Voor je verjaardag <3quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Daarom kijk ik dus ook altijd Camping Life op RTL...
[ afbeelding ]
Die Jessica met d'r oorbellen(en rondingen en krullen
![]()
![]()
)
* PETS * .... bij de les blijven jonge...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gaat het zelden alleen maar vanzelf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmmm mmmm... Ja gewoon, dat 't met 't vriendje niet zo vanzelf gaat. En dan ik heel wild/spannend/etc lijk naast hem terwijl dat wel mee valt, dat vind ik niet leuk.
ja ik denk het wel. ze zijn blij dat ik meteen eerlijk heb gezegd dat ik op zoek ben naar iets dichterbij, kleiner, minder grootstedelijk en vooral meer eerstegraads gebied en meer zekerheid (ik kan hier niks zeker krijgen over uren en bovenbouw etc...)quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn!. Krijg je iig wel een goeie referentie mee
(want volgens mij is dat wel gebruikelijk in het onderwijs? Referenties nabellen?)
Nou.... Ja hij vindt dat. En ik steek niet graag negatief afquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het zelden alleen maar vanzelf.
En waarom vind je dat niet leuk? Irriteert het je omdat je zelf vindt dat het zo is, en stoort je dat? Of is het iets dat anderen vinden? In dat geval: lekker belangrijk!
Toen ik net iets kreeg met mijn man was iedereen in shock. We kenden elkaar van het werk (mijn vorige werk, niet de hogeschool) en hij stond daar bekend als stoer en iemand-die-het-allemaal-niks-boeit en ik was een slim, hardwerkend marketingmeisje (even heel kort door de bocht).
Maar ik weet hoe goed hij bij me past, hoe slim hij is, dat hij er misschien wat stoer uitziet maar ontzettend lief is, etc.
hoe is dat negatief? (behalve de drugs dan misschien)quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou.... Ja hij vindt dat. En ik steek niet graag negatief af(alsof ik heel sex, drugs & rock en roll ben en er geweldig apart uitzie in zowel uiterlijk als kledingstijl) maar hij ziet het als iets positiefs. Maar ik dus niet.
En dat wanneer ik tijd heb, heeft hij geen tijd, en andersom. Irritant.
Dat is een uitdrukkingquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
hoe is dat negatief? (behalve de drugs dan misschien)
Hoezo onterecht? It's in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking![]()
Gewoon, ik vind het stom als iemand onterecht 'tegen mij opkijkt'. Of zo.
Dat is natuurlijk wel zo, maar ik vind het vervelend. Ook dat 'ze' in Amsterdam er altijd net iets te hip bij lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo onterecht? It's in the eye of the beholder.
Dat dus, ik heb dat ook nodig in een relatie en dan niet zozeer op het voetstuk staan alswel mijn lief af en toe op een voetstukje kunnen zettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind zelfs dat je altijd een klein beetje bewondering moet houden voor degene waar je een relatie mee hebt. Een ienimieni voetstukje moet hij/zij op staan. Dan blijf je ook geīnteresseerd in wat diegene doet en neem je hem/haar niet voor vanzelfsprekend. Niet te veel, want dan heb je een ongelijkwaardige verhouding. En je moet het beiden hebben, dat ook. Anders is het alsnog niet gelijkwaardig.
QFTquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb dat ook nodig in een relatie en dan niet zozeer op het voetstuk staan alswel mijn lief af en toe op een voetstukje kunnen zettenHet is gewoon fijn om trots te kunnen zijn op je partner.
ik heb werkelijkwaar geen idee wat je bedoelt met Daayum en catharsis!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daaayum, huilen om een boek dat ik aan het lezen ben, komt niet heel vaak voor!*snottert*
Catharsis?
Daaayum= foute spelling van damnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb werkelijkwaar geen idee wat je bedoelt met Daayum en catharsis!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zo slim als hij is.
Ach ja, je kunt niet alles hebben. Ik heb in ieder geval haar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |