waar Vik woont zijn nog wel huizen vrij geloof ik!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja zeker! ben nu aan het zoeken naar die hofjes verenigingenen die stichting voor werkende jongeren is wel interessant denk ik, maar begin toch echt het idee te krijgen dat echt in Leiden wonen er niet echt in zal zitten.. of ik moet wel heel veel geluk hebben, want zoveel ga ik nu ook weer niet verdienen! zit nu te denken misschien in eerste instantie in Den Haag iets zoeken en dan eventueel later nog naar Leiden verhuizen..
Oh, Mo gaat weer een huisje hosselen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar Vik woont zijn nog wel huizen vrij geloof ik!
Maar nu heb je de Baardquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag een jaar geleden vertelde mn ex me dat ie niet meer van me hield.
Daar moet je gewoon helemaal niet aan denken joh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag een jaar geleden vertelde mn ex me dat ie niet meer van me hield.
me2quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 zegt niks. Maar met moeite.
Dat is gunstig, want je bouwt 4 uur per week aan ADV dagen op waardoor je gruwelijk veel verlofdagen hebt en je gruwelijk veel op vakantie kunt. Als je dat wilt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag 9-half 6 op lab gestaan en tussendoor alleen 20 min lunchpauze ... ik geloof dat ik het druk had vandaag.
[..]
Weet je zeker dat dat een gunstige voorwaarde is?Minder betaald krijgen dan het aantal uren dat je werkt ... of is dat normaal in sommige banen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:22 schreef Viking84 het volgende:
wat een geweldige prof heb ik! Is komende week op vakantie, maar heeft z'n 06 doorgegeven, zodat hij desnoods op vakantie gebeld kan worden
(maar liever niet natuurlijk).
quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:19 schreef loveli het volgende:
Funny. Toch vrijgezel hier. Geen commentaar en geen vragen, dank u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |