Gezien de TT moet ik dan meteen denken dattie morgen ineens zegt: "Heuj Aagje, mooie garing. Neuken?"quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef wonderer het volgende:
Kraan heeft een zwak voor Aagje. Wat schattig.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gezien de TT moet ik dan meteen denken dattie morgen ineens zegt: "Heuj Aagje, mooie garing. Neuken?"
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gezien de TT moet ik dan meteen denken dattie morgen ineens zegt: "Heuj Aagje, mooie garing. Neuken?"
"Wat vind je van de cuisson van deze worst? En wil je veel of weinig saus."quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
*Proestquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Wat vind je van de cuisson van deze worst? En wil je veel of weinig saus."
En dat Aagje dan zegt "De portionering had wel wat groter gemogen. De presentatie is erg Jaren 70... dat zou Europees verboden moeten worden".quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef wonderer het volgende:
"Wat vind je van de cuisson van deze worst? En wil je veel of weinig saus."
"Hee Aagje, hoe nieuwsgierig ben je eigenlijk?"quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dat Aagje dan zegt "De portionering had wel wat groter gemogen. De presentatie is erg Jaren 70... dat zou Europees verboden moeten worden".
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Djokotron het volgende:
Gezicht van Dave is weer vol van teleurstelling als ie hoort dat ie niet met Aagje mag
Alles aan Jaspers is groter dan Aagjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers heeft grotere borsten dan Aagje.
Eensquote:Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vind dat er een programma moet komen om de beste Priscilla te vinden. Die blonde kan er niets van, veel te aardig
Straks wordt het desert binnen gebracht. Lekker gebakken stukje zoete moederkoek afgemaakt met een saus van verse moedermelk.quote:
Gastquote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Straks wordt het desert binnen gebracht. Lekker gebakken stukje zoete moederkoek afgemaakt met een saus van verse moedermelk.
Wel verse Arla Moedermelk, mag ik hopenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Straks wordt het desert binnen gebracht. Lekker gebakken stukje zoete moederkoek afgemaakt met een saus van verse moedermelk.
Alles van Pris isquote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Internationale schotel ook. Komen de Duitsers Pris en Jeroen zo de keuken innemen van de Fransen bon bon bon, non non non.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Dat gelul in het Frans de hele tijd
"Oui? Bon, merci."
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef Dekatria het volgende:
Vossius Smeets!
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!
Spannendquote:
Volgens mij gaan we dat nog krijgenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik heb nog niet gezien dat dat rieten mandje in de fik vloog, of heb ik dat toch gemist?
Dat was met Shirley en die zit niet in de blackbox.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we dat nog krijgen
Oh.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat was met Shirley en die zit niet in de blackbox.
Vork? Nee, dat is toch veel te klein voor zo'n slobberaarquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Djokotron het volgende:
Ork, ork, ork. Jaspers eet popcorn met een ..?
Nu Ad vd Berg is opgepakt kan ie altijd nog voorzitter worden van de pedopartijquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit had Vossius in zijn stoute dromen niet verwacht, dat Aagje mee mag
Deze is wel heel slechtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nu Ad vd Berg is opgepakt kan ie altijd nog voorzitter worden van de pedopartij![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
<-- Ik keek naar links en jaspers moest wel lachen
Dan kunnen ephelania, maartje-anne en marlous ook weer mee doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vind dat er een programma moet komen om de beste Priscilla te vinden. Die blonde kan er niets van, veel te aardig
Volgens mij lag het aan zijn uitspraak over ijs maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Physics het volgende:
Zou Jeroen's gedrag in de team opdracht hem finaal geworden zijn? Ik heb het idee dat de chefs niet bepaald gecharmeerd waren van zijn houding.
zou me niks verbazen, Kranenborg en Jaspers lieten te goed merken dat ze zijn gedrag irritant vondenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Physics het volgende:
Zou Jeroen's gedrag in de team opdracht hem finaal geworden zijn? Ik heb het idee dat de chefs niet bepaald gecharmeerd waren van zijn houding.
Pris heeft ons verlatenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
Vannacht teruggekeken, leuke aflevering weer. MAAR waar was PRIS!?
datquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:19 schreef ScottTracy het volgende:
Wat heerlijk dat die Jeroen niet door is, wat een zelfingenomen mongool.
Pris moest het ingredient voor de volghende week eruit persen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
Vannacht teruggekeken, leuke aflevering weer. MAAR waar was PRIS!?
vond je de surrogaat Pris niet leuk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pris heeft ons verlaten
Ik ben er kapot van!
Ze was te vriendelijkquote:
Vlieg je ook mee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Christus te paard, zie net pas hoe groot Nelson's oren eigenlijk zijn...
Terug naar de basisquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef Ace1 het volgende:
"Het vlees ga ik bakken en daarna kruiden met zout en peper"
Drie verschillende bereidingen van placenta?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pris moest het ingredient voor de volghende week eruit persen.
met een vinaigrette van moedermelk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie verschillende bereidingen van placenta?
Ja geniaalquote:
dat dit kan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Bravebart het volgende:
Lente-ui snijden op de visplank? Ohohoh!
Niet alle chefs gebruiken het hoofd van een dier als bordquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Breekfast het volgende:
Waarom zijn alle chefs niet gewoon zo normaal als deze?
hij doet het erg leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Breekfast het volgende:
Waarom zijn alle chefs niet gewoon zo normaal als deze?
niks tegen julius!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, dat geslijm van dikzak begint onderhand wel een beetje irritant te worden
quote:
Nou inderdaad, ik zie het hem nog doen ookquote:
moet ie wel genoeg saus hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik zie het hem nog doen ook
Wel een faal Erwin
quote:
Ben benieuwd, heb het voorstukje van volgende week nog niet gezien.ik ga straks de aflevering kijken.quote:
Nou een sapcentrifuge gebruik je volgens mij ook niet heel veel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom krijgt de eerste afvaller in de finale trouwens een dinercheque, het lijkt wel alsof je beter meteen kan afvallen voor een toffe BBQ of een sappers, daar heb je tenslotte nog wat aan.
Ja he dat lijkt soms zijn taak in het programma we. Al blijft het wel een goed koppel natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, dat geslijm van dikzak begint onderhand wel een beetje irritant te worden
Waar is Paul als je 'm nodig hebt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:00 schreef roos85 het volgende:
heeft iemand al een gifje van het "dit is wel heet" momentje?
Niks. Ik had alleen gezien dat ik de biefstuk die in de koelkast lag drie dagen geleden al had moeten opeten.quote:
Is dat zo? Ik heb nog nooit "bedorven" vlees gegeten. Ik weet niet eens of het wel bedorven is of dat de datum redelijk ruim is genomen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef SiGNe het volgende:
heheeen wijze les..
Heb je overigens wel meteen een zuurtje..
Ja, onder bepaalde omstandigheden, die waarschijnlijk niet helemaal optimaal zijn in een supermarkt/koelkastquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef SiGNe het volgende:
Een beetje biefstuk heeft sowieso 30 dagen gerijpt, komt de smaak alleen maar ten goede.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde dat Kraan en Juul me leerden hoe ik vlees dat over de verkoopdatum was moest bereiden
Ik moest wel lachen toen ik wakkerwerd
Duh, die ziet z'n kans schoon nu iedereen even afgeleid isquote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Floor1974 het volgende:
In dat voorstukje van komende week zie je Kranenborg helemaal uit z'n dak gaan tegen een kandidaat. Niets wat op het bord ligt deugt. Dat op zich is al vermakelijke TV, maar nog leuker is, dat Jaspers ondertussen wel op z'n dooie akkertje dat hele bord staat leeg te kanen
Hahaha, ja viel me ook al opquote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Floor1974 het volgende:
In dat voorstukje van komende week zie je Kranenborg helemaal uit z'n dak gaan tegen een kandidaat. Niets wat op het bord ligt deugt. Dat op zich is al vermakelijke TV, maar nog leuker is, dat Jaspers ondertussen wel op z'n dooie akkertje dat hele bord staat leeg te kanen
quote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, die ziet z'n kans schoon nu iedereen even afgeleid is
Morgen weerquote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hahaha, ja viel me ook al op. Weekend zonder TC is saai!
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Floor1974 het volgende:
Dat op zich is al vermakelijke TV, maar nog leuker is, dat Jaspers ondertussen wel op z'n dooie akkertje dat hele bord staat leeg te kanen
Hij kauwt? Hij slikt niet alles heel door?quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef hexje het volgende:
Soms word ik een beetje misselijk als ik Juul zie kauwen.
Volgens mij herkauwt hij ook. Met z'n 7 magenquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef hexje het volgende:
Soms word ik een beetje misselijk als ik Juul zie kauwen.
ga je dan de smaken beoordelen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Ole het volgende:
Morgen ben ik erbij. Mits niet eten bij de Chinees
zo'n ouderwetse, met babi pangang enzo... Vind je niet zoveel meer in de grote stad
Nou hier in Amsterdam ( nepstad) heb je allemaal van die zogenaamde echte Chinese restaurants. Niets mis met een ouderwetse Babi Pangang en een Loempia!quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ga je dan de smaken beoordelen?
woon in zo'n grote stad dan?
ooh woon jij in Amsterdam?? Amsterdamquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou hier in Amsterdam ( nepstad) heb je allemaal van die zogenaamde echte Chinese restaurants. Niets mis met een ouderwetse Babi Pangang en een Loempia!
deze dus
Jaaa en midden in ook nog. En dat als geboren Rotterdamsequote:
ooh dus jij zit midden in het showbizz gebeuren?quote:
quote:En dat als geboren Rotterdamse
1) ben niet voor niets SHO modquote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh dus jij zit midden in het showbizz gebeuren?
[..]amaai kan je wel aarden in Amsterdam dan?
quote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, die ziet z'n kans schoon nu iedereen even afgeleid is
quote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Floor1974 het volgende:
1) oooh is dat het geheimquote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef Ole het volgende:
[..]
1) ben niet voor niets SHO mod![]()
2) gewoon volhouden dat je 010 bent. Nu woon ik al meer dan 20 jaar in Amsterdam,. maar ik blijf voor Feijenoord.Daarbij, drop me ergens in Rotterdam en ik kan echt de weg niet vinden
Nou, volgens z'n twitter gaat ie vaak zat uit eten dus daar zal geen probleem zitten (hoewel, met die porties in sterrenrestaurants kun je ook geen weeshuis voeden...).quote:Op maandag 11 april 2011 09:09 schreef arise het volgende:
![]()
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Julius heeft de afgelopen week wel moeten afzien ...
Honger maakt rauwe bonen zoet ..
Hij heeft wat in te halen , hij moet wel op gewicht blijven ..
Stel dat hij aan het einde van de wedstrijd broodmager zou zijn ...,dan zijn de kanidaten niet echt chefwaardig ...
Daar verbaas ik mij trouwens echt over. Die gast zit om de dag wel in één of ander sterrenrestaurant te schaftenquote:Op maandag 11 april 2011 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, volgens z'n twitter gaat ie vaak zat uit eten dus daar zal geen probleem zitten (hoewel, met die porties in sterrenrestaurants kun je ook geen weeshuis voeden...).
Zou me niks verbazen als meesterchefs korting krijgen of gratis mogen eten.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar verbaas ik mij trouwens echt over. Die gast zit om de dag wel in één of ander sterrenrestaurant te schaften
Als ik uit eten ga wil ik ook mijn maag gevuld hebben naast dat het lekker moet zijn en bij dat soort restaurants ontbreekt het daar nog wel eens aanquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef wonderer het volgende:
Ik zou het meeste wel lusten, denk ik, maar ik zou er niet op de juiste manier van genieten, dus dan is het weggegooid geld. Eten is voor mijn primair een behoefte vervullen. Ik eet ook rustig dingen die ik niet zo lekker vind omdat het gezonder is dan dingen die ik wel lekker vind.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef Bloodspike het volgende:
Gadver munt in een burger![]()
Zou ik niet doen/durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |