Mooi!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 17:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje... Ik blijf maar eten vandaag.
O: 2x brood met paté
T: koffie met melk
L: 2x brood met kaas en margarine
T: banaan
T: 1 snee brood met smeercamembertspul
T: appel met magere yoghurt, koffie met melk
D: aardappelpuree met broccoli en vegading
T: kiwi als ze al rijp zijn, hopelijk niks anders
Zou je zoiets als een "magnetronappel" ook in een pannetje kunnen maken? Ik heb daar zo'n zin in, maar mijn magnetron is stuk.
Oh ja, natuurlijk...quote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef Syrena het volgende:
[..]tuurlijk. Zo maken ze al eeuwen appelmoes, moet je 'm alleen wat eerder van het vuur halen!
Ik zit nu al de hele tijd z'n naam te oefenenquote:
Oeh! Welke docent? Pm magquote:Op maandag 4 april 2011 17:39 schreef Syrena het volgende:
GnorfmomentIk zit net in de kantine (die ik niet zo mag noemen) te eten, naast een docent. Echt zo'n heel daftig type, heeft me al eens subtiel tussen neus en lippen door laten weten dat ie eigenlijk in Italie woont maar af en toe heen en weer reist om hier les te geven. Vraagt ie op een gegeven moment of ik ook informatievaardigheden geef, dus ik keistoer, alsof ik weet waar ik 't over heb: "Ja! Morgen weer twee lessen, eentje Engelstalig en eentje NL, module 2"
Hij: "Jaja, dan zit je bij mij"
Oeps, ja weet ik veel
Whehehe. Dus nu ga ik snel even alles nog maar eens doornemen. Slik.
Een aanrijding?quote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef loveli het volgende:
mensen die het gek vinden dat ik een schadeformulier wil hebben als ze tegen me aanrijden
mensen die beweren dat ze alleen maar stopten omdat ik toeterde
Heb schadeformulier. Met handtekening. En de politie weer afgebeld.
Mensen zijn liev hèquote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef loveli het volgende:mensen die het gek vinden dat ik een schadeformulier wil hebben als ze tegen me aanrijden
mensen die beweren dat ze alleen maar stopten omdat ik toeterde
Heb schadeformulier. Met handtekening. En de politie weer afgebeld.
Wat asociaal zeg. Hoe heb je hem zover gekregen om het formulier in te vullen? Politie?quote:Op maandag 4 april 2011 18:06 schreef loveli het volgende:
Niks aan de hand, want ik heb goede bumpers, maar de andere partij weigerde iets in te vullen omdat 'ie geen schade zag. Later beweerde 'ie dat 'ie me helemaal niet had geraakt en alleen was gestopt omdat ik toeterde. Toen werd ik link.
* MarMar pruttelt met je moeder mee!quote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n moeder belde zonet. Nog voor ze opgehangen had was ze al tegen m'n vader aan het pruttelen omdat ik had gezegd dat ik morgen gewoon les ga geven..
Yup, 0900-tuig gebeld. Duurde daarna nog een dik kwartier voor we aan invullen toekwamen. Op het oog had ik ook geen schade, maar hij zat goed tegen me aan en dan wil ik gewoon een ingevuld schadeformulier. Het heeft wat moeite gekost. En ik ga dus nooooit meer op weg zonder tasje met alle papieren en formulieren, ook al is het maar 500 meter.quote:Op maandag 4 april 2011 18:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat asociaal zeg. Hoe heb je hem zover gekregen om het formulier in te vullen? Politie?
Mijn vorige lease-auto's hebben heel veel krassen, deukjes en lakschade opgelopen, zonder dat ook maar ooit 1 iemand een briefje achter de ruitenwissers heeft achtergelaten. Dat heeft mij tig keer mijn eigen risico gekost.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n moeder belde zonet. Nog voor ze opgehangen had was ze al tegen m'n vader aan het pruttelen omdat ik had gezegd dat ik morgen gewoon les ga geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |