Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet magquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef V1z0R het volgende:
Hoe bevalt plan Jatje Maria? Al verschil merkbaar?
Ik was al bang voor die opmerking, maar daar heeft het niks mee te makenquote:
In mijn hoofd is dat de hond die heen en weer rende en toen werd verzwolgen door de watermassa, hij kon vast heel goed zwemmen en is toen gered.quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-bazin-herenigd.html
Aww
Eigenlijk is dit wat overdrevenquote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet mag![]()
![]()
Verschil, mweh, niet echt, maar het plan is ook pas afgelopen donderdag ingegaan! Zo rap gaat het niet ben ik bang
Sorry to burst your bubble, maar het is niet die hond (quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef conleche het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dat de hond die heen en weer rende en toen werd verzwolgen door de watermassa, hij kon vast heel goed zwemmen en is toen gered.Eind goed, al goed.
Voor de hond dan. Japan zelf heb ik voorlopig van mijn lijstje met te bezoeken landen gestreept......
Nooit erover nagedacht waarom wij die woorden gebruiken? Hmm?quote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik gebruik dat woord, omdat jullie het een stom woord vinden. Sommige woorden die anderen hier gebruiken (bijv vriendlief en manlief) vind ik ook stom
![]()
.
Ja? Je schijnt wel strálend uit Fukushima terug te komen anders!quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Japan zelf heb ik voorlopig van mijn lijstje met te bezoeken landen gestreept......
Hij kan toch op dat dak geklommen zijn, Miss glas half leeg en zijn haar blond hebben geverfd?quote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble, maar het is niet die hond () maar een hond die op een dak ronddobberde.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja? Je schijnt wel strálend uit Fukushima terug te komen anders!
Ook niets van de drang naar suikers? Na 3 dagen te zijn gestopt met cola was de trek er aan al weg bij mij...quote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet mag![]()
![]()
Verschil, mweh, niet echt, maar het plan is ook pas afgelopen donderdag ingegaan! Zo rap gaat het niet ben ik bang
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindtquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nooit erover nagedacht waarom wij die woorden gebruiken? Hmm?
*boks*quote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook niets van de drang naar suikers? Na 3 dagen te zijn gestopt met cola was de trek er aan al weg bij mij...
Neem af en toe nog wel eens een cola of Dr Pepper, maar doe met een fles makkelijk 3 dagen, waar die eerder binnen 3 uur wel eens op was
OMG OMG OMG OMG OMG OMGquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindt.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindt.
[..]
Vik!!!!quote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik vond het al ineens erg koudquote:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |