Heb NKT in de bios gezien. Super hard gelachen en met de aftiteling met de hele zaal staan hakken(voor de seniors google het maar in combinatie met hardcore (de muziekstroming))quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Zit ik nu ook te kijken, tot nu toe erg vermakelijk
Bewijst maar weer eens dat jonkies geen smaak mbt muziek hebben. Nou ja, muziek.........quote:Op maandag 11 april 2011 01:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb NKT in de bios gezien. Super hard gelachen en met de aftiteling met de hele zaal staan hakken(voor de seniors google het maar in combinatie met hardcore (de muziekstroming))
Vooral als je van meerdere krijgsmachtdelen iets meekrijgt. Hiervoor heb ik in Den Helder gezeten en een hoop met de vloot/ marns samengewerkt. Nu natuurlijk een hoop luchtmacht, maar op de werkvloer verschillen we niet, hoezeer sommigen (vooral de hogere figuren) ons voorspiegelen dat "wij" anders en "beter" zijn... lulkoek. En iedereen hier mag bij mij aankloppen met oorbel, tatoes, tenue en lang haar verhalen. Die zal ik heel snel ontkrachten.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooral als je van meerdere krijgsmachtdelen iets meekrijgt. Hiervoor heb ik in Den Helder gezeten en een hoop met de vloot/ marns samengewerkt. Nu natuurlijk een hoop luchtmacht, maar op de werkvloer verschillen we niet, hoezeer sommigen (vooral de hogere figuren) ons voorspiegelen dat "wij" anders en "beter" zijn... lulkoek. En iedereen hier mag bij mij aankloppen met oorbel, tatoes, tenue en lang haar verhalen. Die zal ik heel snel ontkrachten.
Ik waande me wel weer terug in een bepaalde tijd met die muziek...quote:
Naar wat ik weet zijn de stoelen mbt de uitbreiding al gevuld. En een deel van de uitbreiding gaat niet eens meer door. (sinds afgelopen vrijdag)quote:Op maandag 11 april 2011 01:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik waande me wel weer terug in een bepaalde tijd met die muziek...
Btw, is Vught niet wat voor je in de toekomst? NBCD capaciteit wordt uitgebreid en bij mijn weten is Vucht tegenwoordig ook paars.
Ik heb het hier op de Peel zo gezien met dat geknok. De "werkvloer" zat bijelkaar bier te drinken in de bar en het hogere kader maakte zich druk om het "afstaan" van verantwoordelijkheden. Komop, iedereen doet zijn best op zijn/ haar niveau van wat voor krijgsmachtdeel ze ook komen.quote:
Op EHV idem. 334 Sq heeft sinds jaren KM techneuten van de MLD lopen voor het onderhoud aan de kisten. En nog een paar KM vliegers ook.quote:Op maandag 11 april 2011 01:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het hier op de Peel zo gezien met dat geknok. De "werkvloer" zat bijelkaar bier te drinken in de bar en het hogere kader maakte zich druk om het "afstaan" van verantwoordelijkheden. Komop, iedereen doet zijn best op zijn/ haar niveau van wat voor krijgsmachtdeel ze ook komen.
Doe dat, ik zal eens kijken of mijn maatje nog bij die club zit, misschien kan er via het "CCC" circuit nog wat gedaan worden.quote:Op maandag 11 april 2011 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik zal toch eens met ze bellen. Thx voor de hint.
Dank.quote:Op maandag 11 april 2011 01:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe dat, ik zal eens kijken of mijn maatje nog bij die club zit, misschien kan er via het "CCC" circuit nog wat gedaan worden.
Maare, ik ga ook tukken. Ik heb geen nachtdienst, misschien komt Sine mij nog aflossen.quote:
Weltrusten.quote:Op maandag 11 april 2011 01:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maare, ik ga ook tukken. Ik heb geen nachtdienst, misschien komt Sine mij nog aflossen.
Truste Cobra! En de rest van de lurkers ook.
Dinsdag ga ik weer de nacht in.quote:Op maandag 11 april 2011 01:46 schreef Thaboel het volgende:
Truste Achja
C4 deze week weer nachtdiensten?
Meestal de periode van 1000 tot 1200 uur.quote:
Thx.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |