abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95022113
Ik zit tot aan mn knie in het gips hoor, ruimte zat. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 14:11:04 #102
70532 loveli
N
pi_95022122
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Goed, plan van aanpak: Afblijven van suiker, in het begin in ieder geval 2x per week sporten.

Ik ben zo bang dat die dietist zo'n optimel en andere light zooi fanaat is...
Globaal: vers = ok, niet vers = niet ok. Zoveel mogelijk groente erin mikken en 2 stuks fruit, hoe bewerkter hoe slechter. Als je na die hoeveelheden groente nog plek over hebt voor optimel, so be it.
crap in = crap out
pi_95022144
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet klakkeloos op te volgen wat de diëtist zegt? En als je het er niet mee eens bent, neem je gewoon een andere.

Zelf vind ik een diëtist echt overbodig. Hier lijstjes posten en commentaar krijgen werkt minstens zo goed ^O^.
Je hebt gelijk, ik hoop gewoon dat we een beetje dezelfde visie hebben.

Ik hou nu sowieso al bij wat ik eet, alleen als ik dus een slechte dag heb gehad schrijf ik het halverwege niet meer op, haha, dommm...
pi_95022147
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga zo;n geweldig mooie halve marathon lopen (de Royal Parks Half, gaat door alle parken van Londen heen O+) dat ik desnoods kruipend over de finish ga. :P
Oh dat klinkt geweldig zeg!
(al zou ik het nooit overleven een halve marathon :P)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95022186
Ohw en jompels voor IHFC en progje! *O*

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeg, laat je nog wat ruimte over, want andere mensen willen ook wel wat schrijven :P.
De derde wordt dan:
'Vik vond dat ik niet meer mocht schrijven, 't is ook altijd wat met die wijven!' :')

* V1z0R rent hard weg!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 4 april 2011 @ 14:12:56 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022189
Oh, die halve marathon klinkt echt super HPKW O+.
Ik hoop dat ooit ook nog eens te kunnen (en een hele :@), maar eerst ga ik voor de 10 km en daarna voor de 15 km. Baby steps :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 april 2011 @ 14:13:16 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95022207
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef V1z0R het volgende:

* V1z0R rent hard weg!
Hoepel op!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 april 2011 @ 14:13:32 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022220
quote:

[..]

De derde wordt dan:
'Vik vond dat ik niet meer mocht schrijven, 't is ook altijd wat met die wijven!' :')

* V1z0R rent hard weg!
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_95022222
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klinkt goed! :Y

En ach, dan kan je hem altijd nog peren he! :P Heeft ie geen website waarop iets van z'n ideologieën staat?
Jawel, wel een site, maar ik word er niet veel wijzer van...
pi_95022230
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:04 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik dat over een poosje ook zo kan doen. Voorlopig wil ik er echt vanaf omdat ik er niet normaal mee om kan gaan. Vind je Allinsonbrood trouwens niet snel droog worden, haha?
Al 't brood is eigenlijk alleen echt vers lekker. :P En 't normaal mee omgaan is eigenlijk wel 'n beetje een must voor mij want mijn lichaam (lees: darmen e.d.) fluiten mij ongenadig terug du moment ik dat 'vergeet'. Maar dat wil nog weleens gebeuren dus. :')
pi_95022257
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, die halve marathon klinkt echt super HPKW O+.
Ik hoop dat ooit ook nog eens te kunnen (en een hele :@), maar eerst ga ik voor de 10 km en daarna voor de 15 km. Baby steps :P.
Klinkt inderdaad stoer. Zelf meer O+ bij 't plan van Mo, though. Want dan mag ik ook zwemmen. O+
pi_95022259
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Globaal: vers = ok, niet vers = niet ok. Zoveel mogelijk groente erin mikken en 2 stuks fruit, hoe bewerkter hoe slechter. Als je na die hoeveelheden groente nog plek over hebt voor optimel, so be it.
You're right, heb alleen een sonja bakker trauma :P
pi_95022281
@ Mango ik denk dat een diëtist je niets gaat vertellen wat je nog niet weet als ik je zo lees.
Dingen opschrijven, bijhouden, diëetdagboek als het ware, dat is wat we hier feitelijk ook al doen met de lijstjes, dat helpt ook. Alleen al om zicht te krijgen op wat je eigenlijk eet en wat weggelaten of vervangen kan worden.
Als je denkt dat het weegmoment voor jou een stok achter de deur gaat zijn, spreek dat dan zeker af met je diëtist.
Ik ging met een specifieke reden nl: mijn energiebehoefte is nogal veranderd sinds ik voor het grootste deel rolstoelafhankelijk ben en ik wil weten hoe ik strakjes als ik klaar ben met afvallen op gewicht blijf en wel genoeg van alles binnen krijg.

Bewegen, sporten, als je het kunt, zeker doen! Verder kan je ook best "iets lekkers" eten wat wél gezond is en kom je meestal een heel eind met vervangen van de ongezonde tussendoortjes met gezonde tussendoortjes.
Mijn "zoete trek" vang ik tegenwoordig eigenlijk op met fruit en verder is het een kwestie van wennen. Nu lust ik niet eens meer koffie mét suiker en een paar maanden geleden luste ik het niet zonder ;)

Succes!

En Henkpietklaaswim paars is tof en doe niet zo eigenwijs :P eerst maar eens normaal lopen, dan pas weer denken aan extra activiteiten!
pi_95022296
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Al 't brood is eigenlijk alleen echt vers lekker. :P En 't normaal mee omgaan is eigenlijk wel 'n beetje een must voor mij want mijn lichaam (lees: darmen e.d.) fluiten mij ongenadig terug du moment ik dat 'vergeet'. Maar dat wil nog weleens gebeuren dus. :')
Oh das balen, maar wel een goede reminder dan! :P
pi_95022304
quote:

[..]

De derde wordt dan:

* V1z0R rent hard weg!
:D

IHFC, wat was eigenlijk jouw begingewicht en hoeveel ben je al kwijt? Sorry als je het ooit al gepost hebt, ik mis nog weleens een paar topics. :P
In elk geval fijn dat het nu goed gaat, en vooral dat je je ook zo voelt. :)
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 4 april 2011 @ 14:17:16 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95022340
Even vloeken in de kerk, ik heb niks met mara-, tria- of wat voor *thons of *thlons dan ook :'). Ik kan niet rennen, zwemmen ziet er ook meer uit alsof ik half verzuip en fietsen doe ik voornamelijk binnen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 april 2011 @ 14:18:46 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022387
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even vloeken in de kerk, ik heb niks met mara-, tria- of wat voor *thons of *thlons dan ook :'). Ik kan niet rennen, zwemmen ziet er ook meer uit alsof ik half verzuip en fietsen doe ik voornamelijk binnen :').
Je hebt ook wel spinningmarathons hoor! (en RPM-marathons vast ook wel :P).

Bij een triathlon kan ik me ook niks voorstellen: ik zie er ook debiel uit als ik zwem (damn de schaarslag :')) en fietsen doe ik liever op m'n gemakkie.
Niet meer actief op Fok!
pi_95022406
Wat ik niet snap is waarom ze van die halve shirtjes aanhebben :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 4 april 2011 @ 14:19:54 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022424
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:19 schreef V1z0R het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze van die halve shirtjes aanhebben :?
Want dat is lichter? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95022436
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

:D

IHFC, wat was eigenlijk jouw begingewicht en hoeveel ben je al kwijt? Sorry als je het ooit al gepost hebt, ik mis nog weleens een paar topics. :P
In elk geval fijn dat het nu goed gaat, en vooral dat je je ook zo voelt. :)
3,5 jaar geleden ben ik zo'n 16 kilo afgevallen. Toen zo'n 3-3,5 jaar rond de 67 blijven hangen (bij 1.80) en 't afgelopen half jaar 3,5 kilo aangekomen door, kort door de bocht, geen beweging en slecht, te veel en onregelmatig eten (gerelateerd aan werksituatie vrees ik). Afgelopen weken weer gewoon en vooral regelmatig gaan eten (en leven) en er hoeft nog maar een kleine 2 kilo af en dan ben ik weer waar ik 'hoor'.
pi_95022437
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:15 schreef MarMar het volgende:
@ Mango ik denk dat een diëtist je niets gaat vertellen wat je nog niet weet als ik je zo lees.
Dingen opschrijven, bijhouden, diëetdagboek als het ware, dat is wat we hier feitelijk ook al doen met de lijstjes, dat helpt ook. Alleen al om zicht te krijgen op wat je eigenlijk eet en wat weggelaten of vervangen kan worden.
Als je denkt dat het weegmoment voor jou een stok achter de deur gaat zijn, spreek dat dan zeker af met je diëtist.
Ik ging met een specifieke reden nl: mijn energiebehoefte is nogal veranderd sinds ik voor het grootste deel rolstoelafhankelijk ben en ik wil weten hoe ik strakjes als ik klaar ben met afvallen op gewicht blijf en wel genoeg van alles binnen krijg.

Bewegen, sporten, als je het kunt, zeker doen! Verder kan je ook best "iets lekkers" eten wat wél gezond is en kom je meestal een heel eind met vervangen van de ongezonde tussendoortjes met gezonde tussendoortjes.
Mijn "zoete trek" vang ik tegenwoordig eigenlijk op met fruit en verder is het een kwestie van wennen. Nu lust ik niet eens meer koffie mét suiker en een paar maanden geleden luste ik het niet zonder ;)

Succes!

En Henkpietklaaswim paars is tof en doe niet zo eigenwijs :P eerst maar eens normaal lopen, dan pas weer denken aan extra activiteiten!
Het lijkt me inderdaad lastig om een gezond gewicht te hebben als je zo erg beperkt bent in je bewegen. Wel fijn dat je in ieder geval het goed oppakt allemaal en het met het eten goed gaat.

Mijn probleem is ook dat ik echt wel zo'n beetje alles weet wat er maar te weten is over afvallen, alleen het daadwerkelijk uitvoeren is bij mij problematisch. Hopelijk heeft de dietist daar wat tips bij.

Krijg je trouwens een uitgeschreven menu bij de dietist, dat lijkt me wel handig namelijk..
  maandag 4 april 2011 @ 14:21:01 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95022458
quote:
*boks*

Ik had vroeger al een hekel aan tikkertje omdat je daarbij moest rennen :')
pi_95022480
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*boks*

Zakdoekje leggen en dan weigeren om te rennen wanneer je aangetikt werd? 'Ik zit hier lekker, wat wil je nou?! }:| '
  maandag 4 april 2011 @ 14:22:18 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95022488
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*boks*

*;
You and me, we r teh same!

Tikkertje ;(

Laatst ook: toen ik met Evy 1 door de straten van Alkmaar hobbelde wist ik weer dat hardlopen/joggen/hobbelen niks voor mij is :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95022516
quote:
Ben vooral gek op zwemmen. Waarom ik daar ooit mee gestopt ben. :N Maar goed, niet zo'n fietser (fiets echt nooit, heb ook al jaren geen fiets)dus zie mezelf niet zo gauw echt een triatlon doen. Maar wel stoer (heb familie die daar ook voor in training is atm dus 't kriebelt wel maar, again, vooral dat zwemmen dus)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')