http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/349807quote:AMERSFOORT - De steekpartij vanochtend op het Neptunusplein in Amersfoort heeft een bizarre ontknoping gekregen. Uiteindelijk bleek het slachtoffer ook de dader.
De 17-jarige jongen bleek zichzelf te hebben gesneden na een ruzie met een 16-jarig meisje. Na enkele dreigementen zichzelf wat aan te doen was de jongen tot actie overgegaan. Het meisje was daarna nog een winkel ingerend om tissues te halen.
Getuigen sloegen vanochtend groot alarm omdat er een plas bloed op straat lag. Een slachtoffer was echter nergens te vinden. Bij het verhoor van enkele verdachten werd duidelijk waarom. De reden van de jongen om het mes in zichzelf te zetten, is onbekend.
het blijft lastig... een stukje schrijven van twee alinea'squote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er staat eerst dat hij dreigde zichzelf wat aan te doen, vervolgens dat de reden onbekend is
QFT!!quote:
Ik ga daar altijd heen voor de opticien, verder blijf ik er ver vandaan.quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Het neptunesplein is dan ook de prachtwijk van Amersfoort....
Ach, Kruiskamp dus. Inderdaad een nogal, eh, levendige buurt.quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Het neptunesplein is dan ook de prachtwijk van Amersfoort....
Want hij dreigde was de reden?quote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er staat eerst dat hij dreigde zichzelf wat aan te doen, vervolgens dat de reden onbekend is
Bovendien wil ik een pleinbewijs, enkel mensen die zich bewezen hebben kunnen voortaan een plein op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:49 schreef kontknager het volgende:
Ik zeg verbieden die dodelijke wapens als messen. Alleen slagers hebben messen nodig. Maar alleen als ze de messen op de slagerij achterlaten, in een kluis. Daarnaast moeten slagers psychologisch gekeurd worden voordat ze een messenvergunning krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |