Gezien de TT moet ik dan meteen denken dattie morgen ineens zegt: "Heuj Aagje, mooie garing. Neuken?"quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef wonderer het volgende:
Kraan heeft een zwak voor Aagje. Wat schattig.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gezien de TT moet ik dan meteen denken dattie morgen ineens zegt: "Heuj Aagje, mooie garing. Neuken?"
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gezien de TT moet ik dan meteen denken dattie morgen ineens zegt: "Heuj Aagje, mooie garing. Neuken?"
"Wat vind je van de cuisson van deze worst? En wil je veel of weinig saus."quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
*Proestquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Wat vind je van de cuisson van deze worst? En wil je veel of weinig saus."
En dat Aagje dan zegt "De portionering had wel wat groter gemogen. De presentatie is erg Jaren 70... dat zou Europees verboden moeten worden".quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef wonderer het volgende:
"Wat vind je van de cuisson van deze worst? En wil je veel of weinig saus."
"Hee Aagje, hoe nieuwsgierig ben je eigenlijk?"quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dat Aagje dan zegt "De portionering had wel wat groter gemogen. De presentatie is erg Jaren 70... dat zou Europees verboden moeten worden".
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Djokotron het volgende:
Gezicht van Dave is weer vol van teleurstelling als ie hoort dat ie niet met Aagje mag
Alles aan Jaspers is groter dan Aagjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers heeft grotere borsten dan Aagje.
Eensquote:Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vind dat er een programma moet komen om de beste Priscilla te vinden. Die blonde kan er niets van, veel te aardig
Straks wordt het desert binnen gebracht. Lekker gebakken stukje zoete moederkoek afgemaakt met een saus van verse moedermelk.quote:
Gastquote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Straks wordt het desert binnen gebracht. Lekker gebakken stukje zoete moederkoek afgemaakt met een saus van verse moedermelk.
Wel verse Arla Moedermelk, mag ik hopenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Straks wordt het desert binnen gebracht. Lekker gebakken stukje zoete moederkoek afgemaakt met een saus van verse moedermelk.
Alles van Pris isquote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |