maar om nu elke dag te checken of je wellicht je laarzen onder je snelbinder hebt laten zitten is ook zo wat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef Perruche het volgende:
Oeps cali, dat is lastig, jezelf aanwennen een aantal dingen gewoon altijd te checken?
Mijn lijstjes update:
O: 2x speltbroood (jam, kaas)
T: 3 caramels (nu is de zak leeg), 1 peer
L: 2 stukjes vlees (70 gr?), beetje groentelasagne zonder sauzen, ijsbergsla
T: 150 ml vruchtenyoghurt, banaan
D: nader te bepalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks all
Ja doei.
Ik denk dat het niet veeel scheelt, het scheelt in ieder geval niet veel in kcal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Calcium en ander stoffen in hogere mate aanwezig en verschil in kcal's te verwaarlozen imo... Maar dat is bij naturel, weet niet hoe het zit met kwark van het type banaanzonderstukjes. 150gr is een normale portie voor de meesten. Hier zijn er echter ook mensen die een hele bak a 450gr wegwerken
Als jij er kipfilet bij op wilt doen, ga je gang!Kalkoen mag ook, of vis... Whatever floats ya' boat!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks allIk bijt!
(Zachtjes)
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Sjaapje het volgende:
(al zou mijn dokterige zelf zoiezo bloed nemen enzo),
Sorry, mijn nederlandse taal is nogal abominabel. Nujah al mijn taal eigenlijk...quote:
Broccoli.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een lijst en ben morgen vrij
LIjst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, wortels, tomaatjes
L: 4 x boterham gerookte rund en kaas, kom goulashsoep met rundvlees, beker melk
T: sinaasappel, tuc koekje, blokje choco, cola-berenburg
D: 500 gr. broccoli, 150 gr spinazie, 1 aardappel, 200 gr gegrilde kabeljauwfilet
T: bakje paprikachips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |