Smakelijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Lotusss het volgende:
Na een geslaagde dag op het terras, ook nog eens uit eten samen
Werk is werk, gaat niet om of het leuk isquote:
Viel plezier. Eens kijken of ik binnekort die kant op kan komen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef Vortix het volgende:
Zometeen terug naar Breda. Morgen praatje over de bezuinigingen, voor de rest geen idee wat we nou precies gaan doen komende week.
+2 p-boten +een bevoorrader.quote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef Pumatje het volgende:
washet compleet vergeten zaterdag ochtend.. en ik dacht dat ik een hele nare droom had gehad.
Btw dat gezeik van de Marine.. waar gaat dat nu over?... over die 4 mijnenjagers die ze kwijt raken.
heb je de zon te pakken genomen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:02 schreef Lotusss het volgende:
Al een uurtje thuis... heb de zon flink te pakken gehad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Autoquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Braamyo het volgende:
En ik ben eindelijk weer op de kazerne, door vertraging met de trein precies 5 minuten te laat voor mijn aansluitende bus, kon ik weer lekker een uurtje wachten.
Heerlijk die bus naar de RVSquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Braamyo het volgende:
En ik ben eindelijk weer op de kazerne, door vertraging met de trein precies 5 minuten te laat voor mijn aansluitende bus, kon ik weer lekker een uurtje wachten.
Normaal gesproken zijn er twee vrienden van me waar ik bij in de auto kan springen, benzine bijdrage van 5,- eurotjes, goedkoper ritje van Middelburg naar Oirschot vind je nooit. Maar helaas zijn die allebei op cursus, en de eerste is volgende maand pas terug....quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Erasmo het volgende:
AutoKun je gewoon op maandagochtend vertrekken
Eigen autoquote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn er twee vrienden van me waar ik bij in de auto kan springen, benzine bijdrage van 5,- eurotjes, goedkoper ritje van Middelburg naar Oirschot vind je nooit. Maar helaas zijn die allebei op cursus, en de eerste is volgende maand pas terug....
omdat de buschauffeur het lampje niet had gezien. Moest ik vanaf de macro naar de porrt rennen want ik had nog 10minuten voor een afspraak. Wat een kut eind!quote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eigen autoMorgen met het dak open naar Den Helder
![]()
Oirschot is inderdaad net te ver lopen vanaf Best...
Met plunje voor de hele week bij je buiten de baas zijn tijd? Nog niet misschienquote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Braamyo het volgende:
@ erasmo, net tever? Vaak genoeg gedaan joh, ook speedmarsend, had alleen geen fatsoenlijke set loopschoenen of kisten bij anders had ik het al gedaan.
driebergen zeist?quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Braamyo het volgende:
Het is even wachten tot er plaats is, hoor het minimaal 3 weken van te voren.quote:Op zondag 10 april 2011 22:42 schreef Braamyo het volgende:
Laat maar eens weten als je er bent, dan kom ik ff hoi zeggen
Het oefenterrein aan de andere kant van de weg is wel leuk, heb er heerlijk lopen baggeren met de MB en Laro.quote:
Dat is zeker leuk! Maar het is er gewoon te groot, hangt ook totaal geen sfeer (zal nu nog erger zijn). Erfprins vond ik hartstikke gezellig!quote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het oefenterrein aan de andere kant van de weg is wel leuk, heb er heerlijk lopen baggeren met de MB en Laro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |