Vik, je bent een bitch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Reageer je PMS even op iemand anders af aub.
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik ga daar natuurlijk ook niet over uitweidenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Nee, al die vragen over hoe zij als docent is. Zou voor mij persoonlijk te dichtbij komen, ook al is het maar een grapje
. Ik ben iig blij dat ik nooit gespot ben door een ll hier en ook met een nw baan zal ik wat voorzichtiger zijn.
Dank. Ik suggereer slechts dat het misschien niet zo leuk is voor Coco en jij begint het persoonlijk te maken. Werp dus even een blik in de spiegelquote:
Mijn vriendje is 1 cm groter dan ik, 1.69 dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef Rituals het volgende:
Mijn vriendje is 1.80m en dat vind ik vrij klein voor een man, maar hij is zo leuk dat ik het accepteer.
Heb al een mega beker thee voor mijn neus staan (je moet watquote:
Ik baseer me gewoon op de BMI. Die wil ik precies in het midden hebben: geen overgewicht en geen ondergewicht. En dan kom ik op een streefgewicht van 66,6 kg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef MarMar het volgende:
Eh maar dan wel heel licht voor een manspersoon?
vond het voor een vrouwspersoon al niet aan de hoge kant
Het YAY op zijn lengte, of de lengte uberhaupt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay!![]()
Dat hoor je niet heul vaak, dus![]()
Pak dan een spekplooimeter erbij ipv BMI, dat zegt meer over gezondheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik baseer me gewoon op de BMI. Die wil ik precies in het midden hebben: geen overgewicht en geen ondergewicht. En dan kom ik op een streefgewicht van 66,6 kg.
Mijn doel is ook niet zozeer een bepaald gewicht maar ik wil de 100 jaar halen in goede gezondheid.
Uhm nouja, meer mensen met niet heul lange vriendjes?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Het YAY op zijn lengte, of de lengte uberhaupt?
wtf is een spekplooimeter?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Pak dan een spekplooimeter erbij ipv BMI, dat zegt meer over gezondheid.
Ik snapquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uhm nouja, meer mensen met niet heul lange vriendjes?
Ik heb ook vriendjes/dates van boven de 1.90 gehad, zag er ook een beetje bijzonder uit denk ik, aangezien ik 1.63 benquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriendje is 1.82, vond ik al een hele verbetering na de 1.92 van de vorigedat zoent best lastig als je zelf maar 1.68 bent!
Hoeft niet per se, er zijn heel fitte dikke mensen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
wtf is een spekplooimeter?
Anyway, de beste indicator is denk ik of je je gezond en fit voelt. Als je te dik men voel je je moe, als je te dun bent voel je je slap.
Haha, het ziet er altijd heel leuk uit vind ik, het is alleen niet handigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendjes/dates van boven de 1.90 gehad, zag er ook een beetje bijzonder uit denk ik, aangezien ik 1.63 ben
Vriend van me heeft dat ook, een vrouwtje van 1.55 ofzo. En ze kijkt altijd zo schattig lief naar hem opquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, het ziet er altijd heel leuk uit vind ik, het is alleen niet handig
Kun je weer KT op je lijstje zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Soms is het schattig, soms ziet het er gewoon niet uit
Heb een vriendin die is maar 1m53, wanneer ik naast haar loop is het gewoon een raar gezicht...
En zoals LB zegt, zoenen is dan lastig! Of je moet 'r steeds willen optillen...
ik hoop dat dit sarcastisch is!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn vriendje is 1.70 ofzo
En ik moet komend weekend wel 2 (!!) nachten zonder hem! ik ben een weekendje weg, hoe overleef ik dat![]()
Ook niet onbelangrijk!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vriendlief is 175 en is aangekomen sinds ik m ken van 65 naar 70 kg. Hij vindt dat ie een buikje heeft, maar nu ligt hij tenminste lekker zacht
Jij ook hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik hoop dat dit sarcastisch is!
M'n Duutser is klein en kaal. en ik ben groot en blond. Hij is gelukkig wel slim.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik hoop dat dit sarcastisch is!
M'n Duutser is klein en kaal. en ik ben groot en blond. Hij is gelukkig wel slim.
Van nood een deugd maken!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef RenRen- het volgende:
Zucht. Kom hier ook maar weer om de hoek kijken.
Ik sport meer dan ooit, beweeg meer tussendoor en krijg niet meer binnen (Lijkt, maar schijn kan bedriegen, I know), maar mijn broeken worden kleiner, dus ik ga weer kcal tellen. Wordt er nog aan lijstjes gedaan?
Minstens zo veel waardquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zo slim als hij is.
Ach ja, je kunt niet alles hebben. Ik heb in ieder geval haar...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zo slim als hij is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zo slim als hij is.
Hoi Aernoutquote:
GENIAAL!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag bij pipoos zoiets:
[ afbeelding ]![]()
Redbull is slecht voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Redbullchick het volgende:
Tenslotte ligt het altijd aan jezelf als je niet slank bent.
Denk dat we d'r wel wat mee kunnen. Wie gaat voeren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
* V1z0R haalt het kooitje weer tevoorschijn!
Hopen dat Coco blij is met deze![]()
Normaals bedankt voor de feli's dames!
Jij bent al begonnen met voeren, ik zeg ga door!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk dat we d'r wel wat mee kunnen. Wie gaat voeren?
Schieten doet zeerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Van nood een deugd maken!
[..]lijstjes doen we nog aan (zie vorig topic, staan voor vandaag al weer stuk of 6)
Dus plaats 'm en wij schieten!
Ge zijt een krachtige deerne, Anna!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef anna82 het volgende:
Mensen, ik bevind mij in een ruimte met daarin 10 (tien!) dozen vol paasattenties (paaseitjes en paasstollen), maar ik wil gehoorzaam wezen, en niet eten, ik loop heen.
lijstje:
O: kwark met havermout, banaan en bosbessen
T: -
L: 2 boterhammen friesche nagelkaas, 1 boterham appelstroop
T: appeltje
T: cracker met kaas
S: lesje evy
D: pasta met tomatensaus en gehaktballetjes
Wat is dat? Een trog?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij bent al begonnen met voeren, ik zeg ga door!
Dan sluit ik deze wel even aan:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Gratenpakhuis. Koekje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Redbullchick het volgende:
Klopt maar ik ben dan ook niet dik.
Is de wil van een mens niet meer dan chemie en electrische stromen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Redbullchick het volgende:
Tenslotte ligt het altijd aan jezelf als je niet slank bent.
Een met de snuit te bedienen waterpomp inclusief waterreservoir! Voor de dorstige troll!quote:
Ja, er moet iets bij he? Ik moet gewoon gezonde tussendoortjes meenemen als ik op kantoor zit, want hier zijn alleen chocolade, koekjes en minimagnums voorradig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ge zijt een krachtige deerne, Anna!*salutes*
Mager lijstje, maar wel errrrg netjes qua inhoud! Als er veel groente bij je pasta zit that is
Ook als je niet dik bent is Red Bull slecht voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Redbullchick het volgende:
Klopt maar ik ben dan ook niet dik.
Dan zou ik nog eerder gaan voor een boterham dan sultana of evergreen. Want suiker...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schieten doet zeer![]()
Vandaaaag
O: 3 knackebrot's sesam met magere smeerkaas (Vind ik ook gewoon lekkerrr)
T: 2 sultanakoekjes
L: 2 boterhammen met light pindakaas (vind ik ook gewoon lekkerrr)
T: 2 evergreens
D: Ovenschoten Spinazie en zelfgemaakte aardappelpuree en tartaar.
T Halfvolle kwark.
Vorige keer al een heel verhaal over gehouden, ik lust weinig. En met lusten is het bij mij niet een kwestie van eroverheen zetten, maar dat ik er ziek van word. Vandaar de sultana en evergreen.
Oh right sport.
3 kwartier lopen, in de pauze wandelen, 20 minuten fietsen.
Waarom krijg ik aanbiedingen voor bikini's in Slank?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Waarom krijg ik hoortoestellenads in Slank?
Ja Vaiz, leg ons dat eens uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Waarom krijg ik aanbiedingen voor bikini's in Slank?!
Yap, paardenrookvlees! Lekkerquote:
Ik denk omdat Merel plaatjes van bikini's postte.quote:
Amen to that!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yap, paardenrookvlees! Lekker![]()
Ik ben dan ook nooit een paardenmeiske geweest
Nuvaring nuvaring nuvaring nuvaring nuvaring.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Ach, beter dan de aanbiedingen die ik kreeg toen hier gepraat werd over de nuva-ring...
Ik heb vandaag bedacht weer op te gaan letten, dus nog geen fruit in huis. Zal wel een appel of een banaan worden denk ik, dat is zo'n beetje het enige wat ik lust wat ik mee kan nemen. Goede welquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder gaan voor een boterham dan sultana of evergreen. Want suiker...
Weet trouwens niet of fruit een probleem is? Anders mag daar ook wel iets van bij! En iets van zuivel, of het nou kaas of kwark is want je zit vrij laag in de eiwitten.
Oi, googelen op leer en nat worden. Ben bang dat waterkringen er nooit helemaal uit gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh nee! Ik heb mijn leren laarzen de hele nacht onder mijn snelbinders gehad, en nu zijn ze dus (3/4) natgeregend, en droogt het wat gek op: de lijn tussen nat en droog loopt midden over de laars.
Wat te doen?
gewoon laten drogen? Iets op smeren? (ik heb al een beetje verzorgende leercreme erop gedaan) helemaal natmaken?
Dan ga ik voor de optie helemaal natmaken, misschien dat de kring dat in ieder geval niet precies midden op de voet komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, googelen op leer en nar worden. Ben bang dat waterkringen er nooit helemaal uit gaan
Over kwark heen gelezen... <Nirvana album>quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bedacht weer op te gaan letten, dus nog geen fruit in huis. Zal wel een appel of een banaan worden denk ik, dat is zo'n beetje het enige wat ik lust wat ik mee kan nemen. Goede wel![]()
En die sultana en evergreen zijn ook voor de afwisseling, anders eet ik de hele dag alleen brood, behalve 's avonds, meestal ontbijt ik ook met brood. Op kantoor kan ik ook niet iets van nootjes meenemen, dat wordt niet tof geacht.
Ik heb toch smeerkaas en kwark?Of is dat te weinig?
Maar die hebben ze niet in de bananenzonderstukjes-variantquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Over kwark heen gelezen... <Nirvana album>
Volle kwark is stiekem beter trouwens!
Dan ontbijt je anders met de kwark, doe je 's avonds de nootjes en vervang je de 2 sultana met een volkoren boterham met rucola, tomaat en ui. Kom je al stuk beter uit lijkt me.
quote:
Calcium en ander stoffen in hogere mate aanwezig en verschil in kcal's te verwaarlozen imo... Maar dat is bij naturel, weet niet hoe het zit met kwark van het type banaanzonderstukjes. 150gr is een normale portie voor de meesten. Hier zijn er echter ook mensen die een hele bak a 450gr wegwerkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar die hebben ze niet in de bananenzonderstukjes-variantIk ben lastig.
Waarom beter trouwens?Meer kcal? Ik leef nog in de meer kcal is bad.
Dat is wel een goede, maar met hoeveel kwark kan ik ontbijten dan? Hoeveel gram? 100?
Dat is wel een goedeKan het ook zoiets zijn als kipfilet offf. Kaas? Of is dat te veel van het goede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |