abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95226157
Deze groep mag dan Sharia4Holland heten, maar de meeste leden zijn Belgen. :')

Heb de videos bekeken. Abu Imran heeft juist kritiek op de moslims in Nederland in zijn video! Die zijn te gematigd.
pi_95226197
Ben trouwens deze coole video op hun youtube pagina tegengekomen:

_O_ :D
pi_95226214
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:55 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
dat klopt
Waarom spam je dan dit topic met filmpjes die de genialiteit en vredelievendheid van de islam moeten aantonen? Misschien ga je ooit nog eens snappen dat het allemaal menselijke keuzes zijn, hoe je je opstelt en hoe je je gedraagt. Dat is niet de prestatie van de profeet Mohammed (die op z'n zachtst gezegd nogal gewelddadig in het leven stond), maar jouw persoonlijke keuze. Niet dankzij, maar ondanks het geloof dat je aanhangt. Dat geloof praat namelijk op allerlei fronten geweld goed, waar jij als persoon (gelukkig) een andere afweging maakt. Ook legt het geloof jouw allerlei meningen op; veelal honderden jaren gedateerd en achterhaald. Uiteindelijk blijkt uit de bijbel en koran gewoon steeds weer hoe veel tegenstrijdigheden het boek bevat, hoezeer de menselijke mening van 14-20 eeuwen geleden erin doorsijpelt en vooral hoe gelovigen selectief lezen.
pi_95226304
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:01 schreef Boldface het volgende:

[..]

Waarom spam je dan dit topic met filmpjes die de genialiteit en vredelievendheid van de islam moeten aantonen? Misschien ga je ooit nog eens snappen dat het allemaal menselijke keuzes zijn, hoe je je opstelt en hoe je je gedraagt. Dat is niet de prestatie van de profeet Mohammed (die op z'n zachtst gezegd nogal gewelddadig in het leven stond), maar jouw persoonlijke keuze. Niet dankzij, maar ondanks het geloof dat je aanhangt. Dat geloof praat namelijk op allerlei fronten geweld goed, waar jij als persoon (gelukkig) een andere afweging maakt. Ook legt het geloof jouw allerlei meningen op; veelal honderden jaren gedateerd en achterhaald. Uiteindelijk blijkt uit de bijbel en koran gewoon steeds weer hoe veel tegenstrijdigheden het boek bevat, hoezeer de menselijke mening van 14-20 eeuwen geleden erin doorsijpelt en vooral hoe gelovigen selectief lezen.
Als mensen sharia4belgium spammen, dan heb ik het recht om als antwoord deze nazaat van de profeet vzmh, Harun Yahya te spammen.
pi_95226400
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 17:59 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Ik spreek je over 5 jaar insaAllah. ;)
InsaAllah. Waar gaan we het over hebben?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_95226420
Alalalamamamamala
pi_95226428
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

InsaAllah. Waar gaan we het over hebben?
Over dezelfde kwestie insaAllah.
pi_95226433
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:03 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Als mensen sharia4belgium spammen, dan heb ik het recht om als antwoord deze nazaat van de profeet vzmh, Harun Yahya te spammen.
Ik zeg niet dat je het recht niet hebt. Ik vraag me af welk punt je ermee wilt maken. Zie mijn vorige reactie.
pi_95226474
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je het recht niet hebt. Ik vraag me af welk punt je ermee wilt maken. Zie mijn vorige reactie.
Heb ik al uitgelegd.
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:08:04 #185
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_95226484
Dit soort topics moet toch gefundenes fressen zijn voor sociologen en cultureel antropologen? 1 idioot roept iets op Internet en een heel forum gaat om het hardst roepen, dat die idioot de hele islam vertegenwoordigt.

Echt, bril-jant _O-
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_95226568
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:07 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Heb ik al uitgelegd.
De conclusie is dan: de islam is mensenwerk (net als andere religies trouwens)
pi_95226579
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit soort topics moet toch gefundenes fressen zijn voor sociologen en cultureel antropologen? 1 idioot roept iets op Internet en een heel forum gaat om het hardst roepen, dat die idioot de hele islam vertegenwoordigt.

Echt, bril-jant _O-
^O^

Hier ga ik op eten mensen, eet smakelijk. :Y)
pi_95226652
Moslims. :'). Ohnee, er bestaat niet zoiets als 'moslims' zegt menig moslim dan. Tenzij het ze goed uitkomt als groep zijnde natuurlijk. :').
pi_95226767
quote:
Weer een goede uitleg van deze man (nazaat van de profeet Muhammed vzmh) Harun Yahya, die in mijn ogen Turkije in het geheim vanachter de gordijnen bestuurt.
Ah..meneer Yahya. Fijne jongen is het toch ook.

quote:
Onder pseudoniem Harun Yahya beweert hij dat de evolutieleer een valse wetenschap zou zijn. Hij vindt het een valse ideologie waarvan de beweringen deel zouden uitmaken van een complot van 'bloedige ideologieën' van darwinisten.

In 2008 werd Adnan Oktar door een Turkse rechtbank veroordeeld tot drie jaar cel wegens het leiden van een criminele organisatie.[3] Het blijkt dat "Harun Yahya" gebruik maakte van chantagepraktijken om vrouwen en jonge mannen aan de organisatie te binden en te "plukken".[3] Oktar vecht het vonnis aan.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_95226816
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef MrData het volgende:

[..]

Ah..meneer Yahya. Fijne jongen is het toch ook.

[..]

Toen hadden de vrijmetselaars van Ergenekon nog erg veel macht en konden ze onschuldige burgers veel aandoen. Gelukkig is Turkije de laatste jaren steeds meer gezuiverd van dit soort onzuivere types elhamdullah. Het Turkse volk zal nooit vergeten wat ze Harun Yahya hebben aangedaan. Hem in het gesticht gooien omdat hij zei; "ik ben van van Turkse afkomst en van het Islamitische volk"

Voor de rest is hij van alle aanklachten vrijgesproken, telkens valse getuigenissen etc....

Ook kregen sommige 'getuigen/aanklagers' geld voor hun valse getuigenissen en telkens blijken er weer connecties te zijn met de vrijmetselaars van Ergenekon die hier achter zitten.

Ook trouwens net als het bekende cocaine complot, waarbij men beweerde dat Harun Yahya cocaine gebruikte, maar de rechter via een bloedproef erachter kwam dat de cocaine in zijn eten tijdens (onterechte) gevangenschap was gestopt.

Ook net als de vrouw die beweerde dat Harun Yahya sex met hem had in zijn huis, maar ze een totaal ander huis beschreef dan waar Harun Yahya verbleef, andere ramen, deuren, bouwstijl etc en waarbij de vrouw achteraf connecties bleek te hebben met duistere figuren.

Gelukkig zijn de oude tijden voorbij in Turkije en worden deze duistere criminelen die doorgedrongen waren in alle belangrijke posities steeds meer opgepakt. Het verrassende is dat er altijd met geldstromen uit het buitenland is gemoeid bij de zaken tegen Harun Yahya.

Het mooiste vond ik dat Harun Yahya in een zaak de mensen die tegen hem (vals) hadden samengezworen had vergeven tegen wat ze tegen hem hadden aangedaan. Hij zei; 'ik zou het verschrikkelijk vinden voor hun en hun familie als ze voor lange tijd werden opgesloten, daarom vergeef ik ze.'
pi_95226921
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Echt, bril-jant _O-
Waar en wie roept dat of is je onderbuik weer aan het borrelen?
pi_95226963
Tuurlijk, het is allemaal onderdeel van een gigantische samenzwering tegen de beste man.

Alleen het feit dat hij leugens en onzin verspreid onder het mom wetenschap is al genoeg om hem niet serieus te nemen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
pi_95227033
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:21 schreef MrData het volgende:
Tuurlijk, het is allemaal onderdeel van een gigantische samenzwering tegen de beste man.

Alleen het feit dat hij leugens en onzin verspreid onder het mom wetenschap is al genoeg om hem niet serieus te nemen.
Bedoel je dit? www.evolutiondeceit.com
pi_95227083
quote:
Die site ken ik niet, maar ik had het meer over:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Atlas_of_Creation
pi_95227216
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:25 schreef MrData het volgende:

[..]

Die site ken ik niet, maar ik had het meer over:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Atlas_of_Creation
Ik vind het zeer goed onderbouwd, hij had dezelfde Atlas ook naar een Israëlische topwetenschapper gestuurd, die verdedigde daarna de creatie en distantieerde zich van evolutie waarna hij werd ontslagen.

hier zijn de delen trouwens:

Atlas of Creation deel 1

Atlas of Creatin deel 2

Atlas of Creation deel 3

Er zullen nog 11 delen volgen.
pi_95227731
Dit vind jij zeer goed onderbouwd?

quote:
The author tries to prove the non-scientific nature of the theory of evolution by taking and challenging the evidence of evolution. He does not mention any prior questioning. Moreover, as he only compares photographs of fossils to photographs of current species he provides no scientific proof for these statements. Even better, [...], on page 60 of this work we see a superb photograph of a fossil of a perch with a claim in the caption that this fish has not evolved over millions of years. That, however, is wrong: a detailed study of the fossil and perches living today shows that, on the contrary, they have evolved a great deal.
Offtopic, maar toch maar even: zelfs al zou Yahyah bewijzen dat de evolutietheorie niet klopt (wat onwaarschijnlijk is, want dan had hij al een paar Nobel prijzen gewonnen), is dat nog geen enkele reden om aan te nemen dat creationisme wel klopt.

Ik zou het toch maar bij je complottheorieen houden als ik jou was.
pi_95228140
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef MrData het volgende:
Dit vind jij zeer goed onderbouwd?

[..]

Offtopic, maar toch maar even: zelfs al zou Yahyah bewijzen dat de evolutietheorie niet klopt (wat onwaarschijnlijk is, want dan had hij al een paar Nobel prijzen gewonnen), is dat nog geen enkele reden om aan te nemen dat creationisme wel klopt.

Ik zou het toch maar bij je complottheorieen houden als ik jou was.
Nobelprijs?? Dat zal niet gebeuren de eerste jaren; een van de grootste overwinningen van het 150 jaar oude Darwinistische dictatuur is het opnemen van het Darwinistische onderwijs in scholen.

Het Darwinisme is vandaag de dag officieel onderwezen in alle scholen en universiteiten overal in de wereld.School autoriteiten en zelfs overheidsfunctionarissen zijn niet in staat om zich uit te spreken over dit onderwerp, zelfs als ze er tegen zijn en zijn niet in staat het Darwinistische onderwijs te verhinderen. Terwijl er elk jaar lessen uit het leerplan gehaald worden is het onmogelijk om zelfs maar een voorstel met betrekking tot de evolutietheorie hierover in te dienen.Net als officiële talen en valuta in landen is de evolutietheorie uitgegroeid tot een officiële ideologie onderwezen in scholen.

Vandaag de dag worden studenten over de hele wereld in alle wetenschapsklassen onderwezen in de evolutietheorie, HOEWEL HET DOOR GEEN ENKEL WETENSCHAPPELIJK BEWIJS WORDT ONDERSTEUND EN HET WETENSCHAPPELIJK GRONDIG IN DISKREDIET IS GEBRACHT. Er wordt een eenzijdig onderwijs gegeven, maar studenten wordt GEEN ENKEL WETENSCHAPPELIJK bewijs getoond. Echt wetenschappelijk bewijs wordt onderwezen in een vervalste vorm en studenten worden genoodzaakt om een geschiedenis van het leven te onthouden dat nooit is gebeurd. Darwinistische leugens worden nog steeds aan de studenten verteld alsof het een waarheid betreft, de nieuwe generatie groeit op met het idee alsof er echt een paarden serie bestaat, dat Haeckels denkbeeldige tekeningen echt zijn en de peper motten de evolutie aan het werk vertegenwoordigen. Studenten die achter het feit komen dat evolutie een bedrog betreft en er bezwaar over uitspreken, krijgen niet de cijfers die ze nodig hebben om voor de les te slagen. Universitaire docenten die bezwaar hebben worden verwijderd uit hun ambt en kunnen elders geen werk vinden.

Maar dit zal de komende 10 jaar veranderen, ook de Nobelprijsweggevers die onder invloed van de Darwinistische dctatuur staan zullen dit inzien.
pi_95228270
En die film "not without my daughter "vergeet ik ook nooit meer :'(
pi_95228293
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:48 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Vandaag de dag worden studenten over de hele wereld in alle wetenschapsklassen onderwezen in de evolutietheorie, HOEWEL HET DOOR GEEN ENKEL WETENSCHAPPELIJK BEWIJS WORDT ONDERSTEUND EN HET WETENSCHAPPELIJK GRONDIG IN DISKREDIET IS GEBRACHT. Er wordt een eenzijdig onderwijs gegeven, maar studenten wordt GEEN ENKEL WETENSCHAPPELIJK bewijs getoond. Echt wetenschappelijk bewijs wordt onderwezen in een vervalste vorm en studenten worden genoodzaakt om een geschiedenis van het leven te onthouden dat nooit is gebeurd.
:|W.
pi_95228395
Ohja, ik was even vergeten hoe het ook alweer was om met een moslim te discussieren. Ik wou je nog een linkje geven naar een presentatie van Richard Dawkins waarin hij punt voor punt de onzin uit het boek uitlegt, maar ik vrees dat het toch geen zin heeft. Dan noem je hem gewoon een leugenaar die wordt gestuurd door een geheim Vrijmetselaarsgenootschap uit Israel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')