abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95021603
Om de een of andere reden werkt 't bij mij op 't moment heel goed om 1 zoet iets in te bouwen in mijn lijstje (en woon ook alleen dus de rest ligt gewoon in de kast) - misschien omdat ik meer met hartig heb (bouw dus geen 'bakje' chips in :P) en dat is meestal een fijn mutsig moment met wat koppen thee enzo.

En verder werkt 'n goed resultaat op de weegschaal juist motiverend hier wat 't gezond eten betreft: vanmorgen een mooi resultaat, maar voelde me ook al bijzonder fabulous (true story :') ) voor ik me ging wegen dus dat versterkte mijn goede bui alleen maar. Daarna boodschappen gaan doen en weer allemaal lekkere, en gezonde dingen in huis gehaald. Overigens werkt 'n slecht resultaat net zo motiverend maar dan soms weer iets te rigoureus. :@ Gelukkig komt dat niet meer zo vaak voor.

Lijstje so far:
o 2 volkoren allinson boterhammen kipfilet
t appel, kiwi
l 3 volkoren allinson boterhammen kipfilet

En nu verder met bijlezen: zag ik kwak daar weer langskomen? wb! :W
  maandag 4 april 2011 @ 13:58:45 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95021620
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:53 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Okee, geen aspartaam dus!
Overigens kun je beter naar loveli luisteren dan naar mij ;)

Maar ik heb dan ook een aardige zoetbehoefte :')
pi_95021718
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Omgeving, opvoeding en kennis over voeding en gezondheid.
Bij mij was het dat mijn moeder veel kennis had over voeding en gezondheid, maar hetgeen
ik in de praktijk zag anders was. (dus wel veel gepraat over wat gezond is, maar in de praktijk veel en vet eten, en ook veel zoetigheid)
pi_95021729
Woehoe, ik pas mijn broek weer van toen ik op mijn slankst was *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95021738
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Suikerverslaving.
Ik heb gehoord dat als je daarvan "afstapt" dat je dan ook echt afkickverschijnselen krijgt,
hoofdpijn etc. Klopt dat?
pi_95021772
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik weet niet waar je woont HPKW! Maar gezien Ewelina wel, is dat niet dichtbij mij :{ Anders had ik een leuk rijmpje op je gips gezet! 'Je kuit is nu dunner, je gips is nu paars, wees blij dat het je been is en niet je aars!' :@
Ik woon in zuid west zuid holland. :P
Mooie tekst overigens. :D

En *O* voor Progje's broek!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95021779
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:56 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Dat is inderdaad mijn valkuil, ik wil dan gelijk elke dag minimaal een uur sporten, maar volhouden doe ik het niet... Is het een goed begin om twee keer per week een uur te sporten, en dat op te bouwen, naar max 4 keer?
Als je eerst eens een tijdje die twee uur per week volhoudt is het ook al goed, alles is beter dan niks. :) Ik zou vooral niet te snel te veel gaan doen. Maar ook dat is persoonlijk...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_95021793
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 14:01 schreef progje het volgende:
*O*
pi_95021817
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Over een tuinhekje heen stappen kan al genoeg zijn.
Maar ik kan het niet aanraden wegens rete-irritant.

Maar heup en knie problemen zijn vervelend. Maar probeer iets te vinden dat je goed ligt. Sporten moet namelijk ook gewoon leuk zijn. :)

[..]

Leuk! :)
Ja inderdaad, als ik die motivatie kan opbrengen en het DOE, vind ik het ook leuk! Maar soms voelt het wel vervelend als je lichaam niet helemaal mee wil werken, dan ben je lekker bezig en ineens doet je heup raar... Hoe sport jij nu je niet veel kan bewegen? Of doe je dan een paar weken niks? En hoe wil je het gaan opbouwen? (las dat je een marathon oid wilde rennen??)
pi_95021890
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef ihatefastcars het volgende:
Om de een of andere reden werkt 't bij mij op 't moment heel goed om 1 zoet iets in te bouwen in mijn lijstje (en woon ook alleen dus de rest ligt gewoon in de kast) - misschien omdat ik meer met hartig heb (bouw dus geen 'bakje' chips in :P) en dat is meestal een fijn mutsig moment met wat koppen thee enzo.

En verder werkt 'n goed resultaat op de weegschaal juist motiverend hier wat 't gezond eten betreft: vanmorgen een mooi resultaat, maar voelde me ook al bijzonder fabulous (true story :') ) voor ik me ging wegen dus dat versterkte mijn goede bui alleen maar. Daarna boodschappen gaan doen en weer allemaal lekkere, en gezonde dingen in huis gehaald. Overigens werkt 'n slecht resultaat net zo motiverend maar dan soms weer iets te rigoureus. :@ Gelukkig komt dat niet meer zo vaak voor.

Lijstje so far:
o 2 volkoren allinson boterhammen kipfilet
t appel, kiwi
l 3 volkoren allinson boterhammen kipfilet

En nu verder met bijlezen: zag ik kwak daar weer langskomen? wb! :W
Ik hoop dat ik dat over een poosje ook zo kan doen. Voorlopig wil ik er echt vanaf omdat ik er niet normaal mee om kan gaan. Vind je Allinsonbrood trouwens niet snel droog worden, haha?
pi_95021906
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:D Haha!
  maandag 4 april 2011 @ 14:05:47 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95021922
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 14:01 schreef progje het volgende:
Nice *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95021923
Wat goed progje! *O*
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 4 april 2011 @ 14:06:50 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95021955
2-4 keer sporten per week is te doen, mango! Doe ik ook :Y 2x is dan het minimum (behalve als ik ziek ben ofzo :P), 3 keer is nice, en 4x is kick-ass *) :+

En afkicken van suiker, ja daar kan je koppijn van krijgen, en rillerigheid enzo :') harhar.

Progje :o *O* foto? B-)

V1z0R's rijmpje _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 4 april 2011 @ 14:07:41 #90
70532 loveli
N
pi_95021982
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ook weer :') Dus ik ga weer ff kappen met onzin in m'n hoofd duwen. Bright side: ik weet uit m'n kilo gevulde chocola per 2 dagen periode dat de behoefte echt verdwijnt.
crap in = crap out
  maandag 4 april 2011 @ 14:07:49 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95021991
En hoera voor de fabulous Madam Snelle Auto's! 8-)
pi_95021995
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Ja inderdaad, als ik die motivatie kan opbrengen en het DOE, vind ik het ook leuk! Maar soms voelt het wel vervelend als je lichaam niet helemaal mee wil werken, dan ben je lekker bezig en ineens doet je heup raar... Hoe sport jij nu je niet veel kan bewegen? Of doe je dan een paar weken niks? En hoe wil je het gaan opbouwen? (las dat je een marathon oid wilde rennen??)
Ik denk dat ik er vanaf nu maar gewoon iedere dag een hele berg buikspieroefeningen in ga gooien ofzo. Verder kan ik niets vanwege die enkel die ik niet mag belasten. Of ik zou grond oefeningen moeten doen, maar dat werkt volgens mij ook niet zo voor 1 been.

Verder hoop ik dat mijn snel opbouwen theorie een beetje klopt. In principe zou je zelfs vanaf niets in een half jaar naar een halve marathon moeten kunnen trainen, dus dat zou goed moeten komen.
Ik ga zo;n geweldig mooie halve marathon lopen (de Royal Parks Half, gaat door alle parken van Londen heen O+) dat ik desnoods kruipend over de finish ga. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95022024
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
2-4 keer sporten per week is te doen, mango! Doe ik ook :Y 2x is dan het minimum (behalve als ik ziek ben ofzo :P), 3 keer is nice, en 4x is kick-ass *) :+

En afkicken van suiker, ja daar kan je koppijn van krijgen, en rillerigheid enzo :') harhar.

Progje :o *O* foto? B-)

V1z0R's rijmpje _O-
Goed, plan van aanpak: Afblijven van suiker, in het begin in ieder geval 2x per week sporten.

Ik ben zo bang dat die dietist zo'n optimel en andere light zooi fanaat is...
pi_95022055
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik woon in zuid west zuid holland. :P
Mooie tekst overigens. :D

En *O* voor Progje's broek!
Te ver weg! :P

Een andere:
'Je bent geen Henk, geen Piet, geen Klaas, geen Wim, waarom is je username niet gewoon Kim?'
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 4 april 2011 @ 14:09:34 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022058
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Goed, plan van aanpak: Afblijven van suiker, in het begin in ieder geval 2x per week sporten.

Je hoeft toch niet klakkeloos op te volgen wat de diėtist zegt? En als je het er niet mee eens bent, neem je gewoon een andere.

Zelf vind ik een diėtist echt overbodig. Hier lijstjes posten en commentaar krijgen werkt minstens zo goed ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_95022070
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er vanaf nu maar gewoon iedere dag een hele berg buikspieroefeningen in ga gooien ofzo. Verder kan ik niets vanwege die enkel die ik niet mag belasten. Of ik zou grond oefeningen moeten doen, maar dat werkt volgens mij ook niet zo voor 1 been.

Verder hoop ik dat mijn snel opbouwen theorie een beetje klopt. In principe zou je zelfs vanaf niets in een half jaar naar een halve marathon moeten kunnen trainen, dus dat zou goed moeten komen.
Ik ga zo;n geweldig mooie halve marathon lopen (de Royal Parks Half, gaat door alle parken van Londen heen O+) dat ik desnoods kruipend over de finish ga. :P
Wauw echt super!! Met je vastberadenheid zal je vast niet kruipend over de finish gaan, haha!
  maandag 4 april 2011 @ 14:10:01 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022076
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Te ver weg! :P

Een andere:
'Je bent geen Henk, geen Piet, geen Klaas, geen Wim, waarom is je username niet gewoon Kim?'
Zeg, laat je nog wat ruimte over, want andere mensen willen ook wel wat schrijven :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 april 2011 @ 14:10:17 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95022087
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Klinkt goed! :Y

En ach, dan kan je hem altijd nog peren he! :P Heeft ie geen website waarop iets van z'n ideologieėn staat?
pi_95022093
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeg, laat je nog wat ruimte over, want andere mensen willen ook wel wat schrijven :P.
_O-
  maandag 4 april 2011 @ 14:10:51 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95022109
En ik ga ook buikspieroefeningen doen. Denk dat ik dat steeds na het lopen ga doen (3 keer per week dus), dan heb ik iig ook geen spierpijn als ik weer ga hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')