ík zit op school, waar twitter geblokkeerd is...quote:
Goede school.quote:Op maandag 11 april 2011 12:28 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ík zit op school, waar twitter geblokkeerd is...
quote:
Kroon heeft net zijn spaarkaart van een sexshop aan de rechter laten zien.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kroon heeft net zijn spaarkaart van een sexshop aan de rechter laten zien.
Aan die info had de rechter geen behoefte.quote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef gerco94 het volgende:
[..]
en had hij nu genoeg voor een dildo voor zijn vrouw?
Even wegen he. Onder 50 gr = 1 postzegel, tot 200 gr is 2 postzegels.quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Thaboel het volgende:
Hoeveel postzegels moeten er op een brief met 4rangonderscheidingstekens erin? Die binnen nederland blijft
Danku! Hoogvlieger je pakje is onderwegquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Even wegen he. Onder 50 gr = 1 postzegel, tot 200 gr is 2 postzegels.
Probeer deze link eens. Onder het artikel staat een twitterfeed van hun verslaggever in de rechtszaal!quote:Op maandag 11 april 2011 13:29 schreef gerco94 het volgende:
[..]
en had hij nu genoeg voor een dildo voor zijn vrouw?
Ik ben alweer thuis, maar thnx! Kan ik gelijk bijlezenquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Probeer deze link eens. Onder het artikel staat een twitterfeed van hun verslaggever in de rechtszaal!
http://www.telegraaf.nl/b(...)o_Kroon__.html?p=7,1
quote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Danku! Hoogvlieger je pakje is onderweg![]()
Nu eventjes boos het KPU opbellen waar ze na 8maanden het gore lef vandaan halen om te vragen om spullen die ik niet heb. Ergste is nog dat er spullen van V&V bij staan die hier al 3jaar niet meer liggen!
Ik ben niet gek ik ben een kaasprikker!!!quote:
zie jij hier olifanten?quote:
Nopequote:
Dan heeft het gewerktquote:
malle kerel dat je er bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |