20% kans. Da's een stuk hoger dan de loterij en ook daar zijn winnaars.quote:Op maandag 4 april 2011 13:01 schreef Syrena het volgende:
Al moet ik eigenlijk ophouden met kopen, ga per 1 mei 175 euro minder verdienen(maar wel mijn hele vrije dag terug).
Tenzij ik de baan van morgen krijg, maar ik geloof d'r niks van. De grote baas was hier net en die liet zich ontvallen dat er 5 kandidaten waren.
Dan hoef je er dus maar 4 te verslaan, kan best toch?quote:Op maandag 4 april 2011 13:01 schreef Syrena het volgende:
Al moet ik eigenlijk ophouden met kopen, ga per 1 mei 175 euro minder verdienen(maar wel mijn hele vrije dag terug).
Tenzij ik de baan van morgen krijg, maar ik geloof d'r niks van. De grote baas was hier net en die liet zich ontvallen dat er 5 kandidaten waren.
Okee, zouden die dames mij misschien willen vertellen wat ik kan verwachten...quote:Op maandag 4 april 2011 13:04 schreef V1z0R het volgende:
Random off-topic post voor de liefhebbers van rappbattles
Gewoon meesterlijk!
Syrena, nee! Over die chinos dan...
mango_cream, volgens mij zijn hier wel een aantal dames die naar de diëtist zijn geweest! Kwak en MarMar weet ik zo uit m'n hoofd.
Ooh okee, thanks, ik zal m even napluizen.. Ja die verandering van levensstijl is juist zo lastig,quote:Op maandag 4 april 2011 13:05 schreef loveli het volgende:
In het vorige topic staan een paar ervaringen met dietisten, ik weet neit of er een successtory bij was. Onthoud, het gaat niet om een kleine periode anders eten om af te vallen, maar om een verandering van levensstijl. Als je de oude draad weer oppikt komt het er allemaal net zo makkelijk weer bij.
Nee drie, want ik kan de nieuwe baan alleen parttime doenquote:Op maandag 4 april 2011 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan hoef je er dus maar 4 te verslaan, kan best toch?
Pff... Ik denk vooral dat ik omdat ik alleen woon snel denk, ach ik neem wat lekkers.quote:
Suiker eten zet aan tot meer suiker eten. Stop met kopenquote:Op maandag 4 april 2011 13:14 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Pff... Ik denk vooral dat ik omdat ik alleen woon snel denk, ach ik neem wat lekkers.
en als ik iets lekkers heb genomen, denk ik, ik heb het verpest.. En prop ik mezelf helemaal
vol...Ik eet te veel, te vet, te zoet, te vaak... En het wordt alleen maar erger..
Die zitten in m'n bovenbenenquote:
Ja, i know.. Als ik het niet haal dan gaat het meestal ook wel goed,quote:Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Suiker eten zet aan tot meer suiker eten. Stop met kopen
quote:Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zitten in m'n bovenbenen [ afbeelding ].
Dat is ook zo natuurlijk, ik hoop alleen dat het voor mij net dat zetje geeft dat ik bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef V1z0R het volgende:
mango,
Kwak legde de vinger al op de zere plek in het vorige topic, de intrinsieke motivatie moet er zijn om het tot een succes te brengen! Daar kan een diëtist hooguit een klein beetje invloed op hebben
Het feit dat je je verantwoordelijk voelt ten opzichte van zo'n diëtist helpt natuurlijk ook, maar dat verdwijnt weer nadat je stopt met het bezoeken van zo iemand.
Als je al een keer de fout in gaat moet je juist niet te streng zijn voor jezelf, want dat werkt alleen maar averechts. Een paar jaar geleden werd er hier weleens gezegd dat één slechte dag heus niet betekent dat alles verloren is, maar dat je dan hooguit een dag later op je streefgewicht bent. Dat vond ik altijd wel een fijn idee.quote:Op maandag 4 april 2011 13:14 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Pff... Ik denk vooral dat ik omdat ik alleen woon snel denk, ach ik neem wat lekkers.
en als ik iets lekkers heb genomen, denk ik, ik heb het verpest.. En prop ik mezelf helemaal
vol...Ik eet te veel, te vet, te zoet, te vaak... En het wordt alleen maar erger..
Die moet ik onthoudenquote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je al een keer de fout in gaat moet je juist niet te streng zijn voor jezelf, want dat werkt alleen maar averechts. Een paar jaar geleden werd er hier weleens gezegd dat één slechte dag heus niet betekent dat alles verloren is, maar dat je dan hooguit een dag later op je streefgewicht bent. Dat vond ik altijd wel een fijn idee.Als je na een slechte maaltijd gewoon weer je gezonde ritme oppakt is de kans des te groter dat de schade van die slechte dingen meevalt.
Ik ben verschrikkelijk melig ineensquote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
XM je bent wel echt op dreef he, waar haal je in godsnaam die smiley vandaan?
Is niks mis met je hoorquote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijk, ik hoop alleen dat het voor mij net dat zetje geeft dat ik bijvoorbeeld
ga denken, oh ze gaat me wegen, ik moet goed mijn best doen.
Het stomste is, ik heb een heel goede motivator: mijn gezondheid... En toch lukt het me niet,
soms denk ik echt dat er iets mis met me is...
Niet kopen is bij mij het enige wat helpt.quote:Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja, i know.. Als ik het niet haal dan gaat het meestal ook wel goed,
alleen in de supermarkt denk ik vaak: Ach, dit keer zal ik er maar een klein
beetje van nemen, en uiteindelijk eet ik wel het hele pak (koekjes ofzo) op...
Hebben jullie ook dat probleem gehad, en hoe hebben jullie het opgelost?
(behalve niet kopen dan, ik bedoel meer maat houden?)
Jammer dat de leuke dokter er niet was!quote:Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Enkel update:
Het goede nieuws: ik heb paars gips!
Het slechte nieuws: de leuke chirurg was er niet en ik kreeg een andere chirurg die bij al mijn geplande sportieve activiteiten (150 mijl fietsen begin juni en een halve marathon lopen in oktober) heel erg moeilijk ging kijken.
Owja, en mijn kuitspier is nu al aan het verdwijnen en dat wordt nog erger.
En ik moet nog 4 weken in het gips!
En ik schiet elke keer dat ik die smiley zie weer in de lachquote:Op maandag 4 april 2011 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben verschrikkelijk melig ineens.
Waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig? Voor sommige mensen is het nou eenmaal makkelijker om helemaal niks te nemen dan het bij eentje te houden. Als jij zo iemand bent, gewoon niet kopen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja, i know.. Als ik het niet haal dan gaat het meestal ook wel goed,
alleen in de supermarkt denk ik vaak: Ach, dit keer zal ik er maar een klein
beetje van nemen, en uiteindelijk eet ik wel het hele pak (koekjes ofzo) op...
Hebben jullie ook dat probleem gehad, en hoe hebben jullie het opgelost?
(behalve niet kopen dan, ik bedoel meer maat houden?)
Ik blijf hopen!quote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Oef Henk, da's een negatieve balans lijkt me![]()
Gelukkig wel een leuk paars gipsjeen misschien de volgende keer wel weer de leuke chirurg?
Sorry voor de deceptie!quote:Op maandag 4 april 2011 13:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jammer dat de leuke dokter er niet was!Zaten we allemaal zo te wachten op het vervolg...
![]()
Qua sportactiviteiten, jij bent vast jonger en meer in vorm dan de meeste patiënten dus misschien gaat het herstel wel stukken sneller dan de dokter denkt.
Kom maar langs hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 13:31 schreef V1z0R het volgende:
HPKW met hip paars gips!Wanneer mogen we er met een stift op krabbelen?
![]()
Heeft dat moeilijke kijken wel met sportritme te maken en niet met het herstel vd enkel? (of je sportief bent of niet lijkt me voor herstel van een breuk niet zoveel uit te maken nmlquote:Op maandag 4 april 2011 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik blijf hopen!
Alhoewel ik pas over 4 weken terug hoef/mag/moet.
[..]
Sorry voor de deceptie!Alhoewel het natuurlijk voorspelbaar was.
Maar ik hoop ook dat ik sneller herstel dan ze nu denken! Ik vermoed sowieso dat ik een iets ander sportritme heb dan dat ze gewend zijn bij de meeste patienten.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef Syrena het volgende:
en uiteraard inmiddels een zak lekkerdere dropjes aangeschaft. Maar geen droptoppers. Daar doen ze crack in of iets anders verslavends, ik zweer het je
Ik heb ook zo'n omslagpunt nodig, maar elke keer denk ik dat ik m heb gehad, en ga ik laterquote:Op maandag 4 april 2011 13:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is niks mis met je hoor
Ik denk dat het belangrijkste is dat je in je hoofd het omslagpunt krijgt! Toen ik bij het strikken van m'n veters omhoog kwam en compleet buiten adem was omdat ik te dik was kwam bij mij het omslagpunt. Normaal schaamde ik mij al naar de buitenwereld toe voor m'n gewicht maar na dat incident ook naar mijzelf en gerealiseerd dat ik er nodig wat aan moest doen...
Ik heb precies hetzelfde! En zelf niet kopen lukt nog wel, alleen ga ik nog steeds bijna elk weekend naar mijn ouders. Die hebben zo'n voorraad snoep, koek en ander lekkers, daar zouquote:Op maandag 4 april 2011 13:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet kopen is bij mij het enige wat helpt.
Koekjes lukt nog wel om daar maat mee te houden, met de droptoppers absoluut niet, dus die koop ik niet meer (![]()
![]()
). Ik bak ook nog maar zelden, want als ik wel bak eet ik eerst teveel beslag en daarna het baksel
![]()
Verder weg leggen helpt niet, mijn snackkast was eerst in de woonkamer en nu in de keuken, maar ik loop dan gerust een keer of zeven naar de keuken.
Toen heb ik het nog geprobeerd met rauwkost ipv drop/chips/koek, dat ging op zich prima, maar dat was alleen lekker met veel mayonaise om te dippen
Eet een maand lang geen snoep, koek, repen, chocola, suiker in je thee. En voila, afgekicked en je hebt de behoefte niet meer om het in je hoofd te stoppen. Zoek andere lekkere dingen, die zijn er genoeg.quote:Op maandag 4 april 2011 13:36 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n omslagpunt nodig, maar elke keer denk ik dat ik m heb gehad, en ga ik later
alsnog de fout in. Zo liep ik vanochtend op mijn werk en ineens zag ik een klein dik propje weerspiegelen in een glazen deur, een seconde later kwam de realisatie dat ik dat ben..
Ik schaam me rot, en toch zet ik niet door, zodra ik een kilo kwijt ben eet ik weer iets lekkers, zo stom!
Sport je ook? Want dan is het een stuk minder erg als je een keer iets lekkers eet.quote:Op maandag 4 april 2011 13:36 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n omslagpunt nodig, maar elke keer denk ik dat ik m heb gehad, en ga ik later
alsnog de fout in. Zo liep ik vanochtend op mijn werk en ineens zag ik een klein dik propje weerspiegelen in een glazen deur, een seconde later kwam de realisatie dat ik dat ben..
Ik schaam me rot, en toch zet ik niet door, zodra ik een kilo kwijt ben eet ik weer iets lekkers, zo stom!
Ik denk dat dat voor mij echt de enige oplossing is inderdaad, gewoon helemaal niks nemen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig? Voor sommige mensen is het nou eenmaal makkelijker om helemaal niks te nemen dan het bij eentje te houden. Als jij zo iemand bent, gewoon niet kopen.
Ja dat ga ik doen. Gewoon een maand lang, dan heb ik die behoefte niet meer. Hoe sta je tegenover zoetjes trouwens? Hoor van de een dat het geen kwaad kan, en weer een ander zegt dat het ivm met aspartaam slecht is, en weer een ander zegt dat je lichaam erop reageert alsof t nepsuiker is, waardoor je honger krijgt...quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Eet een maand lang geen snoep, koek, repen, chocola, suiker in je thee. En voila, afgekicked en je hebt de behoefte niet meer om het in je hoofd te stoppen. Zoek andere lekkere dingen, die zijn er genoeg.
En ja, de eerste 2 weken zijn erg moeilijk.
Als het patroon eenmaal doorbroken is en je dat een tijdje hebt volgehouden wordt het waarschijnlijk wel makkelijker om één keer iets te nemen en daarna ook te stoppen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:41 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor mij echt de enige oplossing is inderdaad, gewoon helemaal niks nemen.
Vaak denk ik dan, moet ik dan nooit meer iets lekkers halen? Maar ik kan er gewoon niet mee omgaan... Misschien is het een slim idee om alleen iets te nemen als een ander je het aanbiedt? Of is dat ook niet slim..
Ik denk dat het moeilijke kijken kwam doordat ik vond dat ik wel een maand nadat ik uit het gips was wel even 150 mijl kon gaan fietsen. Alhoewel ik er niet bij heb gezegd dat het in 2 dagen is.quote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft dat moeilijke kijken wel met sportritme te maken en niet met het herstel vd enkel? (of je sportief bent of niet lijkt me voor herstel van een breuk niet zoveel uit te maken nml)
Jammer dat 'ie er niet was. Kun je nog 4 weken dromen.
Het beste is om je zoetbehoefte af te wennen, dus ook geen zoetjes. Aspartaam is net zo goed troep.quote:Op maandag 4 april 2011 13:43 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen. Gewoon een maand lang, dan heb ik die behoefte niet meer. Hoe sta je tegenover zoetjes trouwens? Hoor van de een dat het geen kwaad kan, en weer een ander zegt dat het ivm met aspartaam slecht is, en weer een ander zegt dat je lichaam erop reageert alsof t nepsuiker is, waardoor je honger krijgt...
Nee ik sport niet, ik kan ook vanwege mijn gezondheid niet alle sporten doen (bijvoorbeeld niet rennen of touwtje springen oid), maar genoeg andere dingen die wel kunnen hoor. Maar ook dat pak ik even op en laat ik weer gaan ipv door te zetten.quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sport je ook? Want dan is het een stuk minder erg als je een keer iets lekkers eet.
Schaamte lijkt me trouwens een slechte motivator, want dan voel je je alleen maar rot over jezelf en veel mensen gaan juist eten als ze zich rot voelen. Je kunt beter denken aan hoe mooi je kleren zitten als je wat afvalt, of iets anders positiefs. Als je dan een kilo kwijt bent en je ziet dat iets alweer mooier zit, wil je dat ook vasthouden in plaats van het weer te verpesten door te gaan snaaien.
Weten je ouders trouwens dat je wilt afvallen? Dan kunnen ze misschien helpen door je geen snoep meer voor te zetten of als je iets wilt pakken je eraan te herinneren dat je dat eigenlijk niet wilde.
Het is inderdaad bunkeren, dat is precies het woord dat erbij past! Wel fijn dat jullie in ieder geval snappen waar ik het over heb...quote:Op maandag 4 april 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Henk! Gelukkig wel paars gips!
En Mango, ik denk dat het heel normaal is hoor. Zijn maar weinig mensen met een ijzeren discipline, vooral als je gewend bent aan het snacken/bunkeren. Je moet dan een al bestaand patroon doorbreken en dat is lastig, niet alleen mentaal maar ook omdat je lichaam erom gaat vragen als je het niet neemt. Zie het als een afkick-proces
Zoetjes, ik hoef ze niet, maar als het jou helpt om af te kicken van suiker, dan ben ik zeke rniet tegen. Je moet alles in perspectief zien. Aspartaam is slecht in heel grote hoeveelheden. Als je minder suikers eet heb je op den duur ook minder zoetbehoefte/meer zooetbeleving. Kinderen die voer met suiker krijgen, proeven voedsel op latere leeftijd minder zoet, waardoor ze meer suiker nodig hebben voor dezelfde zoete smaak.quote:Op maandag 4 april 2011 13:43 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen. Gewoon een maand lang, dan heb ik die behoefte niet meer. Hoe sta je tegenover zoetjes trouwens? Hoor van de een dat het geen kwaad kan, en weer een ander zegt dat het ivm met aspartaam slecht is, en weer een ander zegt dat je lichaam erop reageert alsof t nepsuiker is, waardoor je honger krijgt...
Hahaha, ik denk dat ik inderdaad ook die persoon zou kunnen zijn... Maar een speciale gelegenheid is voor mij echt een verjaardag oid. Ik vind het alleen zo lastig, en vooral ook (oke het slaat nergens op ik weet het..quote:Op maandag 4 april 2011 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als het patroon eenmaal doorbroken is en je dat een tijdje hebt volgehouden wordt het waarschijnlijk wel makkelijker om één keer iets te nemen en daarna ook te stoppen.
Je kunt inderdaad wel met jezelf afspreken om alleen bij bepaalde gelegenheden iets te nemen, maar uiteindelijk ben je dan nog steeds zelf degene die ervoor moet waken dat je niet alles als speciale gelegenheid gaat zien.(Zoals mijn schoonmoeder, ze vindt zelf dat ze aan de lijn doet maar als wij op bezoek komen vindt ze dat al een goed genoeg excuus om een paar stukken vlaai met slagroom naar binnen te werken.
)
Wanneer schikt het?quote:
Inderdaad beloon ik mezelf met eten, een tentamen ging goed: oh lekker ik neem een ijsje..quote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef V1z0R het volgende:
Het belonen van jezelf met lekker eten moet eruit! En net als wat loveli zegt, afkicken van suikers...
En wat mini zegt, je omgeving duidelijk maken dat het een probleem voor je is! De mensen die dan juist beginnen met het aanbieden van lekkers negeren. Zo heb je de eikels die je graag pesten en de mede corpulenten die graag anderen dik houden om zo zelf te verbergen dat ze overgewicht hebben.
En sport natuurlijk, niet alleen gezond voor lichaam maar ook voor geest! + happy feelings na uitgebreide sessies
Suikerverslaving.quote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Inderdaad beloon ik mezelf met eten, een tentamen ging goed: oh lekker ik neem een ijsje..
En als het niet goed ging, troost ik mezelf met een ijsje... haha, erg eigenlijk.
Wat ik me afvraag he, hoe kan het dat sommigen blijkbaar "van nature" een normaal (gezond)
eetpatroon ontwikkelen en anderen zo'n moeite ermee hebben??
Okee, geen aspartaam dus!quote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het beste is om je zoetbehoefte af te wennen, dus ook geen zoetjes. Aspartaam is net zo goed troep.
Het werkt echt hoor, als je een tijdje niks in huis hebtik drink nu ook geen suiker meer in mn koffie (tenzij vies slootwater)
Ik ben thuis! Roep maar wat!quote:
Omgeving, opvoeding en kennis over voeding en gezondheid.quote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Inderdaad beloon ik mezelf met eten, een tentamen ging goed: oh lekker ik neem een ijsje..
En als het niet goed ging, troost ik mezelf met een ijsje... haha, erg eigenlijk.
Wat ik me afvraag he, hoe kan het dat sommigen blijkbaar "van nature" een normaal (gezond)
eetpatroon ontwikkelen en anderen zo'n moeite ermee hebben??
Hahaha, goeie tip, gooi mezelf NU van de trap afquote:Op maandag 4 april 2011 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welke gezondheidsklachten heb je Mango?![]()
Suiker laten staan lijkt me sowieso een goede tip.
Je enkel breken helpt trouwens ook om geen troep in huis te halen.
Ik ga vanavond even in mijn agenda spieken, dan hoor je meer.quote:Op maandag 4 april 2011 13:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben thuis! Roep maar wat!
Ik hoop binnenkort weer eens naar mijn werk te kunnen, alleen dan moeten ze wel vervoer voor me regelen.
Dat is inderdaad mijn valkuil, ik wil dan gelijk elke dag minimaal een uur sporten, maar volhouden doe ik het niet... Is het een goed begin om twee keer per week een uur te sporten, en dat op te bouwen, naar max 4 keer?quote:Op maandag 4 april 2011 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Als ik echt zin heb in iets zoets neem ik weleens cola light en dan heb ik daarna niet echt meer behoefte aan zoet, maar iedereen reageert anders op zoetstoffen.
Met sporten is het trouwens ook een valkuil om heel fanatiek te beginnen terwijl je weet dat je dat nooit lang kunt volhouden. Dan kun je nog beter proberen om bijv. een paar keer per week een stukje te wandelen of te fietsen, voor je gezondheid en je geest is alle beweging goed.
Toen ik heel veel was afgevallen leefde ik op kruidenthee, zo lekker vond ik het, en inderdaad, zonder iets erin. Nu probeer ik dat weer op te pakken, maar als je al die zoetigheid naar binnenquote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoetjes, ik hoef ze niet, maar als het jou helpt om af te kicken van suiker, dan ben ik zeke rniet tegen. Je moet alles in perspectief zien. Aspartaam is slecht in heel grote hoeveelheden. Als je minder suikers eet heb je op den duur ook minder zoetbehoefte/meer zooetbeleving. Kinderen die voer met suiker krijgen, proeven voedsel op latere leeftijd minder zoet, waardoor ze meer suiker nodig hebben voor dezelfde zoete smaak.
Thee: kruidenthee, heb je geen suiker nodig.
Vergeet ook de genen niet... Ik heb van mijn moeder altijd geleerd wat wel en niet gezond is en hoe belangrijk het is om gezond te eten, maar van mijn vader heb ik een enorme liefde voor lekker eten geërfd, en een neiging tot stress-eten. Sommige mensen zijn nou eenmaal minder geïnteresseerd in eten dan anderen of verliezen bij stress juist hun eetlust. Ik had ook van die vriendinnen, die eten puur omdat het moet, dan is er geen kunst aan om dun te blijven maar ik zal er altijd weerstand aan moeten blijven bieden. Het heeft dus ook geen zin om jezelf met anderen te vergelijken, want je moet het toch doen met wat je van de natuur hebt gekregen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omgeving, opvoeding en kennis over voeding en gezondheid.
Over een tuinhekje heen stappen kan al genoeg zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 13:55 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, goeie tip, gooi mezelf NU van de trap af:P!!!
Ik heb problemen met mijn heupen en knieen (slijtage in mijn heup omdat ik vroeger geopereerd ben, en moet heel voorzichtig doen met mijn knietjes)
Leuk!quote:Op maandag 4 april 2011 13:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even in mijn agenda spieken, dan hoor je meer.
Overigens kun je beter naar loveli luisteren dan naar mijquote:
Bij mij was het dat mijn moeder veel kennis had over voeding en gezondheid, maar hetgeenquote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omgeving, opvoeding en kennis over voeding en gezondheid.
Ik heb gehoord dat als je daarvan "afstapt" dat je dan ook echt afkickverschijnselen krijgt,quote:
Ik woon in zuid west zuid holland.quote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik weet niet waar je woont HPKW! Maar gezien Ewelina wel, is dat niet dichtbij mijAnders had ik een leuk rijmpje op je gips gezet! 'Je kuit is nu dunner, je gips is nu paars, wees blij dat het je been is en niet je aars!'
Als je eerst eens een tijdje die twee uur per week volhoudt is het ook al goed, alles is beter dan niks.quote:Op maandag 4 april 2011 13:56 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn valkuil, ik wil dan gelijk elke dag minimaal een uur sporten, maar volhouden doe ik het niet... Is het een goed begin om twee keer per week een uur te sporten, en dat op te bouwen, naar max 4 keer?
quote:Op maandag 4 april 2011 14:01 schreef progje het volgende:
Woehoe, ik pas mijn broek weer van toen ik op mijn slankst was
Ja inderdaad, als ik die motivatie kan opbrengen en het DOE, vind ik het ook leuk! Maar soms voelt het wel vervelend als je lichaam niet helemaal mee wil werken, dan ben je lekker bezig en ineens doet je heup raar... Hoe sport jij nu je niet veel kan bewegen? Of doe je dan een paar weken niks? En hoe wil je het gaan opbouwen? (las dat je een marathon oid wilde rennen??)quote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Over een tuinhekje heen stappen kan al genoeg zijn.
Maar ik kan het niet aanraden wegens rete-irritant.
Maar heup en knie problemen zijn vervelend. Maar probeer iets te vinden dat je goed ligt. Sporten moet namelijk ook gewoon leuk zijn.
[..]
Leuk!
Ik hoop dat ik dat over een poosje ook zo kan doen. Voorlopig wil ik er echt vanaf omdat ik er niet normaal mee om kan gaan. Vind je Allinsonbrood trouwens niet snel droog worden, haha?quote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef ihatefastcars het volgende:
Om de een of andere reden werkt 't bij mij op 't moment heel goed om 1 zoet iets in te bouwen in mijn lijstje (en woon ook alleen dus de rest ligt gewoon in de kast) - misschien omdat ik meer met hartig heb (bouw dus geen 'bakje' chips in) en dat is meestal een fijn mutsig moment met wat koppen thee enzo.
En verder werkt 'n goed resultaat op de weegschaal juist motiverend hier wat 't gezond eten betreft: vanmorgen een mooi resultaat, maar voelde me ook al bijzonder fabulous (true story) voor ik me ging wegen dus dat versterkte mijn goede bui alleen maar. Daarna boodschappen gaan doen en weer allemaal lekkere, en gezonde dingen in huis gehaald. Overigens werkt 'n slecht resultaat net zo motiverend maar dan soms weer iets te rigoureus.
Gelukkig komt dat niet meer zo vaak voor.
Lijstje so far:
o 2 volkoren allinson boterhammen kipfilet
t appel, kiwi
l 3 volkoren allinson boterhammen kipfilet
En nu verder met bijlezen: zag ik kwak daar weer langskomen? wb!
quote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Overigens kun je beter naar loveli luisteren dan naar mij
Maar ik heb dan ook een aardige zoetbehoefte
Nicequote:Op maandag 4 april 2011 14:01 schreef progje het volgende:
Woehoe, ik pas mijn broek weer van toen ik op mijn slankst was
Ik ook weerquote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Overigens kun je beter naar loveli luisteren dan naar mij
Maar ik heb dan ook een aardige zoetbehoefte
Ik denk dat ik er vanaf nu maar gewoon iedere dag een hele berg buikspieroefeningen in ga gooien ofzo. Verder kan ik niets vanwege die enkel die ik niet mag belasten. Of ik zou grond oefeningen moeten doen, maar dat werkt volgens mij ook niet zo voor 1 been.quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als ik die motivatie kan opbrengen en het DOE, vind ik het ook leuk! Maar soms voelt het wel vervelend als je lichaam niet helemaal mee wil werken, dan ben je lekker bezig en ineens doet je heup raar... Hoe sport jij nu je niet veel kan bewegen? Of doe je dan een paar weken niks? En hoe wil je het gaan opbouwen? (las dat je een marathon oid wilde rennen??)
Goed, plan van aanpak: Afblijven van suiker, in het begin in ieder geval 2x per week sporten.quote:Op maandag 4 april 2011 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
2-4 keer sporten per week is te doen, mango! Doe ik ook2x is dan het minimum (behalve als ik ziek ben ofzo
), 3 keer is nice, en 4x is kick-ass
![]()
![]()
En afkicken van suiker, ja daar kan je koppijn van krijgen, en rillerigheid enzoharhar.
Progje![]()
foto?
![]()
V1z0R's rijmpje
Te ver weg!quote:Op maandag 4 april 2011 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik woon in zuid west zuid holland.![]()
Mooie tekst overigens.
Envoor Progje's broek!
Je hoeft toch niet klakkeloos op te volgen wat de diëtist zegt? En als je het er niet mee eens bent, neem je gewoon een andere.quote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Goed, plan van aanpak: Afblijven van suiker, in het begin in ieder geval 2x per week sporten.
Ik ben zo bang dat die dietist zo'n optimel en andere light zooi fanaat is...
Wauw echt super!! Met je vastberadenheid zal je vast niet kruipend over de finish gaan, haha!quote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er vanaf nu maar gewoon iedere dag een hele berg buikspieroefeningen in ga gooien ofzo. Verder kan ik niets vanwege die enkel die ik niet mag belasten. Of ik zou grond oefeningen moeten doen, maar dat werkt volgens mij ook niet zo voor 1 been.
Verder hoop ik dat mijn snel opbouwen theorie een beetje klopt. In principe zou je zelfs vanaf niets in een half jaar naar een halve marathon moeten kunnen trainen, dus dat zou goed moeten komen.
Ik ga zo;n geweldig mooie halve marathon lopen (de Royal Parks Half, gaat door alle parken van Londen heen) dat ik desnoods kruipend over de finish ga.
Zeg, laat je nog wat ruimte over, want andere mensen willen ook wel wat schrijvenquote:Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Te ver weg!
Een andere:
'Je bent geen Henk, geen Piet, geen Klaas, geen Wim, waarom is je username niet gewoon Kim?'
Klinkt goed!quote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Goed, plan van aanpak: Afblijven van suiker, in het begin in ieder geval 2x per week sporten.
quote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, laat je nog wat ruimte over, want andere mensen willen ook wel wat schrijven.
Globaal: vers = ok, niet vers = niet ok. Zoveel mogelijk groente erin mikken en 2 stuks fruit, hoe bewerkter hoe slechter. Als je na die hoeveelheden groente nog plek over hebt voor optimel, so be it.quote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik hoop gewoon dat we een beetje dezelfde visie hebben.quote:Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet klakkeloos op te volgen wat de diëtist zegt? En als je het er niet mee eens bent, neem je gewoon een andere.
Zelf vind ik een diëtist echt overbodig. Hier lijstjes posten en commentaar krijgen werkt minstens zo goed.
Oh dat klinkt geweldig zeg!quote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga zo;n geweldig mooie halve marathon lopen (de Royal Parks Half, gaat door alle parken van Londen heen) dat ik desnoods kruipend over de finish ga.
De derde wordt dan:quote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, laat je nog wat ruimte over, want andere mensen willen ook wel wat schrijven.
Hoepel op!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef V1z0R het volgende:
Ohw en jompels voor IHFC en progje!
[..]
De derde wordt dan:
'Vik vond dat ik niet meer mocht schrijven, 't is ook altijd wat met die wijven!'
* V1z0R rent hard weg!
Jawel, wel een site, maar ik word er niet veel wijzer van...quote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
En ach, dan kan je hem altijd nog peren he!Heeft ie geen website waarop iets van z'n ideologieën staat?
Al 't brood is eigenlijk alleen echt vers lekker.quote:Op maandag 4 april 2011 14:04 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat over een poosje ook zo kan doen. Voorlopig wil ik er echt vanaf omdat ik er niet normaal mee om kan gaan. Vind je Allinsonbrood trouwens niet snel droog worden, haha?
Klinkt inderdaad stoer. Zelf meerquote:Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, die halve marathon klinkt echt super HPKW.
Ik hoop dat ooit ook nog eens te kunnen (en een hele), maar eerst ga ik voor de 10 km en daarna voor de 15 km. Baby steps
.
You're right, heb alleen een sonja bakker traumaquote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Globaal: vers = ok, niet vers = niet ok. Zoveel mogelijk groente erin mikken en 2 stuks fruit, hoe bewerkter hoe slechter. Als je na die hoeveelheden groente nog plek over hebt voor optimel, so be it.
Oh das balen, maar wel een goede reminder dan!quote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Al 't brood is eigenlijk alleen echt vers lekker.En 't normaal mee omgaan is eigenlijk wel 'n beetje een must voor mij want mijn lichaam (lees: darmen e.d.) fluiten mij ongenadig terug du moment ik dat 'vergeet'. Maar dat wil nog weleens gebeuren dus.
quote:Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef V1z0R het volgende:
Ohw en jompels voor IHFC en progje!
[..]
De derde wordt dan:
'Vik vond dat ik niet meer mocht schrijven, 't is ook altijd wat met die wijven!'
* V1z0R rent hard weg!
Je hebt ook wel spinningmarathons hoor! (en RPM-marathons vast ook welquote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even vloeken in de kerk, ik heb niks met mara-, tria- of wat voor *thons of *thlons dan ook. Ik kan niet rennen, zwemmen ziet er ook meer uit alsof ik half verzuip en fietsen doe ik voornamelijk binnen
.
Want dat is lichter?quote:Op maandag 4 april 2011 14:19 schreef V1z0R het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze van die halve shirtjes aanhebben
3,5 jaar geleden ben ik zo'n 16 kilo afgevallen. Toen zo'n 3-3,5 jaar rond de 67 blijven hangen (bij 1.80) en 't afgelopen half jaar 3,5 kilo aangekomen door, kort door de bocht, geen beweging en slecht, te veel en onregelmatig eten (gerelateerd aan werksituatie vrees ik). Afgelopen weken weer gewoon en vooral regelmatig gaan eten (en leven) en er hoeft nog maar een kleine 2 kilo af en dan ben ik weer waar ik 'hoor'.quote:Op maandag 4 april 2011 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
IHFC, wat was eigenlijk jouw begingewicht en hoeveel ben je al kwijt? Sorry als je het ooit al gepost hebt, ik mis nog weleens een paar topics.
In elk geval fijn dat het nu goed gaat, en vooral dat je je ook zo voelt.
Het lijkt me inderdaad lastig om een gezond gewicht te hebben als je zo erg beperkt bent in je bewegen. Wel fijn dat je in ieder geval het goed oppakt allemaal en het met het eten goed gaat.quote:Op maandag 4 april 2011 14:15 schreef MarMar het volgende:
@ Mango ik denk dat een diëtist je niets gaat vertellen wat je nog niet weet als ik je zo lees.
Dingen opschrijven, bijhouden, diëetdagboek als het ware, dat is wat we hier feitelijk ook al doen met de lijstjes, dat helpt ook. Alleen al om zicht te krijgen op wat je eigenlijk eet en wat weggelaten of vervangen kan worden.
Als je denkt dat het weegmoment voor jou een stok achter de deur gaat zijn, spreek dat dan zeker af met je diëtist.
Ik ging met een specifieke reden nl: mijn energiebehoefte is nogal veranderd sinds ik voor het grootste deel rolstoelafhankelijk ben en ik wil weten hoe ik strakjes als ik klaar ben met afvallen op gewicht blijf en wel genoeg van alles binnen krijg.
Bewegen, sporten, als je het kunt, zeker doen! Verder kan je ook best "iets lekkers" eten wat wél gezond is en kom je meestal een heel eind met vervangen van de ongezonde tussendoortjes met gezonde tussendoortjes.
Mijn "zoete trek" vang ik tegenwoordig eigenlijk op met fruit en verder is het een kwestie van wennen. Nu lust ik niet eens meer koffie mét suiker en een paar maanden geleden luste ik het niet zonder
Succes!
En Henkpietklaaswim paars is tof en doe niet zo eigenwijseerst maar eens normaal lopen, dan pas weer denken aan extra activiteiten!
*boks*quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even vloeken in de kerk, ik heb niks met mara-, tria- of wat voor *thons of *thlons dan ook. Ik kan niet rennen, zwemmen ziet er ook meer uit alsof ik half verzuip en fietsen doe ik voornamelijk binnen
.
Zakdoekje leggen en dan weigeren om te rennen wanneer je aangetikt werd? 'Ik zit hier lekker, wat wil je nou?!quote:Op maandag 4 april 2011 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*boks*
Ik had vroeger al een hekel aan tikkertje omdat je daarbij moest rennen
quote:Op maandag 4 april 2011 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*boks*
Ik had vroeger al een hekel aan tikkertje omdat je daarbij moest rennen
Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben.quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Ik heb een boekje met voor 12 weken elke dag een dagmenu uitgeschreven, maar daar hou ik me niet strikt aan. Ik moet namelijk een stuk minder eten.quote:Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad lastig om een gezond gewicht te hebben als je zo erg beperkt bent in je bewegen. Wel fijn dat je in ieder geval het goed oppakt allemaal en het met het eten goed gaat.
Mijn probleem is ook dat ik echt wel zo'n beetje alles weet wat er maar te weten is over afvallen, alleen het daadwerkelijk uitvoeren is bij mij problematisch. Hopelijk heeft de dietist daar wat tips bij.
Krijg je trouwens een uitgeschreven menu bij de dietist, dat lijkt me wel handig namelijk..
quote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben.Maar goed, niet zo'n fietser (fiets echt nooit, heb ook al jaren geen fiets)dus zie mezelf niet zo gauw echt een triatlon doen. Maar wel stoer (heb familie die daar ook voor in training is atm dus 't kriebelt wel maar, again, vooral dat zwemmen dus)!
Voor mij is het denk ik een goed idee om hier in ieder geval dagelijks een lijstje te posten, en dan ook 100% eerlijk te zijn, (vooral tegenover mezelf). Dat zal ik vanaf morgen dan doen, ben heel benieuwd en hoop dat ik met een beetje hulp van jullie en mijn dietist (en heeel veel van mezelf)quote:Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb een boekje met voor 12 weken elke dag een dagmenu uitgeschreven, maar daar hou ik me niet strikt aan. Ik moet namelijk een stuk minder eten.
Mijn normale dagelijkse kcal behoefte (als ik gewoon op gewicht wil blijven dus) komt op 1500-1600 kcal. Op dit moment wil ik nog een paar kilo kwijt, hoeveel weet ik niet precies, dat hangt er vanaf hoe het er dan uitziet5 tot 7 kg ofzo.
Tips om het uit te voeren, tsjah.. je zal het gewoon zelf moeten doen uiteindelijk. Maak je al lijstjes? Hier posten helpt ook en wij willen heus wel helpen een stokje achter de deur te zijnHet zal je nog meevallen wat je kan eten op een dag en als je dat van te voren op papier (of je scherm) hebt, is het veel makkelijker om je er aan te houden en hoef je er de rest van de dag niet meer zo over na te denken ook.
Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goedquote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben.Maar goed, niet zo'n fietser (fiets echt nooit, heb ook al jaren geen fiets)dus zie mezelf niet zo gauw echt een triatlon doen. Maar wel stoer (heb familie die daar ook voor in training is atm dus 't kriebelt wel maar, again, vooral dat zwemmen dus)!
quote:Op maandag 4 april 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]heb je geen fiets?
. Doe je alles met de auto / lopend / met de bus ofzo?
Oh, dus het grootste deel heb je al gehad.quote:Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
3,5 jaar geleden ben ik zo'n 16 kilo afgevallen. Toen zo'n 3-3,5 jaar rond de 67 blijven hangen (bij 1.80) en 't afgelopen half jaar 3,5 kilo aangekomen door, kort door de bocht, geen beweging en slecht, te veel en onregelmatig eten (gerelateerd aan werksituatie vrees ik). Afgelopen weken weer gewoon en vooral regelmatig gaan eten (en leven) en er hoeft nog maar een kleine 2 kilo af en dan ben ik weer waar ik 'hoor'.
Ik heb ook B en het eerste paspoort voor reddingszwemmen, dus als je een keer in het water kukelt tijdens een meet zal ik je komen reddenquote:Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goed. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite
.
Same here... Nou ja, ik heb wel een B-diploma maar alles wat je daarvoor moet kunnen ben ik intussen allang weer verleerd.quote:Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En zwemmen kan ik niet zo goed. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite
.
Voormalig wedstrijdzwemmer hier.quote:Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goed. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite
.
quote:Op maandag 4 april 2011 14:33 schreef MarMar het volgende:
Succes Mango
Ihfc: goed bezig toch? Nu ben je snel bij en die laatste 2 kg is maar een peuleschil vergeleken bij wat je al gedaan hebt. Komt heus goed!
Diclofenac en Paracetamol.quote:
Even vragen bij een balie? Er is altijd paracetamol aanwezigquote:Op maandag 4 april 2011 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op de uni. Had om 12 uur een bijeenkomst en straks om 15 uur nog eentje. M'n laatste Diclo was nog geen zes uur geleden, paracetamol heb ik stom genoeg niet bij me...
DaD mag, die is herstellende.quote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Soms vind ik dat hier best veel pijnstillers worden gebruikt...
Paracetamol is relatief onschuldig en ik kan echt niet functioneren als ik flinke koppijn hebquote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Ik gebruik normaal zelden pijnstillers...quote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Eerst langs de balie! Succes!quote:Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik gebruik normaal zelden pijnstillers...
Maar ik ga weer naar m'n volgende afspraak hobbelen..
Ik heb niet eens geklaagd vanochtend toen ze mijn voet in een andere stand gingen duwen!quote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nadeel van bijna nooit pijnstillers gebruiken is dat ALS je een keer echt wat nodig hebt, je meteen paashazen ziet enzo
My bad...quote:
Ik ben al van de wereld bij 200mg ibuprofen, schrok me vorig jaar wild toen een vrouw die de helft van mij woog even 1200mg downde op een nuchtere maagquote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sterkte ermee, DaDtje!![]()
Nadeel van bijna nooit pijnstillers gebruiken is dat ALS je een keer echt wat nodig hebt, je meteen paashazen ziet enzo
Ben je zo duizelig dan? Hoe komt dat?quote:Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Sterkte DaD, en straks lekker uitrusten!
Boh, ik ben zo gaar als wat maar ik moet echt voor morgen nog een stuk scriptie inleveren. Nou ja, zo lang ik stilzit word ik tenminste niet al te duizelig.
Mwah, 20 paracetamolletjes en je kunt je lever/n weggooien.quote:Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Paracetamol is relatief onschuldig en ik kan echt niet functioneren als ik flinke koppijn heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, 20 paracetamolletjes en je kunt je lever/n weggooien.20 paracetamol in één keer ja, maar als je er af en toe 1 of 2 neemt zijn ze een stuk onschuldiger dan ibuprofen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de wereld?quote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
My bad...
[..]
Ik ben al van de wereld bij 200mg ibuprofen, schrok me vorig jaar wild toen een vrouw die de helft van mij woog even 1200mg downde op een nuchtere maag
Heb het al een paar dagen, soort van half ziek. Gewoon hard toe aan vakantie, denk ik. Gelukkig gaan we morgen ook een weekje weg.quote:Op maandag 4 april 2011 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je zo duizelig dan? Hoe komt dat?
Geen idee, ik slik ze beide niet. Van ibu krijg ik last van de spijsvertering.quote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
20 paracetamol in één keer ja, maar als je er af en toe 1 of 2 neemt zijn ze een stuk onschuldiger dan ibuprofen toch?
eensquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
Ongiklachten => omega's. Fixed.
Stom woord, ongi.
1 pilletje en een half uur later lig ik te pittenquote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van de wereld?Als ik iets neem is het minimaal 400mg, want als ik dan toch al iets slik moet de pijn ook echt weggaan. Andere verschijnselen heb ik er nog nooit van gehad. Alleen mag ik nu eigenlijk geen ibu meer en heeft paracetamol bij mij niet zoveel effect, dus de laatste jaren neem ik ze bijna nooit meer. Vroeger had ik regelmatig last van migraine en dan pakte ik ze toch gewoon hoor, van een paar ibuprofen ga je echt niet dood en maagklachten heb ik er ook nog nooit van gehad. Zoals LB ook zegt, met die koppijn kon ik echt niks meer, dus dan moet je toch iets.
[..]
Heb het al een paar dagen, soort van half ziek. Gewoon hard toe aan vakantie, denk ik. Gelukkig gaan we morgen ook een weekje weg.
Ik gebruik dat woord, omdat jullie het een stom woord vindenquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
Ongiklachten => omega's. Fixed.
Stom woord, ongi.
Ja, maar jij bent van de andere kantquote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord, omdat jullie het een stom woord vinden. Sommige woorden die anderen hier gebruiken (bijv vriendlief en manlief) vind ik ook stom
![]()
.
Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet magquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef V1z0R het volgende:
Hoe bevalt plan Jatje Maria? Al verschil merkbaar?
Ik was al bang voor die opmerking, maar daar heeft het niks mee te makenquote:
In mijn hoofd is dat de hond die heen en weer rende en toen werd verzwolgen door de watermassa, hij kon vast heel goed zwemmen en is toen gered.quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-bazin-herenigd.html
Aww
Eigenlijk is dit wat overdrevenquote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet mag![]()
![]()
Verschil, mweh, niet echt, maar het plan is ook pas afgelopen donderdag ingegaan! Zo rap gaat het niet ben ik bang
Sorry to burst your bubble, maar het is niet die hond (quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef conleche het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dat de hond die heen en weer rende en toen werd verzwolgen door de watermassa, hij kon vast heel goed zwemmen en is toen gered.Eind goed, al goed.
Voor de hond dan. Japan zelf heb ik voorlopig van mijn lijstje met te bezoeken landen gestreept......
Nooit erover nagedacht waarom wij die woorden gebruiken? Hmm?quote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik gebruik dat woord, omdat jullie het een stom woord vinden. Sommige woorden die anderen hier gebruiken (bijv vriendlief en manlief) vind ik ook stom
![]()
.
Ja? Je schijnt wel strálend uit Fukushima terug te komen anders!quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Japan zelf heb ik voorlopig van mijn lijstje met te bezoeken landen gestreept......
Hij kan toch op dat dak geklommen zijn, Miss glas half leeg en zijn haar blond hebben geverfd?quote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble, maar het is niet die hond () maar een hond die op een dak ronddobberde.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja? Je schijnt wel strálend uit Fukushima terug te komen anders!
Ook niets van de drang naar suikers? Na 3 dagen te zijn gestopt met cola was de trek er aan al weg bij mij...quote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet mag![]()
![]()
Verschil, mweh, niet echt, maar het plan is ook pas afgelopen donderdag ingegaan! Zo rap gaat het niet ben ik bang
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindtquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nooit erover nagedacht waarom wij die woorden gebruiken? Hmm?
*boks*quote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook niets van de drang naar suikers? Na 3 dagen te zijn gestopt met cola was de trek er aan al weg bij mij...
Neem af en toe nog wel eens een cola of Dr Pepper, maar doe met een fles makkelijk 3 dagen, waar die eerder binnen 3 uur wel eens op was
OMG OMG OMG OMG OMG OMGquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindt.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindt.
[..]
Vik!!!!quote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik vond het al ineens erg koudquote:
[..]
Zag ze ook!quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik vond het al ineens erg koud
Oh, hell. Ik zie daar ook net een paar varkens overliegen
Oh crap. Daar gaat mijn hele planningquote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef V1z0R het volgende:
Zag ze ook!
En ik keek net op de kalender, blijkt dus dat Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen!
Hmm kweenie! Ik heb nog steeds best zin in cola geloof ikquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook niets van de drang naar suikers? Na 3 dagen te zijn gestopt met cola was de trek er aan al weg bij mij...
Neem af en toe nog wel eens een cola of Dr Pepper, maar doe met een fles makkelijk 3 dagen, waar die eerder binnen 3 uur wel eens op was
Apocalyptisch!quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik vond het al ineens erg koud
Oh, hell. Ik zie daar ook net een paar varkens overliegen
Maar 1 glas...quote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm kweenie! Ik heb nog steeds best zin in cola geloof ikWel iets minder dan eerst misschien!
Ik wil wat betreft cola naar max een glas in de week oids!
Allemaal doordat ik een taalfout maakte?quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:
Vik!
Moet je zien wat je gedaan hebt! Coco's hele planning in de war en ze was dus ook niet gekleed op vrieskou he...
Wat als er nou zo'n varken op haar hoofd was gevallen? Ik zeg ga je schamen!
Het varken is niet op mijn hoofd gevallen, nee. Het heeft wel iets laten vallen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:
Vik!
Moet je zien wat je gedaan hebt! Coco's hele planning in de war en ze was dus ook niet gekleed op vrieskou he...
Wat als er nou zo'n varken op haar hoofd was gevallen? Ik zeg ga je schamen!
Sodeju. Ik registreer nu pas die arm. Bizar gek, net alsof die onderarm er niet bij hoort, gezien de restquote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Ik ben dus gewoon jaloers op die vrouw haar triceps!Wat een armen...
quote:Op maandag 4 april 2011 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Allemaal doordat ik een taalfout maakte?.
Ik vind spierballen sexy hoorquote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Ik ben dus gewoon jaloers op die vrouw haar triceps!Wat een armen...
Misschien staat ze stiekem op haar hoofd en heeft ze wel degelijk enorme spierballen!quote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind spierballen sexy hoor...als ze niet aan de onderkant bungelen
Ik weet niet goed waarom, maar ik moet zo hard lachen om die opmerkingquote:Op maandag 4 april 2011 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien staat ze stiekem op haar hoofd en heeft ze wel degelijk enorme spierballen!
Docenten hebben het maar gemakkelijk: vroeg klaar, veel vakantie...quote:Op maandag 4 april 2011 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, ik ga eens langzaam richting huis. Woei
Hopelijk wel met een kont die een stuk minder dik is!quote:
Scheelt wel een bijzettafel! In dit geval een hele eettafel zelfsquote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hopelijk wel met een kont die een stuk minder dik is!
Hihi, yup. Is nu tentamenweek, dus dan is het sowieso extra flexibelquote:Op maandag 4 april 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Docenten hebben het maar gemakkelijk: vroeg klaar, veel vakantie...
Ik was eigenlijk sarcastisch, maar goedquote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, yup. Is nu tentamenweek, dus dan is het sowieso extra flexibel
Maar ze is vast heel aardigquote:Op maandag 4 april 2011 16:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scheelt wel een bijzettafel! In dit geval een hele eettafel zelfs
Ohquote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk sarcastisch, maar goed.
Joh, komt goed! Ik rijd al 12 jaar en heb nog nooit een eigen auto gehad he... Dit wordt dus misschien m'n 1e. Misschien.quote:
Please please please koop dan een echte auto, jeweetz, eentje met echte bumpers en een kreukelzone.quote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Joh, komt goed! Ik rijd al 12 jaar en heb nog nooit een eigen auto gehad he... Dit wordt dus misschien m'n 1e. Misschien.
Oh ik snap die rolschaatsopmerking nu pasquote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Joh, komt goed! Ik rijd al 12 jaar en heb nog nooit een eigen auto gehad he... Dit wordt dus misschien m'n 1e. Misschien.
Ben je gestopt met hardlopen? Zie ik je nooit meer over posten.quote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Sportenwas weer fijn
15 minuten op de spinfiets, 15 minuten op de crosstrainer en 20 op stepsapparaat en daarna nog 50 situps
oh, en dáárna nog met de boodschappen sjouwen![]()
nu heb ik honger
Die hebben we alquote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Please please please koop dan een echte auto, jeweetz, eentje met echte bumpers en een kreukelzone.
Fixedquote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef Syrena het volgende:
Spannend XM!
Muergh, is het nog geen woensdagMorgen eerst 2x lesgeven, lessen die ik nog nooit gedaan heb. 1x Engelstalig en 1x NL. En net hoor ik van mijn collega ook nog dat hun docent erbij is
en die is vroeger Engels docent docent Engels geweest NOES, iemand die kan overbrieven dat ik slecht lesgeef
en dan 's middags weer in de auto, wegomleidingen AAAAAH en dan solliciteren. En daarna ga ik mooi naar huis, kan me niks schelen dat 't dan pas half vier is ofzo
![]()
Mijn trillend ooglid is trouwens weer terug, vreemd he
is uiteraard weer 's versloft door drukte, maximaal 1 keer in de week gegaanquote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je gestopt met hardlopen? Zie ik je nooit meer over posten.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fixed.
En komt vast goed. Je doet je best en meer kun je niet doen!
Mooi!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 17:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje... Ik blijf maar eten vandaag.
O: 2x brood met paté
T: koffie met melk
L: 2x brood met kaas en margarine
T: banaan
T: 1 snee brood met smeercamembertspul
T: appel met magere yoghurt, koffie met melk
D: aardappelpuree met broccoli en vegading
T: kiwi als ze al rijp zijn, hopelijk niks anders
Zou je zoiets als een "magnetronappel" ook in een pannetje kunnen maken? Ik heb daar zo'n zin in, maar mijn magnetron is stuk.
Oh ja, natuurlijk...quote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef Syrena het volgende:
[..]tuurlijk. Zo maken ze al eeuwen appelmoes, moet je 'm alleen wat eerder van het vuur halen!
Ik zit nu al de hele tijd z'n naam te oefenenquote:
Oeh! Welke docent? Pm magquote:Op maandag 4 april 2011 17:39 schreef Syrena het volgende:
GnorfmomentIk zit net in de kantine (die ik niet zo mag noemen) te eten, naast een docent. Echt zo'n heel daftig type, heeft me al eens subtiel tussen neus en lippen door laten weten dat ie eigenlijk in Italie woont maar af en toe heen en weer reist om hier les te geven. Vraagt ie op een gegeven moment of ik ook informatievaardigheden geef, dus ik keistoer, alsof ik weet waar ik 't over heb: "Ja! Morgen weer twee lessen, eentje Engelstalig en eentje NL, module 2"
Hij: "Jaja, dan zit je bij mij"
Oeps, ja weet ik veel
Whehehe. Dus nu ga ik snel even alles nog maar eens doornemen. Slik.
Een aanrijding?quote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef loveli het volgende:
mensen die het gek vinden dat ik een schadeformulier wil hebben als ze tegen me aanrijden
mensen die beweren dat ze alleen maar stopten omdat ik toeterde
Heb schadeformulier. Met handtekening. En de politie weer afgebeld.
Mensen zijn liev hèquote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef loveli het volgende:mensen die het gek vinden dat ik een schadeformulier wil hebben als ze tegen me aanrijden
mensen die beweren dat ze alleen maar stopten omdat ik toeterde
Heb schadeformulier. Met handtekening. En de politie weer afgebeld.
Wat asociaal zeg. Hoe heb je hem zover gekregen om het formulier in te vullen? Politie?quote:Op maandag 4 april 2011 18:06 schreef loveli het volgende:
Niks aan de hand, want ik heb goede bumpers, maar de andere partij weigerde iets in te vullen omdat 'ie geen schade zag. Later beweerde 'ie dat 'ie me helemaal niet had geraakt en alleen was gestopt omdat ik toeterde. Toen werd ik link.
* MarMar pruttelt met je moeder mee!quote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n moeder belde zonet. Nog voor ze opgehangen had was ze al tegen m'n vader aan het pruttelen omdat ik had gezegd dat ik morgen gewoon les ga geven..
Yup, 0900-tuig gebeld. Duurde daarna nog een dik kwartier voor we aan invullen toekwamen. Op het oog had ik ook geen schade, maar hij zat goed tegen me aan en dan wil ik gewoon een ingevuld schadeformulier. Het heeft wat moeite gekost. En ik ga dus nooooit meer op weg zonder tasje met alle papieren en formulieren, ook al is het maar 500 meter.quote:Op maandag 4 april 2011 18:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat asociaal zeg. Hoe heb je hem zover gekregen om het formulier in te vullen? Politie?
Mijn vorige lease-auto's hebben heel veel krassen, deukjes en lakschade opgelopen, zonder dat ook maar ooit 1 iemand een briefje achter de ruitenwissers heeft achtergelaten. Dat heeft mij tig keer mijn eigen risico gekost.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n moeder belde zonet. Nog voor ze opgehangen had was ze al tegen m'n vader aan het pruttelen omdat ik had gezegd dat ik morgen gewoon les ga geven..
Terecht!quote:Op maandag 4 april 2011 18:06 schreef loveli het volgende:
Niks aan de hand, want ik heb goede bumpers, maar de andere partij weigerde iets in te vullen omdat 'ie geen schade zag. Later beweerde 'ie dat 'ie me helemaal niet had geraakt en alleen was gestopt omdat ik toeterde. Toen werd ik link.
Ook terecht!quote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja! Is wel een motivatie om genoeg en goed te blijven eten, dan presteer je beterquote:Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef Probability het volgende:
Mijn lichaam heeft echt merkbaar meer energie nodig, een dag later, na een lullig rondje hardlopen!!!!!!
mooi lijstje, Uniek! Aan die van mij mogen ook nog wat gerookte makreel en een glas sinaasappelsap toegevoegd worden. Wachten totdat het eten klaar is!quote:Op maandag 4 april 2011 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei daar zou ik ook link van worden Loveli..
DaD, doe je het rustig aan?
Verstandige dingen gezegd tegen Moon
Lijstjes helpen gewoon echt, vooral als je een blob voelt na het eten
Dus:
O: 450 gr magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, cup a soup champignon, plakje krentenbrood
L: 4 boterhammen leverworst, gebonden kerriesoep met ballen, beker melk
T's: sinaasappel, blokje choco, wortels
D: 400 gr gek. wortelen, 200 gr. doperwten, 300 gr sperziebonen, 200 gr gebakken champignons en ui, 120 gr gebakken tartaar
Als ik ervan uitga dat:quote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
En sigme, er zit 750 gr groente door de nasi. Doe ik 2 dagen mee met 2 personen, dus best netjes, toch?
Uniek, wat ik me dus afvraag. Wat doe jij met de 50 gr kwark die na jouw ontbijt overblijft uit een bakje van 500 gram?quote:Op maandag 4 april 2011 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei daar zou ik ook link van worden Loveli..
DaD, doe je het rustig aan?
Verstandige dingen gezegd tegen Moon
Lijstjes helpen gewoon echt, vooral als je een blob voelt na het eten
Dus:
O: 450 gr magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, cup a soup champignon, plakje krentenbrood
L: 4 boterhammen leverworst, gebonden kerriesoep met ballen, beker melk
T's: sinaasappel, blokje choco, wortels
D: 400 gr gek. wortelen, 200 gr. doperwten, 300 gr sperziebonen, 200 gr gebakken champignons en ui, 120 gr gebakken tartaar
Haha, heb mij net ingeschreven! Nu moet ik wel..quote:Op maandag 4 april 2011 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Is wel een motivatie om genoeg en goed te blijven eten, dan presteer je beter. Train je nou voor de Dam tot Dam? (is het je gelukt om je in te schrijven?)
Is dat 16 km dan?quote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, heb mij net ingeschreven! Nu moet ik wel..
Bij mij is een bak ook 450 gram. Of is dat milliliter of zo?quote:Op maandag 4 april 2011 19:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Uniek, wat ik me dus afvraag. Wat doe jij met de 50 gr kwark die na jouw ontbijt overblijft uit een bakje van 500 gram?
En jeutje! Een dikke kilo groente!![]()
![]()
Pot franse magere kwark is 450 gram.. (c1000, de c1000 basis kwark is wel 500 gram)quote:Op maandag 4 april 2011 19:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Uniek, wat ik me dus afvraag. Wat doe jij met de 50 gr kwark die na jouw ontbijt overblijft uit een bakje van 500 gram?
En jeutje! Een dikke kilo groente!![]()
![]()
Ligt er een beetje aan bij hoeveel kilometer je door je brandstof heen bent. Glycogeen voorraad is beperkt. Dan gaat het niet meer om hoe lang je kunt lopen, maar om hoe makkelijk je omschakelt en hoe het met je voeding zit. Dan zijn sportdranken wel handig.quote:Op maandag 4 april 2011 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop binnen een jaar een halve marathon te kunnen doen. Is dat optimistisch of moet het zelfs nog sneller kunnen?(wil elke week minimaal een halve kilometer erbij doen)
Als ik aan het opbouwen ben, dan is het meestal met een km per week erbij.quote:Op maandag 4 april 2011 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat 16 km dan?.
Ik las dat het inschrijven een nog grotere uitdaging is dan de loop zelf.
Ik hoop binnen een jaar een halve marathon te kunnen doen. Is dat optimistisch of moet het zelfs nog sneller kunnen?(wil elke week minimaal een halve kilometer erbij doen)
1. Jaquote:Op maandag 4 april 2011 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat 16 km dan?.
Met de juiste training en voeding en natuurlijk wilskracht moet het kunnen Vik.quote:Op maandag 4 april 2011 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat 16 km dan?.
Ik zat eerst te denken aan een halve km per les erbij (dus 1,5 km per week), maar ik weet niet zo goed hoe ik dat op de langere termijn handig kan indelen, aangezien ik (zeker als ik aan het werk ben) maar beperkte afstanden kan lopen.quote:Op maandag 4 april 2011 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als ik aan het opbouwen ben, dan is het meestal met een km per week erbij.
Maar ik heb wel vaker langere afstanden gelopen natuuriljk.
Nee nee, morgen ga ik weer. En ik ben liever lui dan moe dus ach..quote:Op maandag 4 april 2011 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met de juiste training en voeding en natuurlijk wilskracht moet het kunnen Vik.
Hoe? geen idee maar dat weet je ook wel op te zoeken..
Zal wel tof zijn
Prob, niet overhaasten he? blessures helpen je iig niet
Waarom een apparaat? Je kunt toch een fitnessmatje op de grond leggen, voeten onder de bank ofzo en dan gaan met die banaanquote:Op maandag 4 april 2011 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Loveli, aso dat ze het proberen zeg!
Mijn zomerbroeken passen ook allemaal weeralleen 1 heeft een buikprobleempje. Ga donderdagavond maar eens zoeken naar een buikspieroefening apparaat denk ik.
Zou niet weten wat maar soit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |