Ik ga voor optie 3: terug naar de winkel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef neen het volgende:
Hallo? Ik zoek een vriendin.
Er staat 30 graden op het wasvoorschrift en ik doe 30 graden heb ik nu ineens een heel klein vest. Dat maakt 2:
- favoriete vest 1
- favoriete vest 2
Alleen als op het etiket een handje in een waterbakkie zit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef neen het volgende:
Ik heb geen bon meer maar ik kan nog wel even langsgaan inderdaad, hij was zeer chill. Doen jullie dat met de handwas ofzo?
en dan meestal nog niet eens, mijn wasmachine heeft een handwas-settingquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen als op het etiket een handje in een waterbakkie zit.
\~~/ zoiets? dat staat erop met een 30 erinquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen als op het etiket een handje in een waterbakkie zit.
Dan moet het kunnen op 30 graden, anders is het zo'n plaatje met een handje ipv de 30.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef neen het volgende:
Ze moeten gewoon zo'n logo maken dat mannen het niet mogen wassen.
[..]
\~~/ zoiets? dat staat erop met een 30 erin
Oftewel de rest zijn van die snijbonen die "atletisch gebouwd" zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik ben wel het 'dikkerdje' daar hoormaargoed, over 10 weken ben ik ook weer 'n stukje strakker
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef neen het volgende:
[..]
\~~/ zoiets? dat staat erop met een 30 erin
500 meter zwemmen (open water)quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Blurred86 het volgende:
wat zijn de afstanden voor een triathlon ookalweer mo?
ah, ik wilde al zeggen.. Dacht dat het verder wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
500 meter zwemmen (open water)
20km fietsen
5km hardlopen
Maar dit is een 1/8 triathlon hè?
Ow wat een heerlijke afstanden, doodvermoeiend maar het kan wel.. Wow dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
20km fietsen
5km hardlopen
Ah oke, hij gaat zeker niet terug in maat als ik koud water erin doe en de trommel de andere kant op laat draaien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan moet het kunnen op 30 graden, anders is het zo'n plaatje met een handje ipv de 30.
Verkeerd wasvoorschrift dus eigenlijk, ik zou het gaan ruilen en dan de nieuwe wel met de hand gaan wassen.
Na een paar keer met de hand wassen is het meestal wat vormvaster en zou je de 30 graden eens kunnen gaan proberen, nacht in een emmer koud water weken helpt soms ook zegt mijn mams.
Ik ga wel naar de winkel ja, maar ik had hem ook al een keer eerder met succes wel gewassen met precies hetzelfde program. Alleen zat de wasmachine toen wel echt propvol en nu niet zo. Ach ja, niet geschoten altijd mis. Kan ik meteen een terrasje pikken ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat van jou met 30: dat is machinewas. Als er 30 staat, doe ik vaak wel een fijnwasprogramma. Maar gewoon teruggaan naar de winkel dus, vraag maar een nieuwe!!
Zwemmen in open water.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
20km fietsen
5km hardlopen
lol ehm, ik had iets duidelijker moeten zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Ah oke, hij gaat zeker niet terug in maat als ik koud water erin doe en de trommel de andere kant op laat draaien.
.
Succes iigquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ass kicken![]()
hardlopen wil ik 25 minuten over doen, uitloop naar 30.
fietsen wil ik max 35 minuten over doen
zwemmen weet ik zo even niet wat ik daar mee moet. Ik kon 100 meter in 1,48 afleggenooit
Het was ook maar een flauw grapje hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol ehm, ik had iets duidelijker moeten zijn![]()
In het geval van een nieuwe eerst een nachtje in een emmer koud water voordat je 'm gaat wassen. Het schijnt dat stofjes dan minder snel krimpen.
Terugdraaien gaat je niet lukken idd.
Kwam van de week bij 't in- en uitpakken nog oorkondes en medailles van wedstrijden tegen. En blijkbaar zwom ik de 100 m vrij dus ooit in 1.24.8.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ass kicken![]()
hardlopen wil ik 25 minuten over doen, uitloop naar 30.
fietsen wil ik max 35 minuten over doen
zwemmen weet ik zo even niet wat ik daar mee moet. Ik kon 100 meter in 1,48 afleggenooit
klierigquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef neen het volgende:
[..]
Succes iig
[..]
Het was ook maar een flauw grapje hoor.
Hoe oud was jij toen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Kwam van de week bij 't in- en uitpakken nog oorkondes en medailles van wedstrijden tegen. En blijkbaar zwom ik de 100 m vrij dus ooit in 1.24.8.
In 1989.
Toen was ik net of nog net niet 10 geworden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen?Was je een mini-zwem-meiske?
Wauwies! Zo'n child-prodigyquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Toen was ik net of nog net niet 10 geworden.Altijd aan 't zwemmen toen ik klein was, ja.
In hindsight was ik echt best goed volgens mij - had nog best iets kunnen worden. Had alleen helaas ouders die iets te weinig pushten (quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauwies! Zo'n child-prodigy![]()
Ik dacht al, zou oud was je toch niet![]()
![]()
Ik deed het ooit in 1.21.00 oid. Lááááng geleden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Kwam van de week bij 't in- en uitpakken nog oorkondes en medailles van wedstrijden tegen. En blijkbaar zwom ik de 100 m vrij dus ooit in 1.24.8.
In 1989.
Word helemaal nostalgisch. Zwemmen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wachthet was rond de 1 minuut 30! Heb net even de tijd opgezocht die je moest halen en ik weet nog dat ik er zo'n 25 seconden op over had (moest binnen 1,55)
ik was dus wel wat sneller..,
je moest wel aansluitend 25 meter onder water zwemmen
Het doet me nu wat denken aan die paddenstoelen bij marioquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:
Oooh, dat hartje is zóóó cute als ie klein is.
Misschien had ik mazzel toen ik onder de 10 en onder de 8 was dat ik weinig regionale concurrentie had.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik deed het ooit in 1.21.00 oid. Lááááng geleden.
Ik won er alleen zelden medailles mee.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef neen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |