zou me niks verbazen, Kranenborg en Jaspers lieten te goed merken dat ze zijn gedrag irritant vondenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Physics het volgende:
Zou Jeroen's gedrag in de team opdracht hem finaal geworden zijn? Ik heb het idee dat de chefs niet bepaald gecharmeerd waren van zijn houding.
Pris heeft ons verlatenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
Vannacht teruggekeken, leuke aflevering weer. MAAR waar was PRIS!?
datquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:19 schreef ScottTracy het volgende:
Wat heerlijk dat die Jeroen niet door is, wat een zelfingenomen mongool.
Pris moest het ingredient voor de volghende week eruit persen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
Vannacht teruggekeken, leuke aflevering weer. MAAR waar was PRIS!?
vond je de surrogaat Pris niet leuk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pris heeft ons verlaten
Ik ben er kapot van!
Ze was te vriendelijkquote:
Vlieg je ook mee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Christus te paard, zie net pas hoe groot Nelson's oren eigenlijk zijn...
Terug naar de basisquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef Ace1 het volgende:
"Het vlees ga ik bakken en daarna kruiden met zout en peper"
Drie verschillende bereidingen van placenta?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pris moest het ingredient voor de volghende week eruit persen.
met een vinaigrette van moedermelk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie verschillende bereidingen van placenta?
Ja geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |