Laat ik je uit de droom helpen politicoloog. Ik weet best veel van de Islam en ik heb zelfs een vriendin die EX-moslim is. En ik lees eigenlijk geen Telegraaf, maar die woorden van die vent van dat filmpje zijn niet nagesynchoniseerd hoor. Kijk maar eens op Youtube e.d. en in het nieuws.... allemaal dreigen met dood en verderf. Elke niet-moslim is een aap of een varkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Politicoloog het volgende:
Wat een ophef weer. Zonder de Telegraaf had bijna niemand deze video (die door een Belgische moslim is gemaakt) gezien. Wilders mag de Telegraaf dankbaar zijn dat die krant deze video onder de aandacht van tienduizenden moslims brengt. De natte droom van de Telegraaf is dat een moslim daadwerkelijk overgaat tot geweld tegen Wilders, dat zou de anti-islam/anti-moslim propagandisten van de Telegraaf namelijk zeer goed uitkomen. Dan kunnen ze dat verhaal weer jarenlang uitmelken om de domme massa te hersenspoelen en bang te maken voor de Islam.
[..]
Holladiejee is zo iemand die zeer onwetend is over de Islam, maar gehersenspoeld is door de Telegraaf en zijn abjecte meningen als feiten brengt in dit topic.
Nee wij stoppen ze in een piepklein hokje voor de rest van hun leven. En dat mensen feest vieren omdat ze eten hebben vind ik eigenlijk niet zo gek. Niet dat ik dat doe, hier in het westen is eten in overvloed, zoveel dat wij het als normaal beschouwen. Eigenlijk zijn we verwend.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:52 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
Offeren wij nu ook dieren zonder verdoving op een gruwelijke manier en maken we er een feest van?? Euhhhhhhhh.........
Kut opmerking en geheel onjuist.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef arucard het volgende:
Hij is wel een beetje een uitlokker natuurlijk he, die wilders
Waar? Islamistan? Arabierië?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
Laat ik je uit de droom helpen politicoloog. Ik weet best veel van de Islam en ik heb zelfs een vriendin die EX-moslim is. En ik lees eigenlijk geen Telegraaf, maar die woorden van die vent van dat filmpje zijn niet nagesynchoniseerd hoor. Kijk maar eens op Youtube e.d. en in het nieuws.... allemaal dreigen met dood en verderf. Elke niet-moslim is een aap of een varken
Verdiep je er maar eens in. De holocaust staat er niet eens in de schoolboeken !!! En dat zijn FEITEN![]()
[..]
Je hebt liever dat die uitwassen stilletjes hun werk doen en blijven voort bestaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo'n idioot met zijn filmpjes speelt Wilders alleen in de kaart. Wilders zei al eens letterlijk dat hij het gemunt heeft op de uitwassen van de islam. Hoe meer van dit soort uitwassen de media bereiken, hoe meer die man gelijk krijgt, los van of hij het ook heeft.
Gebeurt in islamitische landen ook hoor en nog veel erger, heb met eigen ogen gezien. Mensenlevens hebben al weinig waarde daar maar dierenlevens nog minder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee wij stoppen ze in een piepklein hokje voor de rest van hun leven.
Nou ben ik wel benieuwd waar je geweest bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gebeurt in islamitische landen ook hoor en nog veel erger, heb met eigen ogen gezien. Mensenlevens hebben al weinig waarde daar maar dierenlevens nog minder.
Maargoed, daar gaat het topic niet over.
http://www.kutwereld.nl/quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:11 schreef Holladiejee het volgende:
[ afbeelding ]
En lees dit maar eens
http://www.kutwereld.nl/islam.htm
Niet dat het wat toe doet maar praktisch elk oosters land. En sommigen heb ik ronduit als WAL-GE-LIJK ervaren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd waar je geweest bent
Dit soort uitwassen is nooit stil. Gelukkig niet, eigenlijk. Komt denk ik omdat ze 100% overtuigd zijn van hun eigen gelijk en denken daarom dat alles gerechtvaardigd is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt liever dat die uitwassen stilletjes hun werk doen en blijven voort bestaan?
Oh ja, jij bent zeker de armoede vergeten.....de tijd dat onze opas en omas nog bloembollen aten en VOCHTEN voor onze vrijheid. Het land werd dankzij HEN welvarender, en dat wordt NU dankzij die uitvreters helemaal naar de klote geholpen (de likkende politici incluis).quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee wij stoppen ze in een piepklein hokje voor de rest van hun leven. En dat mensen feest vieren omdat ze eten hebben vind ik eigenlijk niet zo gek. Niet dat ik dat doe, hier in het westen is eten in overvloed, zoveel dat wij het als normaal beschouwen. Eigenlijk zijn we verwend.
Dat denk ik ook altijd als ik beelden van zon kutland zie die altijd oorlog voert.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.kutwereld.nl/
Is dat jouw site? Wat een hysterische chaos.
Yeah. Bijna oneindig veel mensen uit een Oosters land ervaren Duitsland, Engeland en Nederland ook als walgelijk. En nu?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niet dat het wat toe doet maar praktisch elk oosters land. En sommigen heb ik ronduit als WAL-GE-LIJK ervaren.
Maar wat wil je dan? Dat de media ze negeert zodat iedereen de schijn heeft dat ze niet bestaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dit soort uitwassen is nooit stil. Gelukkig niet, eigenlijk. Komt denk ik omdat ze 100% overtuigd zijn van hun eigen gelijk en denken daarom dat alles gerechtvaardigd is.
Welk land bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Holladiejee het volgende:
Dat denk ik ook altijd als ik beelden van zon kutland zie die altijd oorlog voert.
En nee het is niet mijn site
Waarom komen ze dan hierheen? Lekker logisch (NOT)quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Yeah. Bijna oneindig veel mensen uit een Oosters land ervaren Duitsland, Engeland en Nederland ook als walgelijk. En nu?
Irak en Iran voeren 'altijd oorlog'?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:21 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
Irak, Iran (hoewel Iran ietsiepietsie milder aan het worden is)
Simpel, als ze het westen zo slecht ervaren moeten ze vooral daar blijven maar helaas, de westerse vrijheden en uitkeringen zijn toch wel erg lekker dat men massaal aan het koloniseren is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Yeah. Bijna oneindig veel mensen uit een Oosters land ervaren Duitsland, Engeland en Nederland ook als walgelijk. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |