Uiteindelijk wint hun "greed" het ook wel van hun grote leider.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Simpel, als ze het westen zo slecht ervaren moeten ze vooral daar blijven maar helaas, de westerse vrijheden en uitkeringen zijn toch wel erg lekker dat men massaal aan het koloniseren is.
Als je al eens last hebt van die mensen, zijn het mensen waar voor is gekozen en die zijn ook nog vaak hier geboren. Je kunt moeilijk van Mohammed uit Amsterdam-West verwachten dat hij een enkeltje Marokko boekt en zijn koffers pakt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Simpel, als ze het westen zo slecht ervaren moeten ze vooral daar blijven maar helaas, de westerse vrijheden en uitkeringen zijn toch wel erg lekker dat men massaal aan het koloniseren is.
Dan zijn het ondankbare honden om in islamitische termen te spreken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Als je al eens last hebt van die mensen, zijn het mensen waar voor is gekozen en die zijn ook nog vaak hier geboren.
Ik ken de islam genoeg en hoe meer ik het leer kennen hoe meer afkeer ik er van krijg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Waarom nemen jullie iemand serieus als Sharia4Belgium. Leer de Islam eerst goed kennen i.p.v. het te leren van onwetenden die er een eigen interpretatie aan geven.
http://www.nocompulsioninislam.com/
Dan ken je de Islam niet goed genoeg, maar ik neem het je ook niet kwalijk. Als ik Nederlander zou zijn en ik hoorde sommige dingen in het nieuws zou ik het misschien ook haten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ken de islam genoeg en hoe meer ik het leer kennen hoe meer afkeer ik er van krijg.
En nu?
Turkije heeft ook echt een noemenswaardige invloed op de moslims in de wereld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Dan ken je de Islam niet goed genoeg, maar ik neem het je ook niet kwalijk. Als ik Nederlander zou zijn en ik hoorde sommige dingen in het nieuws zou ik het misschien ook haten.
Turkije zal als land deze slechte reclame gemaakt door onwetenden in sommige achtergebleven islamitische landen de komende jaren recht gaan zetten insaAllah.
Dan te bedenken, ik woon in een land met veel restjes van Turkse gebruiken, architectuur en normen door de bezetting destijds.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Dan ken je de Islam niet goed genoeg, maar ik neem het je ook niet kwalijk. Als ik Nederlander zou zijn en ik hoorde sommige dingen in het nieuws zou ik het misschien ook haten, maar Turkije zal als land deze slechte reclame door onwetenden in sommige achtergebleven islamitische landen de komende jaren recht gaan zetten insaAllah.
Turks voedsel. Is toch heerlijk man..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan te bedenken, ik woon in een land met veel restjes van Turkse gebruiken, architectuur en normen door de bezetting destijds.
Let op de komende 10 jaar, dit zal stapje voor stapje steeds groter worden. 2011 2012 2013 in 2021 compleetquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Turkije heeft ook echt een noemenswaardige invloed op de moslims in de wereld.
Is het al eens in je opgekomen dat ik de islam helemaal niet WIL kennen? Het christendom of andere religies evenmin, trouwens. Ik ben globaal op de hoogte van opvattingen waarmee christenen en moslims te pas en te onpas te koop lopen, meer niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Waarom nemen jullie iets als Sharia4Belgium serieus? Leer de Islam eerst goed kennen i.p.v. het te leren van onwetenden die er een eigen interpretatie aan geven.
Ofwel over een maand of 2 zullen we het weten.....quote:Serieuze aanwijzing
Het aanbod zich te bekeren, is volgens een jihaddeskundige binnen de inlichtingenwereld een serieuze aanwijzing dat er plannen zijn om de politicus iets aan te doen. „In de Koran staat dat iedereen die je aan gaat vallen, een individu of een land of regio, je vooraf, doorgaans twee maanden, moet waarschuwen dát je gaat aanvallen en dat men de tijd krijgt zich te bekeren. Osama bin Laden deed dat twee maanden voor ’9/11’, de waarschuwing werd gegeven twee maanden voor de aanslagen in Londen en de aanslagen in Madrid. Ook twee maanden voor de Duitse verkiezingen, maar toen werd een grote terreurgroep opgepakt.”
Precies !!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan zijn het ondankbare honden om in islamitische termen te spreken.
De daden die de anderen doen ben ik niet verantwoordelijk voor, net als dat jij een plant hebt en hem goed water geeft en voeding en de ander laat die mooie plant verdorren, jij kunt er mee omgaan en jij snapt hoe het werkt, de ander niet en je bent zeker niet verantwoordelijk voor hem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Boldface het volgende:
[..]
Is het al eens in je opgekomen dat ik de islam helemaal niet WIL kennen? Het christendom of andere religies evenmin, trouwens. Ik ben globaal op de hoogte van opvattingen waarmee christenen en moslims te pas en te onpas te koop lopen, meer niet.
Die "onwetende" die er zijn interpretatie aan geeft, doet precies wat jij kennelijk ook doet, namelijk er een interpretatie aan geven. In jouw geval lijkt het erop dat religie staat voor alles wat positief is; en waarschijnlijk ook dat de islam de "religie van vrede" is. Dat terwijl uit naam van de islam de meest ranzige gruwelijkheden plaatsvinden, terwijl de islam zich gewelddadig verspreidt en de koran talloze haatdragende en haatzaaiende teksten bevat (net als de bijbel trouwens).
Je doet niks anders dan die extremist: je leest alleen wat je wilt lezen en je veroordeelt (hoe terecht ook) de extremisten die er een andere visie op nahouden en in de koran bijvoorbeeld een rechtvaardiging vinden om ongelovigen te doden.
Muhammed vzmh stamt af van Abraham vzmh.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef Montagui het volgende:
Oh, en de users die Abraham met Mohammed vergelijken...
Dat was de kwestie niet. Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn individuele daden. Maar als een moslim beweert dat de islam de "religie van vrede" is, blijkt keer op keer dat daarvan geen sprake is, omdat geloofsgenoten een andere visie aanhangen en in de praktijk brengen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
De daden die de anderen doen ben ik niet verantwoordelijk voor, net als dat jij een plant hebt en hem goed water geeft en voeding en de ander laat die mooie plant verdorren, jij kunt er mee omgaan en jij snapt hoe het werkt, de ander niet en je bent zeker niet verantwoordelijk voor hem.
dat kloptquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef Boldface het volgende:
Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn individuele daden.
Leuk gouden horloge. Hem neem ik ook al niet serieusquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Waarom nemen jullie iets als Sharia4Belgium serieus? Leer de Islam eerst goed kennen i.p.v. het te leren van onwetenden die er een eigen interpretatie aan geven.
http://www.nocompulsioninislam.com/
Ik spreek je over 5 jaar insaAllah.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Leuk gouden horloge. Hem neem ik ook al niet serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |