En wij dachten al dat we je weer kwijt waren hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Dinsdag zit mijn tentamenperiode er op en dus woensdag even kijken voor helm en trappers
Eerste trainingen zijn nog op de spinfiets, maar moet daarna wel vlot aan de slag met zelf trainen! Met de motor vind ik 't geen probleem om 'op te stappen en gewoon wat te gaan rijden', maar moet nog wel even fijne fietsweggetjes in de buurt vinden om een beetje 'rustig' op te kunnen leren
Ik vind die offline versie (Garmin Training Center) niet zo relaxed eigenlijk. Gebruik zelf altijd Garmin Connect, werkt prima. Helemaal fijn is het SportTracks programma om je Garmin-data te analyseren, maar daar moet je wel voor betalen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Blik het volgende:
Mijn Edge 800 is binnenHelaas kan ik niet direct beginnen met spelen, want ik ben op mijn kleine nichtje aan het passen
Direct een software-vraag voor de kenners: Is er verschil tussen Garmin Connect (online) en Garmin Training Center (offline) qua functionaliteit? Welke is het handigst te gebruiken?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je een beetje goed bent in pedestrians ontwijken niet
Whehe, lachen is dat inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Held.
Wielrenners die er uit geworden gereden met een MTB of een normale fiets vinden het al niet leuk laat staan met een tandem.
Verdorie laatste post ... Zal iemand een nieuw topic kunnen openen.![]()
Als je een google account hebt eerst de kaart ff opslaan bij jouw kaarten, daarna bewerken kiezen. Dan moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:50 schreef Stage het volgende:
Als we dan toch leuke youtube filmpjes over fietsen hier neer gaan zetten..
Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om mezelf op de kaart te zetten.
Vanmiddag trouwens nog maar ff stukkie fietsen
Hehe eindelijk gelukt..quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:59 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Als je een google account hebt eerst de kaart ff opslaan bij jouw kaarten, daarna bewerken kiezen. Dan moet het wel lukken.
Zo niet, stuur dan je lokatie ff naar mij ofzo, dan zet ik je erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |