maar om nu elke dag te checken of je wellicht je laarzen onder je snelbinder hebt laten zitten is ook zo wat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef Perruche het volgende:
Oeps cali, dat is lastig, jezelf aanwennen een aantal dingen gewoon altijd te checken?
Mijn lijstjes update:
O: 2x speltbroood (jam, kaas)
T: 3 caramels (nu is de zak leeg), 1 peer
L: 2 stukjes vlees (70 gr?), beetje groentelasagne zonder sauzen, ijsbergsla
T: 150 ml vruchtenyoghurt, banaan
D: nader te bepalen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks all
Ja doei.

Ik denk dat het niet veeel scheelt, het scheelt in ieder geval niet veel in kcal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Calcium en ander stoffen in hogere mate aanwezig en verschil in kcal's te verwaarlozen imo... Maar dat is bij naturel, weet niet hoe het zit met kwark van het type banaanzonderstukjes. 150gr is een normale portie voor de meesten. Hier zijn er echter ook mensen die een hele bak a 450gr wegwerken
Als jij er kipfilet bij op wilt doen, ga je gang!Kalkoen mag ook, of vis... Whatever floats ya' boat!

quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks allIk bijt!
(Zachtjes)

quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Sjaapje het volgende:
(al zou mijn dokterige zelf zoiezo bloed nemen enzo),

Sorry, mijn nederlandse taal is nogal abominabel. Nujah al mijn taal eigenlijk...quote:

Broccoli.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een lijst en ben morgen vrij
LIjst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, wortels, tomaatjes
L: 4 x boterham gerookte rund en kaas, kom goulashsoep met rundvlees, beker melk
T: sinaasappel, tuc koekje, blokje choco, cola-berenburg
D: 500 gr. broccoli, 150 gr spinazie, 1 aardappel, 200 gr gegrilde kabeljauwfilet
T: bakje paprikachips

squash?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Sjappel het volgende:
Ook maar eens beginnen met wat kilotjes te minderen, alhoewel ik mijn gewicht alles behalve relevant vind (voor een goed uiterlijk). Wat telt is de omvang van mijn buik in cm. Ik snap dan ook niet waarom iedereen maar op de kilo's let, terwijl er op de centimeters gelet moet worden. Ben al gestart met gezonder eten, maar ik wil nog wat sportieve activiteit. Ik wil graag tennissen, maar kon alleen privéles =/. Ik ben geen liefhebber van fitness en hardlopen. Heeft er iemand nog suggesties wat ik nu kan doen?

Welke les heb ik aan jou gegeven? Volgens mij ICC, als ik het me goed herinner. Klopt dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef norich het volgende:
[..]
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?
Coco is een prima docente, da's wel genoeg informatie toch

quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef loveli het volgende:
Prima docente klinkt veel saaier dan hoe ik me coco voorstel.

Volgens mij was het mondeling presenteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welke les heb ik aan jou gegeven? Volgens mij ICC, als ik het me goed herinner. Klopt dat?

Ahhh, dat kan ook goed ja. Vertaalacademie, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef norich het volgende:
[..]
Volgens mij was het mondeling presenteren.

Ja kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ahhh, dat kan ook goed ja. Vertaalacademie, toch?

Dan ben jij wel een kop kleiner dan ik denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omg. Ik heb de trol gemist!![]()
En mocht iemand het zich afvragen: mijn man is 1.85m. Ongeveer.

Dat was (samen met twee groepen ICC) een van mijn weinige uitstapjes naar die opleiding. In principe geef ik alleen les aan OTC en ES (voormalig HEBO).quote:

1.61m hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een kop kleiner dan ik denk ik

Jij bent goed in zwemmen en de meeste mensen zijn dat niet. Dus ga daar shinen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo bang dat ik 'het kneusje van de triathlonclub' ben straks
iedereen gaat vast voor goeie tijden en ik ben al blij als ik 'm gewoon redEn ik weet wel dat ik 't voor mezelf doe en dat de docenten daar ook héééél erg voor promoten
maar stiekem hoop ik dat er nog een 'kneusje zoals ik' is
![]()
![]()

Uit het BB-topic:quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen gaat vast voor goeie tijden en ik ben al blij als ik 'm gewoon redEn ik weet wel dat ik 't voor mezelf doe en dat de docenten daar ook héééél erg voor promoten
![]()
![]()
Lijkt mij op alle sporten toepasbaarquote:"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

RPM begin ik meer te waarderen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Studeer je en heb je toegang tot een (universitair) sportcentrum dat allerlei lessen aanbiedt? Dan kan dat leuk en goedkoop en vrijblijvend: vind je iets niet leuk dan ga je gewoon niet meer!
Ook 'gewone' sportscholen bieden vaak cursussen aan: van Zumba tot bikram yoga en van Body Attack tot boksen
Zo doet Maria hier Zumba, XM en Perruche (toch?) doen RPM en ik spin!

Neh gezien en ik was bijna geschrokken immersquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
1.61m hier
Heb je de mooie foto van mijn man gemist vanmorgen? Daar zag je het lengteverschil goed op

Dat is juist schattig enzo. Kun je de grote-kerel-die-me-beschermt-tegen-gevaar spelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Uit het BB-topic:
[..]
Lijkt mij op alle sporten toepasbaar![]()
Had jou iets langer verwacht Coco...Weg verliefdheid
![]()

ja je kan wel alles niet willen of te duur vinden, dan is er altijd wel een excuusquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen wilde hij/zij/het niet
maargoed, ik ga maar 's richting sportcentrum!
Moritura te salutat!![]()

Oh ja. Je bedoelde schrikken van de perfectie. Toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Neh gezien en ik was bijna geschrokken immers![]()
Jouw lengte heb ik dus wel goed gegokt op basis van je man's lengte. Ik dacht dat je kerel veel langer was, maar hij is net zo lang als die van mij en daar kom ik net bovenuit met een behoorlijke hak
Gelukkig heeft hij krullen die nog een paar cm op zijn hoofd toevoegen haha!

van het feit dattie een reus leek, maar dat was dus gezichtsbedrogquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja. Je bedoelde schrikken van de perfectie. Toch?

Ja, ik ben ontmaskerd. Nu kan ik niet meer ongegeneerd roddelen over de studenten en klagen als ze weer eens vervelend zijn.quote:

Ohhh... Ik was al even bang dat je schrok van zijn lelijke kop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
van het feit dattie een reus leek, maar dat was dus gezichtsbedrog

quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is juist schattig enzo. Kun je de grote-kerel-die-me-beschermt-tegen-gevaar spelen![]()
Pluspunt: mijn oorringen lijken zo zelfs nķg groter

Studenten OTC en ES ken ik toch nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik ben ontmaskerd. Nu kan ik niet meer ongegeneerd roddelen over de studenten en klagen als ze weer eens vervelend zijn.

Mijn meneer eet ongeveer 4 10 keer zoveel als ik.. en dat moet om op gewicht te blijven. ZO NIET EERLIJK *stampvoet*quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend is kaal en 1.80.
Hij is, sinds ik kook, 4 kg afgevallen
Hij eet standaard:
Bord volle yoghurt met bruine suiker en volle vla
6 boterhammen met vv kaas, pindakaas en hagelslag, allen met roomboter
1 reuzen mueslibol met kaas en roomboter
2 blokjes chocolade
gebak waar het maar te krijgen is
veel pasta of aardappels
3 stuks fruit

quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhh... Ik was al even bang dat je schrok van zijn lelijke kop.
![]()

quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Trimbaan! Kost je alleen vrije tijd en een paar schoenen! En is erg leuk en intensief... Of iets als de wampex.
HuuUUUuuuUUge oorringen
Verdomde M.![]()

Hehe, toen wij een skatecursus deden was Mark binnen het kneusje, maar toen we naar buiten gingen was ik dat ineensquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()

Hmmm mmmm... Ja gewoon, dat 't met 't vriendje niet zo vanzelf gaat. En dan ik heel wild/spannend/etc lijk naast hem terwijl dat wel mee valt, dat vind ik niet leuk.quote:

Fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef kwakz0r het volgende:
woei, ik heb vandaag gehoord dat ik op deze school mag blijven, en ook eerlijk gezegd dat ik op zoek ben naar een andere baan. wel fijne feedback en ik weet voor mezelf nu heel goed waarom ik daar niet wil blijven.
meteen daarna werd ik gebeld en gemaild door de twee versitgingen waar ik met 1 gezamenlijke brief had gesolliciteerd, en dus twee gesprekken in de pocket! deze week nog maar gauw wat brieven schrijven!
vanavond naar de thai met tante en mn lief, nog voor haar verjaardag.

Voor je verjaardag <3quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Daarom kijk ik dus ook altijd Camping Life op RTL...
[ afbeelding ]
Die Jessica met d'r oorbellen(en rondingen en krullen
![]()
![]()
)
* PETS * .... bij de les blijven jonge...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Volgens mij gaat het zelden alleen maar vanzelf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmmm mmmm... Ja gewoon, dat 't met 't vriendje niet zo vanzelf gaat. En dan ik heel wild/spannend/etc lijk naast hem terwijl dat wel mee valt, dat vind ik niet leuk.

ja ik denk het wel. ze zijn blij dat ik meteen eerlijk heb gezegd dat ik op zoek ben naar iets dichterbij, kleiner, minder grootstedelijk en vooral meer eerstegraads gebied en meer zekerheid (ik kan hier niks zeker krijgen over uren en bovenbouw etc...)quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn!. Krijg je iig wel een goeie referentie mee
(want volgens mij is dat wel gebruikelijk in het onderwijs? Referenties nabellen?)

Nou.... Ja hij vindt dat. En ik steek niet graag negatief afquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het zelden alleen maar vanzelf.
En waarom vind je dat niet leuk? Irriteert het je omdat je zelf vindt dat het zo is, en stoort je dat? Of is het iets dat anderen vinden? In dat geval: lekker belangrijk!
Toen ik net iets kreeg met mijn man was iedereen in shock. We kenden elkaar van het werk (mijn vorige werk, niet de hogeschool) en hij stond daar bekend als stoer en iemand-die-het-allemaal-niks-boeit en ik was een slim, hardwerkend marketingmeisje (even heel kort door de bocht).
Maar ik weet hoe goed hij bij me past, hoe slim hij is, dat hij er misschien wat stoer uitziet maar ontzettend lief is, etc.

hoe is dat negatief? (behalve de drugs dan misschien)quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou.... Ja hij vindt dat. En ik steek niet graag negatief af(alsof ik heel sex, drugs & rock en roll ben en er geweldig apart uitzie in zowel uiterlijk als kledingstijl) maar hij ziet het als iets positiefs. Maar ik dus niet.
En dat wanneer ik tijd heb, heeft hij geen tijd, en andersom. Irritant.

Dat is een uitdrukkingquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
hoe is dat negatief? (behalve de drugs dan misschien)

Hoezo onterecht? It's in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking![]()
Gewoon, ik vind het stom als iemand onterecht 'tegen mij opkijkt'. Of zo.

Dat is natuurlijk wel zo, maar ik vind het vervelend. Ook dat 'ze' in Amsterdam er altijd net iets te hip bij lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo onterecht? It's in the eye of the beholder.

Dat dus, ik heb dat ook nodig in een relatie en dan niet zozeer op het voetstuk staan alswel mijn lief af en toe op een voetstukje kunnen zettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind zelfs dat je altijd een klein beetje bewondering moet houden voor degene waar je een relatie mee hebt. Een ienimieni voetstukje moet hij/zij op staan. Dan blijf je ook geīnteresseerd in wat diegene doet en neem je hem/haar niet voor vanzelfsprekend. Niet te veel, want dan heb je een ongelijkwaardige verhouding. En je moet het beiden hebben, dat ook. Anders is het alsnog niet gelijkwaardig.

QFTquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb dat ook nodig in een relatie en dan niet zozeer op het voetstuk staan alswel mijn lief af en toe op een voetstukje kunnen zettenHet is gewoon fijn om trots te kunnen zijn op je partner.

ik heb werkelijkwaar geen idee wat je bedoelt met Daayum en catharsis!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daaayum, huilen om een boek dat ik aan het lezen ben, komt niet heel vaak voor!*snottert*
Catharsis?

Daaayum= foute spelling van damnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb werkelijkwaar geen idee wat je bedoelt met Daayum en catharsis!

quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zo slim als hij is.
Ach ja, je kunt niet alles hebben. Ik heb in ieder geval haar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |