In de herhalingquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef Probability het volgende:
Even eerlijk: hoe aso is het om buiten bloemen te plukken?
Mij is geleerd dat dat echt héél aso is, want als iedereen dat zou doen zou niemand meer bloemen hebben om naar te kijken![]()
Dus ik zag mijzelf als 's nachts bloemen plukken zodat niemand het zou zien![]()
![]()
Ik wil bloemen ja
Ja daar heb ik er al twee van en die gaan altijd deaud als ik ze verhuis naar m'n kamer, dan kan ik weer een half jaar wachten op blommetjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koop een orchidee, 1x een investering en je hebt er heul lang lol van, zelfs als je normaal maar naar een plant hoeft te kijken en hij gaat al deaud!
Okee. Als mensen uit van die stadsperkjes bloemen zouden jatten zou ik dat wel een beetje jammer vinden. Als het uit een groot veld met bloemetjes is merkt niemand het denk ik als je er maar een paar meeneemt. Hangt er dus vanaf. Maar in principe is het idd niet netjes, vinnik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja daar heb ik er al twee van en die gaan altijd deaud als ik ze verhuis naar m'n kamer, dan kan ik weer een half jaar wachten op blommetjes
En dat vroeg ik niet
Nja. Die kans is er he. Gewoon 1 dag maken, volgende dag met frisse blikken naar kijken, opsturen en proberen niet meer aan te denkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh my, ik vind het echt niet tof, die schrijfopdrachten en taaltoetsen. Wat als ik faal?.
^^ dit.quote:
Goed zo! Lekker even de tijd voor jezelf nemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Sidenote: Zelf net een week(het lef niet om er 2 van te maken) vakantie genomen in de week van 18 april!
Nu nog bepalen wat ik ga doen...
Iemand tips voor een auto-trip door west Europa?
Hoe ver wil je? Ik zou lekker de Ardennen pakken ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^^ dit.
Sidenote: Zelf net een week(het lef niet om er 2 van te maken) vakantie genomen in de week van 18 april!
Nu nog bepalen wat ik ga doen...
Iemand tips voor een auto-trip door west Europa?
precies dat. ik ben verdorie bijna klaar met mn prefschrift, maar ik zou er ook nooit aan denken om naar academische papers over dit onderwerp te zoeken. eerlijk gezegd vraag ik me ook af in hoeverre dat nodig is voor zoiets, als het vooral illustratief is. als je een diepgravend onderzoek doet naar "maatvoering in beha's toen en nu" is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb voor de rest genoeg academische literatuur, ik had alleen serieus niet gedacht dat er over dit onderwerp ook academische publicaties zouden zijn!
Ik heb het nooit gedaan hoor, want ik hoor dan altijd de stem van mijn moeder (geweten) in mijn hoofdquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee. Als mensen uit van die stadsperkjes bloemen zouden jatten zou ik dat wel een beetje jammer vinden. Als het uit een groot veld met bloemetjes is merkt niemand het denk ik als je er maar een paar meeneemt. Hangt er dus vanaf. Maar in principe is het idd niet netjes, vinnik.
[..]
Nja. Die kans is er he. Gewoon 1 dag maken, volgende dag met frisse blikken naar kijken, opsturen en proberen niet meer aan te denken
Zat zelf te denken Denemarken, maar lekker mountainbiken of zo in de Ardennen klinkt ook goed, hmmm....quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe ver wil je? Ik zou lekker de Ardennen pakken ofzo?
daar kun je héél goed mountainbiken ja!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zat zelf te denken Denemarken, maar lekker mountainbiken of zo in de Ardennen klinkt ook goed, hmmm....
Vlaamse friet
Poepen in het bos?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar kun je héél goed mountainbiken ja!
als ik er nog aan terug denk
en ik dacht dat ik eindelijk groene vingers had gekregenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koop een orchidee, 1x een investering en je hebt er heul lang lol van, zelfs als je normaal maar naar een plant hoeft te kijken en hij gaat al deaud!
als je moet, dan moet jequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Poepen in het bos?
Nee, heb het al eens gedaan dus weet hoe zwaar het isMaar wel uitdagend! Kan er daarnaast ook kanovaren...
Vik, ik zou er inderdaad niet tot zondag mee wachten! Zodat je het zondag met een leeg hoofd kunt nakijken...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
m'n fijnste broek past nu gewoon niet meer.. en ik snap het niet, want sinds hij nog wel pastte ben ik alleen maar meer gaan sporten![]()
het verpest gewoon bijna m'n jubelstemming
Ik dacht: Huh, heeft Slankie nu ook al beschuitjes?? Bij slankiehagelslag viel het kwartje!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm...slankie beschuitjes met roomboter en slankiehagelslag!
hij is vannacht online gekomen en ik zie m overal opduiken op facebook nu dus t zal wel een beetje heavy use zijn momenteel... (de laatste vier minuten zijn overigens creditsquote:
Wat bijzonder. Mooi!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef kwakz0r het volgende:
kent iemand dit al? virtual facebook koor van Eric Whitacre. dit is zo'n mooi liedjemet 2500 mensen lastig om t allemaal gelijk te kijgen in de medeklinkers, zelfs met een dirigent filmpje tijdens t inzingen, maar toch...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.
quote:![]()
Je geld of je leven is het autobiografische stripverhaal van Barbara Stok over de fulltime baan die ze had als journalist/fotograaf. Vol goede moed begint ze aan de nieuwe baan, maar al snel dienen de negatieve kanten zich aan: overwerk, vervelende klanten, haast,
Ho ho! Je wordt gemist hier! Hoe is het?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:03 schreef neen het volgende:
Dus, succes allemaal met de dingen die jullie doen en sterkte als je het nodig hebt. Hoi.
quote:
Verbouwing loopt ook lekker op schema dan? Toch altijd wel leuk dat verbouwen, zeker als je snel resultaat ziet en goed voor de kcal verbranding natuurlijk.quote:
Ja, echt een heel diepgravend onderzoek is het niet, ik moet gewoon even aantonen dat 23 centimeter verschil tussen taille en borstomvang betekent dat een vrouw grote borsten heeft en een cupmaat is daar handig bij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
precies dat. ik ben verdorie bijna klaar met mn prefschrift, maar ik zou er ook nooit aan denken om naar academische papers over dit onderwerp te zoeken. eerlijk gezegd vraag ik me ook af in hoeverre dat nodig is voor zoiets, als het vooral illustratief is. als je een diepgravend onderzoek doet naar "maatvoering in beha's toen en nu" is het een ander verhaal.
Zo'n verschil tussen de cijfers van taille en borstomvang hoeft niet per sé te betekenen dat een vrouw grote borsten heeft hoor! Bij een gespierde/brede rug of schouders kan dan ook al met cupje A (denk aan turnster/zwemsterfiguur). Het is pas aan te tonen door het verschil in 2e en 3e bovenwijdte (2e = dus over de borsten heengemeten, en 3e = direct onder de borsten gemeten, het cijfer van de bh-maat).quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, echt een heel diepgravend onderzoek is het niet, ik moet gewoon even aantonen dat 23 centimeter verschil tussen taille en borstomvang betekent dat een vrouw grote borsten heeft en een cupmaat is daar handig bij.
Niet per sé, wel waarschijnlijk. Bovendien betwijfel ik of het blad bedoelt dat je met brede schouders en kleine borsten aantrekkelijk bent voor mannenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Veel verschil tussen de cijfers van taille en borstomvang hoeft niet per sé te betekenen dat een vrouw grote borsten heeft hoor! Bij een gespierde/brede rug of schouders kan dan ook al, met cupje A (denk aan turnster/zwemsterfiguur). Het is pas aan te tonen door het verschil in 2e en 3e bovenwijdte (2e = dus over de borsten heengemeten, en 3e = direct onder de borsten gemeten, het cijfer van de bh-maat).
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik verveel me de pleuris. Slapen lukt nog niet en hier is het ook maar saai.
Ikben greys anatomy aan het bij-kijken, Loop namelijk wel 3 afleveringen achter en dat kan natuurlijk niet! En ik heb vandaag een mandje gekocht voor Floris en nu ligt ie heel lief in zijn mandje naast mij te slapen! en hij heeft een kattenluikje, dus hij kan buitenspelen wanneer die wilquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik verveel me de pleuris. Slapen lukt nog niet en hier is het ook maar saai.
Dat is ook een prima instellingquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha allemaal updates <3 Veel plezier bij vriedje, Cali. Hoe langer ik erover nadenk, hoe enthousiaster ik word vd evt nieuwe baan. Ergens lijkt het me ook wel heel lekker om me eens een tijd op werk te storten en lekker centjes binnen te tikken. Overdag geen tijd om teveel na te denken en 's avonds geen puf
Het klinkt liefquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ikben greys anatomy aan het bij-kijken, Loop namelijk wel 3 afleveringen achter en dat kan natuurlijk niet! En ik heb vandaag een mandje gekocht voor Floris en nu ligt ie heel lief in zijn mandje naast mij te slapen! en hij heeft een kattenluikje, dus hij kan buitenspelen wanneer die wil![]()
En zometeen maar eens richting vriendje fietsen![]()
Niet dat je hier nu heel erg blij van wordt maar ik wilde het gewoon graag even kwijt
dat is nog even afwachten maar het zal meer zijn dan er nu binnenkomtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is ook een prima instellingWel een leuk bedrag aan centjes?
wat denk je? Mandje, kattenluikje...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het klinkt liefweet alleen niet wie Floris is
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is nog even afwachten maar het zal meer zijn dan er nu binnenkomtnog nooit had ik zo'n zin in shoppen
Je zou zeggen een kat, maar mijn hond kan met wat geluk ook door het kattenluik en een vriendin heeft een konijn met kattenluikquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat denk je? Mandje, kattenluikje...
Holy craps! Dat is ook mooi!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Floris aka de rode sloper is 'n heuse jeweetwelkater (nou ja officieel nog kitten, maar hij is GROOT geworden!)
Klinkt een stuk beter je instelling Vik, en ik denk dat je met deze instelling per definitie al meer plezier in de baan zult hebben!
had je nog wat aan mijn linkjes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef Blurred86 het volgende:
pfoe ik heb een Laurelientje gedaan vanavond, nu zit ik volprobeer maar niet eens te bedenken hoeveel kcal dat wel niet was.. morgen weer een dag!
heb echt een mooi appartement in Den Haag gevonden netmaar ik zoek pas iets vanaf september en ik heb zo'n vermoeden dat dit wel eerder weg zal zijn http://huizen.marktplaats(...)yE%3D&fta_ind=1&df=1
ja zeker! ben nu aan het zoeken naar die hofjes verenigingenquote:
Weet je zeker dat dat een gunstige voorwaarde is?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor.
*meldt. Mijn orchidee leeft al meer dan een jaar! Al is ie op het moment wel weer eens bloemloos.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zorg je wel dat ze je opdracht niet (commercieel) kunnen gebruiken als ze je níet aannemen (ik ben vast paranoia, maar je sollicitanten klusjes op laten knappen en dan daar geld mee verdienen klinkt als iets wat ze vaak met stagieres doen).quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Zo, proefopdracht binnen. Ziet er wel uit alsof het goed te doen is. Het hoeft niet perfect te zijn, zei hij, maar hij wil graag zien wat ik ervan maak. Ga er zondag even voor zitten, denk ik. Zondagochtend maken, daarna solligesprek voorbereiden en dan zondagavond nog even met een frisse blik naar de tekst kijken. Hij moet uiterlijk maandagochtend binnen zijn, maar dan zit ik al in de trein naar H'sum, dus dat gaat niet. Wellicht dat ik er morgen nog even voor kan gaan zitten, maar heb morgen ook al eea te doen.
waar Vik woont zijn nog wel huizen vrij geloof ik!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja zeker! ben nu aan het zoeken naar die hofjes verenigingenen die stichting voor werkende jongeren is wel interessant denk ik, maar begin toch echt het idee te krijgen dat echt in Leiden wonen er niet echt in zal zitten.. of ik moet wel heel veel geluk hebben, want zoveel ga ik nu ook weer niet verdienen! zit nu te denken misschien in eerste instantie in Den Haag iets zoeken en dan eventueel later nog naar Leiden verhuizen..
Oh, Mo gaat weer een huisje hosselen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar Vik woont zijn nog wel huizen vrij geloof ik!
Maar nu heb je de Baardquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag een jaar geleden vertelde mn ex me dat ie niet meer van me hield.
Daar moet je gewoon helemaal niet aan denken joh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
me2quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 zegt niks. Maar met moeite.
Dat is gunstig, want je bouwt 4 uur per week aan ADV dagen op waardoor je gruwelijk veel verlofdagen hebt en je gruwelijk veel op vakantie kunt. Als je dat wilt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag 9-half 6 op lab gestaan en tussendoor alleen 20 min lunchpauze ... ik geloof dat ik het druk had vandaag.
[..]
Weet je zeker dat dat een gunstige voorwaarde is?Minder betaald krijgen dan het aantal uren dat je werkt ... of is dat normaal in sommige banen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:22 schreef Viking84 het volgende:
wat een geweldige prof heb ik! Is komende week op vakantie, maar heeft z'n 06 doorgegeven, zodat hij desnoods op vakantie gebeld kan worden
(maar liever niet natuurlijk).
quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:19 schreef loveli het volgende:
Funny. Toch vrijgezel hier. Geen commentaar en geen vragen, dank u.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar Vik woont zijn nog wel huizen vrij geloof ik!
haha! ja dan kan ik je in de gaten houdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, Mo gaat weer een huisje hosselen?. Straks komt Blurred bij mij wonen
. Noes, dan moet ik altijd met de gordijnen dicht zitten, anders ziet ze alles wat ik doe als ze langs loopt
.
wow, ik had het idee dat dat bij jou zich allemaal veel eerder afspeelde dan bij mij, maar het scheelt dus maar een maand ongeveer.. vandaag een jaar geleden dacht ik nog dat alles helemaal goed was tussen mij en mijn ex. ik voel me wel een beetje een sukkel soms als ik kijk naar jou en rituals hoe jullie verder gaan met jullie leven en dan naar mezelf en hoe ik nog in het verleden vast zit eigenlijk. nou ja, niet te veel aan denken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je er niet uit komt: ga naar de Steps. Is volgens mij de grootste leverancier van leuke feestelijke jurkjes op dit moment.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef anna82 het volgende:
Geen vragen wel een virtuele knuffel.
Ik heb vanmiddag en -avond een bruiloft en ben nu op weg naar de stad voor een outfit. Timing is everything. Als ik zelf ga trouwen hoop ik dat mijn planning beter zal zijn. En mijn lijf strakker
Ja maar jij moet gewoon tegen een leuke vent aanlopen, dan lukt jou dat ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:37 schreef Blurred86 het volgende:
[..]ook in augustus/september nog?
[..]
haha! ja dan kan ik je in de gaten houdenen ik vind Den Haag ook een heel leuke stad hoor! maar het lijkt me wel echt relaxed om gewoon lekker op de fiets naar mijn werk te kunnen, dus vandaar dat op dit moment mijn voorkeur er niet naar uitgaat
[..]
wow, ik had het idee dat dat bij jou zich allemaal veel eerder afspeelde dan bij mij, maar het scheelt dus maar een maand ongeveer.. vandaag een jaar geleden dacht ik nog dat alles helemaal goed was tussen mij en mijn ex. ik voel me wel een beetje een sukkel soms als ik kijk naar jou en rituals hoe jullie verder gaan met jullie leven en dan naar mezelf en hoe ik nog in het verleden vast zit eigenlijk. nou ja, niet te veel aan denken.
dikkevoor Loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we zijn nu ook nog normale vrienden, dat helpt volgens mij ook bij ons. We praten ook nog over 'vroeger' en dat is soms best prettig.
Wat denk ik in jouw geval zal helpen is een leuke andere kerel tegenkomen. Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Your body. Your soul. Your rituals.
En dan ben jij nog hetero, kun je nagaan hoe lastig het hier isquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Ewelina het volgende:
Nou ja, tegen een andere leuke kerel aanlopen lijkt mij ook wel een goed plan.Jammer dat ze zo dun gezaaid zijn.
Niet uitademen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, de politie staat vlak onder m'n raam snelheids en alcoholcontroles te doen....
Die 1,5 liter wijn is nu toch wel weg uit haar bloed?quote:
Na 11 uur slaap vannacht dacht ik van wel ja! Ik voel me weer kiplekker!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die 1,5 liter wijn is nu toch wel weg uit haar bloed?
Ik heb gister broccoli gemaakt aangemaakt met olijfolie, citroensap (3 om 1), peper en zoutquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Na 11 uur slaap vannacht dacht ik van wel ja! Ik voel me weer kiplekker!
Iemand ideeen voor vegetarische gerechten? De Duutser komt morgen en ik wil vandaag boodschappen doen voor de hele week...
ik ookniet, zeker niet voor de hele week. Ga nog maar even brainstormen. Zelfgemaakte pesto is in ieder geval een goed idee, met pasta ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb gister broccoli gemaakt aangemaakt met olijfolie, citroensap (3 om 1), peper en zout
daarbij risotto (basis risotto met ui, bleekselderij en bleekselderij en daarop zelfgemaakte pesto (beide uit Jamies Italië)
Weet niet waar je trek in hebt?
cool!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Als je tegen die tijd nog in Den Haag zoekt moet je maar ff aankloppen. Mams heeft vaak nog wel ergens wat in de aanbieding
Vond ie het eten gister wel lekker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:07 schreef Probability het volgende:
En waarom heb ik zo een eigenwijs vriendje?!
Hij weet net -als ik- altijd alles beter. Weigert de vaat voor de spoelen 'dat is niet nodig' nou nu kan het nog een keer
'niet te veel zout he' 'niet te veel olie he' GAST.. IK kook en ik kan het. doei. 'wel een beetje suik-' JAHAA
Maar andersom precies 't zelfdeGelukkig hebben we qua koken dezelfde smaak anders was het oorlog haha.
Ja heel erg lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Vond ie het eten gister wel lekker?
Helaas, neen. Mijn bloed gaat niet sneller stromen van een man met witte, harige benen in shorts.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:24 schreef neen het volgende:
Met mooi weer lopen er ook veel meer mooie vrouwen rondis dat met mannen ook zo?
Ja of 5 of 6quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
8 (!!!!) cakejes?!
En nog een keer 2 cakejes?!
Waren ze zo lekker?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:44 schreef Perruche het volgende:
@ vik: ja hij is aan het werk. Maar ik heb niet het idee dat het veel uithaalt. Misschien moet ie maar gewoon weg ofzo.
quote:Ik ga maar eens gedachten verzetten, opruimen, boenen en naar buiten. Laat vriendje wel lekker in zn eigen sop gaarkoken.
doei!
Loop je nog wel hard?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ander lijstje want ik heb zin in iets met sambal en veel groente, alles onberperkt dus we gaan naar de chinees vanavond
Wandelen was weer heerlijk, nu even boodschapjes doen.
Nee, helemaal geen tijd voorquote:
Nee, ging niet zo lekker, maar heb het wel uitgelopen en ook weer ietsje snellerquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen tijd voor
Woensdag pas weer..
Ging jou 5 km lekker?
Mo
Eeeh...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Rituals het volgende:
Ik ben wel een weegschaal! Moet je je voorstellen hoe zwaar ik het hebt.
Mijn Nederlands is zooooo slechtquote:
Nou dat idd ... maar onderstaand commentaar vind ik ook wel weer misselijkmakend (staat in het artikel op nu.nl): Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden"quote:
Uhm, hij zegt er toch bij: denk ik Hij heeft gezien wat hij heeft gezien. Het is aan de media om te checken of dit aantal klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou dat idd ... maar onderstaand commentaar vind ik ook wel weer misselijkmakend (staat in het artikel op nu.nl): Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden"
Ooggetuigen moeten lekker hun mond houden over het aantal doden als ze zelf geen arts zijn. En iedereen neemt dat aantal nu over.
ok here goes:quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:23 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi, lijstje, commentaar is welkom want anders post ik hier toch maar voor piet snot...
Gisteren:
O: appel
T: 2 geroosterde boterhammen met smeerkaas en komkommer
L: half broodje kipfilet
S: belangrijke voorstelling artikel
T: appelsien
S: belangrijk interview/sollicitatiegesprek
D: handje nootjes, balletjes (3 kleintjes) in tomaten paprika saus met beetje frietjes, 1 aardappelkroket en mayo, potje chocomoes
Vandaag:
O: appel met platte kaas (300 ml)
L: binnen uurtje thuis boterhammetjes denk ik
T: fruit
D: ?
S: 6*5 min lopen, met 2 min joggen ertussen, terug op gang geraken na al het werken van de laatste tijd
ik las 4 op twitterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, hij zegt er toch bij: denk ik Hij heeft gezien wat hij heeft gezien. Het is aan de media om te checken of dit aantal klopt.
Appel doet 2.3 gram vezels per 100 gram zegt google en 1 boterham 2.7 gram, thx, dawistik nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef Rituals het volgende:
@ MarMar, een appel bevat volgens mij (weet het niet 100% zeker) evenveel vezels als een boterham.
Ja en dat vind ik dus stom. Wat heb je aan aannames? Waarom moeten mensen perse allemaal getallen roepen die in wezen nergens op gebaseerd zijn? Voor hun 10 seconds of fame op radio/tv? Ik snap die achteloosheid met het noemen van getallen ook niet. Vijf tot tien doden ... dat is wel mooi 2x zoveel en vijf extra gezinnen met verlies. Hou gewoon je mond als je het niet zeker weet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
En het is ook niet eens duidelijk of het wel een mitrailleur was. Elders lees ik iets over een revolver. Dader schijnt zelfmoord te hebben gepleegd en dat doe je niet zo eenvoudig met een mitrailleur.
En zo gaat het nu eenmaal met nieuws tot het bevestigd is, Chico. Twitter staat ook bol van de aannames.
Ze zitten door de bodem heen, en je doet wel vaker zout in de bodem toch? Je zou denken dat ik dit ondertussen wel weet, met al die taarten die ik bakquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan ze ook even afspoelen, dat zou ik doen, als het daarna te flauw is kan je altijd nog zout toevoegen.
Oké, het vele vet en weinig groenten was uitzonderlijk, beetje speciale dag gisteren. Maar aangezien mijn voorstelling heel goed was mocht ik wel eens...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
ok here goes:
Gister O en T zou ik omdraaien, voor de L gewoon een heel broodje doen, verder wel veel vet en errug weinig groenten bij je D. Als je je D wat gezonder houdt, heb je 's avonds nog wel ruimte voor een gezond tussendoortje dunkt me.
Wat betreft lijstje vandaag: misschien niet ontbijten zonder vezels, dus een handje muesli door je platte kaas bijvoorbeeld (aannemend dat dat kwark is in nl) en hopelijk voor je D iets meer groente en daarna nog een gezond tussendoortje.
of ja gaat toch over tot weekboodschappen doen op zaterdagquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:53 schreef Viking84 het volgende:
En ik was nog jaloers dat ik niet overdag kon gaan. Nu niet meer dus
.
Wij gaan ff boodschappen doen: vanavond ovenchili met tortillachips. Morgen spinaziecurry met naanbrood
.
Wordt nog wat als we allebei 40 uur werken en geen tijd meer hebben om elke dag boodschappen te doen. Dan eten we echt láát (half 9-9 uur ofzo), aangezien ik ook nog 2 keer per week moet hardlopen voor het eten
.
Ben juist blij dat ik nu minder vaak boodschappen doe!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
of ja gaat toch over tot weekboodschappen doen op zaterdag
ik doe heel vaak boodschappen uit mn werk vandaan. best effectiefzo op de thuisreis als ik toch moet wachten op de bus.
Weet ik 19 april, normaal gezien ben ik wel bij, beste curriculum enzo...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe ging de sollicitatie dan sjaapje?
Vreemd, heb je wel goede sokken?quote:
Is dat een beetje makkelijk te maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
86 is ze al! maar nog heel fit voor haar leeftijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Vik!
Blurred, tof dat je oma langs komt![]()
Dan heb je zeker nog best een jonge oma!
Vriendje en ik hebben samen in het park gewandeld voor we boodschappen gingen doen en we hebben besloten dat we óf naar Spanje (Barcelona?), óf naar Schotland willen op vakantie dit jaar (ivm monehz en ver wegheid en willen-zien-heid)!Kunnen we gerichter zoeken
Stoere oma! 86 is idd al best wel op leeftijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
86 is ze al! maar nog heel fit voor haar leeftijdvind het super leuk dat ze een weekendje langskomt
al is een geschikt hotel (centraal, niet lawaaierig, niet te duur) vinden nogal onmogelijk
![]()
en Vik, dat went heel snel hoor. gewoon in het weekend boodschappen doen net als de rest van nederlandof onderweg naar huis oid
het is een hele goede vriendin van me, en ik vind het niet erg. Al met al kost het niet zo heel veel tijd, en ik vond het ook wel erg tof dat ze me vroegen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind je dat wel leuk om te regelen Jeager?
Als iemand mij zou vragen dan had ik iig bedankt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef neen het volgende:
[..]
Is dat een beetje makkelijk te maken?Wel gemakkelijk om te kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moest ff omfietsen voor de Mex wokgroente, maar alles is gelukt.
En ja, het worden dan weekboodschappen, want ik ga niet 1,5 uur reizen met gehakt oid in m'n tas. Maar ja, lastig om dan te bedenken wat we willen hebben. Ik denk dat we dan ook even een flinke voorraad in gaan slaan van van alles en nog wat, zodat we hier kunnen zeggen: we hebben dit en dat en dat, wat kunnen er daarmee maken?
.
Niet meer actief op Fok!
Sporttape ftwquote:
ik heb t geluk dat ik vaak op mn bus moet wachten in Leiden (als ik 's ochtends te laat ben om te fietsen) en dan dus precies 20 min. heb op mn boodschappen te doen bij de super naast t station - gewone super de boer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel gemakkelijk om te kopen!.
Moest ff omfietsen voor de Mex wokgroente, maar alles is gelukt.
En ja, het worden dan weekboodschappen, want ik ga niet 1,5 uur reizen met gehakt oid in m'n tas. Maar ja, lastig om dan te bedenken wat we willen hebben. Ik denk dat we dan ook even een flinke voorraad in gaan slaan van van alles en nog wat, zodat we hier kunnen zeggen: we hebben dit en dat en dat, wat kunnen er daarmee maken?
.
ja, ik had sporttape...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sporttape ftw. Maar dat weet je zelf ook.
Echte pijnlijke blaren heb ik daardoor niet meer, maar ze gaan nooit helemaal weg lijkt het.
Oh, sushi was ook in de bonus bij de AH. 2 doosjes meegenomen
.
Das mazzel. Als ik de baan in A'dam krijg, ga ik eerst even bussen tot helder is hoe ik moet fietsen van CS naar het werk en dan ga ik dus fietsen en houd ik ws ook geen tijd over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb t geluk dat ik vaak op mn bus moet wachten in Leiden (als ik 's ochtends te laat ben om te fietsen) en dan dus precies 20 min. heb op mn boodschappen te doen bij de super naast t station - gewone super de boer.
Ja, maar het is nogal prijzig om elke keer als je loopt een blaarpleister op te plakkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
Wel eens blaarpleisters geprobeerd? Als ze goed zitten vind ik ze echt geweldig!
Lol, met welke trein moet je dan? En ik ga pas maandagochtend weer treinen. Wel lief dat je aan me denktquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook onderweg naar m'n vriendje. Misschien kom ik Vik nog wel tegen
. Moet altijd even aan je denken als ik in de trein zit
.
doe je de rabarber dan rauw onder het deeg?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister ook rabarbercrumble gemaakt, echt heel lekker..
Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Jagärtrut het volgende:
iemand ideeen voor iets wat ik met rabarber kan doen? Ik zag het liggen in de super en heb het meengenomen, maar verder dan moes kom ik niet.
Ik bedoelde in DH zelf. Ik verwacht je niet in de trein tegen te komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, met welke trein moet je dan? En ik ga pas maandagochtend weer treinen. Wel lief dat je aan me denkt.
Nee. Ik heb dit recept gebruikt: http://yummyinmytummy.nl/dessert/rabarbercrumble/quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doe je de rabarber dan rauw onder het deeg?
mm, lekker! misschien laat ik de rabarber nog wel even liggen tot volgend weekeind, kan vast.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:
150gr bloem, 150gr boter, 150gr suiker, 1 kg rode rabarbersteeltjes, 50gr suiker, de geraspte schil van 1 citroen, een paar lepels abrikozenjam (noot van sigme: ze zijn de eieren vergeten 3 stuks aub )
Snijd de rabarbersteeltjes in stukken van 3 cm. Was ze en bestrooi ze met de 50gr suiker en de geraspte citroenschil. Maak op de gewone wijze een cakedeeg en doe het in een beboterde springvorm. Zet dan de stukjes rabarber mannetje naast mannetje netjes rechtop in het deeg.
Bak de cake in een matig warme oven ± 1 uur en leg er, als hij te donker dreigt te worden of als hij dreigt uit te drogen, een beboterd papier op.
Neem de cake na volledige bekoeling uit de vorm en bestrijk de bovenkant met wat met warm water verdunde abrikozenjam.
Woont je vriendje in Den Haag dan? En dus moet je aan me denken als je in de trein naar DH zit? Indien niet: dan snap ik het niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik bedoelde in DH zelf. Ik verwacht je niet in de trein tegen te komen. Hoewel de kans ook niet bijster groot is dat ik je in DH tegenkom natuurlijk
.
Ja en jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woont je vriendje in Den Haag dan? En dus moet je aan me denken als je in de trein naar DH zit? Indien niet: dan snap ik het niet meer.
Nee, rabarber kan je niet goed bewaren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mm, lekker! misschien laat ik de rabarber nog wel even liggen tot volgend weekeind, kan vast.
Liefde!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Perruche het volgende:
Wat is een trippelstoel?
Ik wilde winkelen maar het ging nietbijna niets leuks kunnen vinden. Wel 3 boeken gekocht ("alleen voor dames" van Annie MG Schmidt, biografie van Paulo Coelho en "leven in tijden van cholera"). Had de laatste al in het Spaans maar dat gaat toch lekkerder in het NL geloof ik.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
5 grote borden vol chinees en 4 flesjes bier..
*rabarbarplant een extra scheutje water geeft en opslaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:
150gr bloem, 150gr boter, 150gr suiker, 1 kg rode rabarbersteeltjes, 50gr suiker, de geraspte schil van 1 citroen, een paar lepels abrikozenjam (noot van sigme: ze zijn de eieren vergeten 3 stuks aub )
Snijd de rabarbersteeltjes in stukken van 3 cm. Was ze en bestrooi ze met de 50gr suiker en de geraspte citroenschil. Maak op de gewone wijze een cakedeeg en doe het in een beboterde springvorm. Zet dan de stukjes rabarber mannetje naast mannetje netjes rechtop in het deeg.
Bak de cake in een matig warme oven ± 1 uur en leg er, als hij te donker dreigt te worden of als hij dreigt uit te drogen, een beboterd papier op.
Neem de cake na volledige bekoeling uit de vorm en bestrijk de bovenkant met wat met warm water verdunde abrikozenjam.
Wat staat er?quote:
Hé, niet mij buitensluiten!quote:
Ze zijn engagedquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat staat er?(ik heb wel een vermoeden maar toch)
Ha had ik het goed geraden.quote:
Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, Uniekje, ken jij een Leny S. van je werk?
huu dat lijkt mij zo'n nare film! ik ga zo Il y a longtemps que je t'aime kijken, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Zo, wij hebben net 127 Hours gezien. Ik wilde hem eerst niet zien, want ik vroeg me af hoe lang een film over een man die met z'n arm vastzit tussen een rotsblok en een ravijnwand lang interessant kon blijven. Nou lang dus!. Zelfs een traantje weggepinkt aan het eind
.
Die is ook heel erg mooi! Eén van m'n favoriete films!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huu dat lijkt mij zo'n nare film! ik ga zo Il y a longtemps que je t'aime kijken, ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |