Voel es aan je hoofd!quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Braamyo het volgende:
@ erasmo, net tever? Vaak genoeg gedaan joh, ook speedmarsend, had alleen geen fatsoenlijke set loopschoenen of kisten bij anders had ik het al gedaan.
Erfprins... Hou op hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk! Maar het is er gewoon te groot, hangt ook totaal geen sfeer (zal nu nog erger zijn). Erfprins vond ik hartstikke gezellig!
Die dusquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef Erasmo het volgende:
Sterveprins kan best gezellig zijn met de juiste personen, heb er best een leuke tijd gehad.
Volgens OV planner... Ja dat gaat hem worden!quote:Reistijd: 6 uur 29 mins
Overstappen: 6
Lopen: 61 minuten...
peanutsquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef AchJa het volgende:
AchJa met het OV:
[..]
Volgens OV planner... Ja dat gaat hem worden!
Moet je van Zeeland naar Groningen ofzo?quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef AchJa het volgende:
AchJa met het OV:
[..]
Volgens OV planner... Ja dat gaat hem worden!
Friesland naar Brabant/ Limburg (grens loopt over de kazerne)quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je van Zeeland naar Groningen ofzo?
1 woord: Frieslandquote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je van Zeeland naar Groningen ofzo?
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen, alleen al omdat inclusief de PMT er daarzo nog 3 café's op de kazerne zelf zijn. Een amo, een rijschool en een eetzaal café... daarnaast zitten de meeste gelegerde lui in woonkamers te chillen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef Erasmo het volgende:
Kamer regelen was al een ramp daar
Ben 's avonds nog wel naar het caf geweest maar er zat geen hond, iedereen zat op de kamer...
Tering zeg...quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Friesland naar Brabant/ Limburg (grens loopt over de kazerne)
Snap ik, Den Helder is ook zo'n perfect bereikbare plaats met het OV.quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tering zeg...
Maargoed ik was met wat tegenspoed ook dik 5 uur onderweg van de Achterhoek naar Den Helder, thank god heb ik nu een auto...
trein naar zeeland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit New Kids Turbo te kijken... die had ik nog niet gezien...quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Erasmo het volgende:
Maar goed ik ga slapen, de wekker gaat weer vroeg morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |