Ik heb een boekje met voor 12 weken elke dag een dagmenu uitgeschreven, maar daar hou ik me niet strikt aan. Ik moet namelijk een stuk minder eten.quote:Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad lastig om een gezond gewicht te hebben als je zo erg beperkt bent in je bewegen. Wel fijn dat je in ieder geval het goed oppakt allemaal en het met het eten goed gaat.
Mijn probleem is ook dat ik echt wel zo'n beetje alles weet wat er maar te weten is over afvallen, alleen het daadwerkelijk uitvoeren is bij mij problematisch. Hopelijk heeft de dietist daar wat tips bij.
Krijg je trouwens een uitgeschreven menu bij de dietist, dat lijkt me wel handig namelijk..
quote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben.Maar goed, niet zo'n fietser (fiets echt nooit, heb ook al jaren geen fiets)dus zie mezelf niet zo gauw echt een triatlon doen. Maar wel stoer (heb familie die daar ook voor in training is atm dus 't kriebelt wel maar, again, vooral dat zwemmen dus)!
Voor mij is het denk ik een goed idee om hier in ieder geval dagelijks een lijstje te posten, en dan ook 100% eerlijk te zijn, (vooral tegenover mezelf). Dat zal ik vanaf morgen dan doen, ben heel benieuwd en hoop dat ik met een beetje hulp van jullie en mijn dietist (en heeel veel van mezelf)quote:Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb een boekje met voor 12 weken elke dag een dagmenu uitgeschreven, maar daar hou ik me niet strikt aan. Ik moet namelijk een stuk minder eten.
Mijn normale dagelijkse kcal behoefte (als ik gewoon op gewicht wil blijven dus) komt op 1500-1600 kcal. Op dit moment wil ik nog een paar kilo kwijt, hoeveel weet ik niet precies, dat hangt er vanaf hoe het er dan uitziet5 tot 7 kg ofzo.
Tips om het uit te voeren, tsjah.. je zal het gewoon zelf moeten doen uiteindelijk. Maak je al lijstjes? Hier posten helpt ook en wij willen heus wel helpen een stokje achter de deur te zijnHet zal je nog meevallen wat je kan eten op een dag en als je dat van te voren op papier (of je scherm) hebt, is het veel makkelijker om je er aan te houden en hoef je er de rest van de dag niet meer zo over na te denken ook.
Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goedquote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben.Maar goed, niet zo'n fietser (fiets echt nooit, heb ook al jaren geen fiets)dus zie mezelf niet zo gauw echt een triatlon doen. Maar wel stoer (heb familie die daar ook voor in training is atm dus 't kriebelt wel maar, again, vooral dat zwemmen dus)!
quote:Op maandag 4 april 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]heb je geen fiets?
. Doe je alles met de auto / lopend / met de bus ofzo?
Oh, dus het grootste deel heb je al gehad.quote:Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
3,5 jaar geleden ben ik zo'n 16 kilo afgevallen. Toen zo'n 3-3,5 jaar rond de 67 blijven hangen (bij 1.80) en 't afgelopen half jaar 3,5 kilo aangekomen door, kort door de bocht, geen beweging en slecht, te veel en onregelmatig eten (gerelateerd aan werksituatie vrees ik). Afgelopen weken weer gewoon en vooral regelmatig gaan eten (en leven) en er hoeft nog maar een kleine 2 kilo af en dan ben ik weer waar ik 'hoor'.
Ik heb ook B en het eerste paspoort voor reddingszwemmen, dus als je een keer in het water kukelt tijdens een meet zal ik je komen reddenquote:Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goed. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite
.
Same here... Nou ja, ik heb wel een B-diploma maar alles wat je daarvoor moet kunnen ben ik intussen allang weer verleerd.quote:Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En zwemmen kan ik niet zo goed. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite
.
Voormalig wedstrijdzwemmer hier.quote:Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goed. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite
.
quote:Op maandag 4 april 2011 14:33 schreef MarMar het volgende:
Succes Mango
Ihfc: goed bezig toch? Nu ben je snel bij en die laatste 2 kg is maar een peuleschil vergeleken bij wat je al gedaan hebt. Komt heus goed!
Diclofenac en Paracetamol.quote:
Even vragen bij een balie? Er is altijd paracetamol aanwezigquote:Op maandag 4 april 2011 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op de uni. Had om 12 uur een bijeenkomst en straks om 15 uur nog eentje. M'n laatste Diclo was nog geen zes uur geleden, paracetamol heb ik stom genoeg niet bij me...
DaD mag, die is herstellende.quote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Soms vind ik dat hier best veel pijnstillers worden gebruikt...
Paracetamol is relatief onschuldig en ik kan echt niet functioneren als ik flinke koppijn hebquote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Ik gebruik normaal zelden pijnstillers...quote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |