abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95216020
quote:
Bron

Moslimdreiging tegen Wilders door Bart Olmer
AMSTERDAM - Zware bedreigingen worden geuit tegen Geert Wilders door de extremistische moslimorganisatie Sharia4Holland, dat streeft naar de invoering van de islamitische wetgeving in Nederland en België.

Wilders ShariahWilders wordt bedreigd met hetzelfde lot als Theo van Gogh, die op gruwelijke wijze werd omgebracht door de moslimextremist Mohammed Bouyeri. „Wilders, denk je niet dat er een moslim zal zijn die op een dag jou larie beu zal zijn en zal doen wat Mohammed Bouyeri heeft gedaan?”, voorspelt de radicale voorman Abu Imran van Sharia4Holland.

Geert Wilders is gistermiddag ingelicht door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) over deze expliciete bedreigingen. NCTb-woordvoerder Edmond Messchaert: „Uitingen als deze worden meegewogen in de dreiginginschatting. Zo nodig worden de beschermingsmaatregelen aangepast, maar over de aard en de omvang van de maatregelen geven we nooit commentaar.”

Geschrokken

Geert Wilders reageert geschrokken op de beelden. „Het is walgelijk, meer dan fout. Het is wel duidelijk waar hij op uit is. Dit is aanzetten tot geweld tegen mij.” De PVV-leider zegt aangifte te zullen doen wegens bedreiging. Op de vraag of hij vindt dat het filmpje van internet gehaald moet worden, zegt Wilders: „Het filmpje in de ban? Die man moet in de ban!”

In twee huiveringwekkende videotoespraken, elk zo’n negen minuten lang, die staan op het Youtube-kanaal van Sharia4Holland, noemt de haatprediker Imran Geert Wilders een vervloekte, ongelovige hond. In een langdurige smeekbede vraagt hij Allah „alle ziekte op aarde” uit te storten op de politicus. Ook vraagt hij Allag „zijn gezondheid te veranderen in ziekte en zijn rijkdom te veranderen in armoede”. „Moge op hem afkomen alle schande, problemen en rampen die een mens maar kan overkomen in het leven.”

De bedreigingen tegen Wilders zijn een reactie op Wilders’ aankondiging dat hij volgend jaar komt met Fitna-2, waarin hij „het barbaarse leven van de zieke geest van Mohammed” wil blootleggen. De PVV-leider zegt met zijn nieuwe film steun te willen bieden aan moslims wereldwijd om de islam te verlaten. Volgens Wilders zijn ex-moslims, ’afvalligen’, helden die steun verdienen: „Het wordt tijd dat wij deze mensen helpen door Mohammed te ontmaskeren.”

'Vervloekte lafaard'

Sharia4Holland-voorman Abu Imran meent dat Wilders hiermee over de schreef gaat: „Hoe durft hij zich negatief uit te laten over de profeet, die het best denkbare karakter had, de meest edele persoon was, met de allerhoogste status, die enorm respect genoot tijdens zijn leven?”

De moslimsextremisten dagen Wilders uit tot een publiek debat. „O, vervloekte lafaard, wees een man, die niet scheldt vanachter de politie en de staatsveiligheid, maar kom met ons aan tafel zitten voor een debat.”

De extremist, die voor de camera zit met wat lijkt op een schouderholster, zegt uit te zijn op de „dominatie van de wereld”. „Wij zullen niet stoppen tot ons plan is uitgekomen. Wij zullen Nederland veroveren, zoals België en de rest van de Europese landen. Wij zullen de zionisten, de nakomelingen van apen en varkens, verdrijven uit Palestina. Zij zullen Israël van de kaart vegen. Denk jij echt dat jouw zionistische vrienden jou zullen steunen, jij vervloekte hond.” Eerder preekte Abu Imran op een filmpje in gevechtskleding, waarbij op de achtergrond automatisch geweervuur was te horen en het doorladen van automatische wapens.

Steeds radicaler

De haatprediker, die steeds radicalere, Nederlandstalige filmpjes post op internet voorspelt Wilders hetzelfde lot als de Engelse oud-minister Stephen Timms, die op straat in Oost-Londen werd neergestoken door een moslima, die hem trachtte om te brengen. „Denk je echt dat je nooit een moslimvrouw of –man zal tegenkomen die plotseling uit het niets opduikt? Denk je echt, dat je áltijd beschermd zal zijn. Dit is geen dreigement, maar een waarschuwing. Wees realistisch: wat je zaait, zal je oogsten.”

Imran spreekt verder in de video over het „zuiveren van de aarde van dit soort mensen” en het „vernietigen van Wilders”. Op het einde van de boodschap richt hij zich nogmaals rechtstreeks tot Wilders: „Je hebt de keuze: een open debat met ons, met alle media, je mag zelfs het hele Nederlandse leger optrommelen als je vreest voor je veiligheid. Je mag de locatie zelf kiezen, zelfs de gevangenis in Vught of een legerkazerne. Laat de moslims met rust. Leef als ongelovige, als hond, uiteindelijk ga je toch naar de hel. Of je bent welkom moslim te worden, als broeder in het geloof. Zo niet, dan moet je klaar staan voor de consequenties.”

Serieuze aanwijzing

Het aanbod zich te bekeren, is volgens een jihaddeskundige binnen de inlichtingenwereld een serieuze aanwijzing dat er plannen zijn om de politicus iets aan te doen. „In de Koran staat dat iedereen die je aan gaat vallen, een individu of een land of regio, je vooraf, doorgaans twee maanden, moet waarschuwen dát je gaat aanvallen en dat men de tijd krijgt zich te bekeren. Osama bin Laden deed dat twee maanden voor ’9/11’, de waarschuwing werd gegeven twee maanden voor de aanslagen in Londen en de aanslagen in Madrid. Ook twee maanden voor de Duitse verkiezingen, maar toen werd een grote terreurgroep opgepakt.”
Islam is vrede, ik ga mij ook maar bekeren om geen last te krijgen met ongelovige honden.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:48:01 #2
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_95216065
Ja maar boeien, gelovigen serieus nemen..
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_95216106
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Aneurysma het volgende:
T. van Gogh nam ze ook niet serieus en nu is hij madeliefjes naar boven aan het drukken.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:52:54 #4
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95216211
Goh, idioot #1 veronderstelt dat er wel eens een idioot #2 zou kunnen opstaan die denkt dat de wereld er iets mee opschiet als je idioot #3 omlegt.

Gelul van een organisatie in de marge zonder relevante achterban. Het aantal moslims dat de sharia in nederland wil invoeren is marginaal.

Maar de telegraaf zou de telegraaf niet zijn, als ze hier geen paginagroot artikel aan zouden wijden.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_95216338
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef hooibaal het volgende:
Goh, idioot #1 veronderstelt dat er wel eens een idioot #2 zou kunnen opstaan die denkt dat de wereld er iets mee opschiet als je idioot #3 omlegt.

Gelul van een organisatie in de marge zonder relevante achterban. Het aantal moslims dat de sharia in nederland wil invoeren is marginaal.

Maar de telegraaf zou de telegraaf niet zijn, als ze hier geen paginagroot artikel aan zouden wijden.
Je hebt maar 1 idioot nodig om de pleuris te laten uitbreken in NL.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:58:18 #6
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95216396
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je hebt maar 1 idioot nodig om de pleuris te laten uitbreken in NL.
Definieer de pleuris.

Maar los daarvan, Ik heb niet de illusie dat je die idioot zou kunnen tegenhouden. Daar hebben we de uitspraken van deze gare imam niet voor nodig, en de telegraaf die het vuurtje nog eens aanwakkert helemaal niet.
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:01:13 #7
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95216490
Hij is wel een beetje een uitlokker natuurlijk he, die wilders
O)))
pi_95216531
Achterlijke rotvolk. !!!

Ik ben blij dat er in ieder geval mensen zijn die nog WEL durven zeggen wat de meeste denken.

Laat dat volk lekker Mohammed aanbidden in hun eigen land ipv hier van de gastvrijheid te profiteren en te lopen bedreigen.

Ik kan WOEST worden als ik dit zo lees grrrrr

Dit zijn die filmpjes
pi_95216744
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef arucard het volgende:
Nee hoor, een artikel als deze toont maar weer eens aan dat hij gewoon gelijk heeft. Er zal ook een moment komen dat D66 en PvdA(llochtoon) dat inzien, hopelijk is het dan niet al te laat.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_95216764
Hij denkt stoer te zijn :P
pi_95217028
Ik wens die gasten een enkeltje Japan toe.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_95217165
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee hoor, een artikel als deze toont maar weer eens aan dat hij gewoon gelijk heeft. Er zal ook een moment komen dat D66 en PvdA(llochtoon) dat inzien, hopelijk is het dan niet al te laat.
Ja, elke moslim is lid van Sharia4Holland en wilt de sharia invoeren in Nederland. En Wilders doden.
pi_95217231
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja, elke moslim is lid van Sharia4Holland en wilt de sharia invoeren in Nederland. En Wilders doden.
Maar als elke moslim (en dan bedoel ik ook elke) z'n bek houdt en niet gaat dreigen, dan heeft Wilders geen steun meer.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 14:24:01 #14
137949 Disana
pi_95217260
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Shreyas het volgende:

Ja, laten we alle moslims aanrekenen wat een enkele extremist doet. Dat is namelijk wat Wilders doet.
pi_95217378
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, laten we alle moslims aanrekenen wat een enkele extremist doet. Dat is namelijk wat Wilders doet.
Wat doet Wilders, moslims met de dood bedreigen of erger?
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:28:49 #16
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95217422
quote:
Zware bedreigingen worden geuit tegen Geert Wilders door de extremistische moslimorganisatie Sharia4Holland
Lijkt me vrij duidelijk.
pi_95217448
quote:

[..]

Als ik zoal marok.nl lees zijn er wel errug veul die het liefst Wilders de keel zouden doorsnijden.
pi_95217452
Gewoon oppakken
pi_95217468
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar als elke moslim (en dan bedoel ik ook elke) z'n bek houdt en niet gaat dreigen, dan heeft Wilders geen steun meer.
Dat kan gewoon niet. Extremisten blijf je houden en de Telegraaf geeft ze graag alle aandacht. Ze zijn al jaren bezig om de gemiddelde moslim als extremist neer te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2011 14:30:11 ]
pi_95217492
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat kan gewoon niet. Extremisten blijf je houden de Telegraaf geeft ze graag alle aandacht. Ze zijn al jaren bezig om de gemiddelde moslim als extremist neer te zetten.
Ah, de schuld ligt bij de telegraaf. Weer wat geleerd. :')
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 14:31:34 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_95217517
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:30 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tuurlijk is het de schuld van de Telegraaf. Dat weet je toch? Nooit de schuld leggen bij de dader.
pi_95217526
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:30 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, zoals wel vaker.

99% van de moslims kennen deze groep waarschijnlijk niet eens maar ze worden neergezet als een soort vertegenwoordigers van alle moslims.
pi_95217546
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tuurlijk is het de schuld van de Telegraaf. Dat weet je toch? Nooit de schuld leggen bij de dader.
Ja, net zoiets met korte rokjes dragen en je wordt aangerand is het je eigen schuld.
pi_95217601
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja, zoals wel vaker.

99% van de moslims kennen deze groep waarschijnlijk niet eens maar ze worden neergezet als een soort vertegenwoordigers van alle moslims.
Je zit nog in de ontkenningsfase is 't niet?
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 14:35:40 #25
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95217638
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Net zoals Wilders het conflict alleen maar wil uitlokken zijn er ook aan de kant van de moslims lui die het liefst conflict uitlokken, het zal nooit voorkomen dat ze allemaal zwijgen, en anders gooit WIlders en z'n koranverbrandende kliek nog wel wat olie op het vuur.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_95217681
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Aneurysma het volgende:
Klopt, alleen nemen die kutpaupers zichzelf vaak veel te serieus... waardoor ze ons weten over te compenseren...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_95217726
't is mooi weer buiten, dus ik heb wel iets beters te doen. Maar anders had ik een goede beat onder dat filmpje gezet, en dan opnieuw geupload met de titel "MC Paasei - Knoflooksaus in de baard van de profeet"
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 14:39:28 #28
137949 Disana
pi_95217762
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

Wat doet Wilders, moslims met de dood bedreigen of erger?
Nee, Wilders wil moslims alleen maar met miljoenen Europa uit zetten. Die maalt er niet om dat het niet allemaal extremisten zijn. Deze extremisten zijn omgekeerd in elk geval nog zo 'aardig' ons niet allemaal op het verschijnsel Wilders aan te kijken.
pi_95217766
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat wil je nou zeggen? :') . Dit is gewoon een groepje (online) idioten die veels te veel aandacht krijgen.

Tuurlijk moeten ze aangepakt worden maar eigenlijk stellen ze niets voor. Paar filmpjes en je komt direct al op de voorpagina van de Telegraaf en iedereen is opeens doodsbang. :')
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:43:55 #30
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95217903
Zowel Wilders als de Telegraaf heeft er belang bij dat er met enige regelmaat zo'n malloot zo'n uitspraak doet.
pi_95217925
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wat wil je nou zeggen? :') . Dit is gewoon een groepje (online) idioten die veels te veel aandacht krijgen.

Tuurlijk moeten ze aangepakt worden maar eigenlijk stellen ze niets voor. Paar filmpjes en je komt direct al op de voorpagina van de Telegraaf en iedereen is opeens doodsbang. :')
Wat denk jij wel niet? Genuanceerde reacties houd je maar lekker voor je!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_95217989
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee,
Wat is je probleem dan?
quote:
Wilders wil moslims alleen maar met miljoenen Europa uit zetten. Die maalt er niet om dat het niet allemaal extremisten zijn.
Oh noes hij wil. Pffff....sjongejongejonge, ik wil ook zoveel alleen het krijgen levert nogal wat problemen op.

quote:
Deze extremisten zijn omgekeerd in elk geval nog zo 'aardig' ons niet allemaal op het verschijnsel Wilders aan te kijken.
Ik ben de moslims tot het einde der tijden dank verschuldigd voor hun aardigheid en dat nog wel in de westerse samenleving.
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:48:10 #34
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95218021
Ach, wat kan ik erover zeggen.. Sharia4Holland is niet veel gekker dan Wilders. Laat die twee lekker huilen tegen elkaar.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_95218064
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:48 schreef Killaht het volgende:
Ach, wat kan ik erover zeggen.. Sharia4Holland is niet veel gekker dan Wilders. Laat die twee lekker huilen tegen elkaar.
Nee, Wilders is veel gekker, hij bedreigt niet en wil ook geen mensen vermoorden. Schande.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 14:50:30 #36
137949 Disana
pi_95218096
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

Ik ben de moslims tot het einde der tijden dank verschuldigd voor hun aardigheid en dat nog wel in de westerse samenleving.
Misschien zijn 'moslims' door de bank genomen wel aardig ongeacht waar ze wonen. Eigenlijk zo'n beetje net als alle andere wereldburgers.
pi_95218223
Onze geert O+
Ik nuke jullie allemaal de moeder.
pi_95218276
En moslims hadden nog wel zo hun best gedaan om een week lang vol te houden dat Wilders voor hen niet relevant is...

Dat ze de haatzaaiers achter Sharia4Holland maar snel mogen oppakken en dan - eenmalig - ook volgens Sharia-maatstaven berechten...
pi_95218296
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zeg je dat ook als iemand opmerkt dat je ondanks Joran van der Sloot niet meteen alle Nederlanders voor psychopatische moordenaars moet aanzien?
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:56:20 #40
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95218312
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Boldface het volgende:
En moslims hadden nog wel zo hun best gedaan om een week lang vol te houden dat Wilders voor hen niet relevant is...

Dat ze de haatzaaiers achter Sharia4Holland maar snel mogen oppakken en dan - eenmalig - ook volgens Sharia-maatstaven berechten...
Wat zou de sharia eigenlijk voor straf zetten op het bedreigen van een ongelovige?
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:56:34 #41
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95218323
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Boldface het volgende:
De moslims zijn een georganiseerde groep met woordvoerder?
O)))
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:00:12 #42
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95218448
-edit- bagger, troll/flame

[ Bericht 96% gewijzigd door paddy op 08-04-2011 15:12:56 ]
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_95218454
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Zeg je dat ook als iemand opmerkt dat je ondanks Joran van der Sloot niet meteen alle Nederlanders voor psychopatische moordenaars moet aanzien?
Waar slaat dit nou weer op?
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:01:13 #44
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95218486
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Op jou. Snap je hoe jij beredeneert. Het is goed om hier naar te kijken, confronteer jezelf, kijk in de spiegel. :P
pi_95218509
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:01 schreef Killaht het volgende:

[..]

Op jou. Snap je hoe jij beredeneert. Het is goed om hier naar te kijken, confronteer jezelf, kijk in de spiegel. :P
het raakt kan noch wal :')
pi_95218510
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zeg jij het maar. Het slaat i.i.g. net zo veel of weinig ergens op als dit topic en de OP. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2011 15:02:19 ]
pi_95218515
-edit- quote is al weggehaald van user :)

[ Bericht 79% gewijzigd door paddy op 08-04-2011 15:13:32 ]
pi_95218587
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Zeg jij het maar. Het slaat i.i.g. net zo veel of weinig ergens op als dit topic en de OP. ;)
Ah, de OP is verzonnen en die fijne goser in de filmpjes is ingehuurd door de telegraaf.

Heerlijk en amusant.
pi_95218666
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:03 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ah, de OP is verzonnen en die fijne goser in de filmpjes is ingehuurd door de telegraaf.

Heerlijk en amusant.
Dat zeg ik niet. Lees mijn post nog eens en denk nog eens een beetje logisch na. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2011 15:05:56 ]
pi_95218693
quote:
Tegen Geert Wilders worden zware bedreigingen geuit door de extremistische moslimorganisatie Sharia4Holland, dat streeft naar de invoering van de islamitische wetgeving in Nederland en België.
Wilders wordt bedreigd met hetzelfde lot als Theo van Gogh, die werd omgebracht door de moslimextremist Mohammed Bouyeri. Wilders, denk je niet dat er een moslim zal zijn die op een dag jou larie beu zal zijn en zal doen wat Mohammed Bouyeri heeft gedaan?, voorspelt de radicale voorman Abu Imran van Sharia4Holland.
Geert Wilders is donderdagmiddag ingelicht door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding over deze bedreigingen.
De bron is dus niet alleen de telegraaf.
http://www.nijmegennieuws(...)_tegen_wilders_.html
Raar trouwens dat het nu niet in alle kranten staat, terwijl dit met andere bedreigingen naar andere politici wel het geval is.

Weer zo'n idioot die ook nog eens hoofd van een extremistische groepering is. Hoe groot is die groepering samen met België eigenlijk? Het is een onderdeel van België begreep ik.

Beetje achtergrond nieuws: http://www.elsevier.nl/we(...)d-land-uitzetten.htm

Las in dat bericht dat ook een paar bekenden (tot aan VN jongere toe)vriendjes waren van Sharia4Holland op facebook?

En de mensen die bedreigen met de dood oftewel in feite zeggen dat hij er zelf om vraagt vermoord te worden (en dus indirect oproept tot moord) is toch strafbaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 08-04-2011 15:11:19 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:07:37 #51
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_95218759
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, Wilders wil moslims alleen maar met miljoenen Europa uit zetten. Die maalt er niet om dat het niet allemaal extremisten zijn. Deze extremisten zijn omgekeerd in elk geval nog zo 'aardig' ons niet allemaal op het verschijnsel Wilders aan te kijken.
Er is maar 1 Islam. Gematigde Islam bestaat niet, extremistische Islam bestaat niet. Dit zijn verzinsels van het westen. Er is ook maar 1 Koran, wat daar instaat is de waarheid. Het is niet aan een individu om te bepalen waar ze in geloven of niet, de Koran is de Koran, het woord van Mohammed is heilig.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:08:59 #52
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95218819
Er is inderdaad maar 1 koran.

Er zijn minstens 1000 manieren om die uit te leggen.
pi_95218854
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik noem die voorbeelden ook altijd. helpt niets. Neem het een dader en de oproeper tot kwalijk, maar niet een hele groep onschuldigen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_95218874
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Lees mijn post nog eens en denk nog eens een beetje logisch na. :)
Dat maak ik er wel van op. En logisch over nadenken dat ik geen hutspot lust helpt niets. Ik lust geen hutspot en zal het ook nooit eten. dus ben ik ook hutspotfoob.
pi_95218882
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef hooibaal het volgende:
Er is inderdaad maar 1 koran.

Er zijn minstens 1000 manieren om die uit te leggen.
Helll, dat kan je zelfs met onze wet blijkt wel weer :')
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:11:14 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95218920
ze laten weer lekker van zich horen. tijd om dit soort elementen uit te zetten. net zolang we geen islamitische haatzaaiers meer hebben. zal iedereen goed doen, ook de welwillende moslim die niet zo abject denkt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:11:52 #57
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95218940
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Helll, dat kan je zelfs met onze wet blijkt wel weer :')
Ook dat, maar dat is stof voor een ander topic. Of je beweert dat er slechts 1 Islam is of meerdere is wordt een taalspelletje. Er zijn hoe dan ook voldoende manieren om het te beleven, want deze man spreekt niet voor het merendeel (laat staan alle!) van de moslims.
pi_95219105
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Helemaal onderaan moet staan:
|
|
nee
|
politieke partij oprichten ---> monitoren.
I´m back.
pi_95219111
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik noem die voorbeelden ook altijd. helpt niets. Neem het een dader en de oproeper tot kwalijk, maar niet een hele groep onschuldigen
Is van der Sloot een reli extremist die pakweg 1.5 miljard blindelingse volgelingen heeft?

En niemand die nu ALLE moslims een extremist noemt. Er zijn eenmaal mensen die NIETS van de islam moeten hebben wat ze kwalijk wordt genomen. Die verplichte kost vreet ik niet. Zie de 4 sukkels in de familie al en dat gaat straks nog kinderen uitpoepen.

Je vergelijking met Igen slaat als een tang op een varken, mijn bescheiden mening.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:18:05 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_95219155
quote:
Wilders, denk je niet dat er een moslim zal zijn die op een dag jou larie beu zal zijn en zal doen wat Mohammed Bouyeri heeft gedaan?
Typisch B-). Tis iig geen hoax :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_95219193
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef hooibaal het volgende:
Zowel Wilders als de Telegraaf heeft er belang bij dat er met enige regelmaat zo'n malloot zo'n uitspraak doet.
Ow, dus een Femke Halsema had er ook belang bij? Net als de bedreigingen aan het adres van die cartoontekenaar?Was alleen voor de aandacht? Zo weird dat mensen het nu ineens wel allemaal vinden kunnen hè :{
pi_95219258
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Is van der Sloot een reli extremist die pakweg 1.5 miljard blindelingse volgelingen heeft?
Heeft Sharia4Holland 1.5 miljard blindelingse volgelingen dan? :?
pi_95219322
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:20 schreef Igen het volgende:

[..]

De islam. Je vraagt naar de bekende weg en dat weet je donders goed.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:22:01 #64
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95219328
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:19 schreef paddy het volgende:

[..]

Ow, dus een Femke Halsema had er ook belang bij? Net als de bedreigingen aan het adres van die cartoontekenaar?Was alleen voor de aandacht? Zo weird dat mensen het nu ineens wel allemaal vinden kunnen hè :{
Dat stáát er toch niet?

Wilders heeft belang bij aandacht, en al helemaal bij aandacht die zijn 'gelijk' bevestigt (zie je wel - moslims zijn gevaarlijk). Na dergelijke verhalen in het verleden steeg hij bij Maurice meteen 3 zetels. Als alle moslims plotseling lief zijn, verliest wilders gewoon draagvlak.

De Telegraaf is sensatiepers en heeft -dus- belang bij sensatieverhalen, want dit levert meteen +300 reacties op die site op.
pi_95219360
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De islam. Je vraagt naar de bekende weg en dat weet je donders goed.
Ja, ik weet donders goed dat dit hele topic een grote overhaaste generalisatie is ja.
pi_95219370
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En niemand die nu ALLE moslims een extremist noemt. Er zijn eenmaal mensen die NIETS van de islam moeten hebben wat ze kwalijk wordt genomen. Die verplichte kost vreet ik niet. Zie de 4 sukkels in de familie al en dat gaat straks nog kinderen uitpoepen.

Je vergelijking met Igen slaat als een tang op een varken, mijn bescheiden mening.
Ow, maar kan me herinneren dat de sommige users ook niet zo gek zijn van het christendom en dat mag van mij hoor, maar een hele groep de daden aanrekenen van een aantal idioten die tot moord aanzetten? Vind ik gewoon raar.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat een niet-gelovige niets van het christendom of de Islam moet hebben. Ik had het daar alleen niet over. De volgelingen van de geloven zijn natuurlijk hetzelfde als die van de niet-gelovigen of de mensen die in de evolutie theorie geloven.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:22:57 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95219372
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:20 schreef Igen het volgende:

[..]

de man baseert zich wel op een boek dat gelezen en nageleefd wordt door heel veel mensen.
pi_95219419
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de man baseert zich wel op een boek dat gelezen en nageleefd wordt door heel veel mensen.
Ook dat
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:24:41 #69
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_95219438
quote:

[..]

Een boek dat zo vaag is dat iedereen eruit kan halen wat hij wil. Van blinde haat tot compassie en vrede.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:25:11 #70
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95219465
quote:

[..]

Ja en die houden er daarom ook alle anderhalf miljard dezelfde mening op na... :|
pi_95219468
quote:

[..]

Aha. Interessant. Dus jij en Dr.Nikita hebben de wijsheid in pacht om te oordelen dat deze man hier de enige juiste interpretatie van de Koran verkondigt én de kennis dat alle 1.5 miljard moslims klakkeloos deze visie ondersteunen? Dat vind ik heel knap! ^O^
pi_95219545
quote:

[..]

Dat zegt ik niet en dat zegt Wilders ook niet. Geen idee waar je die conclusie vandaan haalt.

quote:

[..]

Nee, Wilders doet dat niet en dat heeft hij ook nooit gedaan. Je hebben kennelijk niet goed geluisterd naar Wilders en hebt geen idee waar die man voor staat. Dat is je goedrecht, maar ga dan niet zelf conclusies lopen trekken en die dan vervolgens andere in de mond leggen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_95219648
Toch apart dat er juist in die landen waar de Koran wordt nageleefd zoveel bloed wordt vergoten .

Zo vredelievend is dat.

En Mohammed wilde dat iemand zijn zoon zou vermoorden, maar toen mocht het ook een schaap worden...... wat is hij toch een goede man

Afvallige ophangen of onthoofden, vrouwen onderdrukken, meisjes al heel jong uithuwelijken, liegen over de geschiedenis (Moslims ontkennen glashard de holocaust) en ontkennen zelfs wat er tijdens 9-11 is gebeurd.

Nee echt heel fijn en warm geloof, fijn eerlijk land. Zou zo verhuizen pffffff
pi_95219726
en dan heb ik het nog niet eens over stenigen van vrouwen (ja zelfs meisjes die verkracht zijn)...

Dieren Halal doden,

Besnijden en blablablaaaaa
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:31:03 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95219730
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ja en die houden er daarom ook alle anderhalf miljard dezelfde mening op na... :|
dat zegt toch niemand hier? volgens mij wil je dat graag horen en stel je jezelf heel erg verongelijkt op. terwijl je eigenlijk keihard moet roepen dat je dit soort smerige kutmoslims niet in nederland wil zien en al helemaal niet met een politiek doel. maar het is weer alles afschuiven en om je heen slaan wat de klok slaat.
hoe moeten wij, de niet-moslims, op deze manier moslims zien die pretenderen niet te denken zoals deze achterlijk inteeltbaard?
pi_95219807
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat zegt toch niemand hier? volgens mij wil je dat graag horen en stel je jezelf heel erg verongelijkt op. terwijl je eigenlijk keihard moet roepen dat je dit soort smerige kutmoslims niet in nederland wil zien en al helemaal niet met een politiek doel. maar het is weer alles afschuiven en om je heen slaan wat de klok slaat.
hoe moeten wij, de niet-moslims, op deze manier moslims zien die pretenderen niet te denken zoals deze achterlijk inteeltbaard?
spijker en kop.
pi_95219858
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

spijker en kop.
Zoalshetis slaat de spijker hier op de kop ja.

Jouw TT en OP echter niet, helaas.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 15:34:58 #78
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95219899
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:29 schreef Holladiejee het volgende:
Toch apart dat er juist in die landen waar de Koran wordt nageleefd zoveel bloed wordt vergoten .

Zo vredelievend is dat.

En Mohammed wilde dat iemand zijn zoon zou vermoorden, maar toen mocht het ook een schaap worden...... wat is hij toch een goede man

Afvallige ophangen of onthoofden, vrouwen onderdrukken, meisjes al heel jong uithuwelijken, liegen over de geschiedenis (Moslims ontkennen glashard de holocaust) en ontkennen zelfs wat er tijdens 9-11 is gebeurd.

Dat klink als een verhaal dat ik eerder gelezen heb, maar waar ook al weer?... Oh ja, het Oude Testament :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef Igen het volgende:

[..]

Aha. Interessant. Dus jij en Dr.Nikita hebben de wijsheid in pacht om te oordelen dat deze man hier de enige juiste interpretatie van de Koran verkondigt én de kennis dat alle 1.5 miljard moslims klakkeloos deze visie ondersteunen? Dat vind ik heel knap! ^O^
Dat is ook precies wat Wilders doet, zijn navolgelingen schijnen dezelfde kritiekloosheid op hun grote leider te hebben als ze de moslims verwijten.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 15:36:38 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_95219990
'Imran spreekt verder in de video over het zuiveren van de aarde van dit soort mensen en het vernietigen van Wilders. Op het einde van de boodschap richt hij zich nogmaals rechtstreeks tot Wilders: Je hebt de keuze: een open debat met ons, met alle media, je mag zelfs het hele Nederlandse leger optrommelen als je vreest voor je veiligheid. Je mag de locatie zelf kiezen, zelfs de gevangenis in Vught of een legerkazerne. Laat de moslims met rust. Leef als ongelovige, als hond, uiteindelijk ga je toch naar de hel. Of je bent welkom moslim te worden, als broeder in het geloof. Zo niet, dan moet je klaar staan voor de consequenties. '

:|W
pi_95220002
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Zoalshetis slaat de spijker hier op de kop ja.

Jouw TT en OP echter niet, helaas.
Topictitel is gewoon de krantenkop zelf. Je faalt weer eens met je vooroordeel.

De OP is vrij neutraal en daar mag je van denken wat je wil, je wordt heus niet met de dood bedreigd.
pi_95220054
o nee

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2011 15:40:08 ]
pi_95220222
Barbaarf

Leer eens lezen en verdiep je eens in grote mensen zaken voordat je je grote neus er in stopt.
pi_95220229
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee hoor, je hebt een paar woorden eruit geknipt om het te doen lijken alsof het een dreiging van álle moslims is ipv. één gek.
Sorry hoor maar blijkbaar werkt internet in NL anders dan bij mij of je hebt helemaal niet gekeken. Er staat bij mij echt als kop:

Moslimdreiging tegen Wilders
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:42:55 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95220261
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef Barbaaf het volgende:

Dat is ook precies wat Wilders doet, zijn navolgelingen schijnen dezelfde kritiekloosheid op hun grote leider te hebben als ze de moslims verwijten.
hij is niet mijn leider, vriend.

en het zou volgelingen moeten zijn, maar weet jij veel.
pi_95220276
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sorry hoor maar blijkbaar werkt internet in NL anders dan bij mij of je hebt helemaal niet gekeken. Er staat bij mij echt als kop:

Moslimdreiging tegen Wilders
Citeer 'm dan ook goed in de OP. :{
pi_95220295
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
'Imran spreekt verder in de video over het zuiveren van de aarde van dit soort mensen en het vernietigen van Wilders. Op het einde van de boodschap richt hij zich nogmaals rechtstreeks tot Wilders: Je hebt de keuze: een open debat met ons, met alle media, je mag zelfs het hele Nederlandse leger optrommelen als je vreest voor je veiligheid. Je mag de locatie zelf kiezen, zelfs de gevangenis in Vught of een legerkazerne. Laat de moslims met rust. Leef als ongelovige, als hond, uiteindelijk ga je toch naar de hel. Of je bent welkom moslim te worden, als broeder in het geloof. Zo niet, dan moet je klaar staan voor de consequenties. '

Zo maak je inderdaad vrienden. Wat een hersenloos volk ook. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 15:44:02 #87
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95220314
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef Holladiejee het volgende:
Barbaarf

Leer eens lezen en verdiep je eens in grote mensen zaken voordat je je grote neus er in stopt.
Je bent betrapt op een erg domme opmerking en nu ga je maar ad hominem? :')
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 15:44:58 #88
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95220351
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij is niet mijn leider, vriend.

en het zou volgelingen moeten zijn, maar weet jij veel.
Jij bent niet mijn vriend, ...
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:45:56 #89
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_95220389
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef Lavenderr het volgende:

Een open debat met gelovigen is als een vegetarische barbeque. Het klinkt leuk, maar het slaat nergens op.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:46:00 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95220390
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Jij bent niet mijn vriend, ...
:') je volgt de media slecht zie ik. maakt niet uit, met je 'navolgelingen'.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:46:56 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95220435
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef SebasM het volgende:

[..]

Een open debat met gelovigen is als een vegetarische barbeque. Het klinkt leuk, maar het slaat nergens op.
precies. onmogelijk met dit soort barbaren te discussiëren.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:48:10 #92
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_95220493
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

precies. onmogelijk met dit soort barbaren te discussiëren.
Barbaren is een groot woord, maar als je niet kan redeneren vanuit rede en verstand houdt het snel op natuurlijk.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 15:48:13 #93
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95220497
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:') je volgt de media slecht zie ik. maakt niet uit, met je 'navolgelingen'.
Media :')
pi_95220529
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef SebasM het volgende:

[..]

:D

Mooie vergelijking, en helemaal waar. ^O^
pi_95220572
quote:

Zo vredelievend is dat.

Naja, in veel van die landen zijn de grote groepen moslims net 2 a 3 generaties voorbij het bestaan waar wij zo rond de middeleeuwen zaten in Europa. Dus veel kleine geïsoleerde nederzettingen met weinig communicatie en techniek. En in dat tijdperk gingen westerse ridders op kruistocht, wat eigenlijk niet meer dan door de kerk aangemoedigde plunder, verkracht en rooftochten waren om de grote groepen verveelde kinderen van de adel een mogelijkheid te geven om nieuwe landen en mensen te vinden om te onderdrukken.

Je kan niet als westerling zo maar verwachten dat zij in een paar generaties de stappen maken waar wij ~500 jaar over gedaan hebben natuurlijk.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_95220594
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef hooibaal het volgende:
Wat zou de sharia eigenlijk voor straf zetten op het bedreigen van een ongelovige?
Geen idee

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef arucard het volgende:
De moslims zijn een georganiseerde groep met woordvoerder?
Nee, maar ik kon mijn cynisme niet onderdrukken.
pi_95220661
Best een zelfingenomen gast die Mohammed ..... lees hier het offerfeest :r :X :?

http://www.redouan.nl/de_Islam_site/offerfeest.html

De dromen van de profeten worden gezien als openbaringen.
De profeet Ibrahim (vzmh) kreeg in een droom de openbaring van God dat hij zijn liefde en trouw aan hem moest bewijzen door datgene op te offeren wat hem het liefste op aarde was: zijn zoon Ismaël.
Hij vertelde dit tegen zijn zoon, zoals we kunnen lezen in de Koran:
Koran 37:102 As-saaffaat
Toen die zover was dat hij met hem mee kon gaan zei hij: Mijn zoon, ik heb in de slaap gezien dat ik je zal offeren. Zie eens wat jij ervan vindt. Hij zei: Mijn vader, doe wat je bevolen is. Je zult merken dat ik, als God het wil, iemand ben die gelukkig volhard.
Dit was een grote beproeving voor Ibrahim (vzmh).
Hij had de opdracht gekregen om zijn enige zoon te offeren.
Een kind dat door God aan hem geschonken was en dat nu de leeftijd had bereikt waarin hij zijn oude vader kon helpen in zijn taken en missies.
Tegelijkertijd was het een grote beproeving voor zijn zoon.
Om deze opdracht te gehoorzamen en zijn leven te offeren was geen eenvoudig iets.
Beiden volharden in hun geloof en gingen op weg naar Mina om de opdracht van God uit te voeren.
Toen ze in Mina aankwamen zette Ibrahim (vzmh) een mes op de keel van zijn zoon en gebruikte al zijn kracht om de opdracht van God uit te voeren.
Maar de Kracht van God kwam tussenbeide en haalde de functie van het mes weg en een boodschap kwam vanuit de hemel:
Koran 37:103-107 As-saaffaat
Toen zij zich beiden (aan Gods wil) overgegeven hadden en hij hem op zijn voorhoofd had neergelegd, riepen Wij hem: Ibrahiem! Jij hebt de droom doen uitkomen. Zo belonen Wij hen die goed doen. Dit was duidelijk een beproeving. En Wij gaven voor hem een geweldig offer in de plaats.
Met deze boodschap kwam er een ram (mannelijk schaap) mee vanuit de hemel, die de plaats van Ismaël moest innemen en geslacht zou worden.
God accepteerde de oprechte daad van zijn boodschapper Ibrahim (vzmh) en maakte het een plicht voor alle pelgrims en moslims in het algemeen om een dier te offeren.
Het is aangegeven in een hadith van de profeet Mohammed (vzmh) waarin Annum, één van de metgezellen van de profeet aan de profeet Mohammed (vzmh) vraagt: O, profeet van God, waar komt dit gebruik vandaan? Hij antwoordde: Het is de soennah van jouw voorvader Ibrahim (vzmh) en een herdenking aan zijn eer.

Wanneer is het offerfeest?
In de twaalfde moslimmaand is de Hadj, de bedevaart naar Mekka.
De pelgrims voeren een tocht langs heilige plekken die worden geassocieerd met de profeten Ibrahim (vzmh) en Mohammed (vzmh).
Op de tiende dag van de bedevaart offert de pelgrim een dier.
Moslims die niet op bedevaart zijn slachten ook een dier ter herdenking aan de profeet Ibrahim (vzmh)
Overal in de wereld slachten moslims op deze dag een offerdier.
Een derde van het vlees is voor de armen, een derde voor familieleden en vrienden, en een derde voor jezelf.
Samen met het suikerfeest na de ramadan is het offerfeest het belangrijkste feest van de Islam. Het duurt drie dagen.
De naam voor het offerfeest in het arabisch is: Ied Al-Adha

Offerdieren
Welke dieren mogen er gebruikt worden op het offerfeest?
De volgende dieren mogen geofferd worden:
Geiten: minstens 1 jaar oud, mannelijk of vrouwelijk
Schapen: minstens 6 maanden oud, mannelijk of vrouwelijk
Koeien, ossen of buffels: minstens 2 jaar oud
Kamelen: minstens 5 jaar oud, mannelijk of vrouwelijk

Het offeren van een geit of schaap is voldoende voor één persoon.
Voor alle andere dieren, koe, os, buffel, of kameel staat het offer gelijk aan 7 offers, waardoor 7 personen gezamenlijk zo een dier kunnen offeren.
Wanneer een verkoper van een dier verklaard dat het dier de leeftijd heeft bereikt waarop het geofferd mag worden, en er zijn geen duidelijke aanwijzingen dat dit niet zo zou zijn, mag men uitgaan van de betrouwbaarheid van zijn verklaring en het dier offeren.

Alternatief voor het offerdier
Sommige mensen denken dat ze in plaats van een dier te offeren, geld kunnen geven aan arme mensen uit liefdadigheid. Dit is niet juist.
Er zijn verschillende verplichte vormen van aanbidding voor moslims.
Elk van hen heeft een eigen belangrijkheid en geen van hen kan de ander vervangen.
Het is niet toegestaan voor een moslim om de salaat (het gebed) te verrichten ter vervanging van het vasten in de Ramadan.
Zo is het ook niet toegestaan om liefdadigheid te geven ter vervanging van het verrichten van het gebed.
Hetzelfde geld voor het offeren van een dier: Het brengen van het offer is een onafhankelijke vorm van aanbidding en kan niet vervangen worden door een andere vorm van aanbidding zoals het geven van liefdadigheid.
Echter wanneer iemand door dringende redenen niet kon offeren in de drie voorgeschreven dagen (10e, 11e of 12e van de maand Zulhijjah), kan hij in dat geval de prijs van een offerdier als sadaqah geven aan een persoon die recht heeft om zakaat (armenbelasting) te ontvangen.
Tijdens de duur van de dagen dat er geofferd wordt kan er geen vrijstelling van deze verplichting gekregen worden.

Misschien dat daarom mijn sterrenbeeld RAM is O-)
pi_95220754
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Je bent betrapt op een erg domme opmerking en nu ga je maar ad hominem? :')
welke domme opmerking? Sorrie maar je neus is best groot hoor -O-
pi_95220862
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Naja, in veel van die landen zijn de grote groepen moslims net 2 a 3 generaties voorbij het bestaan waar wij zo rond de middeleeuwen zaten in Europa. Dus veel kleine geïsoleerde nederzettingen met weinig communicatie en techniek. En in dat tijdperk gingen westerse ridders op kruistocht, wat eigenlijk niet meer dan door de kerk aangemoedigde plunder, verkracht en rooftochten waren om de grote groepen verveelde kinderen van de adel een mogelijkheid te geven om nieuwe landen en mensen te vinden om te onderdrukken.

Je kan niet als westerling zo maar verwachten dat zij in een paar generaties de stappen maken waar wij ~500 jaar over gedaan hebben natuurlijk.
:D :D :D _O- das waar 8)7
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:57:23 #100
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_95220987
Wie haat zaait zal haat oogsten.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 15:59:21 #101
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95221084
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

welke domme opmerking? Sorrie maar je neus is best groot hoor -O-
Jij hebt niet door dat het verhaal dat Mohammed die een man opdroeg zijn zoon te offeren rechtstreeks gekopieerd is van God die Abraham hetzelfde opdroeg? En toch durf jij opmerkingen te maken over anderen? :')
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:07:10 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95221469
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:59 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Jij hebt niet door dat het verhaal dat Mohammed die een man opdroeg zijn zoon te offeren rechtstreeks gekopieerd is van God die Abraham hetzelfde opdroeg? En toch durf jij opmerkingen te maken over anderen? :')
oh maar dan is alles goed en de rest van de koran puik. of is het nu wachten op 'de nieuwe koran'?
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:09:14 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95221583
Die Abu Imran is erg charismatisch. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 16:10:09 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_95221632
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:

Bewonder je hem?
pi_95221638
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef fruityloop het volgende:
Wat wil je dan? 500 jaar geduld opbrengen voordat moderne beschaving eindelijk volledig tot ze is doorgedrongen? Lijkt me geen strak plan: ze moeten zich gewoon aan de wet houden hier. En wie dat niet doet, moet worden bestraft. Dat geldt zeker voor extremisten die haatzaaien en feitelijk het democratische regime in Nederland omver willen werpen.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 16:12:22 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_95221750
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:10 schreef Boldface het volgende:

[..]

Wat wil je dan? 500 jaar geduld opbrengen voordat moderne beschaving eindelijk volledig tot ze is doorgedrongen? Lijkt me geen strak plan: ze moeten zich gewoon aan de wet houden hier. En wie dat niet doet, moet worden bestraft. Dat geldt zeker voor extremisten die haatzaaien en feitelijk het democratische regime in Nederland omver willen werpen.
Daar komt het op neer .
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:13:23 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95221798
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:

wat is je bonuswoord?

gefopt?
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:13:27 #108
13462 BansheeBoy
pi_95221801
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bewonder je hem?
Ik bewonder zijn oprechtheid en zijn ongeuanceerdheid. Heeft wel wat om alles recht voor zijn raapt te zeggen zonder om de hete brei heen te draaien. Staat natuurlijk los van wat ik van de inhoud vind. :{

Randomwoord: sjabloon

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_95221884
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik bewonder zijn oprechtheid en zijn ongeuanceerdheid. Heeft wel wat om alles recht voor zijn raapt te zeggen zonder om de hete brei heen te draaien. Staat natuurlijk los van wat ik van de inhoud vind. :{

Heb je het nu over Wilders?
pi_95221912
quote:

[..]

En nu de hamvraag aan een kuise moslim in hart en nieren:

Wat vind je van de inhoud?
pi_95221919
Wat een ophef weer. Zonder de Telegraaf had bijna niemand deze video (die door een Belgische moslim is gemaakt) gezien. Wilders mag de Telegraaf dankbaar zijn dat die krant deze video onder de aandacht van tienduizenden moslims brengt. De natte droom van de Telegraaf is dat een moslim daadwerkelijk overgaat tot geweld tegen Wilders, dat zou de anti-islam/anti-moslim propagandisten van de Telegraaf namelijk zeer goed uitkomen. Dan kunnen ze dat verhaal weer jarenlang uitmelken om de domme massa te hersenspoelen en bang te maken voor de Islam.

quote:
"Make the lie big, make it simple, keep saying it, and eventually they will believe it."
- Adolf Hitler
quote:
"All propaganda has to be popular and has to accommodate itself to the comprehension of the least intelligent of those whom it seeks to reach."
Holladiejee is zo iemand die zeer onwetend is over de Islam, maar gehersenspoeld is door de Telegraaf en zijn abjecte meningen als feiten brengt in dit topic.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 16:17:06 #112
137949 Disana
pi_95221960
quote:

[..]

Handig van je: er wordt uitdrukkelijk over andere landen geschreven, en jij draait het naar 'hier'. Alsof hier alleen maar barbaren van moslims rondlopen.
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:20:10 #113
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_95222089
quote:
Dat heeft meer met macht te maken dan met geloof imho.
quote:
Zo vredelievend is dat.
:O
quote:
En god wou dat abraham zijn zoon opofferde, wat is god toch een goed wezen :')
quote:
Afvallige ophangen of onthoofden, vrouwen onderdrukken, meisjes al heel jong uithuwelijken, liegen over de geschiedenis
Hoeveel vrouwen zijn de brandstapel opgegaan omdat de kerk ze betichte van hekserij :')
quote:
(Moslims ontkennen glashard de holocaust) en ontkennen zelfs wat er tijdens 9-11 is gebeurd.
De moslims die ik ken doen dat niet.
quote:
Het is maar wat je wilt zien he.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_95222120
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef Disana het volgende:
Handig van je: er wordt uitdrukkelijk over andere landen geschreven, en jij draait het naar 'hier'. Alsof hier alleen maar barbaren van moslims rondlopen.
Het kan me niet schelen over welk land het gaat. We hebben nu met Nederland van doen en het gaat om bedreigingen aan het adres van een Nederlandse politicus.

En mocht je het niet doorhebben, ook in Nederland lopen duizenden moslimextremisten rond. Veel moslims gedragen zich normaal en staan vooraan om te verkondigen dat hun religie de 'religie van vrede' is en dat men Wilders niet meer serieus neemt. Feit is en blijft dat er binnen eigen kring duizenden mensen rondlopen die daar heel anders over denken.
pi_95222184
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Politicoloog het volgende:
Wat een ophef weer. Zonder de Telegraaf had bijna niemand deze video (die door een Belgische moslim is gemaakt) gezien. Wilders mag de Telegraaf dankbaar zijn dat die krant deze video onder de aandacht van tienduizenden moslims brengt. De natte droom van de Telegraaf is dat een moslim daadwerkelijk overgaat tot geweld tegen Wilders, dat zou de anti-islam/anti-moslim propagandisten van de Telegraaf namelijk zeer goed uitkomen. Dan kunnen ze dat verhaal weer jarenlang uitmelken om de domme massa te hersenspoelen en bang te maken voor de Islam.
Bijna de helft van alle Telegraaflezers stemt PVV, dus in ieder geval spelen ze goed in op hun klandizie. :')
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:23:43 #116
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95222224
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Boldface het volgende:

[..]

Het kan me niet schelen over welk land het gaat. We hebben nu met Nederland van doen en het gaat om bedreigingen aan het adres van een Nederlandse politicus.

En mocht je het niet doorhebben, ook in Nederland lopen duizenden moslimextremisten rond. Veel moslims gedragen zich normaal en staan vooraan om te verkondigen dat hun religie de 'religie van vrede' is en dat men Wilders niet meer serieus neemt. Feit is en blijft dat er binnen eigen kring duizenden mensen rondlopen die daar heel anders over denken.
Duizenden moslims :')

Godver, waar haal je dat vandaan, schaapje, papegaai?!
pi_95222293
quote:

[..]

[..]

Holladiejee is zo iemand die zeer onwetend is over de Islam, maar gehersenspoeld is door de Telegraaf en zijn abjecte meningen als feiten brengt in dit topic.
Leuk en aardig maar wat is er zo belangrijk om van de islam te weten? De gemiddelde westerling ziet al deccenia lang wat er in die exotische landen gebeurt van stenigen, keel doorsnijden, vrouwonvriendelijkheid, elkaar om het geloof opblazen, soms haast complete exodussen naar westerse landen door interne geloofswaanzinnigen en ga zo maar door. Wat maakt de islam zo bijzonder aantrekkelijk om je er in te verdiepen. De gemiddelde mens is de islam meer dan zat laat staan dat ze het geloof met open armen ontvangen en 500 jaar wachten op hun verlichting?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Nikita op 08-04-2011 16:30:50 ]
pi_95222309
quote:

[..]

Dat gebeurt in principe ook, lijkt mij zo. Maar het lijkt mij nogal naïef om te denken dat je met alleen maar genoeg inzet van politie en justitie de denkbeelden van een hele bevolkingsgroep zou kunnen veranderen.
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:29:01 #119
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_95222434
quote:

[..]

oprechtheid en zijn ongeuanceerdheid. Heeft wel wat om alles recht voor zijn raapt te zeggen zonder om de hete brei heen te draaien.
Dat doet wilders ook :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:38:56 #120
13462 BansheeBoy
pi_95222843
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dat doet wilders ook :D
Ja, alleen hij komt minder oprecht over. Hij is een levende troll. :{

pi_95222884
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:23 schreef Killaht het volgende:
Duizenden moslims :') Godver, waar haal je dat vandaan, schaapje, papegaai?!
Grappig dat je vloekt (lees: christenen beledigt) en mij uitscheldt terwijl je alleen een vraag stelt waarop je nog geen antwoord hebt ontvangen...

Maar goed, dat er moslimextremisten in Nederland rondlopen, is gewoon door de AIVD onderzocht.

quote:
In Nederland is het gevaar van moslimterrorisme juist afgenomen, zegt de dienst. Netwerken in Nederland zijn flink verzwakt. Dat betekent trouwens niet dat radicale ideeën onder moslims afnemen. In Nederland neemt volgens de AIVD vooral de actiebereidheid (het willen plegen van een aanslag) af. Veel radicale moslims blijven echter wel vasthouden aan hun extreme ideologie.
Bron: http://www.depers.nl/binn(...)nks-extremisten.html (april 2010)

quote:
Bovendien neemt de AIVD een verschuiving waar in de islamitische fundamentalische strijd. Trainden de potentiële terroristen vroeger om in het buitenland te strijden, nu wordt er getraind om daarna terug te keren naar Nederland, schrijft de inlichtingendienst...

...De AIVD raamt het aantal aanhangers van het zogeheten salafisme in Nederland op een kleine dertigduizend. Vooral jonge Nederlanders van Marokkaanse afkomst lijken ontvankelijk voor een radicale uitleg van de islam
Bron: http://www.depers.nl/binn(...)orisme-gegroeid.html (april 2008)
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 16:43:15 #122
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_95223000
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:23 schreef Killaht het volgende:

[..]

Duizenden moslims :')

Godver, waar haal je dat vandaan, schaapje, papegaai?!
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Boldface het volgende:

[..]

Grappig dat je vloekt (lees: christenen beledigt) en mij uitscheldt terwijl je alleen een vraag stelt waarop je nog geen antwoord hebt ontvangen...

Maar goed, dat er moslimextremisten in Nederland rondlopen, is gewoon door de AIVD onderzocht.

[..]

Bron: http://www.depers.nl/binn(...)nks-extremisten.html (april 2010)

[..]

Bron: http://www.depers.nl/binn(...)orisme-gegroeid.html (april 2008)
Het blijft dweilen met de kraan open. Men roept gewoon "niks aan de hand", wat vervolgens met cijfers ontkracht wordt. En 4-5 dagen later in een andere discussie roepen ze het gewoon nog een keer.

Vingers in de oren en veel lalalalalaaa.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 16:44:14 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_95223033
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vochtige reply van je , ben romiger gewend :D
pi_95223387
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:59 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Offeren wij nu ook dieren zonder verdoving op een gruwelijke manier en maken we er een feest van?? Euhhhhhhhh......... ):O
pi_95223459
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

BSB?

quote:

[..]

En nu de hamvraag aan een kuise moslim in hart en nieren:

Wat vind je van de inhoud?
pi_95223580
quote:

[..]

Laat ik je uit de droom helpen politicoloog. Ik weet best veel van de Islam en ik heb zelfs een vriendin die EX-moslim is. En ik lees eigenlijk geen Telegraaf, maar die woorden van die vent van dat filmpje zijn niet nagesynchoniseerd hoor. Kijk maar eens op Youtube e.d. en in het nieuws.... allemaal dreigen met dood en verderf. Elke niet-moslim is een aap of een varken

Verdiep je er maar eens in. De holocaust staat er niet eens in de schoolboeken !!! En dat zijn FEITEN o|O

[..]
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:01:19 #127
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_95223762
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:52 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

Offeren wij nu ook dieren zonder verdoving op een gruwelijke manier en maken we er een feest van?? Euhhhhhhhh......... ):O
Nee wij stoppen ze in een piepklein hokje voor de rest van hun leven. En dat mensen feest vieren omdat ze eten hebben vind ik eigenlijk niet zo gek. Niet dat ik dat doe, hier in het westen is eten in overvloed, zoveel dat wij het als normaal beschouwen. Eigenlijk zijn we verwend.
pi_95223849
Opkankeren met die sharia4holland organisatie.
pi_95223909
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef arucard het volgende:
Kut opmerking en geheel onjuist.
pi_95223925
Zo'n idioot met zijn filmpjes speelt Wilders alleen in de kaart. Wilders zei al eens letterlijk dat hij het gemunt heeft op de uitwassen van de islam. Hoe meer van dit soort uitwassen de media bereiken, hoe meer die man gelijk krijgt, los van of hij het ook heeft.

Ik snap dan ook niet waarom de hele islam er aan de haren bij gesleept moet worden. De laatste keer dat ik keek zaten moslims niet massaal met een schouderholster filmpjes op te nemen. Beperk je tot dit soort gladiolen en laat de rest met rust.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_95223972
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

Laat ik je uit de droom helpen politicoloog. Ik weet best veel van de Islam en ik heb zelfs een vriendin die EX-moslim is. En ik lees eigenlijk geen Telegraaf, maar die woorden van die vent van dat filmpje zijn niet nagesynchoniseerd hoor. Kijk maar eens op Youtube e.d. en in het nieuws.... allemaal dreigen met dood en verderf. Elke niet-moslim is een aap of een varken

Verdiep je er maar eens in. De holocaust staat er niet eens in de schoolboeken !!! En dat zijn FEITEN o|O

[..]
Waar? Islamistan? Arabierië?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 17:07:55 #132
341203 3-voud
pi_95224035
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo'n idioot met zijn filmpjes speelt Wilders alleen in de kaart. Wilders zei al eens letterlijk dat hij het gemunt heeft op de uitwassen van de islam. Hoe meer van dit soort uitwassen de media bereiken, hoe meer die man gelijk krijgt, los van of hij het ook heeft.
Je hebt liever dat die uitwassen stilletjes hun werk doen en blijven voort bestaan?
pi_95224051
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Nee wij stoppen ze in een piepklein hokje voor de rest van hun leven.
Gebeurt in islamitische landen ook hoor en nog veel erger, heb met eigen ogen gezien. Mensenlevens hebben al weinig waarde daar maar dierenlevens nog minder.

Maargoed, daar gaat het topic niet over.
pi_95224102
pi_95224136
No shit, Sherlock. Wat een opzienbarend en vernieuwend artikel!!!
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:10:38 #136
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_95224142
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Gebeurt in islamitische landen ook hoor en nog veel erger, heb met eigen ogen gezien. Mensenlevens hebben al weinig waarde daar maar dierenlevens nog minder.

Maargoed, daar gaat het topic niet over.
Nou ben ik wel benieuwd waar je geweest bent :P
pi_95224173

En lees dit maar eens
http://www.kutwereld.nl/islam.htm
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 17:13:19 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_95224263
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:09 schreef Holladiejee het volgende:
[ afbeelding ]
D. Kennedy kan beter van adres veranderen na deze cartoon.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 17:16:34 #139
137949 Disana
pi_95224397
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:11 schreef Holladiejee het volgende:
[ afbeelding ]

En lees dit maar eens
http://www.kutwereld.nl/islam.htm
http://www.kutwereld.nl/

Is dat jouw site? Wat een hysterische chaos.
pi_95224400
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Nou ben ik wel benieuwd waar je geweest bent :P
Niet dat het wat toe doet maar praktisch elk oosters land. En sommigen heb ik ronduit als WAL-GE-LIJK ervaren.
pi_95224414
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je hebt liever dat die uitwassen stilletjes hun werk doen en blijven voort bestaan?
Dit soort uitwassen is nooit stil. Gelukkig niet, eigenlijk. Komt denk ik omdat ze 100% overtuigd zijn van hun eigen gelijk en denken daarom dat alles gerechtvaardigd is.
pi_95224430
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Nee wij stoppen ze in een piepklein hokje voor de rest van hun leven. En dat mensen feest vieren omdat ze eten hebben vind ik eigenlijk niet zo gek. Niet dat ik dat doe, hier in het westen is eten in overvloed, zoveel dat wij het als normaal beschouwen. Eigenlijk zijn we verwend.
Oh ja, jij bent zeker de armoede vergeten.....de tijd dat onze opas en omas nog bloembollen aten en VOCHTEN voor onze vrijheid. Het land werd dankzij HEN welvarender, en dat wordt NU dankzij die uitvreters helemaal naar de klote geholpen (de likkende politici incluis).
pi_95224457
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Disana het volgende:

[..]

http://www.kutwereld.nl/

Is dat jouw site? Wat een hysterische chaos.
Dat denk ik ook altijd als ik beelden van zon kutland zie die altijd oorlog voert.

En nee het is niet mijn site
pi_95224458
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet dat het wat toe doet maar praktisch elk oosters land. En sommigen heb ik ronduit als WAL-GE-LIJK ervaren.
Yeah. Bijna oneindig veel mensen uit een Oosters land ervaren Duitsland, Engeland en Nederland ook als walgelijk. En nu?
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 17:19:14 #145
341203 3-voud
pi_95224503
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dit soort uitwassen is nooit stil. Gelukkig niet, eigenlijk. Komt denk ik omdat ze 100% overtuigd zijn van hun eigen gelijk en denken daarom dat alles gerechtvaardigd is.
Maar wat wil je dan? Dat de media ze negeert zodat iedereen de schijn heeft dat ze niet bestaan?
Ik snap je nu helemaal niet meer.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 17:20:33 #146
137949 Disana
pi_95224545
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Holladiejee het volgende:

Dat denk ik ook altijd als ik beelden van zon kutland zie die altijd oorlog voert.

En nee het is niet mijn site
Welk land bedoel je?
pi_95224560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Yeah. Bijna oneindig veel mensen uit een Oosters land ervaren Duitsland, Engeland en Nederland ook als walgelijk. En nu?
Waarom komen ze dan hierheen? Lekker logisch (NOT)
pi_95224585
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Welk land bedoel je?
Irak, Iran (hoewel Iran ietsiepietsie milder aan het worden is)
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 17:21:57 #149
137949 Disana
pi_95224601
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:21 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

Irak, Iran (hoewel Iran ietsiepietsie milder aan het worden is)
Irak en Iran voeren 'altijd oorlog'?
pi_95224617
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Simpel, als ze het westen zo slecht ervaren moeten ze vooral daar blijven maar helaas, de westerse vrijheden en uitkeringen zijn toch wel erg lekker dat men massaal aan het koloniseren is.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 17:23:38 #151
341203 3-voud
pi_95224651
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Simpel, als ze het westen zo slecht ervaren moeten ze vooral daar blijven maar helaas, de westerse vrijheden en uitkeringen zijn toch wel erg lekker dat men massaal aan het koloniseren is.
Uiteindelijk wint hun "greed" het ook wel van hun grote leider.
Zo rechts zijn ze dan ook wel weer.
pi_95224709
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als je al eens last hebt van die mensen, zijn het mensen waar voor is gekozen en die zijn ook nog vaak hier geboren. Je kunt moeilijk van Mohammed uit Amsterdam-West verwachten dat hij een enkeltje Marokko boekt en zijn koffers pakt.
pi_95224779
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Als je al eens last hebt van die mensen, zijn het mensen waar voor is gekozen en die zijn ook nog vaak hier geboren.
Dan zijn het ondankbare honden om in islamitische termen te spreken.
pi_95224914
Waarom nemen jullie iets als Sharia4Belgium serieus? Leer de Islam eerst goed kennen i.p.v. het te leren van onwetenden die er een eigen interpretatie aan geven.

http://www.nocompulsioninislam.com/
pi_95224985
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Waarom nemen jullie iemand serieus als Sharia4Belgium. Leer de Islam eerst goed kennen i.p.v. het te leren van onwetenden die er een eigen interpretatie aan geven.

Ik ken de islam genoeg en hoe meer ik het leer kennen hoe meer afkeer ik er van krijg.

En nu?
pi_95225081
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ken de islam genoeg en hoe meer ik het leer kennen hoe meer afkeer ik er van krijg.

En nu?
Dan ken je de Islam niet goed genoeg, maar ik neem het je ook niet kwalijk. Als ik Nederlander zou zijn en ik hoorde sommige dingen in het nieuws zou ik het misschien ook haten.

Turkije zal als land deze slechte reclame gemaakt door onwetenden in sommige achtergebleven islamitische landen de komende jaren recht gaan zetten insaAllah.
pi_95225212
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Dan ken je de Islam niet goed genoeg, maar ik neem het je ook niet kwalijk. Als ik Nederlander zou zijn en ik hoorde sommige dingen in het nieuws zou ik het misschien ook haten.

Turkije zal als land deze slechte reclame gemaakt door onwetenden in sommige achtergebleven islamitische landen de komende jaren recht gaan zetten insaAllah.
Turkije heeft ook echt een noemenswaardige invloed op de moslims in de wereld. :')
pi_95225281
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Dan ken je de Islam niet goed genoeg, maar ik neem het je ook niet kwalijk. Als ik Nederlander zou zijn en ik hoorde sommige dingen in het nieuws zou ik het misschien ook haten, maar Turkije zal als land deze slechte reclame door onwetenden in sommige achtergebleven islamitische landen de komende jaren recht gaan zetten insaAllah.
Dan te bedenken, ik woon in een land met veel restjes van Turkse gebruiken, architectuur en normen door de bezetting destijds.
pi_95225382
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dan te bedenken, ik woon in een land met veel restjes van Turkse gebruiken, architectuur en normen door de bezetting destijds.
Turks voedsel. Is toch heerlijk man..
pi_95225385
Dit vind ik een HELE goeie (en Hans Teeuwen mag van mij meteen de politiek in )

Meisjes van Halal met Hans *O*

:Y
pi_95225462
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Turkije heeft ook echt een noemenswaardige invloed op de moslims in de wereld. :')
Let op de komende 10 jaar, dit zal stapje voor stapje steeds groter worden. 2011 2012 2013 in 2021 compleet
pi_95225543
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Waarom nemen jullie iets als Sharia4Belgium serieus? Leer de Islam eerst goed kennen i.p.v. het te leren van onwetenden die er een eigen interpretatie aan geven.
Is het al eens in je opgekomen dat ik de islam helemaal niet WIL kennen? Het christendom of andere religies evenmin, trouwens. Ik ben globaal op de hoogte van opvattingen waarmee christenen en moslims te pas en te onpas te koop lopen, meer niet.

Die "onwetende" die er zijn interpretatie aan geeft, doet precies wat jij kennelijk ook doet, namelijk er een interpretatie aan geven. In jouw geval lijkt het erop dat religie staat voor alles wat positief is; en waarschijnlijk ook dat de islam de "religie van vrede" is. Dat terwijl uit naam van de islam de meest ranzige gruwelijkheden plaatsvinden, terwijl de islam zich gewelddadig verspreidt en de koran talloze haatdragende en haatzaaiende teksten bevat (net als de bijbel trouwens).

Je doet niks anders dan die extremist: je leest alleen wat je wilt lezen en je veroordeelt (hoe terecht ook) de extremisten die er een andere visie op nahouden en in de koran bijvoorbeeld een rechtvaardiging vinden om ongelovigen te doden.
pi_95225548
quote:
Serieuze aanwijzing

Het aanbod zich te bekeren, is volgens een jihaddeskundige binnen de inlichtingenwereld een serieuze aanwijzing dat er plannen zijn om de politicus iets aan te doen. „In de Koran staat dat iedereen die je aan gaat vallen, een individu of een land of regio, je vooraf, doorgaans twee maanden, moet waarschuwen dát je gaat aanvallen en dat men de tijd krijgt zich te bekeren. Osama bin Laden deed dat twee maanden voor ’9/11’, de waarschuwing werd gegeven twee maanden voor de aanslagen in Londen en de aanslagen in Madrid. Ook twee maanden voor de Duitse verkiezingen, maar toen werd een grote terreurgroep opgepakt.”
Ofwel over een maand of 2 zullen we het weten.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_95225605
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dan zijn het ondankbare honden om in islamitische termen te spreken.
Precies !!!!
pi_95225671
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Boldface het volgende:

[..]

Is het al eens in je opgekomen dat ik de islam helemaal niet WIL kennen? Het christendom of andere religies evenmin, trouwens. Ik ben globaal op de hoogte van opvattingen waarmee christenen en moslims te pas en te onpas te koop lopen, meer niet.

Die "onwetende" die er zijn interpretatie aan geeft, doet precies wat jij kennelijk ook doet, namelijk er een interpretatie aan geven. In jouw geval lijkt het erop dat religie staat voor alles wat positief is; en waarschijnlijk ook dat de islam de "religie van vrede" is. Dat terwijl uit naam van de islam de meest ranzige gruwelijkheden plaatsvinden, terwijl de islam zich gewelddadig verspreidt en de koran talloze haatdragende en haatzaaiende teksten bevat (net als de bijbel trouwens).

Je doet niks anders dan die extremist: je leest alleen wat je wilt lezen en je veroordeelt (hoe terecht ook) de extremisten die er een andere visie op nahouden en in de koran bijvoorbeeld een rechtvaardiging vinden om ongelovigen te doden.
De daden die de anderen doen ben ik niet verantwoordelijk voor, net als dat jij een plant hebt en hem goed water geeft en voeding en de ander laat die mooie plant verdorren, jij kunt er mee omgaan en jij snapt hoe het werkt, de ander niet en je bent zeker niet verantwoordelijk voor hem.
pi_95225674
Oh, en de users die Abraham met Mohammed vergelijken... :|W
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_95225816
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef Montagui het volgende:
Oh, en de users die Abraham met Mohammed vergelijken... :|W
Muhammed vzmh stamt af van Abraham vzmh.

Muhammed vzmh was altijd uiterst beleefd, liefde- en begripvol en hij sprak op een zeer aardige manier.
Allah heeft in de Koran de liefdevolle stijl van de profeet vzmh als volgt geprezen:

Door de barmhartigheid van Allah zijt gij zachtmoedig jegens hen; als gij ruw en hardvochtig waart geweest zouden zij zich zeker uit uw omgeving hebben verwijderd. Vergeef hen daarom en vraag voor hen vergiffenis en raadpleeg hen in belangrijke zaken en wanneer gij vastbesloten zijt, leg dan uw vertrouwen in Allah. Voorzeker, Allah heeft degenen lief die vertrouwen in Hem hebben. (Koran 3,159)

Dit kun je niet vergelijken met sommige schreeuwende haatbaarden van tegenwoordig.

[ Bericht 0% gewijzigd door WorldPeaceLeader op 08-04-2011 18:16:01 ]
pi_95225856
Sharia4Holland serieus nemen :')
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_95225934
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
De daden die de anderen doen ben ik niet verantwoordelijk voor, net als dat jij een plant hebt en hem goed water geeft en voeding en de ander laat die mooie plant verdorren, jij kunt er mee omgaan en jij snapt hoe het werkt, de ander niet en je bent zeker niet verantwoordelijk voor hem.
Dat was de kwestie niet. Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn individuele daden. Maar als een moslim beweert dat de islam de "religie van vrede" is, blijkt keer op keer dat daarvan geen sprake is, omdat geloofsgenoten een andere visie aanhangen en in de praktijk brengen.
pi_95225936
Weer een goede uitleg van deze man (nazaat van de profeet Muhammed vzmh) Harun Yahya, die in mijn ogen Turkije in het geheim vanachter de gordijnen bestuurt.

pi_95225963
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef Boldface het volgende:
Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn individuele daden.
dat klopt
pi_95225992
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:53 schreef Baghdaddy het volgende:
Sharia4Holland serieus nemen :')
Zoiets als: onwetenden nemen onwetenden serieus.
pi_95226034
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

Leuk gouden horloge. Hem neem ik ook al niet serieus :9
pi_95226138
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Leuk gouden horloge. Hem neem ik ook al niet serieus :9
Ik spreek je over 5 jaar insaAllah. ;)
pi_95226157
Deze groep mag dan Sharia4Holland heten, maar de meeste leden zijn Belgen. :')

Heb de videos bekeken. Abu Imran heeft juist kritiek op de moslims in Nederland in zijn video! Die zijn te gematigd.
pi_95226197
Ben trouwens deze coole video op hun youtube pagina tegengekomen:

_O_ :D
pi_95226214
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:55 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
dat klopt
Waarom spam je dan dit topic met filmpjes die de genialiteit en vredelievendheid van de islam moeten aantonen? Misschien ga je ooit nog eens snappen dat het allemaal menselijke keuzes zijn, hoe je je opstelt en hoe je je gedraagt. Dat is niet de prestatie van de profeet Mohammed (die op z'n zachtst gezegd nogal gewelddadig in het leven stond), maar jouw persoonlijke keuze. Niet dankzij, maar ondanks het geloof dat je aanhangt. Dat geloof praat namelijk op allerlei fronten geweld goed, waar jij als persoon (gelukkig) een andere afweging maakt. Ook legt het geloof jouw allerlei meningen op; veelal honderden jaren gedateerd en achterhaald. Uiteindelijk blijkt uit de bijbel en koran gewoon steeds weer hoe veel tegenstrijdigheden het boek bevat, hoezeer de menselijke mening van 14-20 eeuwen geleden erin doorsijpelt en vooral hoe gelovigen selectief lezen.
pi_95226304
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:01 schreef Boldface het volgende:

[..]

Waarom spam je dan dit topic met filmpjes die de genialiteit en vredelievendheid van de islam moeten aantonen? Misschien ga je ooit nog eens snappen dat het allemaal menselijke keuzes zijn, hoe je je opstelt en hoe je je gedraagt. Dat is niet de prestatie van de profeet Mohammed (die op z'n zachtst gezegd nogal gewelddadig in het leven stond), maar jouw persoonlijke keuze. Niet dankzij, maar ondanks het geloof dat je aanhangt. Dat geloof praat namelijk op allerlei fronten geweld goed, waar jij als persoon (gelukkig) een andere afweging maakt. Ook legt het geloof jouw allerlei meningen op; veelal honderden jaren gedateerd en achterhaald. Uiteindelijk blijkt uit de bijbel en koran gewoon steeds weer hoe veel tegenstrijdigheden het boek bevat, hoezeer de menselijke mening van 14-20 eeuwen geleden erin doorsijpelt en vooral hoe gelovigen selectief lezen.
Als mensen sharia4belgium spammen, dan heb ik het recht om als antwoord deze nazaat van de profeet vzmh, Harun Yahya te spammen.
pi_95226400
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 17:59 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Ik spreek je over 5 jaar insaAllah. ;)
InsaAllah. Waar gaan we het over hebben?
pi_95226420
Alalalamamamamala
pi_95226428
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

InsaAllah. Waar gaan we het over hebben?
Over dezelfde kwestie insaAllah.
pi_95226433
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:03 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Als mensen sharia4belgium spammen, dan heb ik het recht om als antwoord deze nazaat van de profeet vzmh, Harun Yahya te spammen.
Ik zeg niet dat je het recht niet hebt. Ik vraag me af welk punt je ermee wilt maken. Zie mijn vorige reactie.
pi_95226474
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je het recht niet hebt. Ik vraag me af welk punt je ermee wilt maken. Zie mijn vorige reactie.
Heb ik al uitgelegd.
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:08:04 #185
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_95226484
Dit soort topics moet toch gefundenes fressen zijn voor sociologen en cultureel antropologen? 1 idioot roept iets op Internet en een heel forum gaat om het hardst roepen, dat die idioot de hele islam vertegenwoordigt.

Echt, bril-jant _O-
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_95226568
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:07 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Heb ik al uitgelegd.
De conclusie is dan: de islam is mensenwerk (net als andere religies trouwens)
pi_95226579
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit soort topics moet toch gefundenes fressen zijn voor sociologen en cultureel antropologen? 1 idioot roept iets op Internet en een heel forum gaat om het hardst roepen, dat die idioot de hele islam vertegenwoordigt.

Echt, bril-jant _O-
^O^

Hier ga ik op eten mensen, eet smakelijk. :Y)
pi_95226652
Moslims. :'). Ohnee, er bestaat niet zoiets als 'moslims' zegt menig moslim dan. Tenzij het ze goed uitkomt als groep zijnde natuurlijk. :').
pi_95226767
quote:
Weer een goede uitleg van deze man (nazaat van de profeet Muhammed vzmh) Harun Yahya, die in mijn ogen Turkije in het geheim vanachter de gordijnen bestuurt.
Ah..meneer Yahya. Fijne jongen is het toch ook.

quote:
Onder pseudoniem Harun Yahya beweert hij dat de evolutieleer een valse wetenschap zou zijn. Hij vindt het een valse ideologie waarvan de beweringen deel zouden uitmaken van een complot van 'bloedige ideologieën' van darwinisten.

In 2008 werd Adnan Oktar door een Turkse rechtbank veroordeeld tot drie jaar cel wegens het leiden van een criminele organisatie.[3] Het blijkt dat "Harun Yahya" gebruik maakte van chantagepraktijken om vrouwen en jonge mannen aan de organisatie te binden en te "plukken".[3] Oktar vecht het vonnis aan.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_95226816
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef MrData het volgende:

[..]

Ah..meneer Yahya. Fijne jongen is het toch ook.

[..]

Toen hadden de vrijmetselaars van Ergenekon nog erg veel macht en konden ze onschuldige burgers veel aandoen. Gelukkig is Turkije de laatste jaren steeds meer gezuiverd van dit soort onzuivere types elhamdullah. Het Turkse volk zal nooit vergeten wat ze Harun Yahya hebben aangedaan. Hem in het gesticht gooien omdat hij zei; "ik ben van van Turkse afkomst en van het Islamitische volk"

Voor de rest is hij van alle aanklachten vrijgesproken, telkens valse getuigenissen etc....

Ook kregen sommige 'getuigen/aanklagers' geld voor hun valse getuigenissen en telkens blijken er weer connecties te zijn met de vrijmetselaars van Ergenekon die hier achter zitten.

Ook trouwens net als het bekende cocaine complot, waarbij men beweerde dat Harun Yahya cocaine gebruikte, maar de rechter via een bloedproef erachter kwam dat de cocaine in zijn eten tijdens (onterechte) gevangenschap was gestopt.

Ook net als de vrouw die beweerde dat Harun Yahya sex met hem had in zijn huis, maar ze een totaal ander huis beschreef dan waar Harun Yahya verbleef, andere ramen, deuren, bouwstijl etc en waarbij de vrouw achteraf connecties bleek te hebben met duistere figuren.

Gelukkig zijn de oude tijden voorbij in Turkije en worden deze duistere criminelen die doorgedrongen waren in alle belangrijke posities steeds meer opgepakt. Het verrassende is dat er altijd met geldstromen uit het buitenland is gemoeid bij de zaken tegen Harun Yahya.

Het mooiste vond ik dat Harun Yahya in een zaak de mensen die tegen hem (vals) hadden samengezworen had vergeven tegen wat ze tegen hem hadden aangedaan. Hij zei; 'ik zou het verschrikkelijk vinden voor hun en hun familie als ze voor lange tijd werden opgesloten, daarom vergeef ik ze.'
pi_95226921
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Echt, bril-jant _O-
Waar en wie roept dat of is je onderbuik weer aan het borrelen?
pi_95226963
Tuurlijk, het is allemaal onderdeel van een gigantische samenzwering tegen de beste man.

Alleen het feit dat hij leugens en onzin verspreid onder het mom wetenschap is al genoeg om hem niet serieus te nemen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
pi_95227033
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:21 schreef MrData het volgende:
Tuurlijk, het is allemaal onderdeel van een gigantische samenzwering tegen de beste man.

Alleen het feit dat hij leugens en onzin verspreid onder het mom wetenschap is al genoeg om hem niet serieus te nemen.
Bedoel je dit? www.evolutiondeceit.com
pi_95227083
quote:
Die site ken ik niet, maar ik had het meer over:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Atlas_of_Creation
pi_95227216
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef MrData het volgende:

[..]

Die site ken ik niet, maar ik had het meer over:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Atlas_of_Creation
Ik vind het zeer goed onderbouwd, hij had dezelfde Atlas ook naar een Israëlische topwetenschapper gestuurd, die verdedigde daarna de creatie en distantieerde zich van evolutie waarna hij werd ontslagen.

hier zijn de delen trouwens:

Atlas of Creation deel 1

Atlas of Creatin deel 2

Atlas of Creation deel 3

Er zullen nog 11 delen volgen.
pi_95227731
Dit vind jij zeer goed onderbouwd?

quote:
The author tries to prove the non-scientific nature of the theory of evolution by taking and challenging the evidence of evolution. He does not mention any prior questioning. Moreover, as he only compares photographs of fossils to photographs of current species he provides no scientific proof for these statements. Even better, [...], on page 60 of this work we see a superb photograph of a fossil of a perch with a claim in the caption that this fish has not evolved over millions of years. That, however, is wrong: a detailed study of the fossil and perches living today shows that, on the contrary, they have evolved a great deal.
Offtopic, maar toch maar even: zelfs al zou Yahyah bewijzen dat de evolutietheorie niet klopt (wat onwaarschijnlijk is, want dan had hij al een paar Nobel prijzen gewonnen), is dat nog geen enkele reden om aan te nemen dat creationisme wel klopt.

Ik zou het toch maar bij je complottheorieen houden als ik jou was.
pi_95228140
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef MrData het volgende:
Dit vind jij zeer goed onderbouwd?

[..]

Offtopic, maar toch maar even: zelfs al zou Yahyah bewijzen dat de evolutietheorie niet klopt (wat onwaarschijnlijk is, want dan had hij al een paar Nobel prijzen gewonnen), is dat nog geen enkele reden om aan te nemen dat creationisme wel klopt.

Ik zou het toch maar bij je complottheorieen houden als ik jou was.
Nobelprijs?? Dat zal niet gebeuren de eerste jaren; een van de grootste overwinningen van het 150 jaar oude Darwinistische dictatuur is het opnemen van het Darwinistische onderwijs in scholen.

Het Darwinisme is vandaag de dag officieel onderwezen in alle scholen en universiteiten overal in de wereld.School autoriteiten en zelfs overheidsfunctionarissen zijn niet in staat om zich uit te spreken over dit onderwerp, zelfs als ze er tegen zijn en zijn niet in staat het Darwinistische onderwijs te verhinderen. Terwijl er elk jaar lessen uit het leerplan gehaald worden is het onmogelijk om zelfs maar een voorstel met betrekking tot de evolutietheorie hierover in te dienen.Net als officiële talen en valuta in landen is de evolutietheorie uitgegroeid tot een officiële ideologie onderwezen in scholen.

Vandaag de dag worden studenten over de hele wereld in alle wetenschapsklassen onderwezen in de evolutietheorie, HOEWEL HET DOOR GEEN ENKEL WETENSCHAPPELIJK BEWIJS WORDT ONDERSTEUND EN HET WETENSCHAPPELIJK GRONDIG IN DISKREDIET IS GEBRACHT. Er wordt een eenzijdig onderwijs gegeven, maar studenten wordt GEEN ENKEL WETENSCHAPPELIJK bewijs getoond. Echt wetenschappelijk bewijs wordt onderwezen in een vervalste vorm en studenten worden genoodzaakt om een geschiedenis van het leven te onthouden dat nooit is gebeurd. Darwinistische leugens worden nog steeds aan de studenten verteld alsof het een waarheid betreft, de nieuwe generatie groeit op met het idee alsof er echt een paarden serie bestaat, dat Haeckels denkbeeldige tekeningen echt zijn en de peper motten de evolutie aan het werk vertegenwoordigen. Studenten die achter het feit komen dat evolutie een bedrog betreft en er bezwaar over uitspreken, krijgen niet de cijfers die ze nodig hebben om voor de les te slagen. Universitaire docenten die bezwaar hebben worden verwijderd uit hun ambt en kunnen elders geen werk vinden.

Maar dit zal de komende 10 jaar veranderen, ook de Nobelprijsweggevers die onder invloed van de Darwinistische dctatuur staan zullen dit inzien.
pi_95228270
En die film "not without my daughter "vergeet ik ook nooit meer :'(
pi_95228293
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:48 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Vandaag de dag worden studenten over de hele wereld in alle wetenschapsklassen onderwezen in de evolutietheorie, HOEWEL HET DOOR GEEN ENKEL WETENSCHAPPELIJK BEWIJS WORDT ONDERSTEUND EN HET WETENSCHAPPELIJK GRONDIG IN DISKREDIET IS GEBRACHT. Er wordt een eenzijdig onderwijs gegeven, maar studenten wordt GEEN ENKEL WETENSCHAPPELIJK bewijs getoond. Echt wetenschappelijk bewijs wordt onderwezen in een vervalste vorm en studenten worden genoodzaakt om een geschiedenis van het leven te onthouden dat nooit is gebeurd.
:|W.
pi_95228395
Ohja, ik was even vergeten hoe het ook alweer was om met een moslim te discussieren. Ik wou je nog een linkje geven naar een presentatie van Richard Dawkins waarin hij punt voor punt de onzin uit het boek uitlegt, maar ik vrees dat het toch geen zin heeft. Dan noem je hem gewoon een leugenaar die wordt gestuurd door een geheim Vrijmetselaarsgenootschap uit Israel.
pi_95228495
De moslims willen Nederland veranderen in een islamitische staat met sharia en al. Partij voor de Dieren wil ons allemaal verbieden vlees te eten. SP wil het liefst alle lonen gelijk schakelen. Eigenlijk wil iedereen iedereen overheersen, alleen geen partij heeft de absolute meerderheid.
pi_95228529
quote:
Niet inzien dat Darwin gelijk had: :')
pi_95228537
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef MrData het volgende:
Ohja, ik was even vergeten hoe het ook alweer was om met een moslim te discussieren. Ik wou je nog een linkje geven naar een presentatie van Richard Dawkins waarin hij punt voor punt de onzin uit het boek uitlegt, maar ik vrees dat het toch geen zin heeft. Dan noem je hem gewoon een leugenaar die wordt gestuurd door een geheim Vrijmetselaarsgenootschap uit Israel.
Zelfs anti Harun Yahya mensen in Turkije waren het erover eens dat hij niet eens op de inhoud van de Atlas inging.

In plaats daarvan kon hij alleen maar praten over het insectje aan de haak, dat niet van Harun Yahya zou zijn.

Voor de rest heeft Harun Yahya hem uitgenodigd voor een internationaal debat op tv, maar dat heeft hij afgewezen.
pi_95228815
Je hebt duidelijk die hele presentatie niet eens gezien. Het gaat alleen maar over de inhoud, Yahyah steelt de foto's bij elkaar en is daarbij nog te dom om te zien dat er een foto van een plastic aas-visje tussen zit.

Dawkins gaat niet in debat met creationisten omdat dat de schijn zou wekken dat er uberhaupt iets te debatteren valt. Aan de andere kant jammer, want het wekt natuurlijk uitspraken als 'zie je wel, hij heeft wat te verbergen!' in de hand.
pi_95228978
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef MrData het volgende:
Je hebt duidelijk die hele presentatie niet eens gezien. Het gaat alleen maar over de inhoud, Yahyah steelt de foto's bij elkaar en is daarbij nog te dom om te zien dat er een foto van een plastic aas-visje tussen zit.

Dawkins gaat niet in debat met creationisten omdat dat de schijn zou wekken dat er uberhaupt iets te debatteren valt. Aan de andere kant jammer, want het wekt natuurlijk uitspraken als 'zie je wel, hij heeft wat te verbergen!' in de hand.
Ik heb hartelijk om die presentatie gelachen, Dawkins kwam eerder over als een komiek die de zaal aan het lachen wilde maken, maar in feite werd hij uitgelachen.
pi_95229157
quote:
De meest kinderachtige en achterhaalde bullshit uit een gedateerd boekje aanhangen en 1 van de meest gerespecteerde wetenschappers wiens theorieën zeer juist blijken te zijn, afwijzen. :')
pi_95229182
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

De meest kinderachtige en achterhaalde bullshit uit een gedateerd boekje aanhangen en 1 van de meest gerespecteerde wetenschappers wiens theorieen zeer juist blijken te zijn, afwijzen. :')
_O-
pi_95229221
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

_O-
Tons of evidence. Het gaat er niet om wat jou toevallig uitkomt in de wetenschap.
pi_95229243
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:11 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Tons of evidence. Het gaat er niet om wat jou toevallig uitkomt in de wetenschap.
Mijn woorden.
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:14:46 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95229365
voed de angst!, voor een gezond lang leven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_95229372
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:12 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Mijn woorden.
Je kunt idd ook matig gedocumenteerde crap van pseudo-wetenschappers aanhangen in plaats van te kijken wat vrijwel alle topwetenschappers op dat terrein hebben te melden.

Sad.
pi_95229489
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Je kunt idd ook matig gedocumenteerde crap van pseudo-wetenschappers aanhangen in plaats van te kijken wat vrijwel alle topwetenschappers op dat terrein hebben te melden.

Sad.
Maak je maar geen zorgen, ik ken de beweringen van die 'topwetenschappers'maar al te goed en oh wee als die topwetenschappers opeens van de evolutietheorie afstappen, dan worden ze massaal ontslagen, zoals te zien op de site.
pi_95229579
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen, ik ken de beweringen van die 'topwetenschappers'maar al te goed en oh wee als die topwetenschappers opeens van de evolutietheorie afstappen, dan worden ze massaal ontslagen, zoals te zien op de site.
Een wiskunde docent die ineens niet meer tot 10 kan tellen wordt ook ontslagen. Zo opzienbarend is dat niet. Maar veel plezier met die doorzichtige propaganda. :')
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:20:50 #215
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_95229667
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om het woord ''theorie'' schuin te zetten, iedereen weet nu wel dat de basis van de evolutietheorie gewoon 100% waar is. De enige reden dat er nog gesproken wordt over een theorie, is dat er nog steeds nieuwe fossielen en ander bewijsmateriaal wordt gevonden, die de inhoud van de theorie in details wijzigt.

Maar DAT evolutie een feit is, staat als een paal boven water. Dat betwisten is gewoon dom. :')
pi_95229679
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Een wiskunde docent die ineens niet meer tot 10 kan tellen wordt ook ontslagen. Zo opzienbarend is dat niet. Maar veel plezier met die doorzichtige propaganda. :')
Is al helemaal goed, je mag het laatste woord hebben, heb belangrijkere dingen te doen op dit moment om mijn tijd te vullen.
pi_95229766
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Is al helemaal goed, je mag het laatste woord hebben, heb belangrijkere dingen te doen op dit moment om mijn tijd te vullen.
Is je aanslag aan het vorderen dan?
pi_95229779
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Hey Gandhi, ga eens in hongerstaking.
pi_95229790
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om het woord ''theorie'' schuin te zetten, iedereen weet nu wel dat de basis van de evolutietheorie gewoon 100% waar is. De enige reden dat er nog gesproken wordt over een theorie, is dat er nog steeds nieuwe fossielen en ander bewijsmateriaal wordt gevonden, die de inhoud van de theorie in details wijzigt.

Maar DAT evolutie een feit is, staat als een paal boven water. Dat betwisten is gewoon dom. :')
hier zijn je fossielen, maar dit is mijn laatste reactie hierover van de avond.

www.fossil-museum.com

De schedelen die darwin vernietigen

Zoek je tussenvormfossiel die er niet is.
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:25:43 #220
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95229905
maar goed Wilders tov Sharia4Holland... of hoe die mongolen ook heten
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:30:15 #221
310990 Granduppaaaaah
Dolfijnen Reiki Specialist
pi_95230144
mensen waar gaat het heen, de wereld wordt moslim en dan komt het er op aan dat alle vrouwen een burka om moeten doen, dat is wat ze echt willen, geen moslim die het neit wil, maar ze moeten liegen van de koran, geboren leugenaars, en onderdrukkers en allemaal een pot nat, net zoals met negers en chinezen die niets goed kunnen maken, mensen het is tijhd dat we er tegen in gaan volg de blonde prins, volg geert wilder!
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 19:48:03 #222
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95231019
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

hier zijn je fossielen, maar dit is mijn laatste reactie hierover van de avond.

www.fossil-museum.com

De schedelen die darwin vernietigen

Zoek je tussenvormfossiel die er niet is.
Alles is een tussenvorm, dat je dat niet begrijpt maakt al duidelijk dat je geen bal snapt van evolutie.
pi_95231700
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef Re het volgende:
voed de angst!, voor een gezond lang leven
Precies !!! Mensen zijn bang door het geloof. Moeten geloven omdat ze anders in de hel komen
pi_95231768
En wb wetenschap. Ik ben groot fan van Hawkins

Die verklaart de hele bijbel op een wetenschappelijke manier.

Hij is ECHT zo waanzinnig goed
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:02:05 #225
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95231851
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

Precies !!! Mensen zijn bang door het geloof. Moeten geloven omdat ze anders in de hel komen
daar kan Wilders nog een puntje aan zuigen...
pi_95231885
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:00 schreef Holladiejee het volgende:
En wb wetenschap. Ik ben groot fan van Hawkins

Die verklaart de hele bijbel op een wetenschappelijke manier.

Hij is ECHT zo waanzinnig goed
Je bedoelt Dawkins?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95233728
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Je bedoelt Dawkins?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat me toch niet vertellen dat je Hawkins niet kent ? Woohoo

http://www.hawking.org.uk/
pi_95233945
Het is wat, met die bedreigingen van alle kanten.
pi_95234327
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wat, met die bedreigingen van alle kanten wederom moslims.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_95234372
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef Re het volgende:

[..]

daar kan Wilders nog een puntje aan zuigen...
Ze moeten dus een kutleven leiden omdat ze anders een NOG kutter leven krijgen 8)7
pi_95234377
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je Hawkins niet kent ? Woohoo

http://www.hawking.org.uk/
Hawking ja en niet Hawkins. Daarnaast is het geenszins de bezigheid van Hawking om "de bijbel op een wetenschappelijke manier te verklaren". Als 1 van die 2 mannen dat al doet dan is dat Dawkins, in de zin dat hij erover spreekt hoe ook de bijbel gewoon mensenwerk is, zoals alle geloofsboeken.
pi_95234458
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Hawking ja en niet Hawkins. Daarnaast is het geenszins de bezigheid van Hawking om "de bijbel op een wetenschappelijke manier te verklaren". Als 1 van die 2 mannen dat al doet dan is dat Dawkins, in de zin dat hij erover spreekt hoe ook de bijbel gewoon mensenwerk is, zoals alle geloofsboeken.

Ik heb het boek helemaal gelezen. Het is Stephen Hawkin die daar absoluut over geschreven heeft en all mirakelen heeft weerlegd
pi_95234512
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Als Geert nu gewoon het rijdend materieel opkoopt wat er uitgaat in de landmacht
en het bijbehorende personeel ook aanneemt kan die via een staatsgreep het even rechtzetten.
Ik zeg : DOEN!
pi_95234920
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

Ik heb het boek helemaal gelezen. Het is Stephen Hawkin die daar absoluut over geschreven heeft en all mirakelen heeft weerlegd
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

99,9 procent van die onbenullige regeltjes in de bijbel hebben niets van doen met zijn kijk op het universum en als het gaat over zaken als de big bang dan zou hij at best maar weer eens kunnen zeggen dat er geen God oid voor nodig is geweest om het te laten gebeuren.

Dan is het veel interessanter om te laten zien hoe zoiets als geloof überhaupt tot stand is gekomen.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 21:31:15 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_95236790
quote:
Niet van alle kanten hoor.
pi_95237829
quote:
Lol een kant bedoelt u
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:50:44 #237
13462 BansheeBoy
pi_95237923
Jongens, ik heb de filmpjes nu gezien. Ik ben tot de volgende conclusies gekomen. Abu Imran is:

- Oprecht
- Direct
- Basterdsuiker
- Charismatisch
- Duidelijk
- Concreet

Het is zeker prijzenswaardig om te zien dat hij Wilders (wederom) uitnodigt voor het debat, tegelijkertijd is het naïef, want Afghaanse Windhond Wilders (vriendje Stokvis) is ondanks vele handreikingen nog nooit het debat aangegaan met de Moslims. Hij schreeuwt liever iets extreems/belachelijks over ons en is meteen weer weg. Zowel de groep van Abu Imran en vriendje Stokvis zijn extremen, met het verschil dat de groep van Abu Imran oprecht is en wel degelijk op zoek is naar de dialoog. :{

Alhoewel ik tegen geweld ben lijkt het me sterk dat er niet een keer een milieuactivist opstaat om hem een "lesje te leren", zoals destijds met wijlen Fortuin. Wat dat betreft is de waarschuwing van Abu Imran erg oprecht en rationeel van aard. :{

Aan de andere is de sfeer van de filmpjes niet écht uitnodigend, dus ik kan met voorstellen dat vriendje Stokvis wederom voor de laffe makkelijke weg zal kiezen. En uiteraard werken dit soort filmpjes alleen maar in zijn voordeel omdat ze min of meer bevestigend werken. :{

Wat mij betreft? Geen aandacht schenken aan die poedel van een Wilders. Die gun ik hem niet. Ik beschouw hem dan ook als een soort van cabaretier die zichzelf steeds weer belachelijk maakt. Ik denk dat ik binnenkort eens een essay over hem schrijf... :{

Random woord: perkament

pi_95239739
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Alles is een tussenvorm, dat je dat niet begrijpt maakt al duidelijk dat je geen bal snapt van evolutie.
Gespierde taal helpt echter niet je betoog kracht bij te zetten, leg eens bijvoorbeeld dit uit.

Dit is het karkas van een konijn:

en dit is een fossiel van een konijn van ongeveer 30.000.000 miljoen jaar oud:

Niet geëvolueerd en precies zoals hij vandaag de dag is.

En hier een 165.000.000 miljoen jaar oude spinnenfossiel gevonden in de Daohugou regio van Noord China.

En dit is dezelfde spin zoals hij heden ten dage vrolijk rondhuppelt.

Zoals te zien zijn de spinnen zoals ze 165 miljoen jaar geleden waren op aarde hetzelfde als vandaag de dag, perfect en compleet geschapen zonder in de tussentijd zijn te geevolueerd.

Paul Selden, een paleontologist van de Universiteit van Kansas, zegt, Het niveau van detail dat bewaard is gebleven in de fossiel is verbazingwekkend. (Archeology Daily News)

http://www.archaeologydaily.com/news/201002103280/165-million-years-old-spider-fossil-found.html

http://us1.harunyahya.com/Detail/T/EDCRFV/productId/21065/

En zo zijn er 1000en meer voorbeelden, allemaal perfecte tientallen, honderden miljoenen jaren oude fossielen en gelijk aan de flora en fauna zoals het heden ten dage bestaat, terwijl volgens de darwin theorie de meerderheid van de fossielen eigenlijk uit tussenvormen zouden moeten bestaan, omdat de het bestaan continu evolueert o.a. qua vorm.

[ Bericht 17% gewijzigd door WorldPeaceLeader op 08-04-2011 22:31:53 ]
pi_95240071
quote:

[..]

nee laten we ze allemaal verheerlijken .
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 22:31:42 #240
341203 3-voud
pi_95240378
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Gespierde taal helpt echter niet je betoog kracht bij te zetten, leg eens bijvoorbeeld dit eens bijvoorbeeld uit.

[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:nx2hPuwwcl6hTM:http://www.savalli.us/BIO(...)L.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]

En hier een 165.000.000 miljoen jaar oude spinnenfossiel gevonden in de Daohugou regio van Noord China.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zoals te zien zijn de spinnen zoals ze 165 miljoen jaar geleden waren op aarde hetzelfde als vandaag de dag, perfect en compleet geschapen zonder in de tussentijd zijn te geevolueerd.

Paul Selden, een paleontologist van de Universiteit van Kansas, zegt, Het niveau van detail dat bewaard is gebleven in de fossiel is verbazingwekkend. (Archeology Daily News)

http://www.archaeologydaily.com/news/201002103280/165-million-years-old-spider-fossil-found.html

En zo zijn er 1000en meer voorbeelden, allemaal perfecte tientallen, honderden miljoenen jaren oude fossielen en gelijk aan de flora en fauna zoals het heden ten dage bestaat, terwijl volgens de darwin theorie de meerderheid van de fossielen eigenlijk uit tussenvormen zouden moeten bestaan, omdat de het bestaan continu evolueert o.a. qua vorm.
Bedreigen moslims nu ook al 30- en 165 triljoen jaar oude fossielen? Of begrijp ik je reactie niet?
pi_95240433
De 2e.
pi_95240494
quote:
Bedreigen moslims nu ook al 30- en 165 triljoen jaar oude fossielen? Of begrijp ik je reactie niet?
het laatste
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:34:19 #243
333790 Robus
Big Bud
pi_95240528
Haha! Het is verstandiger eerst eens iets te lezen over evolutie _O-
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 22:34:35 #244
341203 3-voud
pi_95240542
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

het laatste
Want 30 triljoen jaar gelden bestond de aarde al? Laat staan het universum?
En wat hebben fossielen met bedreiging van Wilders te maken?
pi_95241089
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Triljoen jaar? Oh ok, nog een verzinsel van fokker 3-voud, :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:44:59 #246
13462 BansheeBoy
pi_95241123
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Heb je die kop van Wilders weleens gezien, dat heeft alles (en zeker dat haar) met fossielen te maken, al helemaal als hij die onnozele blik opzet. :')

Random woord: laxeermiddel

† In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 22:46:13 #247
341203 3-voud
pi_95241183
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Triljoen jaar? Oh ok, nog een verzinsel van fokker 3-voud, :D
Sja, jij komt met die jaartallen. Ik verzin niks.
Maar antwoord geven heb je geen zin in omdat je de discussie niet aan wilt?
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 22:46:52 #248
341203 3-voud
pi_95241213
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heb je die kop van Wilders weleens gezien, dat heeft alles (en zeker dat haar) met fossielen te maken, al helemaal als hij die onnozele blik opzet.
Je kon er op wachten. :|W
pi_95241264
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sja, jij komt met die jaartallen. Ik verzin niks.
Maar antwoord geven heb je geen zin in omdat de discussie niet aan wilt?
3-voud komt met het jaartal triljoen, zo oud is de aarde niet eens. De fossielen zijn zoveel miljoenen jaren oud, of probeer je nu ook al wat 3-voud zegt mij in de schoenen te schuiven, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden hoor.
pi_95241318
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Gespierde taal helpt echter niet je betoog kracht bij te zetten, leg eens bijvoorbeeld dit uit.

[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:nx2hPuwwcl6hTM:http://www.savalli.us/BIO(...)L.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gast, in sommige van die voorbeelden staan (gejatte) afbeeldingen van plastic lokbeestjes compleet met vishaak. En dat creationisten het idee van "tussenvorm" niet beheersen heeft Dawkins ook al pijnlijk duidelijk gemaakt.

9 minuutjes plus 55 seconden van je tijd, alles wat ik van je vraag. Kijk ff. En dan mag je de eerste 2,5 minuten nog van me skippen om de foto van Harun Yahya's ballen-cameltoe niet te hoeven zien.
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:48:47 #251
13462 BansheeBoy
pi_95241327
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je kon er op wachten. :|W
Ja, het was een inkoppertje, maar laten we wel wezen, inhoudelijk gezien stelt die post niets voor, staat écht los van de discussie die we hier (zouden moeten) voeren. :{

vrijdag 8 april 2011 @ 22:56:18 #252
13462 BansheeBoy
pi_95241737
Evolutie, dat is toch dat als je een blikje tonijn ergens in een schuurtje verstopt en over een miljoen jaar een kijkje neem deze is veranderd in een Peugeot 308 SW met panoramadak? :{

pi_95241764
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gast, in sommige van die voorbeelden staan (gejatte) afbeeldingen van plastic lokbeestjes compleet met vishaak. En dat creationisten het idee van "tussenvorm" niet beheersen heeft Dawkins ook al pijnlijk duidelijk gemaakt.

Gast? Dank je wel moderator dat ik je gast mag zijn.

Wat maakt het uit of het een lokbeest is aan een haak? Wat verandert dat aan het feit dat het als voorbeeld dient hoe zo'n beestje er heden ten dage eruitziet en hoe zijn miljoenen jaren oude fossiel eruitzag. Zonder tussenvrom hetzelfde.
pi_95241981
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Evolutie, dat is toch dat als je een blikje tonijn ergens in een schuurtje verstopt en over een miljoen jaar een kijkje neem deze is veranderd in een Peugeot 308 SW met panoramadak? :{

Zoiets inderdaad, neem deze 110 miljoen jaar oude schorpioenenfossiel;

Size: 26 millimeters (1 in)
Formation: Santana Formation
Period: Cretaceous, Aptian

Al die miljoenen jaren ongeëvolueerd hetzelfde gebleven, eigenlijk zou deze schorpioen op zijn minst in die 110 miljoen(!) jaar tot een boeing 747 moeten zijn geëvolueerd.

http://www.harunyahya.com/books/darwinism/atlas_creation/atlas_creation_03e.php
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 23:00:20 #255
341203 3-voud
pi_95241990
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

3-voud komt met het jaartal triljoen, zo oud is de aarde niet eens. De fossielen zijn zoveel miljoenen jaren oud, of probeer je nu ook al wat 3-voud zegt mij in de schoenen te schuiven, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden hoor.
Een quote van jou mijn beste:

"En hier een 165.000.000 miljoen jaar oude spinnenfossiel gevonden in de Daohugou regio van Noord China."

En ga nu je mond maar spoelen.
pi_95242099
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Een quote van jou mijn beste:

"En hier een 165.000.000 miljoen jaar oude spinnenfossiel gevonden in de Daohugou regio van Noord China."

En ga nu je mond maar spoelen.
Sjonge jonge jonge, haal die nullen ervan af of het woord miljoen weg, net zo een foutje als uit de hand geëscaleerd of zo, dubbel op. Kom maar met je zweepslagen.
pi_95242125
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Gast? Dank je wel moderator dat ik je gast mag zijn.
Is maar een uitdrukking, gast ;)

quote:
Wat maakt het uit of het een lokbeest is aan een haak?
Nou, dat het nogal dom is om een nepbeest te vergelijken met een gefossiliseerd dier om een bewijs aan te leveren. Dan is het geen bewijs maar een slordige fout die je eigen punt onderuit haalt.
quote:
Wat verandert dat aan het feit dat het als voorbeeld dient hoe zo'n beestje er heden ten dage eruitziet en hoe zijn miljoenen jaren oude fossiel eruitzag. Zonder tussenvrom hetzelfde.
Onder andere omdat Harun Yahya verschillende soorten met elkaar vergelijkt. Dat maakt de vergelijking fout en het een nogal domme vergissing om het als "feit" te poneren.
pi_95242236
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Mwanatabu het volgende:

Nou, dat het nogal dom is om een nepbeest te vergelijken met een gefossiliseerd dier om een bewijs aan te leveren. Dan is het geen bewijs maar een slordige fout die je eigen punt onderuit haalt.
maakt de vergelijking fout en het een nogal domme vergissing om het als "feit" te poneren.
Wat maakt dat uit? Het dient als voorbeeld, net alsof je een opgezette panda gebruikt als voorbeeld hoe zo'n beest er heden ten dage uitziet, wat is het probleem?
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:05:51 #259
13462 BansheeBoy
pi_95242333
Evolutie: pak een tennisbal, leg het op een dakje, kom over 2 miljoen jaar terug, tennisbal is veranderd in een Samsung Plasma 3D. Als je nog langer wacht evolueert er een Playstation aan met wireless controller. :{

† In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 23:06:58 #260
341203 3-voud
pi_95242412
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Sjonge jonge jonge, haal die nullen ervan af of het woord miljoen weg, net zo een foutje als uit de hand geëscaleerd of zo, dubbel op. Kom maar met je zweepslagen.
Oke. Je was een beetje dom, om Maxima in ere te nemen.

Gaan we verder: ga eerst de evolutie theorie bestuderen voor je zon Imam napraat je dit verteld heeft als wapen tegen de ongelovigen.
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:08:22 #261
13462 BansheeBoy
pi_95242505
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gaan we verder: ga eerst de evolutie theorie bestuderen voor je zon Imam napraat je dit verteld heeft als wapen tegen de ongelovigen.
Ik gun je je semi-intelictuateit, of in ieder geval de houding die je er op nahoudt, maar de beste man is geen imam. :{

pi_95242589
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

waarom zo een dwang om jezelf te bewijzen met zogenaamde belachelijk makerijtjes en semi popie gepraat?
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 23:12:10 #263
341203 3-voud
pi_95242750
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

waarom zo een dwang om jezelf te bewijzen met zogenaamde belachelijk makerijtjes en semi popie gepraat?
Oke. Imam-napraat dus. Je geeft nergens antwoord op en probeert de boel onder te sneeuwen met "ik-pak-je-terug"-methode.
Te kinderlijk voor mijn niveau. We laten je onzin maar voorbij vliegen. Zijn we er zo vanaf.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 23:13:12 #264
341203 3-voud
pi_95242819
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik gun je je semi-intelictuateit, of in ieder geval de houding die je er op nahoudt, maar de beste man is geen imam.
Dat stel ik ook nergens. Goed lezen voorkomt verwarring.
pi_95242889
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Het dient als voorbeeld, net alsof je een opgezette panda gebruikt als voorbeeld hoe zo'n beest er heden ten dage uitziet, wat is het probleem?
a) de foto is gejat, geshopt en geplakt
b) als het fossiel nep was was het toch ook niet acceptabel?
c) hij poneert dingen als feit zonder zijn eigen punten netjes en waterdicht te (willen) maken.

Maar laten we eens doorgaan op het feit dat meneer Yahya totaal verschillende soorten met elkaar vergelijkt. Dat getuigt van ontzettend weinig benul van taxonomie en evolutiewetenschappen. Net zoals zijn geroep om "tussenvormen".

Oh wacht, hier een diersoort die niet helemaal hetzelfde is gebleven:

Edit: en een lijst van een hoop andere soorten en takken. Veel plezier ermee!
pi_95243903
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

a) de foto is gejat, geshopt en geplakt
b) als het fossiel nep was was het toch ook niet acceptabel?
c) hij poneert dingen als feit zonder zijn eigen punten netjes en waterdicht te (willen) maken.

Maar laten we eens doorgaan op het feit dat meneer Yahya totaal verschillende soorten met elkaar vergelijkt. Dat getuigt van ontzettend weinig benul van taxonomie en evolutiewetenschappen. Net zoals zijn geroep om "tussenvormen".

Oh wacht, hier een diersoort die niet helemaal hetzelfde is gebleven:

[ afbeelding ]

Edit: en een lijst van een hoop andere soorten en takken. Veel plezier ermee!
Geshopt? hoe is de foto geshopt? Ziet hij er anders uit dan zo'n insect eruitzien vandaag de dag?

Je plaatje is erg vaag en beschrijft eigenlijk niets. Er zit niet eens tekst en uitleg bij, de meeste fokkers kunnen je zo niet begrijpen.

Je paardenplaatjes zijn eigenlijk gigantisch achterhaald. Veel darwinisten werden geleidelijk gedwongen te erkennen dat de darwinistische paardenreeks scenario niet was gebaseerd op een echte bewijs.
In november 1980 werd een 4-daagse conferentie gehouden in het Chicago Museum of Natural History en werd bijgewoond door 150 evolutionisten en was gericht op de problemen van de theorie van de evolutie.
Boyce Rensberger, die sprak op de conferentie, beschreef hoe de paardenserie geen enkele grondslag in het fossielenarchief had en dat er geen geleidelijk proces als de evolutie van het paard ooit is overkomen:

Het populaire voorbeeld van de paardenevolutie, hetgeen duidt op een geleidelijke opeenvolging van veranderingen van de vier tenen levende wezens bijna 50 miljoen jaar geleden tot de vandaag de dag veel grotere one-toed paard, is al lang bekend als foutief.

In plaats van geleidelijke verandering van de fossielen, blijken ze volledig gescheiden in de aardlagen te zijn en volledig onveranderd gebleven. Overgangsvormen zijn onbekend.

bron: Boyce Rensberger, Houston Chronicle, 5 November 1980, Part 4, p. 15
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 23:35:33 #267
341203 3-voud
pi_95243985
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Je plaatje is erg vaag en beschrijft eigenlijk niets. Er zit niet eens tekst en uitleg bij, de meeste fokkers kunnen je zo niet begrijpen.
Geen problemen mee. Basis kennis evolutie is dan ook geen rocket-science.
En eigenlijk moet je je dat aantrekken. Al vraag ik me af of dat kwartje wel valt.
pi_95244248
Nog een handje Darwin leugens, leugens, leugens en nog eens leugens:

Piltdown-mens:

Wat hadden ze gezegd:

De bekende Amerikaanse paleoantrolopoloog H. F. Osborn zei in 1935 tijdens zijn bezoek aan de British Museum: "de natuur zit vol verrassingen; dit is een belangrijke vondst over de voorgeschiedenis van de mens. (Stephen Jay Gould, "Smith Woodward's Folly", New Scientist, 5 april 1979, blz. 44.)

Wat er gebeurd is:

Le Gros Clark, lid van het team dat het bedrog aan het licht gebracht heeft, zei:"De bewijzen van kunstmatige schuring sprongen meteen in het oog. Ze zijn zo duidelijk dat men zich moet afvragen: hoe kan het zijn dat ze voordien aan de aandacht ontsnapt zijn?" (Stephen Jay Gould, "Smith Woodward's Folly", New Scientist, 5 april 1979, blz. 44.)

F. Clark HowellIn 1953 werd ontdekt dat de Piltdown-mens niets meer was dan apenkaak vastgemaakt aan een menselijke schedel. Dit was een doelbewuste vervalsing. Ze aanvaardden noch dat de kaak van een aap was, noch dat de schedel van een mens was. In plaats daarvan, verklaarden ze dat beide stukken toebehoren aan een tussenvorm tussen aap en mens. Ze zeiden dat het 500.000 jaar oud is, gaven het een naam (Eoanthropus Dawsoni of Dawsons Dawn-mens) en schreven er ongeveer 500 boeken over. Deze vondst heeft de paleontologen gedurende vijfenvijftig jaar voor de gek gehouden. (Howell, F. Clark, Early Man, NY: Time Life Books,1973. Blz.24-25)

Nebraska-mens:

Wat hadden ze gezegd:

Nebraska-mens de aap van de Westelijke wereld (The New York Times, Sept. 17, sect. 7, p. 1, 1924)

Wat is er gebeurd:

Het is bewezen dat de tand van de Nebraska-aap toebehoort aan wild zwijn. (The New York Times, Feb. 20, blz. 1)

Coelacanth:

Wat hadden ze gezegd:

Darwinisten zeiden dat hij een tussenvorm was met longen en voeten in vorming, die op het punt stond om uit de zee naar het land te komen.

Wat is er gebeurd:

Met de vondst van Latimeria (Coelacanth), ontstond de hoop dat men directe informatie zou verkrijgen over de overgang van vissen naar amfibieën... Maar uit onderzoeken verricht over de anatomie en fysiologie van Latimeria bleek dat dit vermoeden van een relatie, slechts een wens was en dat het voorstellen van Coelacanth als een overgangsvorm, nergens op steunde.

Lucy:

Wat hadden ze gezegd:

Darwinist Berhane Asfaw van de Universiteit van Californië: We hebben zonet de ketting van evolutie gevonden, de continuïteit door de tijd!

Een vorm is geëvolueerd in een ander. Dit is een bewijs voor de evolutie op een plaats door de tijd

Wat is er gebeurd:

In mei 1999 plaatste Science et VieLucy op de cover. In het artikel genaamd "Adieu Lucy" (Vaarwel Lucy) staat: dat apen van de soort Australopithecus niet de oorsprong van de mens vertegenwoordigen.

Albert W. Mehlert (evolutionist en onderzoeker paleoantropologie): Bovenstaand bewijs toont dat Lucy niets anders was dan een dwergchimpansee en dat ze op dezelfde manier stapte (incidenteel onkundig rechtop, maar doorgaans op haar vier poten). Het "bewijs" voor de vermeende transformatie van aap tot mens is helemaal niet overtuigend.

Ida:

Wat hadden ze gezegd:

Science Daily:buitengewoon.

Sky News: achtste wereldwonder

Darwinist David Attenborough: dit wezen zal ons het verband tonen tussen ons en de andere zoogdieren, de schakel waarvan gezegd werd dat ze ontbrak, ontbreekt niet meer.

Wat is er gebeurd:

Darwinist Christopher Beardvan het Carnegie Museum van Pittsburgh:

onzin

Darwinist Elwyn Simons van de Duke University:

Dit is absurd en heel gevaarlijk. Ida... IS HELEMAAL GEEN ONTBREKENDE SCHAKEL. ZE STELT VOOR DE EVOLUTIE EEN IMPASSE VOOR.

De embryotekeningen van Haeckel:

Wat hadden ze gezegd:

Haeckel:Tijdens zijn snelle ontwikkeling herhaalt een individu de belangrijkste vormelijke veranderingen die zijn voorouders doormaakten tijdens hun lange en trage evolutie door de geschiedenis.

Wat is er gebeurd:

De bekentenis van Haeckel over zijn eigen vervalsingen: Na deze compromitterende bekentenis van "vervalsingen" moet ik mijzelf als schuldig en vernederd zien, als ik niet de troost had gehad om in de gevangeniscel honderden medebedriegers te zien, waaronder vele vertrouwde observatoren en uitgelezen biologen. De grote meerderheid van alle diagrammen in de beste biologieboeken, verhandelingen en rapporten zijn in dezelfde mate bedrog, want zij zijn alle niet exact, en in meer of mindere mate uitgedokterd, geschematiseerd en geconstrueerd. (Francis Hitching, The Neck of the Giraffe: Where Darwin Went Wrong, New York: Ticknor and Fields 1982, blz.204)

Archaeopteryx:

Wat hadden ze gezegd:

Pat Shipman:[Archaeopteryx] is meer dan het mooiste fossiel op aarde, het is een icoon - een heilige relikwie van het verleden, die is uitgegroeid tot een krachtig symbool van het evolutieproces zelf. (Jonathan Wells, Icons of Evolution)

Wat is er gebeurd:

Science: Archaeopteryx kan ons waarschijnlijk niet veel vertellen over de oudste oorsprong van de veren en het vliegen bij de eerste vogels, want de Archaeopteryx is een moderne vogel. (Hank Hanegraaff, Fatal Flaws "What Evolutionists Don't Want You To Know", W Publishing Group, 2003 blz. 19)

Industriële kleuring van motten

Wat hadden ze gezegd:

Michael E. N. Majerus:Het bekendste voorbeeld van evolutie in actie...

Wat is er gebeurd:

Een citaat uit The Daily Telegraph in 1999: Evolutiedeskundigen geven stilletjes toe dat hun favoriete voorbeeld over de theorie van Charles Darwin, dus het stijgen en dalen van de verkleurde motten, steunde op een serie van wetenschapsvervalsingen.

Neanderthalers:

Wat hadden ze gezegd:

Darwinisten hadden beweerd dat de Neanderthalers een primitiever mensenras waren.

Wat is er gebeurd:

Erik Trinkaus:Gedetailleerde vergelijking van het skelet van de overblijfselen van de Neanderthaler met de moderne mens laten zien, dat niets in de anatomie van de Neanderthaler zoals beweging, manipulatie, intellect en linguïstische mogelijkheden inferieur aan de moderne mens is. (Erik Trinkaus, "Hard Times Among the Neanderthals", Natural History, volume 87, december 1978, blz. 10; R.L. Holloway, "The Neanderthal Brain: What Was Primitive", American Journal of Physical Anthropology Supplement, volume 12, 1991, blz. 94)

Dino-vogel (Archaeoraptor)

Wat hadden ze gezegd:

Christopher P. Sloan, schrijver voor National Geographic: "Net zoals we heel zelfzeker kunnen zeggen dat mensen zoogdieren zijn, kunnen we nu eveneens zeggen dat vogels therapoden (dinosaurussen) zijn."

Wat is er gebeurd:

Alan Feduccia: De Archaeoraptor is nog maar het topje van de ijsberg. Er zijn veel nepfossielen in de wereld en ze hebben een donkere schaduw geworpen op het hele vak. Als je naar fossielententoonstellingen gaat, is het vaak moeilijk te bepalen welke fossielen echt zijn, en welke nep. Ik hoorde dat er een fabriek van nepfossielen is in Noordoost-China, in de provincie Liaoning, vlakbij de afzetting waar die zogenaamde gevederde dinosaurussen recentelijk gevonden zijn. Tijdschriften zoals Nature willen de echtheid van de exemplaren niet onderzoeken en de exemplaren worden meteen teruggebracht naar China, daarom kan niemand ze bestuderen. (Discover, februari 2003)

Het belangrijkste bewijs dat zou aantonen dat de Neanderthalers in Noord-Europa leefden, is nu weerlegd. We moeten de prehistorie herschrijven. (Tony Paterson, Neanderthal Man never walked in northern Europe, 22 augustus 2004)
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 23:42:08 #269
341203 3-voud
pi_95244317
Oke, het kwartje viel dus niet :')
pi_95244404
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef 3-voud het volgende:
Oke, het kwartje viel dus niet :')
Jij bent de domste van de klas die denkt dat hij nog gelijk heeft ook, dat is nog dommer te noemen. De Paardenserie heb ik net even goed uitgelegd met een bronvermelding erbij waarom het niet klopt, leer goed lezen voor je trollt.
pi_95244456
Hier nog veel meer toegevingen van Darwinisten dat ze fout zaten.

www.confessionsofevolutionists.com/chapters.htm
pi_95244471
Streng gelovigen die anderen uitmaken voor dommer dan dom. Waar gaat het heen.
pi_95244504
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Streng gelovigen die anderen uitmaken voor dommer dan dom. Waar gaat het heen.
Je ziet voor het gemak niet wie er begon? Inderdaad ik ben dom, dom dat ik erop reageer, ik geef het toe.
pi_95244547
Kun je niet beter zieltjes gaan winnen in Afrika om je geloof te verspreiden? Volgens mij slaat het hier niet zo aan.
pi_95244801
Evolutie of geen evolutie, de Islam blijft een achterlijke religie.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2011 @ 23:53:40 #276
341203 3-voud
pi_95244855
Volgens mij is die evolutietheorie ook onzin hoor. Het waren aliens die hebben zitten klooien met genen.
Ik heb daar een paar weblinks voor gevonden, dus moet het waar zijn.

:P
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:59:04 #277
13462 BansheeBoy
pi_95245103
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef gamezz het volgende:
Evolutie of geen evolutie, de Islam blijft een achterlijke religie.
Je komt erg dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel? :{

pi_95245176
Lijkt me ook niet slim als je niet wilt eindigen als Theo van Gogh.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 00:01:31 #279
341203 3-voud
pi_95245218
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je komt dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel? :{

Je zet het neer alsof die sharia4belgium het moet hebben van intimidatie en provocatie (islam eigen). En, je lijkt het nog prima te vinden ook.

Maar regel maar een meeting. De dag dat ik van hun onder de indruk moet raken, moet nog aanbreken.
pi_95245326
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me ook niet slim als je niet wilt eindigen als Theo van Gogh.
Theo noemde ze alleen maar geitenneukers ;(
pi_95245374
quote:

[..]

Je komt dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel? :{

Daar heb ik geen behoefte aan, aangezien deze heren een dikke plaat voor hun hoofd hebben. Ze zijn hiermee geïndoctrineerd en zullen daarom nooit aan hun religie kunnen twijfelen.

Je geeft hun houding al goed aan, dat ik daarvoor dapper zou moeten zijn. Want als ik dit aan hen zou verkondigen zouden ze me ter plekke stenigen. Vredelievend volk.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:06:54 #282
13462 BansheeBoy
pi_95245472
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je zet het neer alsof die sharia4belgium het moet hebben van intimidatie en provocatie (islam eigen). En, je lijkt het nog prima te vinden ook.
Je moet ook oprecht proberen te lezen. Als je die vooringenomenheid nou eens inruilt voor objectiviteit moeten ver kunnen komen. Dapperheid komt pas echt goed tot zijn recht als stoere praatjes daadwerkelijk in het bijzijn van de "slachtoffers" worden verkondigd. :{

Random woord: festijn

pi_95245576
quote:

[..]

Je komt erg dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel? :{

handig van je om de discussie te verleggen naar Darwin das een ander topic!!!

Darwin had de evolutie THEORIE geen HYPOTHESE of weet je het verschil niet
pi_95245631
laten we het gewoon bij de vredelievende Islamgelovigen houden....ugh ugh

Net als de schijnheilige Griffo's waar ik het niet hoog mee op heb.....! punt
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:12:42 #285
13462 BansheeBoy
pi_95245694
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:09 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

handig van je om de discussie te verleggen naar Darwin das een ander topic!!!

Darwin had de evolutie THEORIE geen HYPOTHESE of weet je het verschil niet
Je hebt het tegen de verkeerde denk ik. :{

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.

pi_95245841
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je moet ook oprecht proberen te lezen. Als je die vooringenomenheid nou eens inruilt voor objectiviteit moeten ver kunnen komen. Dapperheid komt pas echt goed tot zijn recht als stoere praatjes daadwerkelijk in het bijzijn van de "slachtoffers" worden verkondigd. :{

Random woord: festijn

Laat die arme slachtoffers maar een accountje op FOK! aanmaken dan.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:19:31 #287
13462 BansheeBoy
pi_95245954
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef gamezz het volgende:

[..]

Laat die arme slachtoffers maar een accountje op FOK! aanmaken dan.
Ik heb net zoveel connectie met hen als ik met jou. :{

pi_95246010
ik krijg het idee dat sommigen maar een end schreeuwen omdat ze bang zijn ... tja......

daar spelen ze ook op in he

mensen laat je mond niet snoeren !!!
pi_95246017
Ik zelf ben moslim en zeg: De pot op met deze gasten.

Dit zijn van die mensen die het verneuken voor de moslims.

Wat mij betreft mogen ze aan de galg incl. Wilders.
If not now, then when.
pi_95246063
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aan de galg?
Wat zijn moslims toch vredelievende mensen. Je bevestigt het stereotype weer eens.
pi_95246187
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hebt het tegen de verkeerde denk ik. :{

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.

Wow.. jij trollt FOK al bijna 10 jaar. Dat topic over Theo's zoontje was vast een succesvolle.
pi_95246201
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef gamezz het volgende:

[..]

Aan de galg?
Wat zijn moslims toch vredelievende mensen. Je bevestigt het stereotype weer eens.
Kerel, jij als Nederlander kan niet begrijpen hoe wij zich voelen als wij zo over 1 kam geschoren worden door de heer Wilders en deze nep moslims als hatende mensen.

Ga nou niet zo praten, er wordt nergens beweerd dat alle moslims vredelievend zijn, net zoals niet alle Christenen, Atheisten dat zijn. Maar de echte gelovige nette moslims zijn dit wel.

Als je je huis nou is uit komt en een keer een moslim land bezoekt zul je het snel genoeg merken.
If not now, then when.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:31:54 #293
13462 BansheeBoy
pi_95246373
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wow.. jij trollt FOK al bijna 10 jaar. Dat topic over Theo's zoontje was vast een succesvolle.
Ik ben bijna vanaf het begin betrokken geweest bij Fok! inderdaad. Toen heb ik ook mijn eigen pc als webserver aangeboden (voor load balancing van de website). :{

pi_95246482
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kerel, jij als Nederlander kan niet begrijpen hoe wij zich voelen als wij zo over 1 kam geschoren worden door de heer Wilders en deze nep moslims als hatende mensen.

Ga nou niet zo praten, er wordt nergens beweerd dat alle moslims vredelievend zijn, net zoals niet alle Christenen, Atheisten dat zijn. Maar de echte gelovige nette moslims zijn dit wel.

Als je je huis nou is uit komt en een keer een moslim land bezoekt zul je het snel genoeg merken.
Je kunt moslims op een bepaald gebied wel degelijk over één kam scheren: ze hangen allemaal dezelfde religie aan en halen hun inspiratie uit dezelfde quran. Heb jij ooit zelf de quran helemaal gelezen? Dat mag ik hopen van wel, en dan weet je dus ook dat dit boek geweld tegen ongelovigen rechtvaardigt en zelfs aanspoort. De vredelievende moslims die er zijn, zijn dus eigenlijk geen échte radicale moslims die volgens de quran leven.
pi_95246679
quote:

[..]

-----
quote:

[..]

-----
Je spreekt jezelf, zoals moslims zo vaak doen, tegen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_95246757
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:

[..]

Je kunt moslims op een bepaald gebied wel degelijk over één kam scheren: ze hangen allemaal dezelfde religie aan en halen hun inspiratie uit dezelfde quran. Heb jij ooit zelf de quran helemaal gelezen? Dat mag ik hopen van wel, en dan weet je dus ook dat dit boek geweld tegen ongelovigen rechtvaardigt en zelfs aanspoort. De vredelievende moslims die er zijn, zijn dus eigenlijk geen échte radicale moslims die volgens de quran leven.
Je hebt verschillende moslims.. sjieten en soeniten. Daarnaast heb je nog verschillende stromen zoals Alevi.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef huhggh het volgende:

[..]

[..]

Je spreekt jezelf, zoals moslims zo vaak doen, tegen.
Oh ja tuurlijk, jij bent hier de moslims expert.
If not now, then when.
pi_95246847
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hebt verschillende moslims.. sjieten en soeniten. Daarnaast heb je nog verschillende stromen zoals Alevi.

[..]

Oh ja tuurlijk, jij bent hier de moslims expert.
Er is maar één 'Holy Qur'an'. Heb je die ooit zelf gelezen of niet?

En huhggh had ook wel een punt, je zegt 'wij' dus daarmee scheer je je eigenlijk zelf al over één kam met moslims.
pi_95246860
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zelf ben moslim en zeg: De pot op met deze gasten.

Dit zijn van die mensen die het verneuken voor de moslims.

dat bedoel ik...gelijk doodwensen enzo
pi_95246911
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Holladiejee het volgende:

[..]

dat bedoel ik...gelijk doodwensen enzo
Ja maar jij weet niet wat vriendje Stokvis hen allemaal aan doet.
pi_95246986
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef gamezz het volgende:

[..]

Aan de galg?
respect gamezz

ik zeg het net !! bloedvergieten is alles wat ze doen en profiteren natuurlijk want onze oma's en pa's, die hebben gevochten voor een vrij land, slijten nu hun leven in armoede door het generaal pardon van W. Boss (ex partij van de arabieren)
Miljarden injectie banken (ondernemers kunnen barsten als het niet goed gaat) en hij vlucht zielig
pi_95247024
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja maar jij weet niet wat vriendje Stokvis hen allemaal aan doet.
rot toch op met je geneuzel !!! Jullie zijn allemaal keurig onderhouden en VEILIG gesteld toen jullie naar NL kwamen, dankzij ONS hardwerkende volk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')