idee wat je bedoelt met Daayum en catharsis!
[..]
niet zo slim als hij is.
Ik ga voor optie 3: terug naar de winkel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef neen het volgende:
Hallo? Ik zoek een vriendin.
Er staat 30 graden op het wasvoorschrift en ik doe 30 graden heb ik nu ineens een heel klein vest. Dat maakt 2:
- favoriete vest 1
- favoriete vest 2
Alleen als op het etiket een handje in een waterbakkie zit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef neen het volgende:
Ik heb geen bon meer maar ik kan nog wel even langsgaan inderdaad, hij was zeer chill. Doen jullie dat met de handwas ofzo?
en dan meestal nog niet eens, mijn wasmachine heeft een handwas-settingquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen als op het etiket een handje in een waterbakkie zit.
\~~/ zoiets? dat staat erop met een 30 erinquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen als op het etiket een handje in een waterbakkie zit.
Dan moet het kunnen op 30 graden, anders is het zo'n plaatje met een handje ipv de 30.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef neen het volgende:
Ze moeten gewoon zo'n logo maken dat mannen het niet mogen wassen.
[..]
\~~/ zoiets? dat staat erop met een 30 erin
Oftewel de rest zijn van die snijbonen die "atletisch gebouwd" zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik ben wel het 'dikkerdje' daar hoormaargoed, over 10 weken ben ik ook weer 'n stukje strakker
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef neen het volgende:
[..]
\~~/ zoiets? dat staat erop met een 30 erin
500 meter zwemmen (open water)quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Blurred86 het volgende:
wat zijn de afstanden voor een triathlon ookalweer mo?
ah, ik wilde al zeggen.. Dacht dat het verder wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
500 meter zwemmen (open water)
20km fietsen
5km hardlopen
Maar dit is een 1/8 triathlon hè?
Ow wat een heerlijke afstanden, doodvermoeiend maar het kan wel.. Wow dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
20km fietsen
5km hardlopen
Ah oke, hij gaat zeker niet terug in maat als ik koud water erin doe en de trommel de andere kant op laat draaien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan moet het kunnen op 30 graden, anders is het zo'n plaatje met een handje ipv de 30.
Verkeerd wasvoorschrift dus eigenlijk, ik zou het gaan ruilen en dan de nieuwe wel met de hand gaan wassen.
Na een paar keer met de hand wassen is het meestal wat vormvaster en zou je de 30 graden eens kunnen gaan proberen, nacht in een emmer koud water weken helpt soms ook zegt mijn mams.
Ik ga wel naar de winkel ja, maar ik had hem ook al een keer eerder met succes wel gewassen met precies hetzelfde program. Alleen zat de wasmachine toen wel echt propvol en nu niet zo. Ach ja, niet geschoten altijd mis. Kan ik meteen een terrasje pikken ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat van jou met 30: dat is machinewas. Als er 30 staat, doe ik vaak wel een fijnwasprogramma. Maar gewoon teruggaan naar de winkel dus, vraag maar een nieuwe!!
Zwemmen in open water.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
20km fietsen
5km hardlopen
lol ehm, ik had iets duidelijker moeten zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Ah oke, hij gaat zeker niet terug in maat als ik koud water erin doe en de trommel de andere kant op laat draaien.
.
Succes iigquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ass kicken![]()
hardlopen wil ik 25 minuten over doen, uitloop naar 30.
fietsen wil ik max 35 minuten over doen
zwemmen weet ik zo even niet wat ik daar mee moet. Ik kon 100 meter in 1,48 afleggenooit
Het was ook maar een flauw grapje hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol ehm, ik had iets duidelijker moeten zijn![]()
In het geval van een nieuwe eerst een nachtje in een emmer koud water voordat je 'm gaat wassen. Het schijnt dat stofjes dan minder snel krimpen.
Terugdraaien gaat je niet lukken idd.
Kwam van de week bij 't in- en uitpakken nog oorkondes en medailles van wedstrijden tegen. En blijkbaar zwom ik de 100 m vrij dus ooit in 1.24.8.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ass kicken![]()
hardlopen wil ik 25 minuten over doen, uitloop naar 30.
fietsen wil ik max 35 minuten over doen
zwemmen weet ik zo even niet wat ik daar mee moet. Ik kon 100 meter in 1,48 afleggenooit
klierigquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef neen het volgende:
[..]
Succes iig
[..]
Het was ook maar een flauw grapje hoor.
Hoe oud was jij toen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Kwam van de week bij 't in- en uitpakken nog oorkondes en medailles van wedstrijden tegen. En blijkbaar zwom ik de 100 m vrij dus ooit in 1.24.8.
In 1989.
Toen was ik net of nog net niet 10 geworden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen?Was je een mini-zwem-meiske?
Wauwies! Zo'n child-prodigyquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Toen was ik net of nog net niet 10 geworden.Altijd aan 't zwemmen toen ik klein was, ja.
In hindsight was ik echt best goed volgens mij - had nog best iets kunnen worden. Had alleen helaas ouders die iets te weinig pushten (quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauwies! Zo'n child-prodigy![]()
Ik dacht al, zou oud was je toch niet![]()
![]()
Ik deed het ooit in 1.21.00 oid. Lááááng geleden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Kwam van de week bij 't in- en uitpakken nog oorkondes en medailles van wedstrijden tegen. En blijkbaar zwom ik de 100 m vrij dus ooit in 1.24.8.
In 1989.
Word helemaal nostalgisch. Zwemmen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wachthet was rond de 1 minuut 30! Heb net even de tijd opgezocht die je moest halen en ik weet nog dat ik er zo'n 25 seconden op over had (moest binnen 1,55)
ik was dus wel wat sneller..,
je moest wel aansluitend 25 meter onder water zwemmen
Het doet me nu wat denken aan die paddenstoelen bij marioquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:
Oooh, dat hartje is zóóó cute als ie klein is.
Misschien had ik mazzel toen ik onder de 10 en onder de 8 was dat ik weinig regionale concurrentie had.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik deed het ooit in 1.21.00 oid. Lááááng geleden.
Ik won er alleen zelden medailles mee.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef neen het volgende:
Losgedraaid ventieltje. Toch stomquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gvd mn fietsband is alweer plat! Moest snel naar de winkel voor brood, dus ik heb geen diagnose, maar als ie nu al lek is, was die nieuwe band een duur grapje!
En daarna is ze weer afgevallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
zwemmenik vergelijk mezelf alleen wel met Erica Terpstra, want die is na haar geweldige topprestaties, net als ik (
) aangekomen...
en ik mag 2 juli
Ik moet elke dag voor ik op de fiets stap m'n band oppompenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Losgedraaid ventieltje. Toch stom
Ik moest het opnemen tegen mensen die 5 x per week trainden, 2 uur per training. Kom je aan met je 2 x per week...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Misschien had ik mazzel toen ik onder de 10 en onder de 8 was dat ik weinig regionale concurrentie had.
Dat viel overigens wel mee als ik er nu aan denk, pittige wedstrijden tegen hoop andere kleine meisjes. En dan zwommen we soms ook nog tegen de jongens van mijn club bij clubkampioenschappen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Misschien had ik mazzel toen ik onder de 10 en onder de 8 was dat ik weinig regionale concurrentie had.
Halfords had een taspompje voor 2,50 zag ik. Misschien idee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet elke dag voor ik op de fiets stap m'n band oppompen. Dat zuigt. Vooral omdat m'n fiets buiten staat en de pomp binnen. Dus moet ik echt 5 minuten eerder weg om die pomp te halen, band op te pompen en vervolgens weer terug te zetten. Ik ga hem dit weekend ff plakken, denk ik
.
Ik trainde ook maar 2x per week. Dat was 'n beetje wat mijn trainer ergerde. Die wilde dat ik ook alle ochtend trainingen ging doen, maar dat bedoelde ik dus re ouders die me daar vrij in lieten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik moest het opnemen tegen mensen die 5 x per week trainden, 2 uur per training. Kom je aan met je 2 x per week...
Je bedoelt dit:quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef neen het volgende:
[..]
Band plakken lijkt me een nog beter ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Halfords had een taspompje voor 2,50 zag ik. Misschien idee?
Wij konden niet vaker trainen, want we hadden het bad niet vaker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ik trainde ook maar 2x per week. Dat was 'n beetje wat mijn trainer ergerde. Die wilde dat ik ook alle ochtend trainingen ging doen, maar dat bedoelde ik dus re ouders die me daar vrij in lieten.
staat op facebookquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En daarna is ze weer afgevallen.
Mag ik nog ff plaatje van je fiets zien, trouwens?. Want ik zag vanmiddag ook een racefiets die anders is dan wat ik normaal zie (en dus oud vermoed ik).
Haha, nou ik was vroeger ook echt zo'n stick figure als ik nu foto's zie. Spriet met hele lange benen. En daar is dus ook wel wat bijgekomen. Stoppen met topsport is a bitch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
zwemmenik vergelijk mezelf alleen wel met Erica Terpstra, want die is na haar geweldige topprestaties, net als ik (
) aangekomen...
en ik mag 2 juli
Ik was wel erg slank, maar ik heb wel altijd een flink stel schouders gehad. Maar nadat ik met zwemmen stopte kreeg ik ineens wel een hoop tiet erbij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Haha, nou ik was vroeger ook echt zo'n stick figure als ik nu foto's zie. Spriet met hele lange benen. En daar is dus ook wel wat bijgekomen. Stoppen met topsport is a bitch.![]()
Bij ons zwommen er 's ochtends alleen 'groten' (Edith van Dijk bijv. hoewel die volgens mij niet meer dan 6 jaar ouder is, maar toen leek 't verschil enorm) en senioren, dat vond ik toen ik jaar of 8 was volgens mij best intimiderend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wij konden niet vaker trainen, want we hadden het bad niet vaker.Maar voor mijn leeftijd was ik op regionaal niveau ook niet bijzonder snel (ik zwom 1.21 toen ik 12 was oid.).
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik meer getraind zou hebben, ik speelde ook nog klarinet.
Die tieten heb ik nooit meer gekregen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik was wel erg slank, maar ik heb wel altijd een flink stel schouders gehad. Maar nadat ik met zwemmen stopte kreeg ik ineens wel een hoop tiet erbij.
Tja, ik ga maar eens koken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Van zwembadwater kreeg ik uitslag, en ik ben nooit heel slank geweest, dus ehh ik ga maar weer even verder werken
Ik was 13 toen ik ermee stopte, misschien verklaart dat het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Die tieten heb ik nooit meer gekregen.Die 'zwem' schouders heb ik nog. En hele goede basisconditie wat zwemmen betreft (ook daarom ga ik dat ook zeker weer oppakken binnenkort). Bij de oudjes zwemmen deze keer.
Ik 11 of 12.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik was 13 toen ik ermee stopte, misschien verklaart dat het.
Ik ook hoor. Alleen als we gingen rennen ging 't goed. Als we iets gingen doen wat ook maar enigszins op turnen leek of waar hand-oog coördinatie voor nodig was dan was ik 't spoor helemaal bijster bij gym.quote:
Halloquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef neen het volgende:
Hallo? Ik zoek een vriendin.
Er staat 30 graden op het wasvoorschrift en ik doe 30 graden heb ik nu ineens een heel klein vest. Dat maakt 2:
- favoriete vest 1
- favoriete vest 2
Iemand van 1.70 past er nog wel in
Gefeliciteerd v1zor, dat je maar een mooi jaar krijgt.
Geen idee hoe het heet maar bij oude zitten de versnellingen vaak op het frame en tegenwoordig dan op het stuur. Dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Fiets gevonden. Cali, wat was er precies ouderwets aan? Want ik zag vanmiddag iemand die de remmen onder het rechte stuk vh stuur had en dat heb ik nog nooit gezien, dus ik dacht dat dat ouderwets was, maar dat heeft Moblo dus niet.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb van mijn 6e tot 15e paard gereden...
Nu eet ik ze
Oh dat was het idd, volgens mij. Geen idee hoe dat eruit ziet, though.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef neen het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet maar bij oude zitten de versnellingen vaak op het frame en tegenwoordig dan op het stuur. Dat?
En 't uiteindelijke resultaat:quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef ihatefastcars het volgende:
Vandaag is dit de planning:
o 2 volkoren boterhammen sandwichspread
t appel, kiwi
l 3 volkoren boterhammen sandwichspread
t bakje kwark
d kleine hamburgers met grote hoeveelheid van nog nader te bepalen groente
Thanks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje IHFC.
Je kan nog een T nemen als je wilt maar zo is het prima
Beetje oefenen in signalen opvangen Neen!quote:
Zelfdrinker oftewel weidepomp.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een met de snuit te bedienen waterpomp inclusief waterreservoir! Voor de dorstige troll!
Arme koetjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Swietje het volgende:
Arme paardjes. Wel paardenmeisje hier.
Mijn lijstje
O: boterham filet americain, halfvolle melk
L: boterham filet americain, perzik mango sap
T: groentesoep van Unox
D: goulash met doperwtjes en rijst, een peer, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
Best oké vind ik.
quote:
zeker weten ja?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ook erg tevreden over mijn eindleist. Neem zelfs nog een klein beetje wijn zo, even met Mr.Mo proosten op 't eind van de derde studeerperiode
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |