Hihi, yup. Is nu tentamenweek, dus dan is het sowieso extra flexibelquote:Op maandag 4 april 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Docenten hebben het maar gemakkelijk: vroeg klaar, veel vakantie...
Ik was eigenlijk sarcastisch, maar goedquote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, yup. Is nu tentamenweek, dus dan is het sowieso extra flexibel
Maar ze is vast heel aardigquote:Op maandag 4 april 2011 16:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scheelt wel een bijzettafel! In dit geval een hele eettafel zelfs
Ohquote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk sarcastisch, maar goed.
Joh, komt goed! Ik rijd al 12 jaar en heb nog nooit een eigen auto gehad he... Dit wordt dus misschien m'n 1e. Misschien.quote:
Please please please koop dan een echte auto, jeweetz, eentje met echte bumpers en een kreukelzone.quote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Joh, komt goed! Ik rijd al 12 jaar en heb nog nooit een eigen auto gehad he... Dit wordt dus misschien m'n 1e. Misschien.
Oh ik snap die rolschaatsopmerking nu pasquote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Joh, komt goed! Ik rijd al 12 jaar en heb nog nooit een eigen auto gehad he... Dit wordt dus misschien m'n 1e. Misschien.
Ben je gestopt met hardlopen? Zie ik je nooit meer over posten.quote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Sportenwas weer fijn
15 minuten op de spinfiets, 15 minuten op de crosstrainer en 20 op stepsapparaat en daarna nog 50 situps
oh, en dáárna nog met de boodschappen sjouwen![]()
nu heb ik honger
Die hebben we alquote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Please please please koop dan een echte auto, jeweetz, eentje met echte bumpers en een kreukelzone.
Fixedquote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef Syrena het volgende:
Spannend XM!
Muergh, is het nog geen woensdagMorgen eerst 2x lesgeven, lessen die ik nog nooit gedaan heb. 1x Engelstalig en 1x NL. En net hoor ik van mijn collega ook nog dat hun docent erbij is
en die is vroeger Engels docent docent Engels geweest NOES, iemand die kan overbrieven dat ik slecht lesgeef
en dan 's middags weer in de auto, wegomleidingen AAAAAH en dan solliciteren. En daarna ga ik mooi naar huis, kan me niks schelen dat 't dan pas half vier is ofzo
![]()
Mijn trillend ooglid is trouwens weer terug, vreemd he
is uiteraard weer 's versloft door drukte, maximaal 1 keer in de week gegaanquote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je gestopt met hardlopen? Zie ik je nooit meer over posten.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fixed.
En komt vast goed. Je doet je best en meer kun je niet doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |