Natuurlijk, want de GLR club was er natuurlijk haast nooit op werkdagen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Och, zat daar opzich ook goed, de opslagruimte was alleen wat minder. Toen hadden we het rijk eigenlijk alleen, nu zitten we noodgedwongen met die arbo, vluchtwegen, brandblusser in orde en noodverlichting Harries opgescheept...
Van het slechte Defensie nieuwsquote:
Ow, dat is idd lullig voor defensiepersoneel maar ik werk niet voor defensie, mijn werktak is door de overheid al jaren geleden om zeep geholpen door bezuinigingen en nu voelen ze het pas, maar dat ging zeer geruisloosquote:
Dat dus, en als ze er wel waren was het altijd gezellig.quote:Op maandag 11 april 2011 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, want de GLR club was er natuurlijk haast nooit op werkdagen.
Ik bedenk me nu dat ik je dan misschien wel eens heb gezien/gesproken. Ik ben er een paar keer geweest om hen instructie CBRN en KKW sim te geven.quote:Op maandag 11 april 2011 00:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, en als ze er wel waren was het altijd gezellig.
Zou dan maar zo kunnen. Veel kans om een KL'er te missen had je niet, er zaten er wel twee...quote:Op maandag 11 april 2011 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik je dan misschien wel eens heb gezien/gesproken. Ik ben er een paar keer geweest om hen instructie CBRN en KKW sim te geven.
50% kans dan. Ik heb er maar 1 gezien.quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou dan maar zo kunnen. Veel kans om een KL'er te missen had je niet, er zaten er wel twee...
Ik zit daar sinds 2007, dus het zou goed kunnen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
50% kans dan. Ik heb er maar 1 gezien.
Maar dan praat ik wel over 3 jaar geleden denk ik.
Jou of een collega dus.quote:Op maandag 11 april 2011 00:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit daar sinds 2007, dus het zou goed kunnen.
Als je daar bent geweest toen de hele loods afgestapeld lag met dozen en andere onzin dan heb je mij of een collega gezien.
Cosmic top secret. Ook voor de aanwezigen.quote:
Eindelijk heb je die dus gezien.quote:
oh dan zal ik niet doorvragen anders heb ik de aivd voor me deurquote:Op maandag 11 april 2011 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Cosmic top secret. Ook voor de aanwezigen.
Jep jep, duurde ff voordat ik hem binnen had, wou hem wel in HD zien natuurlijkquote:
Mijn collega was in die tijd adjudant, dus die liep rond met een stip, ik was slechts wmr1, ik had nog strepen. Maar het zou opzich wel lachen zijn dat we elkaar gezien hebben zonder het te weten. Dat had ik met Remco ook.quote:
Zit ik nu ook te kijken, tot nu toe erg vermakelijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit New Kids Turbo te kijken... die had ik nog niet gezien...
quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn collega was in die tijd adjudant, dus die liep rond met een stip, ik was slechts wmr1, ik had nog strepen. Maar het zou opzich wel lachen zijn dat we elkaar gezien hebben zonder het te weten. Dat had ik met Remco ook.
Ben je nu opper?quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn collega was in die tijd adjudant, dus die liep rond met een stip, ik was slechts wmr1, ik had nog strepen. Maar het zou opzich wel lachen zijn dat we elkaar gezien hebben zonder het te weten. Dat had ik met Remco ook.
En de moeite van het wachten waard.quote:Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Jep jep, duurde ff voordat ik hem binnen had, wou hem wel in HD zien natuurlijk.
Goeie muziek ook.quote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de moeite van het wachten waard.is en blijft een super film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |