abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95392696
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja Vaiz, leg ons dat eens uit :7
Ik denk omdat Merel plaatjes van bikini's postte. :6
Ach, beter dan de aanbiedingen die ik kreeg toen hier gepraat werd over de nuva-ring...
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yap, paardenrookvlees! Lekker :9

Ik ben dan ook nooit een paardenmeiske geweest :+
Amen to that! _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95392719
Arme paardjes. Wel paardenmeisje hier.

Mijn lijstje
O: boterham filet americain, halfvolle melk
L: boterham filet americain, perzik mango sap
T: groentesoep van Unox
D: goulash met doperwtjes en rijst, een peer, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap

Best oké vind ik.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2011 @ 14:40:51 #78
70532 loveli
N
pi_95392819
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Ach, beter dan de aanbiedingen die ik kreeg toen hier gepraat werd over de nuva-ring...
Nuvaring nuvaring nuvaring nuvaring nuvaring.

Zo, ik ben ff de hort op, dezelfde kleding kopen als iemand die 2/5 van mijn leeftijd is, doen alsof we zusjes zijn.
crap in = crap out
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:41:15 #79
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95392844
Oh nee! Ik heb mijn leren laarzen de hele nacht onder mijn snelbinders gehad, en nu zijn ze dus (3/4) natgeregend, en droogt het wat gek op: de lijn tussen nat en droog loopt midden over de laars.

Wat te doen?
gewoon laten drogen? Iets op smeren? (ik heb al een beetje verzorgende leercreme erop gedaan :@ ) helemaal natmaken? :?

ik doe dus om de haverklap dat soort stomme acties. Gister ook al mijn ramen wijd open laten staan toen ik was spinnen (woon op begane grond, uitnodiging dat mijn huis leegejat kan worden), laat fietssleutels in mijn fiets zitten, laat deuren open staan als ik wegga etc.. :X .
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_95392871
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan zou ik nog eerder gaan voor een boterham dan sultana of evergreen. Want suiker...
Weet trouwens niet of fruit een probleem is? Anders mag daar ook wel iets van bij! En iets van zuivel, of het nou kaas of kwark is want je zit vrij laag in de eiwitten.

Ik heb vandaag bedacht weer op te gaan letten, dus nog geen fruit in huis. Zal wel een appel of een banaan worden denk ik, dat is zo'n beetje het enige wat ik lust wat ik mee kan nemen. Goede wel :D
En die sultana en evergreen zijn ook voor de afwisseling, anders eet ik de hele dag alleen brood, behalve 's avonds, meestal ontbijt ik ook met brood. Op kantoor kan ik ook niet iets van nootjes meenemen, dat wordt niet tof geacht.

Ik heb toch smeerkaas en kwark? :o Of is dat te weinig?
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2011 @ 14:42:43 #81
70532 loveli
N
pi_95392923
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh nee! Ik heb mijn leren laarzen de hele nacht onder mijn snelbinders gehad, en nu zijn ze dus (3/4) natgeregend, en droogt het wat gek op: de lijn tussen nat en droog loopt midden over de laars.

Wat te doen?
gewoon laten drogen? Iets op smeren? (ik heb al een beetje verzorgende leercreme erop gedaan :@ ) helemaal natmaken? :?
Oi, googelen op leer en nat worden. Ben bang dat waterkringen er nooit helemaal uit gaan ;(
crap in = crap out
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:43:52 #82
277802 _Calimero_
pi_95392987
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Oi, googelen op leer en nar worden. Ben bang dat waterkringen er nooit helemaal uit gaan ;(
Dan ga ik voor de optie helemaal natmaken, misschien dat de kring dat in ieder geval niet precies midden op de voet komt ;(
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2011 @ 14:45:43 #83
70532 loveli
N
pi_95393096
Ooit op de motorbeurs paar mensen met leerproduct in een stand gezien. Die schuurden bepaalde vlekken eraf en behandelden het leer daarna met een creme, maar ze zeiden dat water altijd een probleem was.
crap in = crap out
pi_95393255
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik heb vandaag bedacht weer op te gaan letten, dus nog geen fruit in huis. Zal wel een appel of een banaan worden denk ik, dat is zo'n beetje het enige wat ik lust wat ik mee kan nemen. Goede wel :D
En die sultana en evergreen zijn ook voor de afwisseling, anders eet ik de hele dag alleen brood, behalve 's avonds, meestal ontbijt ik ook met brood. Op kantoor kan ik ook niet iets van nootjes meenemen, dat wordt niet tof geacht.

Ik heb toch smeerkaas en kwark? :o Of is dat te weinig?
Over kwark heen gelezen... <Nirvana album>
Volle kwark is stiekem beter trouwens! :@

Dan ontbijt je anders met de kwark, doe je 's avonds de nootjes en vervang je de 2 sultana met een volkoren boterham met rucola, tomaat en ui. Kom je al stuk beter uit lijkt me. ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:49:26 #85
277802 _Calimero_
pi_95393283
heb de schoenmaker maar gewoon gebeld :')
Rustig laten drogen en niet aanzitten was zijn advies, zou goed moeten komen. Het was schoon regenwater (geen modder ofzo) dus hopelijk komt het goed :Y
pi_95393365
Zonde Cali!
Mn laarzen hadden vorig jaar sneeuwrandjes opgelopen, gelukkig is dat er vrij goed uitgegaan met dagelijks vet.
pi_95393512
Heb ik een rel gemist?

Hoi Redbullchick :) ik vind redbull echt vies ;') En ik ben ook niet dik *O*

Even hoi zeggen en zo weer werken :O
pi_95394049
Oeps cali, dat is lastig, jezelf aanwennen een aantal dingen gewoon altijd te checken?

Mijn lijstjes update:

O: 2x speltbroood (jam, kaas)
T: 3 caramels (nu is de zak leeg), 1 peer
L: 2 stukjes vlees (70 gr?), beetje groentelasagne zonder sauzen, ijsbergsla
T: 150 ml vruchtenyoghurt, banaan
D: nader te bepalen.
pi_95394087
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Over kwark heen gelezen... <Nirvana album>
Volle kwark is stiekem beter trouwens! :@

Dan ontbijt je anders met de kwark, doe je 's avonds de nootjes en vervang je de 2 sultana met een volkoren boterham met rucola, tomaat en ui. Kom je al stuk beter uit lijkt me. ^O^
Maar die hebben ze niet in de bananenzonderstukjes-variant :@ Ik ben lastig.
Waarom beter trouwens? :o Meer kcal? Ik leef nog in de meer kcal is bad.

Dat is wel een goede, maar met hoeveel kwark kan ik ontbijten dan? Hoeveel gram? 100?

Dat is wel een goede :D Kan het ook zoiets zijn als kipfilet offf. Kaas? Of is dat te veel van het goede?
pi_95394233
O: eiwit shake
T: 2 plakjes ham + augurk
L: 1 slankelijn boterham van het stoepje met osseworst + 150 gram pittige rauwkost v/d ah + 1 tomaat
T: halve komkommer + la vache kaasje + halve paprika
D: merquez worstjes met ui en veel broccoli
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95394456
Zo, het zit er op (iig het leren, nu nog één ding maken, en dat is ook nog :r :( want mijn projectpartner 'heeft geen tijd en heeft het druk en kan echt niet meer doen, en bla :') :r Nee, IK ben ontzettend zen, rustig en heb toch niets beters te doen :( :r ) .

Tentamen 1 was godzijdank diagnostisch :') draaaaama :')
Tentamen 2 hopelijk wel gehaald. Vik: hier is een 5,5 onvoldoende :P vanaf 5,6 heb je een voldoende. Dus hoop maar dat ik dat heb dan ;)

Mams is naar huis gestuurd met de voorlopige diagnose 'hoge bloeddruk' en een pil om daar iets tegen te doen. Ze mag ook haar migrainemedicatie voorlopig niet nemen. Volgende week gaat ze naar haar eigen huisarts om te zien of hij haar een check-up kan geven. Ben al iets geruster, maar vind 't nog steeds geen fijn idee :)
Ja doei.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:14:55 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95394498
Fijn Mo :) Even afwachten dan...

Hey heb je al iets van XM gehoord?
Niet meer actief op Fok!
pi_95394548
Nope -O-
Ja doei.
pi_95394643
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nope -O-
:{

Wel fijn dat je iets geruster bent over je moeder, Mo. :) Maar inderdaad, blijft een naar idee. En duim voor je tentamen(s)!
pi_95394942
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Maar die hebben ze niet in de bananenzonderstukjes-variant :@ Ik ben lastig.
Waarom beter trouwens? :o Meer kcal? Ik leef nog in de meer kcal is bad.

Dat is wel een goede, maar met hoeveel kwark kan ik ontbijten dan? Hoeveel gram? 100?

Dat is wel een goede :D Kan het ook zoiets zijn als kipfilet offf. Kaas? Of is dat te veel van het goede?
Calcium en ander stoffen in hogere mate aanwezig en verschil in kcal's te verwaarlozen imo... Maar dat is bij naturel, weet niet hoe het zit met kwark van het type banaanzonderstukjes. 150gr is een normale portie voor de meesten. Hier zijn er echter ook mensen die een hele bak a 450gr wegwerken :@

Als jij er kipfilet bij op wilt doen, ga je gang! ^O^ Kalkoen mag ook, of vis... Whatever floats ya' boat!
pi_95395041
en hier ook nog even *GEFELICITEERD V1Z0R!* *O* :*
Ja doei.
pi_95395048
en natuurlijk een TT-change
Ja doei.
pi_95395077
mijn 'T op de uni' is een kruidenbol met wat kip en groente geworden :9
Ja doei.
pi_95395101
Ik vind volle kwark echt heerlijk, terwijl ik de magere variant echt vies vind.

Ik eet er niet veel van, though; tussen de 100 en 150 gram. Met vers fruit, limoensap en zoetstof. :9
pi_95395121
Oh dat klinkt echt lekker Mo :9~
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')