quote:
Is de thinner eindelijk uitgewerkt?quote:
Tegen de Olifanten!!!quote:
He.quote:
Mwaquote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé Cobra![]()
Allen in balans daarzo?
quote:
Had vandaag trouwens ff gebuurt bij mijn maatje die bij NBC zat, maar die maakt zich ondertussen wat meer zorgen omdat hij ondertussen bij de contstructie zit...quote:
Ja, dat helpt echt.quote:
Ai, dan begint het bij hem ook flink te tochten.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had vandaag trouwens ff gebuurt bij mijn maatje die bij NBC zat, maar die maakt zich ondertussen wat meer zorgen omdat hij ondertussen bij de contstructie zit...
Al wat beter ja.quote:
Klopt, hij kon me dan ook weinig nuttigs vertellen over Vught.quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ai, dan begint het bij hem ook flink te tochten.
Een paar polen met witte busjesquote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Vronsky het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als de constructiegenie word opgeheven, neemt de pantsergenie dan alle taken over of word alles dan uitbesteed aan burgerbedrijven?
Constructie wordt niet helemaal opgeheven, maar ze zinspelen wel op "uitbesteden"quote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef Vronsky het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als de constructiegenie word opgeheven, neemt de pantsergenie dan alle taken over of word alles dan uitbesteed aan burgerbedrijven?
Bedankt voor de poging.quote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, hij kon me dan ook weinig nuttigs vertellen over Vught.
Altijd duurder dus, en kwaliteit minder, zie parestoquote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Constructie wordt niet helemaal opgeheven, maar ze zinspelen wel op "uitbesteden"
Ik zie Volker of Strukton nou niet echt een kamp bouwen in een gebied waar gevochten wordt. Of heb ik dat mis.quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Constructie wordt niet helemaal opgeheven, maar ze zinspelen wel op "uitbesteden"
Naja, heb het bericht nog niet gelezen, maar hoorde toen straks van iemand dat ze ruzie aan het maken waren en dat er toen 1 met een aardappelschilmesje was gaan steken..quote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat haal ik ook uit het bericht. Wat een faalhaas...
Of Maitje heeft weer "gelijk".![]()
Of BAMquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie Volker of Strukton nou niet echt een kamp bouwen in een gebied waar gevochten wordt. Of heb ik dat mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |