Eerst langs de balie! Succes!quote:Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik gebruik normaal zelden pijnstillers...
Maar ik ga weer naar m'n volgende afspraak hobbelen..
Ik heb niet eens geklaagd vanochtend toen ze mijn voet in een andere stand gingen duwen!quote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Soms vind ik dat hier best veel pijnstillers worden gebruikt...
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Soms vind ik dat hier best veel pijnstillers worden gebruikt...
quote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nadeel van bijna nooit pijnstillers gebruiken is dat ALS je een keer echt wat nodig hebt, je meteen paashazen ziet enzo
My bad...quote:
Ik ben al van de wereld bij 200mg ibuprofen, schrok me vorig jaar wild toen een vrouw die de helft van mij woog even 1200mg downde op een nuchtere maagquote:Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sterkte ermee, DaDtje!![]()
Nadeel van bijna nooit pijnstillers gebruiken is dat ALS je een keer echt wat nodig hebt, je meteen paashazen ziet enzo
Ben je zo duizelig dan? Hoe komt dat?quote:Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Sterkte DaD, en straks lekker uitrusten!
Boh, ik ben zo gaar als wat maar ik moet echt voor morgen nog een stuk scriptie inleveren. Nou ja, zo lang ik stilzit word ik tenminste niet al te duizelig.
Mwah, 20 paracetamolletjes en je kunt je lever/n weggooien.quote:Op maandag 4 april 2011 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Paracetamol is relatief onschuldig en ik kan echt niet functioneren als ik flinke koppijn heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, 20 paracetamolletjes en je kunt je lever/n weggooien.20 paracetamol in één keer ja, maar als je er af en toe 1 of 2 neemt zijn ze een stuk onschuldiger dan ibuprofen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de wereld?quote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
My bad...
[..]
Ik ben al van de wereld bij 200mg ibuprofen, schrok me vorig jaar wild toen een vrouw die de helft van mij woog even 1200mg downde op een nuchtere maag
Heb het al een paar dagen, soort van half ziek. Gewoon hard toe aan vakantie, denk ik. Gelukkig gaan we morgen ook een weekje weg.quote:Op maandag 4 april 2011 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je zo duizelig dan? Hoe komt dat?
Geen idee, ik slik ze beide niet. Van ibu krijg ik last van de spijsvertering.quote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
20 paracetamol in één keer ja, maar als je er af en toe 1 of 2 neemt zijn ze een stuk onschuldiger dan ibuprofen toch?
eensquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
Ongiklachten => omega's. Fixed.
Stom woord, ongi.
1 pilletje en een half uur later lig ik te pittenquote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van de wereld?Als ik iets neem is het minimaal 400mg, want als ik dan toch al iets slik moet de pijn ook echt weggaan. Andere verschijnselen heb ik er nog nooit van gehad. Alleen mag ik nu eigenlijk geen ibu meer en heeft paracetamol bij mij niet zoveel effect, dus de laatste jaren neem ik ze bijna nooit meer. Vroeger had ik regelmatig last van migraine en dan pakte ik ze toch gewoon hoor, van een paar ibuprofen ga je echt niet dood en maagklachten heb ik er ook nog nooit van gehad. Zoals LB ook zegt, met die koppijn kon ik echt niks meer, dus dan moet je toch iets.
[..]
Heb het al een paar dagen, soort van half ziek. Gewoon hard toe aan vakantie, denk ik. Gelukkig gaan we morgen ook een weekje weg.
Ik gebruik dat woord, omdat jullie het een stom woord vindenquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
Ongiklachten => omega's. Fixed.
Stom woord, ongi.
Ja, maar jij bent van de andere kantquote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord, omdat jullie het een stom woord vinden. Sommige woorden die anderen hier gebruiken (bijv vriendlief en manlief) vind ik ook stom
![]()
.
Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet magquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef V1z0R het volgende:
Hoe bevalt plan Jatje Maria? Al verschil merkbaar?
Ik was al bang voor die opmerking, maar daar heeft het niks mee te makenquote:
In mijn hoofd is dat de hond die heen en weer rende en toen werd verzwolgen door de watermassa, hij kon vast heel goed zwemmen en is toen gered.quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-bazin-herenigd.html
Aww
Eigenlijk is dit wat overdrevenquote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet mag![]()
![]()
Verschil, mweh, niet echt, maar het plan is ook pas afgelopen donderdag ingegaan! Zo rap gaat het niet ben ik bang
Sorry to burst your bubble, maar het is niet die hond (quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef conleche het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dat de hond die heen en weer rende en toen werd verzwolgen door de watermassa, hij kon vast heel goed zwemmen en is toen gered.Eind goed, al goed.
Voor de hond dan. Japan zelf heb ik voorlopig van mijn lijstje met te bezoeken landen gestreept......
Nooit erover nagedacht waarom wij die woorden gebruiken? Hmm?quote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik gebruik dat woord, omdat jullie het een stom woord vinden. Sommige woorden die anderen hier gebruiken (bijv vriendlief en manlief) vind ik ook stom
![]()
.
Ja? Je schijnt wel strálend uit Fukushima terug te komen anders!quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Japan zelf heb ik voorlopig van mijn lijstje met te bezoeken landen gestreept......
Hij kan toch op dat dak geklommen zijn, Miss glas half leeg en zijn haar blond hebben geverfd?quote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble, maar het is niet die hond () maar een hond die op een dak ronddobberde.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja? Je schijnt wel strálend uit Fukushima terug te komen anders!
Ook niets van de drang naar suikers? Na 3 dagen te zijn gestopt met cola was de trek er aan al weg bij mij...quote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het best zwaar, vooral omdat ik nu even niet mag![]()
![]()
Verschil, mweh, niet echt, maar het plan is ook pas afgelopen donderdag ingegaan! Zo rap gaat het niet ben ik bang
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindtquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nooit erover nagedacht waarom wij die woorden gebruiken? Hmm?
*boks*quote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook niets van de drang naar suikers? Na 3 dagen te zijn gestopt met cola was de trek er aan al weg bij mij...
Neem af en toe nog wel eens een cola of Dr Pepper, maar doe met een fles makkelijk 3 dagen, waar die eerder binnen 3 uur wel eens op was
OMG OMG OMG OMG OMG OMGquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindt.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om mij te pesten iig, want ik heb nooit eerder gezegd dat ik dat stomme woorden vindt.
[..]
Vik!!!!quote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik vond het al ineens erg koudquote:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |