Smakelijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Lotusss het volgende:
Na een geslaagde dag op het terras, ook nog eens uit eten samen
Werk is werk, gaat niet om of het leuk isquote:
Viel plezier. Eens kijken of ik binnekort die kant op kan komen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef Vortix het volgende:
Zometeen terug naar Breda. Morgen praatje over de bezuinigingen, voor de rest geen idee wat we nou precies gaan doen komende week.
+2 p-boten +een bevoorrader.quote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef Pumatje het volgende:
washet compleet vergeten zaterdag ochtend.. en ik dacht dat ik een hele nare droom had gehad.
Btw dat gezeik van de Marine.. waar gaat dat nu over?... over die 4 mijnenjagers die ze kwijt raken.
heb je de zon te pakken genomen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:02 schreef Lotusss het volgende:
Al een uurtje thuis... heb de zon flink te pakken gehad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Autoquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Braamyo het volgende:
En ik ben eindelijk weer op de kazerne, door vertraging met de trein precies 5 minuten te laat voor mijn aansluitende bus, kon ik weer lekker een uurtje wachten.
Heerlijk die bus naar de RVSquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Braamyo het volgende:
En ik ben eindelijk weer op de kazerne, door vertraging met de trein precies 5 minuten te laat voor mijn aansluitende bus, kon ik weer lekker een uurtje wachten.
Normaal gesproken zijn er twee vrienden van me waar ik bij in de auto kan springen, benzine bijdrage van 5,- eurotjes, goedkoper ritje van Middelburg naar Oirschot vind je nooit. Maar helaas zijn die allebei op cursus, en de eerste is volgende maand pas terug....quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Erasmo het volgende:
AutoKun je gewoon op maandagochtend vertrekken
Eigen autoquote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn er twee vrienden van me waar ik bij in de auto kan springen, benzine bijdrage van 5,- eurotjes, goedkoper ritje van Middelburg naar Oirschot vind je nooit. Maar helaas zijn die allebei op cursus, en de eerste is volgende maand pas terug....
omdat de buschauffeur het lampje niet had gezien. Moest ik vanaf de macro naar de porrt rennen want ik had nog 10minuten voor een afspraak. Wat een kut eind!quote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eigen autoMorgen met het dak open naar Den Helder
![]()
Oirschot is inderdaad net te ver lopen vanaf Best...
Met plunje voor de hele week bij je buiten de baas zijn tijd? Nog niet misschienquote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Braamyo het volgende:
@ erasmo, net tever? Vaak genoeg gedaan joh, ook speedmarsend, had alleen geen fatsoenlijke set loopschoenen of kisten bij anders had ik het al gedaan.
driebergen zeist?quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Braamyo het volgende:
Het is even wachten tot er plaats is, hoor het minimaal 3 weken van te voren.quote:Op zondag 10 april 2011 22:42 schreef Braamyo het volgende:
Laat maar eens weten als je er bent, dan kom ik ff hoi zeggen
Het oefenterrein aan de andere kant van de weg is wel leuk, heb er heerlijk lopen baggeren met de MB en Laro.quote:
Dat is zeker leuk! Maar het is er gewoon te groot, hangt ook totaal geen sfeer (zal nu nog erger zijn). Erfprins vond ik hartstikke gezellig!quote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het oefenterrein aan de andere kant van de weg is wel leuk, heb er heerlijk lopen baggeren met de MB en Laro.
Voel es aan je hoofd!quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Braamyo het volgende:
@ erasmo, net tever? Vaak genoeg gedaan joh, ook speedmarsend, had alleen geen fatsoenlijke set loopschoenen of kisten bij anders had ik het al gedaan.
Erfprins... Hou op hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk! Maar het is er gewoon te groot, hangt ook totaal geen sfeer (zal nu nog erger zijn). Erfprins vond ik hartstikke gezellig!
Die dusquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef Erasmo het volgende:
Sterveprins kan best gezellig zijn met de juiste personen, heb er best een leuke tijd gehad.
Volgens OV planner... Ja dat gaat hem worden!quote:Reistijd: 6 uur 29 mins
Overstappen: 6
Lopen: 61 minuten...
peanutsquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef AchJa het volgende:
AchJa met het OV:
[..]
Volgens OV planner... Ja dat gaat hem worden!
Moet je van Zeeland naar Groningen ofzo?quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef AchJa het volgende:
AchJa met het OV:
[..]
Volgens OV planner... Ja dat gaat hem worden!
Friesland naar Brabant/ Limburg (grens loopt over de kazerne)quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je van Zeeland naar Groningen ofzo?
1 woord: Frieslandquote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je van Zeeland naar Groningen ofzo?
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen, alleen al omdat inclusief de PMT er daarzo nog 3 café's op de kazerne zelf zijn. Een amo, een rijschool en een eetzaal café... daarnaast zitten de meeste gelegerde lui in woonkamers te chillen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef Erasmo het volgende:
Kamer regelen was al een ramp daar
Ben 's avonds nog wel naar het caf geweest maar er zat geen hond, iedereen zat op de kamer...
Tering zeg...quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Friesland naar Brabant/ Limburg (grens loopt over de kazerne)
Snap ik, Den Helder is ook zo'n perfect bereikbare plaats met het OV.quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tering zeg...
Maargoed ik was met wat tegenspoed ook dik 5 uur onderweg van de Achterhoek naar Den Helder, thank god heb ik nu een auto...
trein naar zeeland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit New Kids Turbo te kijken... die had ik nog niet gezien...quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Erasmo het volgende:
Maar goed ik ga slapen, de wekker gaat weer vroeg morgen
"hey Rikkert, je bent ontslagen kut"... "nee, toch niet, was een grapje"..."hey Rikkert, je bent toch ontslagen, oprotten nu"quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit New Kids Turbo te kijken... die had ik nog niet gezien...
quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef Lotusss het volgende:
Nederlandse krijgsmacht over 10 jaar:
[ afbeelding ]
Ik: D-7
Vriend: Godver je heb me fregat
Ik heb even wat DEF mensen op je geattendeerd op FBquote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
"hey Rikkert, je bent ontslagen kut"... "nee, toch niet, was een grapje"..."hey Rikkert, je bent toch ontslagen, oprotten nu"
Van zo'n bedrag kan ik toch niet leven jonguh!!! Ons meer geld geven kut!!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
"hey Rikkert, je bent ontslagen kut"... "nee, toch niet, was een grapje"..."hey Rikkert, je bent toch ontslagen, oprotten nu"
alleen de besten mogen blijven...[insert mongool]quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ze gaan dus de GLR achterna. Die doen enorm veel front- en backfill.quote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef hcwp het volgende:
de natres heeft anders alweer een stukje over front- en backfill geplaatst, zou dat zijn waar zij heen willen?
Ik snap dat ik als reservist niet mee kan draaien als infanterist gezien de opleiding die we momenteel krijgen, maar ik zou toch ook geen zin hebben om de hele tijd op een kamp rond te tijgeren met papieren in m'n klauwen...
Bij deze danquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb even wat DEF mensen op je geattendeerd op FB
Al weten er veel niet dat jij Hoogvlieger bent op Fok trouwens....
gevondenquote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bij deze danMn profielfoto ben ik in mn bos-zebra pak terwijl ik een wolpakket nuttig.
Gekgenoeg zit de GLR solicitatie al heel erg lang dicht. Wilde na de KMA eerst kijken of ik daar terecht kon maar ze namen geen mensen meer aan, daarna dus naar de natres gestapt.quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze gaan dus de GLR achterna. Die doen enorm veel front- en backfill.
Welterusten!quote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef jankaas020 het volgende:
Tijd om te tukken, morgen ook nog eens de wacht...
Jup heb ik ook nog voor gekeken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gekgenoeg zit de GLR solicitatie al heel erg lang dicht. Wilde na de KMA eerst kijken of ik daar terecht kon maar ze namen geen mensen meer aan, daarna dus naar de natres gestapt.
Het verschilt enorm per basis wat voor ruimte ze hebben. Op Ehv hebben ze een instructie lokaal, een groot magazijn, een crewroom, 3 kantoren en bunker 502 (2 kantoren, ruimte PSU kasten, keuken en instructie ruimte). En dat voor 1 peloton.quote:Op maandag 11 april 2011 00:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Maar moet eerlijk zeggen dat ik me al prima heb vermaakt bij de natres dus die overstap ga ik indien nodig niet meer maken. Ik heb ook het onderkomen van de GLR op EHGR gezien, ligt toevallig dicht bij de MOR daar, en dat was gewoon een klein hok met een grote bar....
quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
En die zitten volgens mij in het gebouw t.o. AchJa
In die lange ruimte?quote:Op maandag 11 april 2011 00:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er zelfs nog een tijdje in gebivakkeerd in afwachting van de verhuizing van de GU.
ik wel!quote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Mores het volgende:
Mores is in da house!
Is everybody happy? ( denk het niet, maar goed )
Nee!!quote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Mores het volgende:
Mores is in da house!
Mooi, ik ben moe, vandaag ook nog even de eerste 20 km snelfietsen gedaan vandaag om te kijken of de conditie iets waard was en dat was negatief, daarna zelfs een paar uur op de bank liggen pittenquote:
Ter afleiding hebben ErwinRommel en ik op het terras gezeten en daarna uit eten geweest. Dus eigenlijk stiekem wel een leuke dagquote:Op maandag 11 april 2011 00:14 schreef Mores het volgende:
Mores is in da house!
Dan ben je zeker wel blij dat je uit die pijpenla weg bent.quote:Op maandag 11 april 2011 00:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, een tijdje gedeeld met de GLR.
Daarvoor zaten de stingers KLU daar trouwens.
Och, zat daar opzich ook goed, de opslagruimte was alleen wat minder. Toen hadden we het rijk eigenlijk alleen, nu zitten we noodgedwongen met die arbo, vluchtwegen, brandblusser in orde en noodverlichting Harries opgescheept...quote:Op maandag 11 april 2011 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben je zeker wel blij dat je uit die pijpenla weg bent.
Afleiding van wat?quote:Op maandag 11 april 2011 00:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ter afleiding hebben ErwinRommel en ik op het terras gezeten en daarna uit eten geweest. Dus eigenlijk stiekem wel een leuke dag
Natuurlijk, want de GLR club was er natuurlijk haast nooit op werkdagen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Och, zat daar opzich ook goed, de opslagruimte was alleen wat minder. Toen hadden we het rijk eigenlijk alleen, nu zitten we noodgedwongen met die arbo, vluchtwegen, brandblusser in orde en noodverlichting Harries opgescheept...
Van het slechte Defensie nieuwsquote:
Ow, dat is idd lullig voor defensiepersoneel maar ik werk niet voor defensie, mijn werktak is door de overheid al jaren geleden om zeep geholpen door bezuinigingen en nu voelen ze het pas, maar dat ging zeer geruisloosquote:
Dat dus, en als ze er wel waren was het altijd gezellig.quote:Op maandag 11 april 2011 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, want de GLR club was er natuurlijk haast nooit op werkdagen.
Ik bedenk me nu dat ik je dan misschien wel eens heb gezien/gesproken. Ik ben er een paar keer geweest om hen instructie CBRN en KKW sim te geven.quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, en als ze er wel waren was het altijd gezellig.
Zou dan maar zo kunnen. Veel kans om een KL'er te missen had je niet, er zaten er wel twee...quote:Op maandag 11 april 2011 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik je dan misschien wel eens heb gezien/gesproken. Ik ben er een paar keer geweest om hen instructie CBRN en KKW sim te geven.
50% kans dan. Ik heb er maar 1 gezien.quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou dan maar zo kunnen. Veel kans om een KL'er te missen had je niet, er zaten er wel twee...
Ik zit daar sinds 2007, dus het zou goed kunnen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
50% kans dan. Ik heb er maar 1 gezien.
Maar dan praat ik wel over 3 jaar geleden denk ik.
Jou of een collega dus.quote:Op maandag 11 april 2011 00:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit daar sinds 2007, dus het zou goed kunnen.
Als je daar bent geweest toen de hele loods afgestapeld lag met dozen en andere onzin dan heb je mij of een collega gezien.
Cosmic top secret. Ook voor de aanwezigen.quote:
Eindelijk heb je die dus gezien.quote:
oh dan zal ik niet doorvragen anders heb ik de aivd voor me deurquote:Op maandag 11 april 2011 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Cosmic top secret. Ook voor de aanwezigen.
Jep jep, duurde ff voordat ik hem binnen had, wou hem wel in HD zien natuurlijkquote:
Mijn collega was in die tijd adjudant, dus die liep rond met een stip, ik was slechts wmr1, ik had nog strepen. Maar het zou opzich wel lachen zijn dat we elkaar gezien hebben zonder het te weten. Dat had ik met Remco ook.quote:
Zit ik nu ook te kijken, tot nu toe erg vermakelijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit New Kids Turbo te kijken... die had ik nog niet gezien...
quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn collega was in die tijd adjudant, dus die liep rond met een stip, ik was slechts wmr1, ik had nog strepen. Maar het zou opzich wel lachen zijn dat we elkaar gezien hebben zonder het te weten. Dat had ik met Remco ook.
Ben je nu opper?quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn collega was in die tijd adjudant, dus die liep rond met een stip, ik was slechts wmr1, ik had nog strepen. Maar het zou opzich wel lachen zijn dat we elkaar gezien hebben zonder het te weten. Dat had ik met Remco ook.
En de moeite van het wachten waard.quote:Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Jep jep, duurde ff voordat ik hem binnen had, wou hem wel in HD zien natuurlijk.
Goeie muziek ook.quote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de moeite van het wachten waard.is en blijft een super film.
Heb NKT in de bios gezien. Super hard gelachen en met de aftiteling met de hele zaal staan hakken(voor de seniors google het maar in combinatie met hardcore (de muziekstroming))quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Zit ik nu ook te kijken, tot nu toe erg vermakelijk
Bewijst maar weer eens dat jonkies geen smaak mbt muziek hebben. Nou ja, muziek.........quote:Op maandag 11 april 2011 01:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb NKT in de bios gezien. Super hard gelachen en met de aftiteling met de hele zaal staan hakken(voor de seniors google het maar in combinatie met hardcore (de muziekstroming))
Vooral als je van meerdere krijgsmachtdelen iets meekrijgt. Hiervoor heb ik in Den Helder gezeten en een hoop met de vloot/ marns samengewerkt. Nu natuurlijk een hoop luchtmacht, maar op de werkvloer verschillen we niet, hoezeer sommigen (vooral de hogere figuren) ons voorspiegelen dat "wij" anders en "beter" zijn... lulkoek. En iedereen hier mag bij mij aankloppen met oorbel, tatoes, tenue en lang haar verhalen. Die zal ik heel snel ontkrachten.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooral als je van meerdere krijgsmachtdelen iets meekrijgt. Hiervoor heb ik in Den Helder gezeten en een hoop met de vloot/ marns samengewerkt. Nu natuurlijk een hoop luchtmacht, maar op de werkvloer verschillen we niet, hoezeer sommigen (vooral de hogere figuren) ons voorspiegelen dat "wij" anders en "beter" zijn... lulkoek. En iedereen hier mag bij mij aankloppen met oorbel, tatoes, tenue en lang haar verhalen. Die zal ik heel snel ontkrachten.
Ik waande me wel weer terug in een bepaalde tijd met die muziek...quote:
Naar wat ik weet zijn de stoelen mbt de uitbreiding al gevuld. En een deel van de uitbreiding gaat niet eens meer door. (sinds afgelopen vrijdag)quote:Op maandag 11 april 2011 01:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik waande me wel weer terug in een bepaalde tijd met die muziek...
Btw, is Vught niet wat voor je in de toekomst? NBCD capaciteit wordt uitgebreid en bij mijn weten is Vucht tegenwoordig ook paars.
Ik heb het hier op de Peel zo gezien met dat geknok. De "werkvloer" zat bijelkaar bier te drinken in de bar en het hogere kader maakte zich druk om het "afstaan" van verantwoordelijkheden. Komop, iedereen doet zijn best op zijn/ haar niveau van wat voor krijgsmachtdeel ze ook komen.quote:
Op EHV idem. 334 Sq heeft sinds jaren KM techneuten van de MLD lopen voor het onderhoud aan de kisten. En nog een paar KM vliegers ook.quote:Op maandag 11 april 2011 01:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het hier op de Peel zo gezien met dat geknok. De "werkvloer" zat bijelkaar bier te drinken in de bar en het hogere kader maakte zich druk om het "afstaan" van verantwoordelijkheden. Komop, iedereen doet zijn best op zijn/ haar niveau van wat voor krijgsmachtdeel ze ook komen.
Doe dat, ik zal eens kijken of mijn maatje nog bij die club zit, misschien kan er via het "CCC" circuit nog wat gedaan worden.quote:Op maandag 11 april 2011 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik zal toch eens met ze bellen. Thx voor de hint.
Dank.quote:Op maandag 11 april 2011 01:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe dat, ik zal eens kijken of mijn maatje nog bij die club zit, misschien kan er via het "CCC" circuit nog wat gedaan worden.
Maare, ik ga ook tukken. Ik heb geen nachtdienst, misschien komt Sine mij nog aflossen.quote:
Weltrusten.quote:Op maandag 11 april 2011 01:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maare, ik ga ook tukken. Ik heb geen nachtdienst, misschien komt Sine mij nog aflossen.
Truste Cobra! En de rest van de lurkers ook.
Dinsdag ga ik weer de nacht in.quote:Op maandag 11 april 2011 01:46 schreef Thaboel het volgende:
Truste Achja
C4 deze week weer nachtdiensten?
Meestal de periode van 1000 tot 1200 uur.quote:
Thx.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 03:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja moeders had laatst onderandere 2 pakken DE opgestuurd.
Geen overbodige luxe.quote:Op maandag 11 april 2011 03:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Had haar gisteren opgebeld met de vraag of ze een van mijn Point Blank vesten die ik hier heb liggen wou hebben voor als ze gaat winkelen.
De VS is dan ook ons grote voorbeeld.quote:Op maandag 11 april 2011 03:46 schreef Sine_Pari het volgende:
Vind het wel weer grapig dat men in NLD een vergelijking wil trekken met ons. Denk dat je dan toch wat ruimer moet kijken en bv. beter een vergeljk kan maken tussen Europa en de US. NLD is bv. enkel maar 1/3 van NC.
Nee, net klaar met een avond cyclus. Dinsdag ga ik weer de nacht in.quote:
Je kan hier op BBC -USA ook Top Gear kijken, maar veel van de autos die ze laten zien zijn hier niet op de marktquote:Op maandag 11 april 2011 03:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, net klaar met een avond cyclus. Dinsdag ga ik weer de nacht in.
Ik zit nu rustig te bieren en Top Gear te kijken.
Ik kijk het vooral voor de humor. Echt schitterend.quote:Op maandag 11 april 2011 03:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je kan hier op BBC -USA ook Top Gear kijken, maar veel van de autos die ze laten zien zijn hier niet op de markt
Als ik het al eens bekijk is dat ook de enige reden.quote:Op maandag 11 april 2011 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kijk het vooral voor de humor. Echt schitterend.
Captain Slow rules.quote:Op maandag 11 april 2011 03:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als ik het al eens bekijk is dat ook de enige reden.
Dan ga ik maar eens snurken.quote:Op maandag 11 april 2011 04:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga eens afsluiten. Have a good'un
nog ontwikkelingen?quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef Lotusss het volgende:
Haai! Zit nu weer op twitter de rechtszaak van Marco Kroon te volgen.
Zoek op #marcokroon
Zoek op #marcokroonquote:
ík zit op school, waar twitter geblokkeerd is...quote:
Goede school.quote:Op maandag 11 april 2011 12:28 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ík zit op school, waar twitter geblokkeerd is...
quote:
Kroon heeft net zijn spaarkaart van een sexshop aan de rechter laten zien.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kroon heeft net zijn spaarkaart van een sexshop aan de rechter laten zien.
Aan die info had de rechter geen behoefte.quote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef gerco94 het volgende:
[..]
en had hij nu genoeg voor een dildo voor zijn vrouw?
Even wegen he. Onder 50 gr = 1 postzegel, tot 200 gr is 2 postzegels.quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Thaboel het volgende:
Hoeveel postzegels moeten er op een brief met 4rangonderscheidingstekens erin? Die binnen nederland blijft
Danku! Hoogvlieger je pakje is onderwegquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Even wegen he. Onder 50 gr = 1 postzegel, tot 200 gr is 2 postzegels.
Probeer deze link eens. Onder het artikel staat een twitterfeed van hun verslaggever in de rechtszaal!quote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef gerco94 het volgende:
[..]
en had hij nu genoeg voor een dildo voor zijn vrouw?
Ik ben alweer thuis, maar thnx! Kan ik gelijk bijlezenquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Probeer deze link eens. Onder het artikel staat een twitterfeed van hun verslaggever in de rechtszaal!
http://www.telegraaf.nl/b(...)o_Kroon__.html?p=7,1
quote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Danku! Hoogvlieger je pakje is onderweg![]()
Nu eventjes boos het KPU opbellen waar ze na 8maanden het gore lef vandaan halen om te vragen om spullen die ik niet heb. Ergste is nog dat er spullen van V&V bij staan die hier al 3jaar niet meer liggen!
Ik ben niet gek ik ben een kaasprikker!!!quote:
zie jij hier olifanten?quote:
Nopequote:
Dan heeft het gewerktquote:
malle kerel dat je er bentquote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:17 schreef kitao het volgende:
[..]
voor mij is het simpel, óf iedereen een wapen óf niemand.
ik heb geen vertrouwen meer in wapenvergunninghouders, sterker nog, na dit voorval en nadat ik een aantal fokkers hier ben tegengekomen die trots vermelden over een wapen te beschikken krijg ik sterk de indruk dat ze die aan iedere gek uitdelen.
niet echt een veilig gevoel.
hu?quote:Op maandag 11 april 2011 17:46 schreef Royyy het volgende:
Met z'n wapenarsenaal waarmee ie altijd naar Duitsland ging
Idd ja, tot handgranaten aan toe.quote:Op maandag 11 april 2011 17:46 schreef Royyy het volgende:
Met z'n wapenarsenaal waarmee ie altijd naar Duitsland ging
En een Nike-Hercules in je binnenzak...quote:Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik neem ook altijd mijn anti tank wapen mee naar Duitsland...
Taai... (een typische vloot term)quote:Op maandag 11 april 2011 19:01 schreef paintmeester het volgende:
Volgens mij is hij tijdens zijn diensttijd zo erg in de taai getrapt dat hij er wat aan over gehouden heeft.
Druk met de telefoon, allerlei collega's spreken hoe eea er bij hun voorstaat. En dat verschilde tot erg negatief (logistiek) t/m boeie... (EOD).quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Dus....
hoe was iedereen zijn dag vandaag?
rustig. Straks nog ff hardlopenquote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Dus....
hoe was iedereen zijn dag vandaag?
Een en ander misschien?quote:
Ik denk het........quote:
En dat in een tijd dat er afkortingen bestaan zoals "ff w88"... Eea wordt niet meer begrepen...quote:
Teleurstellend.....quote:Op maandag 11 april 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat in een tijd dat er afkortingen bestaan zoals "ff w88"... Eea wordt niet meer begrepen...
het eea is mi lbquote:Op maandag 11 april 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat in een tijd dat er afkortingen bestaan zoals "ff w88"... Eea wordt niet meer begrepen...
Het een en ander is mijns inziens lekker belangrijk.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Het een en ander is mijns inziens lekker belangrijk.
Je hebt gelijk. Max. 3 is beter.quote:Op maandag 11 april 2011 19:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meer dan drie punten achter een zin, ook teleurstellend...
Kent de jeugd dit dan wel?quote:
Koot en de Bie, mag ik toch hopen!quote:
Was niet tegen jou bedoeld. Het was voor de andere heren hier die het niet begrepen zouden hebbenquote:
Kooten en de Bie? De tegenpartij? De viezeman met z'n kuikentjes?quote:
K!quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Was niet tegen jou bedoeld. Het was voor de andere heren hier die het niet begrepen zouden hebben
Dat betekend: Oké!quote:
En uiteraard Dirk!quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kooten en de Bie? De tegenpartij? De viezeman met z'n kuikentjes?
Gelukkig kan jij die fries nog vertalen.quote:
We worden een beetje wakker ondertussen...quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef Braamyo het volgende:
Yes... Ik heb de Slow chat weet op gang gebracht
Wot wist do der nou fan.quote:Op maandag 11 april 2011 20:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij die fries nog vertalen.
lees: wat weet jij er nou van.quote:
wat is dat nou voor mislukt duitsquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Maitje het volgende:
@Gerco
Ja klopt, was hier achter. Die gekko had iemand met een aardappelschilmesje gestoken
Godver 020 dus ook gewoon fries-gebied.quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah! Toen Fryslân nog groot was.
[ afbeelding ]
Ik wil het niet eens meer hebben!quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver 020 dus ook gewoon fries-gebied.
Ze zouden dat 'hele' friesland moeten afsteken. Inc West-frieslandquote:
Lijkt me goed! Eindelijk van die schandalige reistijd af. Wij vermaken ons wel inc. Marine.quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ze zouden dat 'hele' friesland moeten afsteken. Inc West-friesland
Een streektaal ja...quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Esses het volgende:
Neder-Saksisch is overigens een officieel erkende taal.
quote:
Is de thinner eindelijk uitgewerkt?quote:
Tegen de Olifanten!!!quote:
He.quote:
Mwaquote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé Cobra![]()
Allen in balans daarzo?
quote:
Had vandaag trouwens ff gebuurt bij mijn maatje die bij NBC zat, maar die maakt zich ondertussen wat meer zorgen omdat hij ondertussen bij de contstructie zit...quote:
Ja, dat helpt echt.quote:
Ai, dan begint het bij hem ook flink te tochten.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had vandaag trouwens ff gebuurt bij mijn maatje die bij NBC zat, maar die maakt zich ondertussen wat meer zorgen omdat hij ondertussen bij de contstructie zit...
Al wat beter ja.quote:
Klopt, hij kon me dan ook weinig nuttigs vertellen over Vught.quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ai, dan begint het bij hem ook flink te tochten.
Een paar polen met witte busjesquote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Vronsky het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als de constructiegenie word opgeheven, neemt de pantsergenie dan alle taken over of word alles dan uitbesteed aan burgerbedrijven?
Constructie wordt niet helemaal opgeheven, maar ze zinspelen wel op "uitbesteden"quote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Vronsky het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als de constructiegenie word opgeheven, neemt de pantsergenie dan alle taken over of word alles dan uitbesteed aan burgerbedrijven?
Bedankt voor de poging.quote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, hij kon me dan ook weinig nuttigs vertellen over Vught.
Altijd duurder dus, en kwaliteit minder, zie parestoquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Constructie wordt niet helemaal opgeheven, maar ze zinspelen wel op "uitbesteden"
Ik zie Volker of Strukton nou niet echt een kamp bouwen in een gebied waar gevochten wordt. Of heb ik dat mis.quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Constructie wordt niet helemaal opgeheven, maar ze zinspelen wel op "uitbesteden"
Naja, heb het bericht nog niet gelezen, maar hoorde toen straks van iemand dat ze ruzie aan het maken waren en dat er toen 1 met een aardappelschilmesje was gaan steken..quote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat haal ik ook uit het bericht. Wat een faalhaas...
Of Maitje heeft weer "gelijk".![]()
Of BAMquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie Volker of Strukton nou niet echt een kamp bouwen in een gebied waar gevochten wordt. Of heb ik dat mis.
Tsja... Paresto vind ik dan een iets mindere ramp, maar als we afhankelijk moeten zijn van externe partijen die een kamp voor ons in de rimboe moeten bouwen...quote:Op maandag 11 april 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd duurder dus, en kwaliteit minder, zie paresto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |