abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95022113
Ik zit tot aan mn knie in het gips hoor, ruimte zat. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 14:11:04 #102
70532 loveli
N
pi_95022122
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Goed, plan van aanpak: Afblijven van suiker, in het begin in ieder geval 2x per week sporten.

Ik ben zo bang dat die dietist zo'n optimel en andere light zooi fanaat is...
Globaal: vers = ok, niet vers = niet ok. Zoveel mogelijk groente erin mikken en 2 stuks fruit, hoe bewerkter hoe slechter. Als je na die hoeveelheden groente nog plek over hebt voor optimel, so be it.
crap in = crap out
pi_95022144
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet klakkeloos op te volgen wat de diëtist zegt? En als je het er niet mee eens bent, neem je gewoon een andere.

Zelf vind ik een diëtist echt overbodig. Hier lijstjes posten en commentaar krijgen werkt minstens zo goed ^O^.
Je hebt gelijk, ik hoop gewoon dat we een beetje dezelfde visie hebben.

Ik hou nu sowieso al bij wat ik eet, alleen als ik dus een slechte dag heb gehad schrijf ik het halverwege niet meer op, haha, dommm...
pi_95022147
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga zo;n geweldig mooie halve marathon lopen (de Royal Parks Half, gaat door alle parken van Londen heen O+) dat ik desnoods kruipend over de finish ga. :P
Oh dat klinkt geweldig zeg!
(al zou ik het nooit overleven een halve marathon :P)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95022186
Ohw en jompels voor IHFC en progje! *O*

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeg, laat je nog wat ruimte over, want andere mensen willen ook wel wat schrijven :P.
De derde wordt dan:
'Vik vond dat ik niet meer mocht schrijven, 't is ook altijd wat met die wijven!' :')

* V1z0R rent hard weg!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 4 april 2011 @ 14:12:56 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022189
Oh, die halve marathon klinkt echt super HPKW O+.
Ik hoop dat ooit ook nog eens te kunnen (en een hele :@), maar eerst ga ik voor de 10 km en daarna voor de 15 km. Baby steps :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 april 2011 @ 14:13:16 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95022207
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef V1z0R het volgende:

* V1z0R rent hard weg!
Hoepel op!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 april 2011 @ 14:13:32 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022220
quote:

[..]

De derde wordt dan:
'Vik vond dat ik niet meer mocht schrijven, 't is ook altijd wat met die wijven!' :')

* V1z0R rent hard weg!
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_95022222
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klinkt goed! :Y

En ach, dan kan je hem altijd nog peren he! :P Heeft ie geen website waarop iets van z'n ideologieën staat?
Jawel, wel een site, maar ik word er niet veel wijzer van...
pi_95022230
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:04 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik dat over een poosje ook zo kan doen. Voorlopig wil ik er echt vanaf omdat ik er niet normaal mee om kan gaan. Vind je Allinsonbrood trouwens niet snel droog worden, haha?
Al 't brood is eigenlijk alleen echt vers lekker. :P En 't normaal mee omgaan is eigenlijk wel 'n beetje een must voor mij want mijn lichaam (lees: darmen e.d.) fluiten mij ongenadig terug du moment ik dat 'vergeet'. Maar dat wil nog weleens gebeuren dus. :')
pi_95022257
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, die halve marathon klinkt echt super HPKW O+.
Ik hoop dat ooit ook nog eens te kunnen (en een hele :@), maar eerst ga ik voor de 10 km en daarna voor de 15 km. Baby steps :P.
Klinkt inderdaad stoer. Zelf meer O+ bij 't plan van Mo, though. Want dan mag ik ook zwemmen. O+
pi_95022259
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Globaal: vers = ok, niet vers = niet ok. Zoveel mogelijk groente erin mikken en 2 stuks fruit, hoe bewerkter hoe slechter. Als je na die hoeveelheden groente nog plek over hebt voor optimel, so be it.
You're right, heb alleen een sonja bakker trauma :P
pi_95022281
@ Mango ik denk dat een diëtist je niets gaat vertellen wat je nog niet weet als ik je zo lees.
Dingen opschrijven, bijhouden, diëetdagboek als het ware, dat is wat we hier feitelijk ook al doen met de lijstjes, dat helpt ook. Alleen al om zicht te krijgen op wat je eigenlijk eet en wat weggelaten of vervangen kan worden.
Als je denkt dat het weegmoment voor jou een stok achter de deur gaat zijn, spreek dat dan zeker af met je diëtist.
Ik ging met een specifieke reden nl: mijn energiebehoefte is nogal veranderd sinds ik voor het grootste deel rolstoelafhankelijk ben en ik wil weten hoe ik strakjes als ik klaar ben met afvallen op gewicht blijf en wel genoeg van alles binnen krijg.

Bewegen, sporten, als je het kunt, zeker doen! Verder kan je ook best "iets lekkers" eten wat wél gezond is en kom je meestal een heel eind met vervangen van de ongezonde tussendoortjes met gezonde tussendoortjes.
Mijn "zoete trek" vang ik tegenwoordig eigenlijk op met fruit en verder is het een kwestie van wennen. Nu lust ik niet eens meer koffie mét suiker en een paar maanden geleden luste ik het niet zonder ;)

Succes!

En Henkpietklaaswim paars is tof en doe niet zo eigenwijs :P eerst maar eens normaal lopen, dan pas weer denken aan extra activiteiten!
pi_95022296
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Al 't brood is eigenlijk alleen echt vers lekker. :P En 't normaal mee omgaan is eigenlijk wel 'n beetje een must voor mij want mijn lichaam (lees: darmen e.d.) fluiten mij ongenadig terug du moment ik dat 'vergeet'. Maar dat wil nog weleens gebeuren dus. :')
Oh das balen, maar wel een goede reminder dan! :P
pi_95022304
quote:

[..]

De derde wordt dan:

* V1z0R rent hard weg!
:D

IHFC, wat was eigenlijk jouw begingewicht en hoeveel ben je al kwijt? Sorry als je het ooit al gepost hebt, ik mis nog weleens een paar topics. :P
In elk geval fijn dat het nu goed gaat, en vooral dat je je ook zo voelt. :)
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 4 april 2011 @ 14:17:16 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95022340
Even vloeken in de kerk, ik heb niks met mara-, tria- of wat voor *thons of *thlons dan ook :'). Ik kan niet rennen, zwemmen ziet er ook meer uit alsof ik half verzuip en fietsen doe ik voornamelijk binnen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 april 2011 @ 14:18:46 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022387
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even vloeken in de kerk, ik heb niks met mara-, tria- of wat voor *thons of *thlons dan ook :'). Ik kan niet rennen, zwemmen ziet er ook meer uit alsof ik half verzuip en fietsen doe ik voornamelijk binnen :').
Je hebt ook wel spinningmarathons hoor! (en RPM-marathons vast ook wel :P).

Bij een triathlon kan ik me ook niks voorstellen: ik zie er ook debiel uit als ik zwem (damn de schaarslag :')) en fietsen doe ik liever op m'n gemakkie.
Niet meer actief op Fok!
pi_95022406
Wat ik niet snap is waarom ze van die halve shirtjes aanhebben :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 4 april 2011 @ 14:19:54 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022424
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:19 schreef V1z0R het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze van die halve shirtjes aanhebben :?
Want dat is lichter? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95022436
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

IHFC, wat was eigenlijk jouw begingewicht en hoeveel ben je al kwijt? Sorry als je het ooit al gepost hebt, ik mis nog weleens een paar topics. :P
In elk geval fijn dat het nu goed gaat, en vooral dat je je ook zo voelt. :)
3,5 jaar geleden ben ik zo'n 16 kilo afgevallen. Toen zo'n 3-3,5 jaar rond de 67 blijven hangen (bij 1.80) en 't afgelopen half jaar 3,5 kilo aangekomen door, kort door de bocht, geen beweging en slecht, te veel en onregelmatig eten (gerelateerd aan werksituatie vrees ik). Afgelopen weken weer gewoon en vooral regelmatig gaan eten (en leven) en er hoeft nog maar een kleine 2 kilo af en dan ben ik weer waar ik 'hoor'.
pi_95022437
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:15 schreef MarMar het volgende:
@ Mango ik denk dat een diëtist je niets gaat vertellen wat je nog niet weet als ik je zo lees.
Dingen opschrijven, bijhouden, diëetdagboek als het ware, dat is wat we hier feitelijk ook al doen met de lijstjes, dat helpt ook. Alleen al om zicht te krijgen op wat je eigenlijk eet en wat weggelaten of vervangen kan worden.
Als je denkt dat het weegmoment voor jou een stok achter de deur gaat zijn, spreek dat dan zeker af met je diëtist.
Ik ging met een specifieke reden nl: mijn energiebehoefte is nogal veranderd sinds ik voor het grootste deel rolstoelafhankelijk ben en ik wil weten hoe ik strakjes als ik klaar ben met afvallen op gewicht blijf en wel genoeg van alles binnen krijg.

Bewegen, sporten, als je het kunt, zeker doen! Verder kan je ook best "iets lekkers" eten wat wél gezond is en kom je meestal een heel eind met vervangen van de ongezonde tussendoortjes met gezonde tussendoortjes.
Mijn "zoete trek" vang ik tegenwoordig eigenlijk op met fruit en verder is het een kwestie van wennen. Nu lust ik niet eens meer koffie mét suiker en een paar maanden geleden luste ik het niet zonder ;)

Succes!

En Henkpietklaaswim paars is tof en doe niet zo eigenwijs :P eerst maar eens normaal lopen, dan pas weer denken aan extra activiteiten!
Het lijkt me inderdaad lastig om een gezond gewicht te hebben als je zo erg beperkt bent in je bewegen. Wel fijn dat je in ieder geval het goed oppakt allemaal en het met het eten goed gaat.

Mijn probleem is ook dat ik echt wel zo'n beetje alles weet wat er maar te weten is over afvallen, alleen het daadwerkelijk uitvoeren is bij mij problematisch. Hopelijk heeft de dietist daar wat tips bij.

Krijg je trouwens een uitgeschreven menu bij de dietist, dat lijkt me wel handig namelijk..
  maandag 4 april 2011 @ 14:21:01 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95022458
quote:
*boks*

Ik had vroeger al een hekel aan tikkertje omdat je daarbij moest rennen :')
pi_95022480
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*boks*

Zakdoekje leggen en dan weigeren om te rennen wanneer je aangetikt werd? 'Ik zit hier lekker, wat wil je nou?! }:| '
  maandag 4 april 2011 @ 14:22:18 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95022488
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*boks*

*;
You and me, we r teh same!

Tikkertje ;(

Laatst ook: toen ik met Evy 1 door de straten van Alkmaar hobbelde wist ik weer dat hardlopen/joggen/hobbelen niks voor mij is :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95022516
quote:
Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben. :N Maar goed, niet zo'n fietser (fiets echt nooit, heb ook al jaren geen fiets)dus zie mezelf niet zo gauw echt een triatlon doen. Maar wel stoer (heb familie die daar ook voor in training is atm dus 't kriebelt wel maar, again, vooral dat zwemmen dus)!
pi_95022564
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Het lijkt me inderdaad lastig om een gezond gewicht te hebben als je zo erg beperkt bent in je bewegen. Wel fijn dat je in ieder geval het goed oppakt allemaal en het met het eten goed gaat.

Mijn probleem is ook dat ik echt wel zo'n beetje alles weet wat er maar te weten is over afvallen, alleen het daadwerkelijk uitvoeren is bij mij problematisch. Hopelijk heeft de dietist daar wat tips bij.

Krijg je trouwens een uitgeschreven menu bij de dietist, dat lijkt me wel handig namelijk..
Ik heb een boekje met voor 12 weken elke dag een dagmenu uitgeschreven, maar daar hou ik me niet strikt aan. Ik moet namelijk een stuk minder eten.
Mijn normale dagelijkse kcal behoefte (als ik gewoon op gewicht wil blijven dus) komt op 1500-1600 kcal. Op dit moment wil ik nog een paar kilo kwijt, hoeveel weet ik niet precies, dat hangt er vanaf hoe het er dan uitziet :) 5 tot 7 kg ofzo.

Tips om het uit te voeren, tsjah.. je zal het gewoon zelf moeten doen uiteindelijk. Maak je al lijstjes? Hier posten helpt ook en wij willen heus wel helpen een stokje achter de deur te zijn :) Het zal je nog meevallen wat je kan eten op een dag en als je dat van te voren op papier (of je scherm) hebt, is het veel makkelijker om je er aan te houden en hoef je er de rest van de dag niet meer zo over na te denken ook.
pi_95022585
Allemaal HEEL erg bedankt voor alle info, ik moet nu gaan, maar kom morgenavond (laat)
wel even vertellen hoe het was bij de dietist... Ben benieuwdd..
En succes allemaal!!
pi_95022639
Jij ook! ^O^
  maandag 4 april 2011 @ 14:27:08 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022663
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben. :N Maar goed, niet zo'n fietser (fiets echt nooit, heb ook al jaren geen fiets)dus zie mezelf niet zo gauw echt een triatlon doen. Maar wel stoer (heb familie die daar ook voor in training is atm dus 't kriebelt wel maar, again, vooral dat zwemmen dus)!
:o heb je geen fiets? :o. Doe je alles met de auto / lopend / met de bus ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_95022688
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb een boekje met voor 12 weken elke dag een dagmenu uitgeschreven, maar daar hou ik me niet strikt aan. Ik moet namelijk een stuk minder eten.
Mijn normale dagelijkse kcal behoefte (als ik gewoon op gewicht wil blijven dus) komt op 1500-1600 kcal. Op dit moment wil ik nog een paar kilo kwijt, hoeveel weet ik niet precies, dat hangt er vanaf hoe het er dan uitziet :) 5 tot 7 kg ofzo.

Tips om het uit te voeren, tsjah.. je zal het gewoon zelf moeten doen uiteindelijk. Maak je al lijstjes? Hier posten helpt ook en wij willen heus wel helpen een stokje achter de deur te zijn :) Het zal je nog meevallen wat je kan eten op een dag en als je dat van te voren op papier (of je scherm) hebt, is het veel makkelijker om je er aan te houden en hoef je er de rest van de dag niet meer zo over na te denken ook.
Voor mij is het denk ik een goed idee om hier in ieder geval dagelijks een lijstje te posten, en dan ook 100% eerlijk te zijn, (vooral tegenover mezelf). Dat zal ik vanaf morgen dan doen, ben heel benieuwd en hoop dat ik met een beetje hulp van jullie en mijn dietist (en heeel veel van mezelf)
eindelijk weer eens een gezond gewicht krijg.

Ik hoop dat ik ook weekmenu's uitgeschreven krijg, dat lijkt me heel fijn, hoef je er inderdaad niet zo over na te denken..

Tot morgen!!! :)
pi_95022694
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Jij ook! ^O^
  maandag 4 april 2011 @ 14:29:38 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95022723
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goed :@. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite :').
pi_95022727
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o heb je geen fiets? :o. Doe je alles met de auto / lopend / met de bus ofzo?
:Y Lopend of auto inderdaad. Verder dan een paar jaar lang wekelijks op 'n spinfiets zitten ben ik de afgelopen 6-7 jaar niet gekomen wat fietsen betreft volgens mij.
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 14:30:18 #134
70532 loveli
N
pi_95022738
Banden van fiets vervangen, kijken hoe ver ik kom zonder bandenlichters.
crap in = crap out
pi_95022755
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

3,5 jaar geleden ben ik zo'n 16 kilo afgevallen. Toen zo'n 3-3,5 jaar rond de 67 blijven hangen (bij 1.80) en 't afgelopen half jaar 3,5 kilo aangekomen door, kort door de bocht, geen beweging en slecht, te veel en onregelmatig eten (gerelateerd aan werksituatie vrees ik). Afgelopen weken weer gewoon en vooral regelmatig gaan eten (en leven) en er hoeft nog maar een kleine 2 kilo af en dan ben ik weer waar ik 'hoor'.
Oh, dus het grootste deel heb je al gehad. :) Goed dat je het eraf hebt weten te houden! Regelmatig eten en leven is natuurlijk op alle gebieden een stuk fijner, en dan moeten die laatste 2 kilootjes geen enkel probleem zijn.
  maandag 4 april 2011 @ 14:31:47 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022781
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goed :@. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite :').
Ik heb ook B en het eerste paspoort voor reddingszwemmen, dus als je een keer in het water kukelt tijdens een meet zal ik je komen redden *; .
Niet meer actief op Fok!
pi_95022828
quote:

[..]

En zwemmen kan ik niet zo goed :@. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite :').
Same here... Nou ja, ik heb wel een B-diploma maar alles wat je daarvoor moet kunnen ben ik intussen allang weer verleerd. :+ Hardlopen is ook al niks voor mij, dus die triatlon, neh.
pi_95022843
Succes Mango :)

Ihfc: goed bezig toch? Nu ben je snel bij en die laatste 2 kg is maar een peuleschil vergeleken bij wat je al gedaan hebt. Komt heus goed!
pi_95023038
quote:

[..]

Voormalig wedstrijdzwemmer hier. *) Maar dat fietsen: woonde in een erg fiets-onvriendelijke stad en toen ik eenmaal m'n auto had en m'n fiets weer kapot dan wel gestolen was heb ik waarschijnlijk gedacht 'why bother'. :')
pi_95023159
Even voor alle duidelijkheid: ik ben echt geen goede hardloper. Maar ik vind het wel heel leuk en ontspannend om te doen. :)
En die halve wil ik gewoon een keertje doen, gewoon om te bewijzen dat het kan. Op zich zou het geen probleem zijn om daar naar toe te trainen, alleen komt die enkel een beetje rot uit.

En qua fietsen: ik heb heel lang mijn woon-werk verkeer (20 km) op de fiets gedaan, maar dat is door een andere baan iets te ver geworden (35 km :D). Maar ik ga met een Amerikaanse fietsen voor een goed doel, dus het is vooral voor de leuk.

Zwemmen vind ik stom. Heb ik ooit nooit leuk gevonden. :D

Maar ik merk wel dat ik mezelf echt veel beter voel bij veel bewegen, dus dat doe ik dan ook maar. :)
Doe wat je niet durft.
pi_95023301
Boh. Pijn en moe.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95023338
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:33 schreef MarMar het volgende:
Succes Mango :)

Ihfc: goed bezig toch? Nu ben je snel bij en die laatste 2 kg is maar een peuleschil vergeleken bij wat je al gedaan hebt. Komt heus goed!
:Y Heel klein beetje schommelen is geen probleem, ben wel enorm blij dat ik weer een stuk lekkerder in mijn vel zit door de regelmaat (also waarom ik hoop snel weer aan 't werk te kunnen) en 't 'maar' 3,5 kilo waren. Maar inderdaad komt helemaal goed. :)
pi_95023408
quote:
8s.gif Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boh. Pijn en moe.
Diclofenac en Paracetamol.
En rustig aan doen. Ga lekker op de bank liggen en stop een DVD in de DVD speler en ga die kijken. :Y
Doe wat je niet durft.
  maandag 4 april 2011 @ 14:49:38 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95023442
quote:
8s.gif Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boh. Pijn en moe.
-O-

Henks plan lijkt me een goeie :Y echt naar je lijf luisteren en helemaal niks doen! Sterkte :*
pi_95023485
Ik ben op de uni. Had om 12 uur een bijeenkomst en straks om 15 uur nog eentje. M'n laatste Diclo was nog geen zes uur geleden, paracetamol heb ik stom genoeg niet bij me...
  maandag 4 april 2011 @ 14:52:40 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95023550
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op de uni. Had om 12 uur een bijeenkomst en straks om 15 uur nog eentje. M'n laatste Diclo was nog geen zes uur geleden, paracetamol heb ik stom genoeg niet bij me...
Even vragen bij een balie? Er is altijd paracetamol aanwezig :Y

Heb vaak genoeg wit weggetrokken van de koppijn daar gestaan om om een pijnstiller te bedelen :')
pi_95023586
Soms vind ik dat hier best veel pijnstillers worden gebruikt... :@
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 14:54:39 #148
70532 loveli
N
pi_95023623
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
DaD mag, die is herstellende.
crap in = crap out
  maandag 4 april 2011 @ 14:54:47 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95023626
quote:
Paracetamol is relatief onschuldig en ik kan echt niet functioneren als ik flinke koppijn heb :N
pi_95023631
quote:
Ik gebruik normaal zelden pijnstillers...

Maar ik ga weer naar m'n volgende afspraak hobbelen. :').
  maandag 4 april 2011 @ 14:56:17 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95023670
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik gebruik normaal zelden pijnstillers...

Maar ik ga weer naar m'n volgende afspraak hobbelen. :').
Eerst langs de balie! Succes!
  maandag 4 april 2011 @ 14:57:21 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95023714
Sterkte ermee, DaDtje! :*

Nadeel van bijna nooit pijnstillers gebruiken is dat ALS je een keer echt wat nodig hebt, je meteen paashazen ziet enzo :')
pi_95023730
succes DaD, vervelend dat je pijn hebt
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95023774
quote:
Ik heb niet eens geklaagd vanochtend toen ze mijn voet in een andere stand gingen duwen!
:P En ook niet toen ze de hechtingen eruit gingen halen. 8-)

Maar afijn, DaD, ga dan stanks wel gewoon gelijk naar huis en niets meer doen. :)
Je bent net geopereerd, je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen.
Doe wat je niet durft.
pi_95023882
Sterkte DaD, en straks lekker uitrusten!

Boh, ik ben zo gaar als wat maar ik moet echt voor morgen nog een stuk scriptie inleveren. Nou ja, zo lang ik stilzit word ik tenminste niet al te duizelig. :')
pi_95023886
quote:
Ik moest lachen :P je weet niet half wat ik in de kast heb liggen, maar vooralsnog werkt de zenuwblokkade nog prima!

DaD, rustig aan :*
pi_95024020
Sterkte DaD!

En had de pizza's van Mo gisteren op m'n telefoon al even voorbij zien komen, maar zie ze nu pas goed, en damn: :9~

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nadeel van bijna nooit pijnstillers gebruiken is dat ALS je een keer echt wat nodig hebt, je meteen paashazen ziet enzo :')

Overigens is dat van die pijnstillers mij nog nooit opgevallen. Hier trouwens alleen paracetamol in huis omdat andere pijnstillers extra klachten veroorzaken.
pi_95024049
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef loveli het volgende:

[..]

DaD mag, die is herstellende.
My bad...

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sterkte ermee, DaDtje! :*

Ik ben al van de wereld bij 200mg ibuprofen, schrok me vorig jaar wild toen een vrouw die de helft van mij woog even 1200mg downde op een nuchtere maag :o
  maandag 4 april 2011 @ 15:07:27 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95024092
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Sterkte DaD, en straks lekker uitrusten!

Boh, ik ben zo gaar als wat maar ik moet echt voor morgen nog een stuk scriptie inleveren. Nou ja, zo lang ik stilzit word ik tenminste niet al te duizelig. :')
Ben je zo duizelig dan? Hoe komt dat? :{
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 15:08:55 #160
70532 loveli
N
pi_95024147
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Paracetamol is relatief onschuldig en ik kan echt niet functioneren als ik flinke koppijn heb :N
Mwah, 20 paracetamolletjes en je kunt je lever/n weggooien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  maandag 4 april 2011 @ 15:10:51 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95024215
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Mwah, 20 paracetamolletjes en je kunt je lever/n weggooien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 paracetamol in één keer ja, maar als je er af en toe 1 of 2 neemt zijn ze een stuk onschuldiger dan ibuprofen toch?
  maandag 4 april 2011 @ 15:11:21 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95024233
Ik neem meer dan regelmatig ibu, maar heb ook best veel pijn door de EDS.. ja en als ik een beetje wil functioneren heb ik weinig keuze. Dus..
  maandag 4 april 2011 @ 15:13:42 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95024309
pi_95024331
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

My bad...

[..]

Ik ben al van de wereld bij 200mg ibuprofen, schrok me vorig jaar wild toen een vrouw die de helft van mij woog even 1200mg downde op een nuchtere maag :o
Van de wereld? :o Als ik iets neem is het minimaal 400mg, want als ik dan toch al iets slik moet de pijn ook echt weggaan. Andere verschijnselen heb ik er nog nooit van gehad. Alleen mag ik nu eigenlijk geen ibu meer en heeft paracetamol bij mij niet zoveel effect, dus de laatste jaren neem ik ze bijna nooit meer. Vroeger had ik regelmatig last van migraine en dan pakte ik ze toch gewoon hoor, van een paar ibuprofen ga je echt niet dood en maagklachten heb ik er ook nog nooit van gehad. Zoals LB ook zegt, met die koppijn kon ik echt niks meer, dus dan moet je toch iets.

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ben je zo duizelig dan? Hoe komt dat? :{
Heb het al een paar dagen, soort van half ziek. Gewoon hard toe aan vakantie, denk ik. Gelukkig gaan we morgen ook een weekje weg. :)
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 15:15:07 #165
70532 loveli
N
pi_95024351
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

20 paracetamol in één keer ja, maar als je er af en toe 1 of 2 neemt zijn ze een stuk onschuldiger dan ibuprofen toch?
Geen idee, ik slik ze beide niet. Van ibu krijg ik last van de spijsvertering.
crap in = crap out
  maandag 4 april 2011 @ 15:16:05 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95024383
Ik neem ook zelden pijnstillers. Alleen als ik net ongi ben geworden en buikpijn heb en als ik bonkende koppijn heb. 1 keer per maand, gemiddeld? En dan neem ik ibu, omdat paracetamolletjes vaak blijven hangen in m'n keel en dan een vieze smaak achterlaten :'). Ibu is gewoon lekker! Ibu in poedervorm! :9.

NW is ook weer terug! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 15:17:54 #167
70532 loveli
N
pi_95024447
Ongiklachten => omega's. Fixed.
Stom woord, ongi.
crap in = crap out
  maandag 4 april 2011 @ 15:19:31 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95024505
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
Stom woord, ongi.
eens
pi_95024511
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Van de wereld? :o Als ik iets neem is het minimaal 400mg, want als ik dan toch al iets slik moet de pijn ook echt weggaan. Andere verschijnselen heb ik er nog nooit van gehad. Alleen mag ik nu eigenlijk geen ibu meer en heeft paracetamol bij mij niet zoveel effect, dus de laatste jaren neem ik ze bijna nooit meer. Vroeger had ik regelmatig last van migraine en dan pakte ik ze toch gewoon hoor, van een paar ibuprofen ga je echt niet dood en maagklachten heb ik er ook nog nooit van gehad. Zoals LB ook zegt, met die koppijn kon ik echt niks meer, dus dan moet je toch iets.

[..]

Heb het al een paar dagen, soort van half ziek. Gewoon hard toe aan vakantie, denk ik. Gelukkig gaan we morgen ook een weekje weg. :)
1 pilletje en een half uur later lig ik te pitten :') Laatste keer dat ik pijnstillers heb gebruikt is dan ook december 2009 na m'n operatie...

Kijk, bij een MarMar en XM of bij migraine kan ik het mij voorstellen, ben zelf gewoon niet echt van de medicatie.
  maandag 4 april 2011 @ 15:20:55 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95024552
  maandag 4 april 2011 @ 15:22:50 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95024619
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
Stom woord, ongi.
Ik gebruik dat woord, omdat jullie het een stom woord vinden :P. Sommige woorden die anderen hier gebruiken (bijv vriendlief en manlief) vind ik ook stom :6 :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 april 2011 @ 15:23:54 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95024650
O: broodje Co
T: snee roggebrood met pindakaas
L: twee sneetjes brood met 1 gebakken ei met een halve plak kaas en twee kleine plakjes ham
T: wortels en augurken
D: cazuela (soep) met gevulde courgettes erin :9
S: Zumba
T: vla met aardbeien
  maandag 4 april 2011 @ 15:25:30 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95024711
Ah, ik ga ook nog even een ei eten. Overigens vier boterhammen bij de lunch gehad ipv twee, dus niet meer een te karig lijstje :).
Niet meer actief op Fok!
pi_95024754
Hoe bevalt plan Jatje Maria? Al verschil merkbaar?
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 15:28:27 #175
70532 loveli
N
pi_95024804
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik gebruik dat woord, omdat jullie het een stom woord vinden :P. Sommige woorden die anderen hier gebruiken (bijv vriendlief en manlief) vind ik ook stom :6 :').
Ja, maar jij bent van de andere kant :{w
crap in = crap out
  maandag 4 april 2011 @ 15:29:31 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95024843
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef V1z0R het volgende:
Hoe bevalt plan Jatje Maria? Al verschil merkbaar?
Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet mag }:| :P

Verschil, mweh, niet echt, maar het plan is ook pas afgelopen donderdag ingegaan! Zo rap gaat het niet ben ik bang ;(
pi_95024878
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef loveli het volgende:

[..]

NSB'er? :o
Zie: dit filmpje!
  maandag 4 april 2011 @ 15:30:52 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95024893
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik was al bang voor die opmerking, maar daar heeft het niks mee te maken :'). "Vriendinlief" zou ik ook een stom woord vinden :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95024957
quote:
In mijn hoofd is dat de hond die heen en weer rende en toen werd verzwolgen door de watermassa, hij kon vast heel goed zwemmen en is toen gered. O+ Eind goed, al goed.

Voor de hond dan. Japan zelf heb ik voorlopig van mijn lijstje met te bezoeken landen gestreept......
  maandag 4 april 2011 @ 15:36:02 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95025087
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Verschil, mweh, niet echt, maar het plan is ook pas afgelopen donderdag ingegaan! Zo rap gaat het niet ben ik bang ;(
Eigenlijk is dit wat overdreven :P

Ik MAG een heleboel! Maar even geen cola, chocola, chips, koekies. Nouja.

Ik probeer lichte avondmaaltjes te verzinnen maar ik heb nergens zin in, dat helpt ook niet! _O-
  maandag 4 april 2011 @ 15:36:13 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95025091
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef conleche het volgende:

[..]

In mijn hoofd is dat de hond die heen en weer rende en toen werd verzwolgen door de watermassa, hij kon vast heel goed zwemmen en is toen gered. O+ Eind goed, al goed.

Voor de hond dan. Japan zelf heb ik voorlopig van mijn lijstje met te bezoeken landen gestreept......
Sorry to burst your bubble, maar het is niet die hond ( ;( ) maar een hond die op een dak ronddobberde.
pi_95025104
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Nooit erover nagedacht waarom wij die woorden gebruiken? Hmm?

:7
  maandag 4 april 2011 @ 15:37:09 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95025134
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Japan zelf heb ik voorlopig van mijn lijstje met te bezoeken landen gestreept......
Ja? Je schijnt wel strálend uit Fukushima terug te komen anders!
pi_95025138
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Sorry to burst your bubble, maar het is niet die hond ( ;( ) maar een hond die op een dak ronddobberde.
Hij kan toch op dat dak geklommen zijn, Miss glas half leeg en zijn haar blond hebben geverfd? :(
pi_95025185
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja? Je schijnt wel strálend uit Fukushima terug te komen anders!
:')
pi_95025213
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook niets van de drang naar suikers? Na 3 dagen te zijn gestopt met cola was de trek er aan al weg bij mij...
Neem af en toe nog wel eens een cola of Dr Pepper, maar doe met een fles makkelijk 3 dagen, waar die eerder binnen 3 uur wel eens op was :')
  maandag 4 april 2011 @ 15:40:20 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95025251
quote:
12s.gif Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nooit erover nagedacht waarom wij die woorden gebruiken? Hmm?

:7
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindt :6.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 april 2011 @ 15:40:31 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95025258
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ook niets van de drang naar suikers? Na 3 dagen te zijn gestopt met cola was de trek er aan al weg bij mij...
Neem af en toe nog wel eens een cola of Dr Pepper, maar doe met een fles makkelijk 3 dagen, waar die eerder binnen 3 uur wel eens op was :')
*boks*
Niet meer actief op Fok!
pi_95025266
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindt :6.
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
pi_95025276
quote:

[..]

:o

OH
MY
GOD
pi_95025303
quote:

[..]

;(
pi_95025307

Hel is bevroren! 't vriest er in ieder geval nu....
  maandag 4 april 2011 @ 15:41:59 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95025313
quote:

[..]

Vik!!!! :o
  maandag 4 april 2011 @ 15:42:15 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95025327
Whehehe, iedereen ook ineens he :')
pi_95025330
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:

Hel is bevroren!
Ja, dat dus. Ik vond het al ineens erg koud :(

Oh, hell. Ik zie daar ook net een paar varkens overliegen :o
  maandag 4 april 2011 @ 15:42:54 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95025351
quote:

[..]

maandag 4 april 2011 @ 15:42:59 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95025355
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, iedereen ook ineens he :')
Ohnee, ik zie nu pas dat het 3x Coco is _O-

Evil :')
  maandag 4 april 2011 @ 15:43:05 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95025363
:D. Wat een hysterie :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95025392
Paracetamol wins ibu wmb. Ibu kan na een week bij reguliere dosering al schade aan maagslijmvlies veroorzaken. Met pcm moet je moedwillig een hoop erin kieperen wil je er kwaad mee doen...
pi_95025395
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef Viking84 het volgende:
:D. Wat een hysterie :').
Hihihihi <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')