Redbull is slecht voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Redbullchick het volgende:
Tenslotte ligt het altijd aan jezelf als je niet slank bent.
Denk dat we d'r wel wat mee kunnen. Wie gaat voeren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
* V1z0R haalt het kooitje weer tevoorschijn!
Hopen dat Coco blij is met deze![]()
Normaals bedankt voor de feli's dames!
Jij bent al begonnen met voeren, ik zeg ga door!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk dat we d'r wel wat mee kunnen. Wie gaat voeren?
Schieten doet zeerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Van nood een deugd maken!
[..]lijstjes doen we nog aan (zie vorig topic, staan voor vandaag al weer stuk of 6)
Dus plaats 'm en wij schieten!
Ge zijt een krachtige deerne, Anna!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef anna82 het volgende:
Mensen, ik bevind mij in een ruimte met daarin 10 (tien!) dozen vol paasattenties (paaseitjes en paasstollen), maar ik wil gehoorzaam wezen, en niet eten, ik loop heen.
lijstje:
O: kwark met havermout, banaan en bosbessen
T: -
L: 2 boterhammen friesche nagelkaas, 1 boterham appelstroop
T: appeltje
T: cracker met kaas
S: lesje evy
D: pasta met tomatensaus en gehaktballetjes
Wat is dat? Een trog?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij bent al begonnen met voeren, ik zeg ga door!
Dan sluit ik deze wel even aan:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Gratenpakhuis. Koekje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Redbullchick het volgende:
Klopt maar ik ben dan ook niet dik.
Is de wil van een mens niet meer dan chemie en electrische stromen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Redbullchick het volgende:
Tenslotte ligt het altijd aan jezelf als je niet slank bent.
Een met de snuit te bedienen waterpomp inclusief waterreservoir! Voor de dorstige troll!quote:
Ja, er moet iets bij he? Ik moet gewoon gezonde tussendoortjes meenemen als ik op kantoor zit, want hier zijn alleen chocolade, koekjes en minimagnums voorradig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ge zijt een krachtige deerne, Anna!*salutes*
Mager lijstje, maar wel errrrg netjes qua inhoud! Als er veel groente bij je pasta zit that is
Ook als je niet dik bent is Red Bull slecht voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Redbullchick het volgende:
Klopt maar ik ben dan ook niet dik.
Dan zou ik nog eerder gaan voor een boterham dan sultana of evergreen. Want suiker...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schieten doet zeer![]()
Vandaaaag
O: 3 knackebrot's sesam met magere smeerkaas (Vind ik ook gewoon lekkerrr)
T: 2 sultanakoekjes
L: 2 boterhammen met light pindakaas (vind ik ook gewoon lekkerrr)
T: 2 evergreens
D: Ovenschoten Spinazie en zelfgemaakte aardappelpuree en tartaar.
T Halfvolle kwark.
Vorige keer al een heel verhaal over gehouden, ik lust weinig. En met lusten is het bij mij niet een kwestie van eroverheen zetten, maar dat ik er ziek van word. Vandaar de sultana en evergreen.
Oh right sport.
3 kwartier lopen, in de pauze wandelen, 20 minuten fietsen.
Waarom krijg ik aanbiedingen voor bikini's in Slank?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Waarom krijg ik hoortoestellenads in Slank?
Ja Vaiz, leg ons dat eens uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Waarom krijg ik aanbiedingen voor bikini's in Slank?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |