quote:Op maandag 11 april 2011 03:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja moeders had laatst onderandere 2 pakken DE opgestuurd.
Geen overbodige luxe.quote:Op maandag 11 april 2011 03:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Had haar gisteren opgebeld met de vraag of ze een van mijn Point Blank vesten die ik hier heb liggen wou hebben voor als ze gaat winkelen.
De VS is dan ook ons grote voorbeeld.quote:Op maandag 11 april 2011 03:46 schreef Sine_Pari het volgende:
Vind het wel weer grapig dat men in NLD een vergelijking wil trekken met ons. Denk dat je dan toch wat ruimer moet kijken en bv. beter een vergeljk kan maken tussen Europa en de US. NLD is bv. enkel maar 1/3 van NC.
Nee, net klaar met een avond cyclus. Dinsdag ga ik weer de nacht in.quote:
Je kan hier op BBC -USA ook Top Gear kijken, maar veel van de autos die ze laten zien zijn hier niet op de marktquote:Op maandag 11 april 2011 03:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, net klaar met een avond cyclus. Dinsdag ga ik weer de nacht in.
Ik zit nu rustig te bieren en Top Gear te kijken.
Ik kijk het vooral voor de humor. Echt schitterend.quote:Op maandag 11 april 2011 03:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je kan hier op BBC -USA ook Top Gear kijken, maar veel van de autos die ze laten zien zijn hier niet op de markt
Als ik het al eens bekijk is dat ook de enige reden.quote:Op maandag 11 april 2011 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kijk het vooral voor de humor. Echt schitterend.
Captain Slow rules.quote:Op maandag 11 april 2011 03:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als ik het al eens bekijk is dat ook de enige reden.
Dan ga ik maar eens snurken.quote:Op maandag 11 april 2011 04:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga eens afsluiten. Have a good'un
nog ontwikkelingen?quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef Lotusss het volgende:
Haai! Zit nu weer op twitter de rechtszaak van Marco Kroon te volgen.
Zoek op #marcokroon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |