Dan zou ik nog eerder gaan voor een boterham dan sultana of evergreen. Want suiker...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schieten doet zeer![]()
Vandaaaag
O: 3 knackebrot's sesam met magere smeerkaas (Vind ik ook gewoon lekkerrr)
T: 2 sultanakoekjes
L: 2 boterhammen met light pindakaas (vind ik ook gewoon lekkerrr)
T: 2 evergreens
D: Ovenschoten Spinazie en zelfgemaakte aardappelpuree en tartaar.
T Halfvolle kwark.
Vorige keer al een heel verhaal over gehouden, ik lust weinig. En met lusten is het bij mij niet een kwestie van eroverheen zetten, maar dat ik er ziek van word. Vandaar de sultana en evergreen.
Oh right sport.
3 kwartier lopen, in de pauze wandelen, 20 minuten fietsen.
Waarom krijg ik aanbiedingen voor bikini's in Slank?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Waarom krijg ik hoortoestellenads in Slank?
Ja Vaiz, leg ons dat eens uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Waarom krijg ik aanbiedingen voor bikini's in Slank?!
Yap, paardenrookvlees! Lekkerquote:
Ik denk omdat Merel plaatjes van bikini's postte.quote:
Amen to that!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yap, paardenrookvlees! Lekker![]()
Ik ben dan ook nooit een paardenmeiske geweest
Nuvaring nuvaring nuvaring nuvaring nuvaring.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Ach, beter dan de aanbiedingen die ik kreeg toen hier gepraat werd over de nuva-ring...
Ik heb vandaag bedacht weer op te gaan letten, dus nog geen fruit in huis. Zal wel een appel of een banaan worden denk ik, dat is zo'n beetje het enige wat ik lust wat ik mee kan nemen. Goede welquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder gaan voor een boterham dan sultana of evergreen. Want suiker...
Weet trouwens niet of fruit een probleem is? Anders mag daar ook wel iets van bij! En iets van zuivel, of het nou kaas of kwark is want je zit vrij laag in de eiwitten.
Oi, googelen op leer en nat worden. Ben bang dat waterkringen er nooit helemaal uit gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh nee! Ik heb mijn leren laarzen de hele nacht onder mijn snelbinders gehad, en nu zijn ze dus (3/4) natgeregend, en droogt het wat gek op: de lijn tussen nat en droog loopt midden over de laars.
Wat te doen?
gewoon laten drogen? Iets op smeren? (ik heb al een beetje verzorgende leercreme erop gedaan) helemaal natmaken?
Dan ga ik voor de optie helemaal natmaken, misschien dat de kring dat in ieder geval niet precies midden op de voet komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, googelen op leer en nar worden. Ben bang dat waterkringen er nooit helemaal uit gaan
Over kwark heen gelezen... <Nirvana album>quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bedacht weer op te gaan letten, dus nog geen fruit in huis. Zal wel een appel of een banaan worden denk ik, dat is zo'n beetje het enige wat ik lust wat ik mee kan nemen. Goede wel![]()
En die sultana en evergreen zijn ook voor de afwisseling, anders eet ik de hele dag alleen brood, behalve 's avonds, meestal ontbijt ik ook met brood. Op kantoor kan ik ook niet iets van nootjes meenemen, dat wordt niet tof geacht.
Ik heb toch smeerkaas en kwark?Of is dat te weinig?
Maar die hebben ze niet in de bananenzonderstukjes-variantquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Over kwark heen gelezen... <Nirvana album>
Volle kwark is stiekem beter trouwens!
Dan ontbijt je anders met de kwark, doe je 's avonds de nootjes en vervang je de 2 sultana met een volkoren boterham met rucola, tomaat en ui. Kom je al stuk beter uit lijkt me.
quote:
Calcium en ander stoffen in hogere mate aanwezig en verschil in kcal's te verwaarlozen imo... Maar dat is bij naturel, weet niet hoe het zit met kwark van het type banaanzonderstukjes. 150gr is een normale portie voor de meesten. Hier zijn er echter ook mensen die een hele bak a 450gr wegwerkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar die hebben ze niet in de bananenzonderstukjes-variantIk ben lastig.
Waarom beter trouwens?Meer kcal? Ik leef nog in de meer kcal is bad.
Dat is wel een goede, maar met hoeveel kwark kan ik ontbijten dan? Hoeveel gram? 100?
Dat is wel een goedeKan het ook zoiets zijn als kipfilet offf. Kaas? Of is dat te veel van het goede?
maar om nu elke dag te checken of je wellicht je laarzen onder je snelbinder hebt laten zitten is ook zo wat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef Perruche het volgende:
Oeps cali, dat is lastig, jezelf aanwennen een aantal dingen gewoon altijd te checken?
Mijn lijstjes update:
O: 2x speltbroood (jam, kaas)
T: 3 caramels (nu is de zak leeg), 1 peer
L: 2 stukjes vlees (70 gr?), beetje groentelasagne zonder sauzen, ijsbergsla
T: 150 ml vruchtenyoghurt, banaan
D: nader te bepalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks all
Ja doei.
Ik denk dat het niet veeel scheelt, het scheelt in ieder geval niet veel in kcal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Calcium en ander stoffen in hogere mate aanwezig en verschil in kcal's te verwaarlozen imo... Maar dat is bij naturel, weet niet hoe het zit met kwark van het type banaanzonderstukjes. 150gr is een normale portie voor de meesten. Hier zijn er echter ook mensen die een hele bak a 450gr wegwerken
Als jij er kipfilet bij op wilt doen, ga je gang!Kalkoen mag ook, of vis... Whatever floats ya' boat!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks allIk bijt!
(Zachtjes)
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Sjaapje het volgende:
(al zou mijn dokterige zelf zoiezo bloed nemen enzo),
Sorry, mijn nederlandse taal is nogal abominabel. Nujah al mijn taal eigenlijk...quote:
Broccoli.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een lijst en ben morgen vrij
LIjst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, wortels, tomaatjes
L: 4 x boterham gerookte rund en kaas, kom goulashsoep met rundvlees, beker melk
T: sinaasappel, tuc koekje, blokje choco, cola-berenburg
D: 500 gr. broccoli, 150 gr spinazie, 1 aardappel, 200 gr gegrilde kabeljauwfilet
T: bakje paprikachips
squash?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Sjappel het volgende:
Ook maar eens beginnen met wat kilotjes te minderen, alhoewel ik mijn gewicht alles behalve relevant vind (voor een goed uiterlijk). Wat telt is de omvang van mijn buik in cm. Ik snap dan ook niet waarom iedereen maar op de kilo's let, terwijl er op de centimeters gelet moet worden. Ben al gestart met gezonder eten, maar ik wil nog wat sportieve activiteit. Ik wil graag tennissen, maar kon alleen privéles =/. Ik ben geen liefhebber van fitness en hardlopen. Heeft er iemand nog suggesties wat ik nu kan doen?
Welke les heb ik aan jou gegeven? Volgens mij ICC, als ik het me goed herinner. Klopt dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef norich het volgende:
[..]
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?
Coco is een prima docente, da's wel genoeg informatie toch
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef loveli het volgende:
Prima docente klinkt veel saaier dan hoe ik me coco voorstel.
Volgens mij was het mondeling presenteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welke les heb ik aan jou gegeven? Volgens mij ICC, als ik het me goed herinner. Klopt dat?
Ahhh, dat kan ook goed ja. Vertaalacademie, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef norich het volgende:
[..]
Volgens mij was het mondeling presenteren.
Ja kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ahhh, dat kan ook goed ja. Vertaalacademie, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |