Niet inzien dat Darwin gelijk had:quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
www.darwinism-watch.com
darwinistdictatorship.com/index
Zelfs anti Harun Yahya mensen in Turkije waren het erover eens dat hij niet eens op de inhoud van de Atlas inging.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef MrData het volgende:
Ohja, ik was even vergeten hoe het ook alweer was om met een moslim te discussieren. Ik wou je nog een linkje geven naar een presentatie van Richard Dawkins waarin hij punt voor punt de onzin uit het boek uitlegt, maar ik vrees dat het toch geen zin heeft. Dan noem je hem gewoon een leugenaar die wordt gestuurd door een geheim Vrijmetselaarsgenootschap uit Israel.
Ik heb hartelijk om die presentatie gelachen, Dawkins kwam eerder over als een komiek die de zaal aan het lachen wilde maken, maar in feite werd hij uitgelachen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef MrData het volgende:
Je hebt duidelijk die hele presentatie niet eens gezien. Het gaat alleen maar over de inhoud, Yahyah steelt de foto's bij elkaar en is daarbij nog te dom om te zien dat er een foto van een plastic aas-visje tussen zit.
Dawkins gaat niet in debat met creationisten omdat dat de schijn zou wekken dat er uberhaupt iets te debatteren valt. Aan de andere kant jammer, want het wekt natuurlijk uitspraken als 'zie je wel, hij heeft wat te verbergen!' in de hand.
De meest kinderachtige en achterhaalde bullshit uit een gedateerd boekje aanhangen en 1 van de meest gerespecteerde wetenschappers wiens theorieën zeer juist blijken te zijn, afwijzen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:54 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
www.darwinism-watch.com
darwinistdictatorship.com/index
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
De meest kinderachtige en achterhaalde bullshit uit een gedateerd boekje aanhangen en 1 van de meest gerespecteerde wetenschappers wiens theorieen zeer juist blijken te zijn, afwijzen.
Mijn woorden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:11 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Tons of evidence. Het gaat er niet om wat jou toevallig uitkomt in de wetenschap.
Je kunt idd ook matig gedocumenteerde crap van pseudo-wetenschappers aanhangen in plaats van te kijken wat vrijwel alle topwetenschappers op dat terrein hebben te melden.quote:
Maak je maar geen zorgen, ik ken de beweringen van die 'topwetenschappers'maar al te goed en oh wee als die topwetenschappers opeens van de evolutietheorie afstappen, dan worden ze massaal ontslagen, zoals te zien op de site.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Je kunt idd ook matig gedocumenteerde crap van pseudo-wetenschappers aanhangen in plaats van te kijken wat vrijwel alle topwetenschappers op dat terrein hebben te melden.
Sad.
Een wiskunde docent die ineens niet meer tot 10 kan tellen wordt ook ontslagen. Zo opzienbarend is dat niet. Maar veel plezier met die doorzichtige propaganda.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik ken de beweringen van die 'topwetenschappers'maar al te goed en oh wee als die topwetenschappers opeens van de evolutietheorie afstappen, dan worden ze massaal ontslagen, zoals te zien op de site.
Het heeft geen zin om het woord ''theorie'' schuin te zetten, iedereen weet nu wel dat de basis van de evolutietheorie gewoon 100% waar is. De enige reden dat er nog gesproken wordt over een theorie, is dat er nog steeds nieuwe fossielen en ander bewijsmateriaal wordt gevonden, die de inhoud van de theorie in details wijzigt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik ken de beweringen van die 'topwetenschappers'maar al te goed en oh wee als die topwetenschappers opeens van de evolutietheorie afstappen, dan worden ze massaal ontslagen, zoals te zien op de site.
Is al helemaal goed, je mag het laatste woord hebben, heb belangrijkere dingen te doen op dit moment om mijn tijd te vullen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Een wiskunde docent die ineens niet meer tot 10 kan tellen wordt ook ontslagen. Zo opzienbarend is dat niet. Maar veel plezier met die doorzichtige propaganda.
Is je aanslag aan het vorderen dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Is al helemaal goed, je mag het laatste woord hebben, heb belangrijkere dingen te doen op dit moment om mijn tijd te vullen.
Hey Gandhi, ga eens in hongerstaking.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Is al helemaal goed, je mag het laatste woord hebben, heb belangrijkere dingen te doen op dit moment om mijn tijd te vullen.
hier zijn je fossielen, maar dit is mijn laatste reactie hierover van de avond.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om het woord ''theorie'' schuin te zetten, iedereen weet nu wel dat de basis van de evolutietheorie gewoon 100% waar is. De enige reden dat er nog gesproken wordt over een theorie, is dat er nog steeds nieuwe fossielen en ander bewijsmateriaal wordt gevonden, die de inhoud van de theorie in details wijzigt.
Maar DAT evolutie een feit is, staat als een paal boven water. Dat betwisten is gewoon dom.
Alles is een tussenvorm, dat je dat niet begrijpt maakt al duidelijk dat je geen bal snapt van evolutie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
hier zijn je fossielen, maar dit is mijn laatste reactie hierover van de avond.
www.fossil-museum.com
De schedelen die darwin vernietigen
Zoek je tussenvormfossiel die er niet is.
daar kan Wilders nog een puntje aan zuigen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
Precies !!! Mensen zijn bang door het geloof. Moeten geloven omdat ze anders in de hel komen
Je bedoelt Dawkins?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:00 schreef Holladiejee het volgende:
En wb wetenschap. Ik ben groot fan van Hawkins
Die verklaart de hele bijbel op een wetenschappelijke manier.
Hij is ECHT zo waanzinnig goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Je bedoelt Dawkins?Je gaat me toch niet vertellen dat je Hawkins niet kent ? WoohooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.hawking.org.uk/
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wat, met die bedreigingen van alle kanten wederom moslims.
Ze moeten dus een kutleven leiden omdat ze anders een NOG kutter leven krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef Re het volgende:
[..]
daar kan Wilders nog een puntje aan zuigen...
Hawking ja en niet Hawkins. Daarnaast is het geenszins de bezigheid van Hawking om "de bijbel op een wetenschappelijke manier te verklaren". Als 1 van die 2 mannen dat al doet dan is dat Dawkins, in de zin dat hij erover spreekt hoe ook de bijbel gewoon mensenwerk is, zoals alle geloofsboeken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Hawkins niet kent ? Woohoo
http://www.hawking.org.uk/
Ik heb het boek helemaal gelezen. Het is Stephen Hawkin die daar absoluut over geschreven heeft en all mirakelen heeft weerlegdquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Hawking ja en niet Hawkins. Daarnaast is het geenszins de bezigheid van Hawking om "de bijbel op een wetenschappelijke manier te verklaren". Als 1 van die 2 mannen dat al doet dan is dat Dawkins, in de zin dat hij erover spreekt hoe ook de bijbel gewoon mensenwerk is, zoals alle geloofsboeken.
Als Geert nu gewoon het rijdend materieel opkoopt wat er uitgaat in de landmachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wat, met die bedreigingen van alle kanten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
Ik heb het boek helemaal gelezen. Het is Stephen Hawkin die daar absoluut over geschreven heeft en all mirakelen heeft weerlegd
99,9 procent van die onbenullige regeltjes in de bijbel hebben niets van doen met zijn kijk op het universum en als het gaat over zaken als de big bang dan zou hij at best maar weer eens kunnen zeggen dat er geen God oid voor nodig is geweest om het te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
Ik heb het boek helemaal gelezen. Het is Stephen Hawkin die daar absoluut over geschreven heeft en all mirakelen heeft weerlegd
Niet van alle kanten hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Lol een kant bedoelt uquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Gespierde taal helpt echter niet je betoog kracht bij te zetten, leg eens bijvoorbeeld dit uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alles is een tussenvorm, dat je dat niet begrijpt maakt al duidelijk dat je geen bal snapt van evolutie.
nee laten we ze allemaal verheerlijken .quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, laten we alle moslims aanrekenen wat een enkele extremist doet. Dat is namelijk wat Wilders doet.
Bedreigen moslims nu ook al 30- en 165 triljoen jaar oude fossielen? Of begrijp ik je reactie niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gespierde taal helpt echter niet je betoog kracht bij te zetten, leg eens bijvoorbeeld dit eens bijvoorbeeld uit.
Dit is het karkas van een konijn:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:nx2hPuwwcl6hTM:http://www.savalli.us/BIO(...)L.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
en dit is een fossiel van een konijn van ongeveer 30.000.000 miljoen jaar oud:
[ afbeelding ]
Niet geëvolueerd en precies zoals hij vandaag de dag is.
En hier een 165.000.000 miljoen jaar oude spinnenfossiel gevonden in de Daohugou regio van Noord China.
[ afbeelding ]
En dit is dezelfde spin zoals hij heden ten dage vrolijk rondhuppelt.
[ afbeelding ]
Zoals te zien zijn de spinnen zoals ze 165 miljoen jaar geleden waren op aarde hetzelfde als vandaag de dag, perfect en compleet geschapen zonder in de tussentijd zijn te geevolueerd.
Paul Selden, een paleontologist van de Universiteit van Kansas, zegt, Het niveau van detail dat bewaard is gebleven in de fossiel is verbazingwekkend. (Archeology Daily News)
http://www.archaeologydaily.com/news/201002103280/165-million-years-old-spider-fossil-found.html
http://us1.harunyahya.com/Detail/T/EDCRFV/productId/21065/
En zo zijn er 1000en meer voorbeelden, allemaal perfecte tientallen, honderden miljoenen jaren oude fossielen en gelijk aan de flora en fauna zoals het heden ten dage bestaat, terwijl volgens de darwin theorie de meerderheid van de fossielen eigenlijk uit tussenvormen zouden moeten bestaan, omdat de het bestaan continu evolueert o.a. qua vorm.
het laatstequote:Bedreigen moslims nu ook al 30- en 165 triljoen jaar oude fossielen? Of begrijp ik je reactie niet?
Want 30 triljoen jaar gelden bestond de aarde al? Laat staan het universum?quote:
Triljoen jaar? Oh ok, nog een verzinsel van fokker 3-voud,quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want 30 triljoen jaar gelden bestond de aarde al? Laat staan het universum?
En wat hebben fossielen met bedreiging van Wilders te maken?
Heb je die kop van Wilders weleens gezien, dat heeft alles (en zeker dat haar) met fossielen te maken, al helemaal als hij die onnozele blik opzet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want 30 triljoen jaar gelden bestond de aarde al? Laat staan het universum?
En wat hebben fossielen met bedreiging van Wilders te maken?
Sja, jij komt met die jaartallen. Ik verzin niks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Triljoen jaar? Oh ok, nog een verzinsel van fokker 3-voud,
Je kon er op wachten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je die kop van Wilders weleens gezien, dat heeft alles (en zeker dat haar) met fossielen te maken, al helemaal als hij die onnozele blik opzet.
3-voud komt met het jaartal triljoen, zo oud is de aarde niet eens. De fossielen zijn zoveel miljoenen jaren oud, of probeer je nu ook al wat 3-voud zegt mij in de schoenen te schuiven, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, jij komt met die jaartallen. Ik verzin niks.
Maar antwoord geven heb je geen zin in omdat de discussie niet aan wilt?
Gast, in sommige van die voorbeelden staan (gejatte) afbeeldingen van plastic lokbeestjes compleet met vishaak. En dat creationisten het idee van "tussenvorm" niet beheersen heeft Dawkins ook al pijnlijk duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gespierde taal helpt echter niet je betoog kracht bij te zetten, leg eens bijvoorbeeld dit uit.
Dit is het karkas van een konijn:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:nx2hPuwwcl6hTM:http://www.savalli.us/BIO(...)L.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
en dit is een fossiel van een konijn van ongeveer 30.000.000 miljoen jaar oud:
[ afbeelding ]
Niet geëvolueerd en precies zoals hij vandaag de dag is.
En hier een 165.000.000 miljoen jaar oude spinnenfossiel gevonden in de Daohugou regio van Noord China.
[ afbeelding ]
En dit is dezelfde spin zoals hij heden ten dage vrolijk rondhuppelt.
[ afbeelding ]
Zoals te zien zijn de spinnen zoals ze 165 miljoen jaar geleden waren op aarde hetzelfde als vandaag de dag, perfect en compleet geschapen zonder in de tussentijd zijn te geevolueerd.
Paul Selden, een paleontologist van de Universiteit van Kansas, zegt, Het niveau van detail dat bewaard is gebleven in de fossiel is verbazingwekkend. (Archeology Daily News)
http://www.archaeologydaily.com/news/201002103280/165-million-years-old-spider-fossil-found.html
http://us1.harunyahya.com/Detail/T/EDCRFV/productId/21065/
En zo zijn er 1000en meer voorbeelden, allemaal perfecte tientallen, honderden miljoenen jaren oude fossielen en gelijk aan de flora en fauna zoals het heden ten dage bestaat, terwijl volgens de darwin theorie de meerderheid van de fossielen eigenlijk uit tussenvormen zouden moeten bestaan, omdat de het bestaan continu evolueert o.a. qua vorm.
Ja, het was een inkoppertje, maar laten we wel wezen, inhoudelijk gezien stelt die post niets voor, staat écht los van de discussie die we hier (zouden moeten) voeren.quote:
Gast? Dank je wel moderator dat ik je gast mag zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gast, in sommige van die voorbeelden staan (gejatte) afbeeldingen van plastic lokbeestjes compleet met vishaak. En dat creationisten het idee van "tussenvorm" niet beheersen heeft Dawkins ook al pijnlijk duidelijk gemaakt.
Zoiets inderdaad, neem deze 110 miljoen jaar oude schorpioenenfossiel;quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Evolutie, dat is toch dat als je een blikje tonijn ergens in een schuurtje verstopt en over een miljoen jaar een kijkje neem deze is veranderd in een Peugeot 308 SW met panoramadak?²
Een quote van jou mijn beste:quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
3-voud komt met het jaartal triljoen, zo oud is de aarde niet eens. De fossielen zijn zoveel miljoenen jaren oud, of probeer je nu ook al wat 3-voud zegt mij in de schoenen te schuiven, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden hoor.
Sjonge jonge jonge, haal die nullen ervan af of het woord miljoen weg, net zo een foutje als uit de hand geëscaleerd of zo, dubbel op. Kom maar met je zweepslagen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een quote van jou mijn beste:
"En hier een 165.000.000 miljoen jaar oude spinnenfossiel gevonden in de Daohugou regio van Noord China."
En ga nu je mond maar spoelen.
Is maar een uitdrukking, gastquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gast? Dank je wel moderator dat ik je gast mag zijn.
Nou, dat het nogal dom is om een nepbeest te vergelijken met een gefossiliseerd dier om een bewijs aan te leveren. Dan is het geen bewijs maar een slordige fout die je eigen punt onderuit haalt.quote:Wat maakt het uit of het een lokbeest is aan een haak?
Onder andere omdat Harun Yahya verschillende soorten met elkaar vergelijkt. Dat maakt de vergelijking fout en het een nogal domme vergissing om het als "feit" te poneren.quote:Wat verandert dat aan het feit dat het als voorbeeld dient hoe zo'n beestje er heden ten dage eruitziet en hoe zijn miljoenen jaren oude fossiel eruitzag. Zonder tussenvrom hetzelfde.
Wat maakt dat uit? Het dient als voorbeeld, net alsof je een opgezette panda gebruikt als voorbeeld hoe zo'n beest er heden ten dage uitziet, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, dat het nogal dom is om een nepbeest te vergelijken met een gefossiliseerd dier om een bewijs aan te leveren. Dan is het geen bewijs maar een slordige fout die je eigen punt onderuit haalt.
maakt de vergelijking fout en het een nogal domme vergissing om het als "feit" te poneren.
Oke. Je was een beetje dom, om Maxima in ere te nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, haal die nullen ervan af of het woord miljoen weg, net zo een foutje als uit de hand geëscaleerd of zo, dubbel op. Kom maar met je zweepslagen.
Ik gun je je semi-intelictuateit, of in ieder geval de houding die je er op nahoudt, maar de beste man is geen imam.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. Je was een beetje dom, om Maxima in ere te nemen.
Gaan we verder: ga eerst de evolutie theorie bestuderen voor je zon Imam napraat je dit verteld heeft als wapen tegen de ongelovigen.
waarom zo een dwang om jezelf te bewijzen met zogenaamde belachelijk makerijtjes en semi popie gepraat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. Je was een beetje dom, om Maxima in ere te nemen.
Gaan we verder: ga eerst de evolutie theorie bestuderen voor je zon Imam napraat je dit verteld heeft als wapen tegen de ongelovigen.
Oke. Imam-napraat dus. Je geeft nergens antwoord op en probeert de boel onder te sneeuwen met "ik-pak-je-terug"-methode.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
waarom zo een dwang om jezelf te bewijzen met zogenaamde belachelijk makerijtjes en semi popie gepraat?
Dat stel ik ook nergens. Goed lezen voorkomt verwarring.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik gun je je semi-intelictuateit, of in ieder geval de houding die je er op nahoudt, maar de beste man is geen imam.
a) de foto is gejat, geshopt en geplaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Het dient als voorbeeld, net alsof je een opgezette panda gebruikt als voorbeeld hoe zo'n beest er heden ten dage uitziet, wat is het probleem?
Geshopt? hoe is de foto geshopt? Ziet hij er anders uit dan zo'n insect eruitzien vandaag de dag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
a) de foto is gejat, geshopt en geplakt
b) als het fossiel nep was was het toch ook niet acceptabel?
c) hij poneert dingen als feit zonder zijn eigen punten netjes en waterdicht te (willen) maken.
Maar laten we eens doorgaan op het feit dat meneer Yahya totaal verschillende soorten met elkaar vergelijkt. Dat getuigt van ontzettend weinig benul van taxonomie en evolutiewetenschappen. Net zoals zijn geroep om "tussenvormen".
Oh wacht, hier een diersoort die niet helemaal hetzelfde is gebleven:
[ afbeelding ]
Edit: en een lijst van een hoop andere soorten en takken. Veel plezier ermee!
Geen problemen mee. Basis kennis evolutie is dan ook geen rocket-science.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Je plaatje is erg vaag en beschrijft eigenlijk niets. Er zit niet eens tekst en uitleg bij, de meeste fokkers kunnen je zo niet begrijpen.
Jij bent de domste van de klas die denkt dat hij nog gelijk heeft ook, dat is nog dommer te noemen. De Paardenserie heb ik net even goed uitgelegd met een bronvermelding erbij waarom het niet klopt, leer goed lezen voor je trollt.quote:
Je ziet voor het gemak niet wie er begon? Inderdaad ik ben dom, dom dat ik erop reageer, ik geef het toe.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Streng gelovigen die anderen uitmaken voor dommer dan dom. Waar gaat het heen.
Je komt erg dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef gamezz het volgende:
Evolutie of geen evolutie, de Islam blijft een achterlijke religie.
Je zet het neer alsof die sharia4belgium het moet hebben van intimidatie en provocatie (islam eigen). En, je lijkt het nog prima te vinden ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel?²
Theo noemde ze alleen maar geitenneukersquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me ook niet slim als je niet wilt eindigen als Theo van Gogh.
Daar heb ik geen behoefte aan, aangezien deze heren een dikke plaat voor hun hoofd hebben. Ze zijn hiermee geïndoctrineerd en zullen daarom nooit aan hun religie kunnen twijfelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel?²
Je moet ook oprecht proberen te lezen. Als je die vooringenomenheid nou eens inruilt voor objectiviteit moeten ver kunnen komen. Dapperheid komt pas echt goed tot zijn recht als stoere praatjes daadwerkelijk in het bijzijn van de "slachtoffers" worden verkondigd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je zet het neer alsof die sharia4belgium het moet hebben van intimidatie en provocatie (islam eigen). En, je lijkt het nog prima te vinden ook.
handig van je om de discussie te verleggen naar Darwin das een ander topic!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt erg dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel?²
Je hebt het tegen de verkeerde denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:09 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
handig van je om de discussie te verleggen naar Darwin das een ander topic!!!
Darwin had de evolutie THEORIE geen HYPOTHESE of weet je het verschil niet
Laat die arme slachtoffers maar een accountje op FOK! aanmaken dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet ook oprecht proberen te lezen. Als je die vooringenomenheid nou eens inruilt voor objectiviteit moeten ver kunnen komen. Dapperheid komt pas echt goed tot zijn recht als stoere praatjes daadwerkelijk in het bijzijn van de "slachtoffers" worden verkondigd.
Random woord: festijn²
Ik heb net zoveel connectie met hen als ik met jou.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Laat die arme slachtoffers maar een accountje op FOK! aanmaken dan.
Aan de galg?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat mij betreft mogen ze aan de galg incl. Wilders.
Wow.. jij trollt FOK al bijna 10 jaar. Dat topic over Theo's zoontje was vast een succesvolle.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de verkeerde denk ik.
Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.²
Kerel, jij als Nederlander kan niet begrijpen hoe wij zich voelen als wij zo over 1 kam geschoren worden door de heer Wilders en deze nep moslims als hatende mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Aan de galg?
Wat zijn moslims toch vredelievende mensen. Je bevestigt het stereotype weer eens.
Ik ben bijna vanaf het begin betrokken geweest bij Fok! inderdaad. Toen heb ik ook mijn eigen pc als webserver aangeboden (voor load balancing van de website).quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wow.. jij trollt FOK al bijna 10 jaar. Dat topic over Theo's zoontje was vast een succesvolle.
Je kunt moslims op een bepaald gebied wel degelijk over één kam scheren: ze hangen allemaal dezelfde religie aan en halen hun inspiratie uit dezelfde quran. Heb jij ooit zelf de quran helemaal gelezen? Dat mag ik hopen van wel, en dan weet je dus ook dat dit boek geweld tegen ongelovigen rechtvaardigt en zelfs aanspoort. De vredelievende moslims die er zijn, zijn dus eigenlijk geen échte radicale moslims die volgens de quran leven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kerel, jij als Nederlander kan niet begrijpen hoe wij zich voelen als wij zo over 1 kam geschoren worden door de heer Wilders en deze nep moslims als hatende mensen.
Ga nou niet zo praten, er wordt nergens beweerd dat alle moslims vredelievend zijn, net zoals niet alle Christenen, Atheisten dat zijn. Maar de echte gelovige nette moslims zijn dit wel.
Als je je huis nou is uit komt en een keer een moslim land bezoekt zul je het snel genoeg merken.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kerel, jij als Nederlander kan niet begrijpen hoe wij zich voelen als wij zo over 1 kam geschoren worden door de heer Wilders en deze nep moslims als hatende mensen.
-----
Je spreekt jezelf, zoals moslims zo vaak doen, tegen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
-----
Je hebt verschillende moslims.. sjieten en soeniten. Daarnaast heb je nog verschillende stromen zoals Alevi.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je kunt moslims op een bepaald gebied wel degelijk over één kam scheren: ze hangen allemaal dezelfde religie aan en halen hun inspiratie uit dezelfde quran. Heb jij ooit zelf de quran helemaal gelezen? Dat mag ik hopen van wel, en dan weet je dus ook dat dit boek geweld tegen ongelovigen rechtvaardigt en zelfs aanspoort. De vredelievende moslims die er zijn, zijn dus eigenlijk geen échte radicale moslims die volgens de quran leven.
Oh ja tuurlijk, jij bent hier de moslims expert.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf, zoals moslims zo vaak doen, tegen.
Er is maar één 'Holy Qur'an'. Heb je die ooit zelf gelezen of niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt verschillende moslims.. sjieten en soeniten. Daarnaast heb je nog verschillende stromen zoals Alevi.
[..]
Oh ja tuurlijk, jij bent hier de moslims expert.
dat bedoel ik...gelijk doodwensen enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zelf ben moslim en zeg: De pot op met deze gasten.
Dit zijn van die mensen die het verneuken voor de moslims.
Wat mij betreft mogen ze aan de galg incl. Wilders.
Ja maar jij weet niet wat vriendje Stokvis hen allemaal aan doet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
dat bedoel ik...gelijk doodwensen enzo
respect gamezzquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Aan de galg?
Wat zijn moslims toch vredelievende mensen. Je bevestigt het stereotype weer eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |