1 woord: Frieslandquote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je van Zeeland naar Groningen ofzo?
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen, alleen al omdat inclusief de PMT er daarzo nog 3 café's op de kazerne zelf zijn. Een amo, een rijschool en een eetzaal café... daarnaast zitten de meeste gelegerde lui in woonkamers te chillen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef Erasmo het volgende:
Kamer regelen was al een ramp daar
Ben 's avonds nog wel naar het caf geweest maar er zat geen hond, iedereen zat op de kamer...
Tering zeg...quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Friesland naar Brabant/ Limburg (grens loopt over de kazerne)
Snap ik, Den Helder is ook zo'n perfect bereikbare plaats met het OV.quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tering zeg...
Maargoed ik was met wat tegenspoed ook dik 5 uur onderweg van de Achterhoek naar Den Helder, thank god heb ik nu een auto...
trein naar zeeland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit New Kids Turbo te kijken... die had ik nog niet gezien...quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Erasmo het volgende:
Maar goed ik ga slapen, de wekker gaat weer vroeg morgen
"hey Rikkert, je bent ontslagen kut"... "nee, toch niet, was een grapje"..."hey Rikkert, je bent toch ontslagen, oprotten nu"quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit New Kids Turbo te kijken... die had ik nog niet gezien...
quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef Lotusss het volgende:
Nederlandse krijgsmacht over 10 jaar:
[ afbeelding ]
Ik: D-7
Vriend: Godver je heb me fregat
Ik heb even wat DEF mensen op je geattendeerd op FBquote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
"hey Rikkert, je bent ontslagen kut"... "nee, toch niet, was een grapje"..."hey Rikkert, je bent toch ontslagen, oprotten nu"
Van zo'n bedrag kan ik toch niet leven jonguh!!! Ons meer geld geven kut!!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
"hey Rikkert, je bent ontslagen kut"... "nee, toch niet, was een grapje"..."hey Rikkert, je bent toch ontslagen, oprotten nu"
alleen de besten mogen blijven...[insert mongool]quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ze gaan dus de GLR achterna. Die doen enorm veel front- en backfill.quote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef hcwp het volgende:
de natres heeft anders alweer een stukje over front- en backfill geplaatst, zou dat zijn waar zij heen willen?
Ik snap dat ik als reservist niet mee kan draaien als infanterist gezien de opleiding die we momenteel krijgen, maar ik zou toch ook geen zin hebben om de hele tijd op een kamp rond te tijgeren met papieren in m'n klauwen...
Bij deze danquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb even wat DEF mensen op je geattendeerd op FB
Al weten er veel niet dat jij Hoogvlieger bent op Fok trouwens....
gevondenquote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bij deze danMn profielfoto ben ik in mn bos-zebra pak terwijl ik een wolpakket nuttig.
Gekgenoeg zit de GLR solicitatie al heel erg lang dicht. Wilde na de KMA eerst kijken of ik daar terecht kon maar ze namen geen mensen meer aan, daarna dus naar de natres gestapt.quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze gaan dus de GLR achterna. Die doen enorm veel front- en backfill.
Welterusten!quote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef jankaas020 het volgende:
Tijd om te tukken, morgen ook nog eens de wacht...
Jup heb ik ook nog voor gekeken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gekgenoeg zit de GLR solicitatie al heel erg lang dicht. Wilde na de KMA eerst kijken of ik daar terecht kon maar ze namen geen mensen meer aan, daarna dus naar de natres gestapt.
Het verschilt enorm per basis wat voor ruimte ze hebben. Op Ehv hebben ze een instructie lokaal, een groot magazijn, een crewroom, 3 kantoren en bunker 502 (2 kantoren, ruimte PSU kasten, keuken en instructie ruimte). En dat voor 1 peloton.quote:Op maandag 11 april 2011 00:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Maar moet eerlijk zeggen dat ik me al prima heb vermaakt bij de natres dus die overstap ga ik indien nodig niet meer maken. Ik heb ook het onderkomen van de GLR op EHGR gezien, ligt toevallig dicht bij de MOR daar, en dat was gewoon een klein hok met een grote bar....
quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
En die zitten volgens mij in het gebouw t.o. AchJa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |