abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95022564
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Het lijkt me inderdaad lastig om een gezond gewicht te hebben als je zo erg beperkt bent in je bewegen. Wel fijn dat je in ieder geval het goed oppakt allemaal en het met het eten goed gaat.

Mijn probleem is ook dat ik echt wel zo'n beetje alles weet wat er maar te weten is over afvallen, alleen het daadwerkelijk uitvoeren is bij mij problematisch. Hopelijk heeft de dietist daar wat tips bij.

Krijg je trouwens een uitgeschreven menu bij de dietist, dat lijkt me wel handig namelijk..
Ik heb een boekje met voor 12 weken elke dag een dagmenu uitgeschreven, maar daar hou ik me niet strikt aan. Ik moet namelijk een stuk minder eten.
Mijn normale dagelijkse kcal behoefte (als ik gewoon op gewicht wil blijven dus) komt op 1500-1600 kcal. Op dit moment wil ik nog een paar kilo kwijt, hoeveel weet ik niet precies, dat hangt er vanaf hoe het er dan uitziet :) 5 tot 7 kg ofzo.

Tips om het uit te voeren, tsjah.. je zal het gewoon zelf moeten doen uiteindelijk. Maak je al lijstjes? Hier posten helpt ook en wij willen heus wel helpen een stokje achter de deur te zijn :) Het zal je nog meevallen wat je kan eten op een dag en als je dat van te voren op papier (of je scherm) hebt, is het veel makkelijker om je er aan te houden en hoef je er de rest van de dag niet meer zo over na te denken ook.
pi_95022585
Allemaal HEEL erg bedankt voor alle info, ik moet nu gaan, maar kom morgenavond (laat)
wel even vertellen hoe het was bij de dietist... Ben benieuwdd..
En succes allemaal!!
pi_95022639
Jij ook! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 4 april 2011 @ 14:27:08 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022663
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben. :N Maar goed, niet zo'n fietser (fiets echt nooit, heb ook al jaren geen fiets)dus zie mezelf niet zo gauw echt een triatlon doen. Maar wel stoer (heb familie die daar ook voor in training is atm dus 't kriebelt wel maar, again, vooral dat zwemmen dus)!
:o heb je geen fiets? :o. Doe je alles met de auto / lopend / met de bus ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_95022688
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb een boekje met voor 12 weken elke dag een dagmenu uitgeschreven, maar daar hou ik me niet strikt aan. Ik moet namelijk een stuk minder eten.
Mijn normale dagelijkse kcal behoefte (als ik gewoon op gewicht wil blijven dus) komt op 1500-1600 kcal. Op dit moment wil ik nog een paar kilo kwijt, hoeveel weet ik niet precies, dat hangt er vanaf hoe het er dan uitziet :) 5 tot 7 kg ofzo.

Tips om het uit te voeren, tsjah.. je zal het gewoon zelf moeten doen uiteindelijk. Maak je al lijstjes? Hier posten helpt ook en wij willen heus wel helpen een stokje achter de deur te zijn :) Het zal je nog meevallen wat je kan eten op een dag en als je dat van te voren op papier (of je scherm) hebt, is het veel makkelijker om je er aan te houden en hoef je er de rest van de dag niet meer zo over na te denken ook.
Voor mij is het denk ik een goed idee om hier in ieder geval dagelijks een lijstje te posten, en dan ook 100% eerlijk te zijn, (vooral tegenover mezelf). Dat zal ik vanaf morgen dan doen, ben heel benieuwd en hoop dat ik met een beetje hulp van jullie en mijn dietist (en heeel veel van mezelf)
eindelijk weer eens een gezond gewicht krijg.

Ik hoop dat ik ook weekmenu's uitgeschreven krijg, dat lijkt me heel fijn, hoef je er inderdaad niet zo over na te denken..

Tot morgen!!! :)
pi_95022694
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Jij ook! ^O^
  maandag 4 april 2011 @ 14:29:38 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95022723
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben. :N Maar goed, niet zo'n fietser (fiets echt nooit, heb ook al jaren geen fiets)dus zie mezelf niet zo gauw echt een triatlon doen. Maar wel stoer (heb familie die daar ook voor in training is atm dus 't kriebelt wel maar, again, vooral dat zwemmen dus)!
Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goed :@. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95022727
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o heb je geen fiets? :o. Doe je alles met de auto / lopend / met de bus ofzo?
:Y Lopend of auto inderdaad. Verder dan een paar jaar lang wekelijks op 'n spinfiets zitten ben ik de afgelopen 6-7 jaar niet gekomen wat fietsen betreft volgens mij.
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 14:30:18 #134
70532 loveli
N
pi_95022738
Banden van fiets vervangen, kijken hoe ver ik kom zonder bandenlichters.
crap in = crap out
pi_95022755
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

3,5 jaar geleden ben ik zo'n 16 kilo afgevallen. Toen zo'n 3-3,5 jaar rond de 67 blijven hangen (bij 1.80) en 't afgelopen half jaar 3,5 kilo aangekomen door, kort door de bocht, geen beweging en slecht, te veel en onregelmatig eten (gerelateerd aan werksituatie vrees ik). Afgelopen weken weer gewoon en vooral regelmatig gaan eten (en leven) en er hoeft nog maar een kleine 2 kilo af en dan ben ik weer waar ik 'hoor'.
Oh, dus het grootste deel heb je al gehad. :) Goed dat je het eraf hebt weten te houden! Regelmatig eten en leven is natuurlijk op alle gebieden een stuk fijner, en dan moeten die laatste 2 kilootjes geen enkel probleem zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 4 april 2011 @ 14:31:47 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022781
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zou niet zonder fiets kunnen... En zwemmen kan ik niet zo goed :@. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite :').
Ik heb ook B en het eerste paspoort voor reddingszwemmen, dus als je een keer in het water kukelt tijdens een meet zal ik je komen redden *; .
Niet meer actief op Fok!
pi_95022828
quote:

[..]

En zwemmen kan ik niet zo goed :@. Heb alleen m'n A-diploma en kan net het hoofd boven water houden. Kan dus ook alleen schoolslag. Met moeite :').
Same here... Nou ja, ik heb wel een B-diploma maar alles wat je daarvoor moet kunnen ben ik intussen allang weer verleerd. :+ Hardlopen is ook al niks voor mij, dus die triatlon, neh.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_95022843
Succes Mango :)

Ihfc: goed bezig toch? Nu ben je snel bij en die laatste 2 kg is maar een peuleschil vergeleken bij wat je al gedaan hebt. Komt heus goed!
pi_95023038
quote:

[..]

Voormalig wedstrijdzwemmer hier. *) Maar dat fietsen: woonde in een erg fiets-onvriendelijke stad en toen ik eenmaal m'n auto had en m'n fiets weer kapot dan wel gestolen was heb ik waarschijnlijk gedacht 'why bother'. :')
pi_95023159
Even voor alle duidelijkheid: ik ben echt geen goede hardloper. Maar ik vind het wel heel leuk en ontspannend om te doen. :)
En die halve wil ik gewoon een keertje doen, gewoon om te bewijzen dat het kan. Op zich zou het geen probleem zijn om daar naar toe te trainen, alleen komt die enkel een beetje rot uit.

En qua fietsen: ik heb heel lang mijn woon-werk verkeer (20 km) op de fiets gedaan, maar dat is door een andere baan iets te ver geworden (35 km :D). Maar ik ga met een Amerikaanse fietsen voor een goed doel, dus het is vooral voor de leuk.

Zwemmen vind ik stom. Heb ik ooit nooit leuk gevonden. :D

Maar ik merk wel dat ik mezelf echt veel beter voel bij veel bewegen, dus dat doe ik dan ook maar. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95023301
Boh. Pijn en moe.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95023338
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:33 schreef MarMar het volgende:
Succes Mango :)

Ihfc: goed bezig toch? Nu ben je snel bij en die laatste 2 kg is maar een peuleschil vergeleken bij wat je al gedaan hebt. Komt heus goed!
:Y Heel klein beetje schommelen is geen probleem, ben wel enorm blij dat ik weer een stuk lekkerder in mijn vel zit door de regelmaat (also waarom ik hoop snel weer aan 't werk te kunnen) en 't 'maar' 3,5 kilo waren. Maar inderdaad komt helemaal goed. :)
pi_95023408
quote:
8s.gif Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boh. Pijn en moe.
Diclofenac en Paracetamol.
En rustig aan doen. Ga lekker op de bank liggen en stop een DVD in de DVD speler en ga die kijken. :Y
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 4 april 2011 @ 14:49:38 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95023442
quote:
8s.gif Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boh. Pijn en moe.
-O-

Henks plan lijkt me een goeie :Y echt naar je lijf luisteren en helemaal niks doen! Sterkte :*
pi_95023485
Ik ben op de uni. Had om 12 uur een bijeenkomst en straks om 15 uur nog eentje. M'n laatste Diclo was nog geen zes uur geleden, paracetamol heb ik stom genoeg niet bij me...
  maandag 4 april 2011 @ 14:52:40 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95023550
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op de uni. Had om 12 uur een bijeenkomst en straks om 15 uur nog eentje. M'n laatste Diclo was nog geen zes uur geleden, paracetamol heb ik stom genoeg niet bij me...
Even vragen bij een balie? Er is altijd paracetamol aanwezig :Y

Heb vaak genoeg wit weggetrokken van de koppijn daar gestaan om om een pijnstiller te bedelen :')
pi_95023586
Soms vind ik dat hier best veel pijnstillers worden gebruikt... :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 14:54:39 #148
70532 loveli
N
pi_95023623
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
DaD mag, die is herstellende.
crap in = crap out
  maandag 4 april 2011 @ 14:54:47 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95023626
quote:
Paracetamol is relatief onschuldig en ik kan echt niet functioneren als ik flinke koppijn heb :N
pi_95023631
quote:
Ik gebruik normaal zelden pijnstillers...

Maar ik ga weer naar m'n volgende afspraak hobbelen. :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')