abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:07:37 #51
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_95218759
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, Wilders wil moslims alleen maar met miljoenen Europa uit zetten. Die maalt er niet om dat het niet allemaal extremisten zijn. Deze extremisten zijn omgekeerd in elk geval nog zo 'aardig' ons niet allemaal op het verschijnsel Wilders aan te kijken.
Er is maar 1 Islam. Gematigde Islam bestaat niet, extremistische Islam bestaat niet. Dit zijn verzinsels van het westen. Er is ook maar 1 Koran, wat daar instaat is de waarheid. Het is niet aan een individu om te bepalen waar ze in geloven of niet, de Koran is de Koran, het woord van Mohammed is heilig.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:08:59 #52
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95218819
Er is inderdaad maar 1 koran.

Er zijn minstens 1000 manieren om die uit te leggen.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_95218854
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Zeg je dat ook als iemand opmerkt dat je ondanks Joran van der Sloot niet meteen alle Nederlanders voor psychopatische moordenaars moet aanzien?
Ik noem die voorbeelden ook altijd. helpt niets. Neem het een dader en de oproeper tot kwalijk, maar niet een hele groep onschuldigen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_95218874
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Lees mijn post nog eens en denk nog eens een beetje logisch na. :)
Dat maak ik er wel van op. En logisch over nadenken dat ik geen hutspot lust helpt niets. Ik lust geen hutspot en zal het ook nooit eten. dus ben ik ook hutspotfoob.
pi_95218882
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef hooibaal het volgende:
Er is inderdaad maar 1 koran.

Er zijn minstens 1000 manieren om die uit te leggen.
Helll, dat kan je zelfs met onze wet blijkt wel weer :')
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:11:14 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95218920
ze laten weer lekker van zich horen. tijd om dit soort elementen uit te zetten. net zolang we geen islamitische haatzaaiers meer hebben. zal iedereen goed doen, ook de welwillende moslim die niet zo abject denkt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:11:52 #57
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95218940
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Helll, dat kan je zelfs met onze wet blijkt wel weer :')
Ook dat, maar dat is stof voor een ander topic. Of je beweert dat er slechts 1 Islam is of meerdere is wordt een taalspelletje. Er zijn hoe dan ook voldoende manieren om het te beleven, want deze man spreekt niet voor het merendeel (laat staan alle!) van de moslims.
pi_95219105
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Helemaal onderaan moet staan:
|
|
nee
|
politieke partij oprichten ---> monitoren.
I´m back.
pi_95219111
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik noem die voorbeelden ook altijd. helpt niets. Neem het een dader en de oproeper tot kwalijk, maar niet een hele groep onschuldigen
Is van der Sloot een reli extremist die pakweg 1.5 miljard blindelingse volgelingen heeft?

En niemand die nu ALLE moslims een extremist noemt. Er zijn eenmaal mensen die NIETS van de islam moeten hebben wat ze kwalijk wordt genomen. Die verplichte kost vreet ik niet. Zie de 4 sukkels in de familie al en dat gaat straks nog kinderen uitpoepen.

Je vergelijking met Igen slaat als een tang op een varken, mijn bescheiden mening.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:18:05 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_95219155
quote:
Wilders, denk je niet dat er een moslim zal zijn die op een dag jou larie beu zal zijn en zal doen wat Mohammed Bouyeri heeft gedaan?
Typisch B-). Tis iig geen hoax :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_95219193
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef hooibaal het volgende:
Zowel Wilders als de Telegraaf heeft er belang bij dat er met enige regelmaat zo'n malloot zo'n uitspraak doet.
Ow, dus een Femke Halsema had er ook belang bij? Net als de bedreigingen aan het adres van die cartoontekenaar?Was alleen voor de aandacht? Zo weird dat mensen het nu ineens wel allemaal vinden kunnen hè :{
pi_95219258
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Is van der Sloot een reli extremist die pakweg 1.5 miljard blindelingse volgelingen heeft?
Heeft Sharia4Holland 1.5 miljard blindelingse volgelingen dan? :?
pi_95219322
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:20 schreef Igen het volgende:

[..]

De islam. Je vraagt naar de bekende weg en dat weet je donders goed.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:22:01 #64
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95219328
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:19 schreef paddy het volgende:

[..]

Ow, dus een Femke Halsema had er ook belang bij? Net als de bedreigingen aan het adres van die cartoontekenaar?Was alleen voor de aandacht? Zo weird dat mensen het nu ineens wel allemaal vinden kunnen hè :{
Dat stáát er toch niet?

Wilders heeft belang bij aandacht, en al helemaal bij aandacht die zijn 'gelijk' bevestigt (zie je wel - moslims zijn gevaarlijk). Na dergelijke verhalen in het verleden steeg hij bij Maurice meteen 3 zetels. Als alle moslims plotseling lief zijn, verliest wilders gewoon draagvlak.

De Telegraaf is sensatiepers en heeft -dus- belang bij sensatieverhalen, want dit levert meteen +300 reacties op die site op.
pi_95219360
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De islam. Je vraagt naar de bekende weg en dat weet je donders goed.
Ja, ik weet donders goed dat dit hele topic een grote overhaaste generalisatie is ja.
pi_95219370
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En niemand die nu ALLE moslims een extremist noemt. Er zijn eenmaal mensen die NIETS van de islam moeten hebben wat ze kwalijk wordt genomen. Die verplichte kost vreet ik niet. Zie de 4 sukkels in de familie al en dat gaat straks nog kinderen uitpoepen.

Je vergelijking met Igen slaat als een tang op een varken, mijn bescheiden mening.
Ow, maar kan me herinneren dat de sommige users ook niet zo gek zijn van het christendom en dat mag van mij hoor, maar een hele groep de daden aanrekenen van een aantal idioten die tot moord aanzetten? Vind ik gewoon raar.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat een niet-gelovige niets van het christendom of de Islam moet hebben. Ik had het daar alleen niet over. De volgelingen van de geloven zijn natuurlijk hetzelfde als die van de niet-gelovigen of de mensen die in de evolutie theorie geloven.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:22:57 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95219372
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:20 schreef Igen het volgende:

[..]

de man baseert zich wel op een boek dat gelezen en nageleefd wordt door heel veel mensen.
pi_95219419
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de man baseert zich wel op een boek dat gelezen en nageleefd wordt door heel veel mensen.
Ook dat
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:24:41 #69
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_95219438
quote:

[..]

Een boek dat zo vaag is dat iedereen eruit kan halen wat hij wil. Van blinde haat tot compassie en vrede.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:25:11 #70
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_95219465
quote:

[..]

Ja en die houden er daarom ook alle anderhalf miljard dezelfde mening op na... :|
pi_95219468
quote:

[..]

Aha. Interessant. Dus jij en Dr.Nikita hebben de wijsheid in pacht om te oordelen dat deze man hier de enige juiste interpretatie van de Koran verkondigt én de kennis dat alle 1.5 miljard moslims klakkeloos deze visie ondersteunen? Dat vind ik heel knap! ^O^
pi_95219545
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja, elke moslim is lid van Sharia4Holland en wilt de sharia invoeren in Nederland. En Wilders doden.
Dat zegt ik niet en dat zegt Wilders ook niet. Geen idee waar je die conclusie vandaan haalt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, laten we alle moslims aanrekenen wat een enkele extremist doet. Dat is namelijk wat Wilders doet.
Nee, Wilders doet dat niet en dat heeft hij ook nooit gedaan. Je hebben kennelijk niet goed geluisterd naar Wilders en hebt geen idee waar die man voor staat. Dat is je goedrecht, maar ga dan niet zelf conclusies lopen trekken en die dan vervolgens andere in de mond leggen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_95219648
Toch apart dat er juist in die landen waar de Koran wordt nageleefd zoveel bloed wordt vergoten .

Zo vredelievend is dat.

En Mohammed wilde dat iemand zijn zoon zou vermoorden, maar toen mocht het ook een schaap worden...... wat is hij toch een goede man

Afvallige ophangen of onthoofden, vrouwen onderdrukken, meisjes al heel jong uithuwelijken, liegen over de geschiedenis (Moslims ontkennen glashard de holocaust) en ontkennen zelfs wat er tijdens 9-11 is gebeurd.

Nee echt heel fijn en warm geloof, fijn eerlijk land. Zou zo verhuizen pffffff
pi_95219726
en dan heb ik het nog niet eens over stenigen van vrouwen (ja zelfs meisjes die verkracht zijn)...

Dieren Halal doden,

Besnijden en blablablaaaaa
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:31:03 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_95219730
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ja en die houden er daarom ook alle anderhalf miljard dezelfde mening op na... :|
dat zegt toch niemand hier? volgens mij wil je dat graag horen en stel je jezelf heel erg verongelijkt op. terwijl je eigenlijk keihard moet roepen dat je dit soort smerige kutmoslims niet in nederland wil zien en al helemaal niet met een politiek doel. maar het is weer alles afschuiven en om je heen slaan wat de klok slaat.
hoe moeten wij, de niet-moslims, op deze manier moslims zien die pretenderen niet te denken zoals deze achterlijk inteeltbaard?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')