Spannendquote:
Volgens mij gaan we dat nog krijgenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik heb nog niet gezien dat dat rieten mandje in de fik vloog, of heb ik dat toch gemist?
Dat was met Shirley en die zit niet in de blackbox.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we dat nog krijgen
Oh.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat was met Shirley en die zit niet in de blackbox.
Vork? Nee, dat is toch veel te klein voor zo'n slobberaarquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Djokotron het volgende:
Ork, ork, ork. Jaspers eet popcorn met een ..?
Nu Ad vd Berg is opgepakt kan ie altijd nog voorzitter worden van de pedopartijquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit had Vossius in zijn stoute dromen niet verwacht, dat Aagje mee mag
Deze is wel heel slechtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nu Ad vd Berg is opgepakt kan ie altijd nog voorzitter worden van de pedopartij![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
<-- Ik keek naar links en jaspers moest wel lachen
Dan kunnen ephelania, maartje-anne en marlous ook weer mee doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vind dat er een programma moet komen om de beste Priscilla te vinden. Die blonde kan er niets van, veel te aardig
Volgens mij lag het aan zijn uitspraak over ijs maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Physics het volgende:
Zou Jeroen's gedrag in de team opdracht hem finaal geworden zijn? Ik heb het idee dat de chefs niet bepaald gecharmeerd waren van zijn houding.
zou me niks verbazen, Kranenborg en Jaspers lieten te goed merken dat ze zijn gedrag irritant vondenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Physics het volgende:
Zou Jeroen's gedrag in de team opdracht hem finaal geworden zijn? Ik heb het idee dat de chefs niet bepaald gecharmeerd waren van zijn houding.
Pris heeft ons verlatenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
Vannacht teruggekeken, leuke aflevering weer. MAAR waar was PRIS!?
datquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:19 schreef ScottTracy het volgende:
Wat heerlijk dat die Jeroen niet door is, wat een zelfingenomen mongool.
Pris moest het ingredient voor de volghende week eruit persen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
Vannacht teruggekeken, leuke aflevering weer. MAAR waar was PRIS!?
vond je de surrogaat Pris niet leuk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pris heeft ons verlaten
Ik ben er kapot van!
Ze was te vriendelijkquote:
Vlieg je ook mee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Christus te paard, zie net pas hoe groot Nelson's oren eigenlijk zijn...
Terug naar de basisquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef Ace1 het volgende:
"Het vlees ga ik bakken en daarna kruiden met zout en peper"
Drie verschillende bereidingen van placenta?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pris moest het ingredient voor de volghende week eruit persen.
met een vinaigrette van moedermelk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie verschillende bereidingen van placenta?
Ja geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |