Je ziet voor het gemak niet wie er begon? Inderdaad ik ben dom, dom dat ik erop reageer, ik geef het toe.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Streng gelovigen die anderen uitmaken voor dommer dan dom. Waar gaat het heen.
Je komt erg dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef gamezz het volgende:
Evolutie of geen evolutie, de Islam blijft een achterlijke religie.
Je zet het neer alsof die sharia4belgium het moet hebben van intimidatie en provocatie (islam eigen). En, je lijkt het nog prima te vinden ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel?²
Theo noemde ze alleen maar geitenneukersquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me ook niet slim als je niet wilt eindigen als Theo van Gogh.
Daar heb ik geen behoefte aan, aangezien deze heren een dikke plaat voor hun hoofd hebben. Ze zijn hiermee geïndoctrineerd en zullen daarom nooit aan hun religie kunnen twijfelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel?²
Je moet ook oprecht proberen te lezen. Als je die vooringenomenheid nou eens inruilt voor objectiviteit moeten ver kunnen komen. Dapperheid komt pas echt goed tot zijn recht als stoere praatjes daadwerkelijk in het bijzijn van de "slachtoffers" worden verkondigd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je zet het neer alsof die sharia4belgium het moet hebben van intimidatie en provocatie (islam eigen). En, je lijkt het nog prima te vinden ook.
handig van je om de discussie te verleggen naar Darwin das een ander topic!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt erg dapper over. Wanneer ga je dit verkondigen bij die boys van Sharia4Belgium aan tafel?²
Je hebt het tegen de verkeerde denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:09 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
handig van je om de discussie te verleggen naar Darwin das een ander topic!!!
Darwin had de evolutie THEORIE geen HYPOTHESE of weet je het verschil niet
Laat die arme slachtoffers maar een accountje op FOK! aanmaken dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet ook oprecht proberen te lezen. Als je die vooringenomenheid nou eens inruilt voor objectiviteit moeten ver kunnen komen. Dapperheid komt pas echt goed tot zijn recht als stoere praatjes daadwerkelijk in het bijzijn van de "slachtoffers" worden verkondigd.
Random woord: festijn²
Ik heb net zoveel connectie met hen als ik met jou.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Laat die arme slachtoffers maar een accountje op FOK! aanmaken dan.
Aan de galg?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat mij betreft mogen ze aan de galg incl. Wilders.
Wow.. jij trollt FOK al bijna 10 jaar. Dat topic over Theo's zoontje was vast een succesvolle.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de verkeerde denk ik.
Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.²
Kerel, jij als Nederlander kan niet begrijpen hoe wij zich voelen als wij zo over 1 kam geschoren worden door de heer Wilders en deze nep moslims als hatende mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Aan de galg?
Wat zijn moslims toch vredelievende mensen. Je bevestigt het stereotype weer eens.
Ik ben bijna vanaf het begin betrokken geweest bij Fok! inderdaad. Toen heb ik ook mijn eigen pc als webserver aangeboden (voor load balancing van de website).quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wow.. jij trollt FOK al bijna 10 jaar. Dat topic over Theo's zoontje was vast een succesvolle.
Je kunt moslims op een bepaald gebied wel degelijk over één kam scheren: ze hangen allemaal dezelfde religie aan en halen hun inspiratie uit dezelfde quran. Heb jij ooit zelf de quran helemaal gelezen? Dat mag ik hopen van wel, en dan weet je dus ook dat dit boek geweld tegen ongelovigen rechtvaardigt en zelfs aanspoort. De vredelievende moslims die er zijn, zijn dus eigenlijk geen échte radicale moslims die volgens de quran leven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kerel, jij als Nederlander kan niet begrijpen hoe wij zich voelen als wij zo over 1 kam geschoren worden door de heer Wilders en deze nep moslims als hatende mensen.
Ga nou niet zo praten, er wordt nergens beweerd dat alle moslims vredelievend zijn, net zoals niet alle Christenen, Atheisten dat zijn. Maar de echte gelovige nette moslims zijn dit wel.
Als je je huis nou is uit komt en een keer een moslim land bezoekt zul je het snel genoeg merken.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kerel, jij als Nederlander kan niet begrijpen hoe wij zich voelen als wij zo over 1 kam geschoren worden door de heer Wilders en deze nep moslims als hatende mensen.
-----
Je spreekt jezelf, zoals moslims zo vaak doen, tegen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
-----
Je hebt verschillende moslims.. sjieten en soeniten. Daarnaast heb je nog verschillende stromen zoals Alevi.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je kunt moslims op een bepaald gebied wel degelijk over één kam scheren: ze hangen allemaal dezelfde religie aan en halen hun inspiratie uit dezelfde quran. Heb jij ooit zelf de quran helemaal gelezen? Dat mag ik hopen van wel, en dan weet je dus ook dat dit boek geweld tegen ongelovigen rechtvaardigt en zelfs aanspoort. De vredelievende moslims die er zijn, zijn dus eigenlijk geen échte radicale moslims die volgens de quran leven.
Oh ja tuurlijk, jij bent hier de moslims expert.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf, zoals moslims zo vaak doen, tegen.
Er is maar één 'Holy Qur'an'. Heb je die ooit zelf gelezen of niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt verschillende moslims.. sjieten en soeniten. Daarnaast heb je nog verschillende stromen zoals Alevi.
[..]
Oh ja tuurlijk, jij bent hier de moslims expert.
dat bedoel ik...gelijk doodwensen enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zelf ben moslim en zeg: De pot op met deze gasten.
Dit zijn van die mensen die het verneuken voor de moslims.
Wat mij betreft mogen ze aan de galg incl. Wilders.
Ja maar jij weet niet wat vriendje Stokvis hen allemaal aan doet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Holladiejee het volgende:
[..]
dat bedoel ik...gelijk doodwensen enzo
respect gamezzquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Aan de galg?
Wat zijn moslims toch vredelievende mensen. Je bevestigt het stereotype weer eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |