dat dit kan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Bravebart het volgende:
Lente-ui snijden op de visplank? Ohohoh!
Niet alle chefs gebruiken het hoofd van een dier als bordquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Breekfast het volgende:
Waarom zijn alle chefs niet gewoon zo normaal als deze?
hij doet het erg leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Breekfast het volgende:
Waarom zijn alle chefs niet gewoon zo normaal als deze?
niks tegen julius!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, dat geslijm van dikzak begint onderhand wel een beetje irritant te worden
quote:
Nou inderdaad, ik zie het hem nog doen ookquote:
moet ie wel genoeg saus hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik zie het hem nog doen ook
Wel een faal Erwin
quote:
Ben benieuwd, heb het voorstukje van volgende week nog niet gezien.ik ga straks de aflevering kijken.quote:
Nou een sapcentrifuge gebruik je volgens mij ook niet heel veel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom krijgt de eerste afvaller in de finale trouwens een dinercheque, het lijkt wel alsof je beter meteen kan afvallen voor een toffe BBQ of een sappers, daar heb je tenslotte nog wat aan.
Ja he dat lijkt soms zijn taak in het programma we. Al blijft het wel een goed koppel natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, dat geslijm van dikzak begint onderhand wel een beetje irritant te worden
Waar is Paul als je 'm nodig hebt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:00 schreef roos85 het volgende:
heeft iemand al een gifje van het "dit is wel heet" momentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |