Halloquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef neen het volgende:
Hallo? Ik zoek een vriendin.
Er staat 30 graden op het wasvoorschrift en ik doe 30 graden heb ik nu ineens een heel klein vest. Dat maakt 2:
- favoriete vest 1
- favoriete vest 2
Iemand van 1.70 past er nog wel in
Gefeliciteerd v1zor, dat je maar een mooi jaar krijgt.
Geen idee hoe het heet maar bij oude zitten de versnellingen vaak op het frame en tegenwoordig dan op het stuur. Dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Fiets gevonden. Cali, wat was er precies ouderwets aan? Want ik zag vanmiddag iemand die de remmen onder het rechte stuk vh stuur had en dat heb ik nog nooit gezien, dus ik dacht dat dat ouderwets was, maar dat heeft Moblo dus niet.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb van mijn 6e tot 15e paard gereden...
Nu eet ik ze
Oh dat was het idd, volgens mij. Geen idee hoe dat eruit ziet, though.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef neen het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet maar bij oude zitten de versnellingen vaak op het frame en tegenwoordig dan op het stuur. Dat?
En 't uiteindelijke resultaat:quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef ihatefastcars het volgende:
Vandaag is dit de planning:
o 2 volkoren boterhammen sandwichspread
t appel, kiwi
l 3 volkoren boterhammen sandwichspread
t bakje kwark
d kleine hamburgers met grote hoeveelheid van nog nader te bepalen groente
Thanks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje IHFC.
Je kan nog een T nemen als je wilt maar zo is het prima
Beetje oefenen in signalen opvangen Neen!quote:
Zelfdrinker oftewel weidepomp.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een met de snuit te bedienen waterpomp inclusief waterreservoir! Voor de dorstige troll!
Arme koetjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Swietje het volgende:
Arme paardjes. Wel paardenmeisje hier.
Mijn lijstje
O: boterham filet americain, halfvolle melk
L: boterham filet americain, perzik mango sap
T: groentesoep van Unox
D: goulash met doperwtjes en rijst, een peer, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
Best oké vind ik.
quote:
zeker weten ja?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ook erg tevreden over mijn eindleist. Neem zelfs nog een klein beetje wijn zo, even met Mr.Mo proosten op 't eind van de derde studeerperiode
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |