squash?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Sjappel het volgende:
Ook maar eens beginnen met wat kilotjes te minderen, alhoewel ik mijn gewicht alles behalve relevant vind (voor een goed uiterlijk). Wat telt is de omvang van mijn buik in cm. Ik snap dan ook niet waarom iedereen maar op de kilo's let, terwijl er op de centimeters gelet moet worden. Ben al gestart met gezonder eten, maar ik wil nog wat sportieve activiteit. Ik wil graag tennissen, maar kon alleen privéles =/. Ik ben geen liefhebber van fitness en hardlopen. Heeft er iemand nog suggesties wat ik nu kan doen?
Welke les heb ik aan jou gegeven? Volgens mij ICC, als ik het me goed herinner. Klopt dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef norich het volgende:
[..]
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?
Coco is een prima docente, da's wel genoeg informatie toch
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef loveli het volgende:
Prima docente klinkt veel saaier dan hoe ik me coco voorstel.
Volgens mij was het mondeling presenteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welke les heb ik aan jou gegeven? Volgens mij ICC, als ik het me goed herinner. Klopt dat?
Ahhh, dat kan ook goed ja. Vertaalacademie, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef norich het volgende:
[..]
Volgens mij was het mondeling presenteren.
Ja kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ahhh, dat kan ook goed ja. Vertaalacademie, toch?
Dan ben jij wel een kop kleiner dan ik denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omg. Ik heb de trol gemist!![]()
En mocht iemand het zich afvragen: mijn man is 1.85m. Ongeveer.
Dat was (samen met twee groepen ICC) een van mijn weinige uitstapjes naar die opleiding. In principe geef ik alleen les aan OTC en ES (voormalig HEBO).quote:
1.61m hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een kop kleiner dan ik denk ik
Jij bent goed in zwemmen en de meeste mensen zijn dat niet. Dus ga daar shinen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo bang dat ik 'het kneusje van de triathlonclub' ben straks
iedereen gaat vast voor goeie tijden en ik ben al blij als ik 'm gewoon redEn ik weet wel dat ik 't voor mezelf doe en dat de docenten daar ook héééél erg voor promoten
maar stiekem hoop ik dat er nog een 'kneusje zoals ik' is
![]()
![]()
Uit het BB-topic:quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo bang dat ik 'het kneusje van de triathlonclub' ben straks
iedereen gaat vast voor goeie tijden en ik ben al blij als ik 'm gewoon redEn ik weet wel dat ik 't voor mezelf doe en dat de docenten daar ook héééél erg voor promoten
maar stiekem hoop ik dat er nog een 'kneusje zoals ik' is
![]()
![]()
Lijkt mij op alle sporten toepasbaarquote:"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
RPM begin ik meer te waarderen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Studeer je en heb je toegang tot een (universitair) sportcentrum dat allerlei lessen aanbiedt? Dan kan dat leuk en goedkoop en vrijblijvend: vind je iets niet leuk dan ga je gewoon niet meer!
Ook 'gewone' sportscholen bieden vaak cursussen aan: van Zumba tot bikram yoga en van Body Attack tot boksen
Zo doet Maria hier Zumba, XM en Perruche (toch?) doen RPM en ik spin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |