quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Een van de zeventien op de lijst die voor het eerst gaanquote:
Volgens mij wordt de line-up écht niet minderder per jaar. Elk jaar komen mensen weer klagen na een lichting namen en zeggen dat ze blij zijn dat ze niet gaan of dat ze overwegen niet te gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef user_friendly het volgende:
gelukkig vallen de namen dit jaar weer wat tegen tot nu toe. Ik heb dit jaar en vorig jaar door het snelle uitverkopen geen kaartjes kunnen krijgen maar vind het steeds minder erg worden. Ik ben 6 keer geweest waarvan 5 achterelkaar (laatste in 2009 dus) en de line up werd steeds magerder naarmate het festival sneller was uitverkocht. Net of er dan geen moeite meer gedaan hoeft te worden. Neemt niet weg dat ik de sfeer van het festival wel erg zal missen
Gdn, n dn mn klnkrs ht nt mrquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je toetsenbord spoelen!
Nee, lukt ook niet me toe te voegen. Wil er wel supergraag op enzo! Wordt de 5e keer voor mij.quote:
Wilde een beetje tegenwicht geven tegen al die hippies hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef TWP het volgende:
Kut TT
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #20 - Arctic Monkeys!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #21 - Miles Kane!
Zo'n 10 topics terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef conobram het volgende:
Wanneer starten de onzinnige discussies weer over welke kleur de bandjes we zullen krijgen en welke camping het beste is?
Agree.quote:
Nee, patat met satesaus is niet te eten man. Geef mij 's ochtends maar een broodje tonijn en 's avonds Grieks.quote:
Had hem al gezien jaquote:
Ja dit jaar ook Grolsch voor mij. We hadden Export bij ons, maar wisten wij veel dat je dat Grolsch voor ijskoud om kan ruilenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik neem vooral grolsch mee en voor de rest bijna niks kost alleen maar sjouwtijd.
Ik ga lekker met de auto dit jaar en als het goed is zit ik met 2 personen in de auto dus mijn auto zal als pakezel gebruikt worden. Loop wel een paar keer heen en weer, de eerste keer alleen met een tent naar het terrein lopen, ideaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik neem dit jaar meer sterke drank, minder bier (zat aan de max vorig jaar), en een lichtere tent mee.
Bijzonder lopen sjouwen vorig jaar, dat gaat mij niet weer gebeuren.
Wij hadden gelukkig (toevallig) wat Grolsch mee. Maar voor de laatste dag hadden we al 3 dagen six packjes Dommelsch in de tent staan. dat spul was niet meer te drinken zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dit jaar ook Grolsch voor mij. We hadden Export bij ons, maar wisten wij veel dat je dat Grolsch voor ijskoud om kan ruilen
Dat is dan niet meer te zuipen neequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wij hadden gelukkig (toevallig) wat Grolsch mee. Maar voor de laatste dag hadden we al 3 dagen six packjes Dommelsch in de tent staan. dat spul was niet meer te drinken zeg.
Zodra LWL opent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef conobram het volgende:
Wanneer starten de onzinnige discussies weer over welke kleur de bandjes we zullen krijgen en welke camping het beste is?
Wat voor tent heb jij dan? Ik ga dit jaar de 3-persoons quechua tent van mn pa meenemen, die kan je als rugzak op je rug doen. Verder heb ik bij de ikea een steekwagen aangeschaft, zo eentje:quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik neem dit jaar meer sterke drank, minder bier (zat aan de max vorig jaar), en een lichtere tent mee.
Bijzonder lopen sjouwen vorig jaar, dat gaat mij niet weer gebeuren.
Oja ik herinner me nu weer dat ik voor sinterklaas een koffer met wieltjes heb gekregen om bier in t doen voor naar lowlands enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat voor tent heb jij dan? Ik ga dit jaar de 3-persoons quechua tent van mn pa meenemen, die kan je als rugzak op je rug doen. Verder heb ik bij de ikea een steekwagen aangeschaft, zo eentje:
[ afbeelding ]
Onderin leg ik een tray met 24 halve liters Best Bier of Schultenbrauer en daarbovenop dan mijn tassen. Ik neem ook een klein emmertje mee waar ik koud water in doe en dan blikjes bier (koud bier) Nog bedankt aan diegene die mij die tip had gegeven
Poeh, dat karretje zou ik niet te zwaar beladen, dan zakt die door zijn wielen heen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat voor tent heb jij dan? Ik ga dit jaar de 3-persoons quechua tent van mn pa meenemen, die kan je als rugzak op je rug doen. Verder heb ik bij de ikea een steekwagen aangeschaft, zo eentje:
[ afbeelding ]
Onderin leg ik een tray met 24 halve liters Best Bier of Schultenbrauer en daarbovenop dan mijn tassen. Ik neem ook een klein emmertje mee waar ik koud water in doe en dan blikjes bier (koud bier) Nog bedankt aan diegene die mij die tip had gegeven
Dus als je dit jaar iemand op de dijk met een ikea steegwagen, een krat schultenbrau, een emmer aan zn hand en een tent op zijn rug ziet: dat ben ik![]()
Ach daar verzin ik wel iets opquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Poeh, dat karretje zou ik niet te zwaar beladen, dan zakt die door zijn wielen heen.
Goed idee, de laatste keer was er ook zo'n karretje met van die kleine wielen kapot, nou dat was flink sjouwen voor die gasten.quote:
Was dat jouw karretje? Ik heb vorig jaar mensen een partij zuur zien kijken toen dat karretje door z'n wielen gingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Goed idee, de laatste keer was er ook zo'n karretje met van die kleine wielen kapot, nou dat was flink sjouwen voor die gasten.
Ik heb geen karretje, misschien dit jaar eens gebruiken. Afgelopen jaar was ik er niet, iets met een verloren kaartjequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Was dat jouw karretje? Ik heb vorig jaar mensen een partij zuur zien kijken toen dat karretje door z'n wielen ging
wtf had je die niet teruggevonden? zoiets kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb geen karretje, misschien dit jaar eens gebruiken. Afgelopen jaar was ik er niet, iets met een verloren kaartje
*kuch*quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zoiets, of met tie-wraps het gewicht verdelen.
Tie wrapsquote:
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat ik die bij het opruimen heb weggegooid, ver voor LL.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf had je die niet teruggevonden? zoiets kan ik me herinneren
Precies dat dacht ik ook laatst met m'n OV-chipkaart. En wat vond ik terug net nadat ik gebeld had om hem te laten blokkerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat ik die bij het opruimen heb weggegooid, ver voor LL.
Altijd jammer dat soort dingen. Dit jaar ligt in hij een kluisje met andere belangrijke papieren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik ook laatst met m'n OV-chipkaart. En wat vond ik terug net nadat ik gebeld had om hem te laten blokkeren
IJsblokjes!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als je dit jaar iemand op de dijk met een ikea steegwagen, een krat schultenbrau, een tent op zijn rug en een emmer aan zn hand ziet: dat ben ik![]()
Dat doet me denken aan Werchter vorig jaar, een groep Belgen daar hadden echt een gigantische vrieskist bij zich. Je moest over de rand hangen om tot de bodem te komen. Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat ding daar gekregen hebben, die moet echt dieplood gewogen hebben. Maar de drank die eruit kwam was wel heerlijk koud.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als jij de vriezer regelt, regel ik de ijsblokjes. Deal?
Hadden ze geen elektriciteit nodig of hebben ze dat op werchter?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Werchter vorig jaar, een groep Belgen daar hadden echt een gigantische vrieskist bij zich. Je moest over de rand hangen om tot de bodem te komen. Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat ding daar gekregen hebben, die moet echt dieplood gewogen hebben. Maar de drank die eruit kwam was wel heerlijk koud.
Ze hadden er droogijs in liggen. Het was gewoon een grote metalen (volgens mij) bak met droogijs erin. Ze deden er ook een beetje vaag over, hoe ze dat ding daar gekregen hadden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hadden ze geen elektriciteit nodig of hebben ze dat op werchter?
Dan had je het kaartje kunnen laten blokkeren en een nieuwe laten opsturenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat ik die bij het opruimen heb weggegooid, ver voor LL.
idd, dat hadden we een tijd terug nog uitgezocht in dit topicquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan had je het kaartje kunnen laten blokkeren en een nieuwe laten opsturen![]()
Joh, dat deden ze dus niet. Daar heb ik heus wel voor gebeldquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan had je het kaartje kunnen laten blokkeren en een nieuwe laten opsturen![]()
Serieus? Bij mij wel! Ik ben heus niet zomaar bijdehand hoor, heb het zelf ook meegemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Joh, dat deden ze dus niet. Daar heb ik heus wel voor gebeld
Ik heb geen idee waarom ze dat niet deden, misschien omdat het kort dag was. Ik kwam er een week van te voren achter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij wel! Ik ben heus niet zomaar bijdehand hoor, heb het zelf ook meegemaaktKon toen op de dag zelf met mijn paspoort een nieuw kaartje ophalen. Raar dat dat bij jou niet kon dan
Het echte kaartje vond ik maanden later weer terug
Ik een dag van tevoren dus dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ze dat niet deden, misschien omdat het kort dag was. Ik kwam er een week van te voren achter.
Zou zomaar kunnen, er staat ook gewoon in de voorwaarden dat ze geen kaartjes opnieuw opsturen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik een dag van tevoren dus dat kan het niet zijnRaar verhaal... Bij mij was het 2 jaar geleden, misschien zijn ze nu strenger ofzo?
Weet je dat dat eigenlijk stiekem heel erg stoer en totaal des Lowlands zou zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:37 schreef Beaudelaire het volgende:
Het schijnt dat ze bezig zijn om George Michael te boeken. Hij heeft net een nieuw album uit.
PiRANiA heeft gisteren een script ervoor geschrevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:49 schreef TWP het volgende:
Wie heeft dat link-bestandje gemaakt in Dropbox? Pro hoor.
Het zal vast heel simpel zijn maar ik ben nogal een drama in dat soort dingen
Het is een site waarop je een account aanmaakt en vervolgens bestanden met elkaar kunt delen. We hebben een Lowlands 2011 map waarin we downloadlinks zetten zodat je makkelijk alle albums kunt vinden. Als je een account aanmaakt op dropbox.com en me een PM stuurt met je geregistreerde e-mail adres kan ik je uitnodigen zodat je ook bij de bestanden kuntquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:23 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat dropbox? Zie het steeds voorbij komen maar geen idee wat het is
Wat een bullshit. Lowlands is in het boeken van bands net zo mainstream als andere festivals en in veel gevallen falen ze enorm hard omdat ze grappige thema avonden moeten verzinnen zoals met het Nederlandse lied of iets dergelijks. Bovendien, het laatste album van George Michael dateert van 2004.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, er staat ook gewoon in de voorwaarden dat ze geen kaartjes opnieuw opsturen.
heruitgave. Dateert van ongeveer 3 weken terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Lowlands is in het boeken van bands net zo mainstream als andere festivals en in veel gevallen falen ze enorm hard omdat ze grappige thema avonden moeten verzinnen zoals met het Nederlandse lied of iets dergelijks. Bovendien, het laatste album van George Michael dateert van 2004.
Maar ik hoor iedereen hier over bergen bier dat ze mee naar binnen nemen, terwijl je officieel in Pinkpop een 12packje mee mag nemen. En, waarom hoef jij niet langs de officiele ingang?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:18 schreef MB88 het volgende:
Neen, strenger. Maar volgens mij heb ik nog nooit de officiele ingang hoeven nemen
jup, de beveiliging maakt er een sport van om alle regels zo streng mogelijk te handhaven (zo krijgen we 'respect voor het gezag'quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef Jaytonism het volgende:
Is Lowlands minder "streng" met drank meenemen, dan Pinkpop is?
Ik neem aan dat je de verkeerde quote?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Lowlands is in het boeken van bands net zo mainstream als andere festivals en in veel gevallen falen ze enorm hard omdat ze grappige thema avonden moeten verzinnen zoals met het Nederlandse lied of iets dergelijks. Bovendien, het laatste album van George Michael dateert van 2004.
Radiohead?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:11 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga ook met een kar dit jaar want whisky en bier en tent en tas.
Verder:
RADIOHEAD KOMT
DEPECHE MODE KOMT
Hé kijken we een beetje uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
Alleen moet arctic monkeys daar dan optreden ipv radioheadradiohead
Nee man, niet eens door een vage bron, dus dit is allemaal ongefundeerd gezeverquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef Jaytonism het volgende:
Radiohead is nog niet bevestigd, of wel?
Aangepastquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef theodoor9 het volgende:
Will and the People staat gepland voor de zaterdag, althans volgens hun eigen myspace.
Ik ben blijquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:17 schreef friekin_ het volgende:
Hehe, mensen die mij klakkeloos geloven.
En! Waarom is niemand blij met depeche mode :p
Hawly shit, wist helemaal niet dat daar een film van wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Net Berlin Calling gezien en nu heb ik er weer fucking veel zin in.
#sarcasme?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja hij's vet, wel echt raar en totaaaal niet wat ik had verwacht.
quote:
Ik zie dat ik er nog niet tussen sta.. En we zitten al aan deeltje 19, heb al heel wat voorpret gemist.. (Het is mijn 7e keer trouwens, ik kon mijzelf er niet tussen zetten)quote:
Laat Alex Turner en Miles Kane maar een Last Shadow Puppets optreden doen idd!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Is er een kans aanwezig voor een suprise act van The Last Shadow Puppets??
De voorpret is nu pas echt begonnen vind ik eigenlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik zie dat ik er nog niet tussen sta.. En we zitten al aan deeltje 19, heb al heel wat voorpret gemist.. (Het is mijn 7e keer trouwens, ik kon mijzelf er niet tussen zetten)
Nee, maar wel een terechte opmerking.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef rubbereend het volgende:
oja had ik al gezegd dat Gold Panda moet komen?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Geen Arcade Fire op Lowlands
Velen hoopten op hun komst, Lowlands-directeur Van Eerdenburg incluis. Maar Arcade Fire laat het festival dus links liggen. Dat laat Bente Bollmann, marketing manager van Lowlands, weten op zijn persoonlijke Twitter-pagina.
http://www.lowlove.nl/nieuws/geen-arcade-fire-op-lowlands
Jammer hoor. Maargoed, nog genoeg leuks overquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Velen hoopten op hun komst, Lowlands-directeur Van Eerdenburg incluis. Maar Arcade Fire laat het festival dus links liggen. Dat laat Bente Bollmann, marketing manager van Lowlands, weten op zijn persoonlijke Twitter-pagina.
Slecht nieuwsquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Jammer had wel leuk geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Welke dan? Want ik heb het idee dat er niet zoveel mogelijkheden zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Niet eens zo erg van Arcade Fire. imo kunnen er veel leukere afsluiters geboekt worden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:59 schreef frank07 het volgende:
Aardig interview met Siriusmo na zijn optreden op 5 Days Off:
http://thekoolkids.com/2011/04/01/siriusmo-interview/
Voor de Lowlandsganger een interessante quote:
[..]
o.a. Chemical Brothers, Strokes en Radiohead ja (Pulp vink niet zoveel, Editors lijkt me onwaarschijnlijk). Verder ons aller Daft Punk uiteraard. Al vind ik stiekem The Strokes ook niet echt Headliner materiaal, maar dat zijn er eigenlijk nog maar weinig tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:22 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Welke dan? Want ik heb het idee dat er niet zoveel mogelijkheden zijn.
Chemical Brothers, The Strokes, Pulp, Radiohead, Editors (deden geloof ik 1 ander festival in augsutus).
Jij niet dit jaar?quote:
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 3 april 2011 10:09 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Chemical Brothers trouwens ook meer dan welkom...
haha. Ik had me kaarten voor de melkweg verkocht. Hadden op het laatste moment geen zin meerquote:Op zondag 3 april 2011 15:38 schreef julian6 het volgende:
.
Chase & Satus gister was hard, mogen nog wel een keer op LL komen
Het ging erg hard los, zo hard dat ik de helft van het optreden maar vanaf het balkon heb aangeschouwdquote:Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef Tatser het volgende:
[..]
haha. Ik had me kaarten voor de melkweg verkocht. Hadden op het laatste moment geen zin meer
Het was echt fucking hard! Mijn vriend heeft er zelfs nog een schram aan overgehouden maar het was wel lekker. Nog een keertje op LL zou ik ook geen probleem vinden (ook al zal het wel niet, maar toch)quote:Op zondag 3 april 2011 16:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het ging erg hard los, zo hard dat ik de helft van het optreden maar vanaf het balkon heb aangeschouwd
http://www.festivalinfo.n(...)tatus_naar_Lowlands/quote:Het Londense producerduo Chase & Status stond gisteravond in de Amsterdamse Melkweg en zou zichzelf hier hebben bevestigd voor Lowlands. Ook de elctro-act Modeselektion - het nieuwe project van Modeselektor - zou naar het festival komen.
De tekst 'Weve acknowledged that there will be a big chance of Modeselektion being on the Lowlands festival line-up this year' schittert onderaan een recent interview op Thekoolkids.com.
Ik heb het niet gehoord. Jij wel julian? Op het einde werd er iets verteld over een afterparty in Club Air maar niks over Lowlands dacht ik.quote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.n(...)tatus_naar_Lowlands/
nee niet gehoord, maar een vriend van mij werd ziek dus ook ff buiten gestaan.quote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord. Jij wel julian? Op het einde werd er iets verteld over een afterparty in Club Air maar niks over Lowlands dacht ik.
Edit: 20 en 21 augustus staan ze op V Festival, zou dan alleen op de vrijdag kunnen, hmm.
2 Dagen dezelfde act op 1 festival?quote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef Soulagement het volgende:
Edit: 20 en 21 augustus staan ze op V Festival, zou dan alleen op de vrijdag kunnen, hmm.
V festival wordt op 2 locaties gehouden. De bands staan de ene dag op locatie A en de volgende dag op locatie B. De rest van de bands doet t precies andersom.quote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
nee niet gehoord, maar een vriend van mij werd ziek dus ook ff buiten gestaan.
Zou wel tof zijn als ze kwamen!
[..]
2 Dagen dezelfde act op 1 festival?
wat is dat nou voor uitmelkerijquote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef portie het volgende:
[..]
V festival wordt op 2 locaties gehouden. De bands staan de ene dag op locatie A en de volgende dag op locatie B. De rest van de bands doet t precies andersom.
Zeker, alleen jammer dat moshpits gewoon écht níks voor mij zijn. Het was ook gewoon te druk, voelde me net een ingeblikt sardientje af en toe.quote:
Het was echt té druk idd. Wist ook niet dat het uiteindelijk toch uitverkocht was. Pits zijn ook helemaal niks voor mij, gelukkig hadden we wel een redelijke plek aan de zijkant op de verhoging.quote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor uitmelkerij
[..]
Zeker, alleen jammer dat moshpits gewoon écht níks voor mij zijn. Het was ook gewoon te druk, voelde me net een ingeblikt sardientje af en toe.
Melkweg + uitverkocht = altijd kut.quote:Op zondag 3 april 2011 19:11 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Het was echt té druk idd. Wist ook niet dat het uiteindelijk toch uitverkocht was. Pits zijn ook helemaal niks voor mij, gelukkig hadden we wel een redelijke plek aan de zijkant op de verhoging.
En ik weet wel zeker dat ze niks over LL gezegd hebben tegen het publiek. Misschien tegen iemand persoonlijk? Ik weet iig niet waar het gerucht vandaan komt.
Thanks, ik heb me 2 dagen af lopen vragen wat er nou op dat plaatje stond wat ik zo leuk vondquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Thanks, ik heb me 2 dagen af lopen vragen wat er nou op dat plaatje stond wat ik zo leuk vondNou kan ik vanavond weer slapen.
Die zag ik ooit live in een uitverkochte Melkwegquote:
KT Tunstall mag van mij eigenlijk wel langskomenquote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, bij KT Tunstall kon ik nog wel lekker staan.
ik stond eerst in het midden achterin, maar toen ze begonnen werd ik daar weggedrukt. Toen even buiten een sigaretje gerookt en daarna boven op het balkon gaan staan waar het geluid weer tegenvielquote:Op zondag 3 april 2011 19:11 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Het was echt té druk idd. Wist ook niet dat het uiteindelijk toch uitverkocht was. Pits zijn ook helemaal niks voor mij, gelukkig hadden we wel een redelijke plek aan de zijkant op de verhoging.
Dit idd, voor driekwart gevuld is perfect. Maar ze willen winst maken hequote:
Ik zag op mijn podiuminfodinges dat ze op Lowlands staan, ik heb ze eens gezien in het voorprogramma van Paolo Nutini. Beetje vage lui maar wel chille muziekquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef theodoor9 het volgende:
Will and the People staat gepland voor de zaterdag, althans volgens hun eigen myspace.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 20:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
KT Tunstall mag van mij eigenlijk wel langskomen
quote:Op maandag 4 april 2011 09:42 schreef PiRANiA het volgende:
Lowlandsnieuws: Sterke geruchten rondom Chase & Status, Modeselektor en Twin Shadow http://tinyurl.com/3dq3xto
Wat niemand gehoord heeftquote:Chase & Status stond afgelopen weekend in de Melkweg en zou daarbij gezegd hebben ook op Lowlands te staan.
Lijkt het op jaquote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zelfbevestiging Lima-bandje?
http://www.myspace.com/swingzazou
Ja, al krijg ik nog geen goede query werkendquote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt het op ja. Via google gevonden?
Inderdaad, ze maakten er wel een feestje van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Het slechtste wat ik ooit gezien was de Blood Hound Gang, wel vermakelijk maar baggerslecht
Aangepastquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef theodoor9 het volgende:
Volgens de website van Rise Against staan ze gepland voor de vrijdag
Van mij mogen ze op Lowlands rondlopen. Is weer 's wat anders dan tegen die dixies aan plassen..quote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef PiRANiA het volgende:
Ieder individu welkom op Lowlands maar als CDA moet je je na de BTW verhoging op cultuur NIET laten zien. Check http://bit.ly/fl0wzH
Moving targetsquote:Op maandag 4 april 2011 22:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Van mij mogen ze op Lowlands rondlopen. Is weer 's wat anders dan tegen die dixies aan plassen..
Modeselektor neemt dan een hele groep artiesten van z'n label mee. Net als 5daysoff, de zgn. Modeselektion. Onderaan dit interview staat het ook. http://thekoolkids.com/2011/04/01/siriusmo-interview/quote:Op maandag 4 april 2011 09:42 schreef PiRANiA het volgende:
Lowlandsnieuws: Sterke geruchten rondom Chase & Status, Modeselektor en Twin Shadow http://tinyurl.com/3dq3xto
Siriusmo is heel erg vet.quote:P.S. Weve acknowledged that there will be a big chance of Modeselektion being on the Lowlands festival line-up this year.
Dus grote kans voor Modeselektor, Apparat, Hudson Mohawke, Siriusmo, Kyle Hall en Pearson Sound (heeft zichzelf ook nog eens los bevestigd).quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Modeselektor neemt dan een hele groep artiesten van z'n label mee. Net als 5daysoff, de zgn. Modeselektion. Onderaan dit interview staat het ook. http://thekoolkids.com/2011/04/01/siriusmo-interview/
[..]
Siriusmo is heel erg vet.
Edit: Ooh al gepost
quote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Glij al blij van mijn stoel bij alleen de gedachte.
Damn, jij doet wel grondig research zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:20 schreef friekin_ het volgende:
Gerucht erbij?
Eric Van Eerdenburg
Naked&famous paradiso
Zojuist op facebook. En ik heb het idee dat hij bijna alles bezoekt dat evt. op LL komt.
Hij is mijn vriend op fbquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:43 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Damn, jij doet wel grondig research zeg
Ben er niet echt kapot van, maar ben dan ook niet zo'n fan van Electro, vind het voor even wel leuk, maar op den duur gaat het me vervelen.quote:
Dit dus, ook mooi dat bruno mars op RW staat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef N-E-R-D het volgende:
OFWGKTA staat naast Reading ook op Rock Werchter, nu moeten ze wel naar lowlands komen
En Ke$ha!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit dus, ook mooi dat bruno mars op RW staat.
Is dat die gast van die chille hiphop nrs? Zou echt vet zijn als die kwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef N-E-R-D het volgende:
OFWGKTA staat naast Reading ook op Rock Werchter, nu moeten ze wel naar lowlands komen
die bassquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:47 schreef vault_tec het volgende:
heel het nummer incl. clip is geniaal maar vanaf 1:49 tot 2:00
bazenshowquote:
Gisterenavond was het 40 jaar OOR-feest in Paradiso, waar onder andere The Naked And Famous optraden. Ik vond het zelf ook wel een Lowlands-band. Evenals Morning Parade, die er ook stond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:20 schreef friekin_ het volgende:
Gerucht erbij?
Eric Van Eerdenburg
Naked&famous paradiso
Zojuist op facebook. En ik heb het idee dat hij bijna alles bezoekt dat evt. op LL komt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit dus, ook mooi dat bruno mars op RW staat.
Jij snaptquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
bazenshowik zie 'm al rondspringen in de bravo
Lees: een user heeft ze er bij gezetquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef willemwaus het volgende:
Lastfm geeft aan dat chase and status wederom aanwezig is op LL..!?
Zag 'tquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lees: een user heeft ze er bij gezet.
Mensen blij maken met een dooie musquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lees: een user heeft ze er bij gezet.
Voeg deze maar tegelijk toe op je lijstjequote:Op woensdag 6 april 2011 07:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Straks maar eens die namen opzoeken en luisteren. Ik loop achter
http://www.lowlove.nl/nieuws/twee-zelfbevestigingen-voor-lowlandsquote:Dat wordt nog een leuke tongbreker voor de presentatoren van Lowlands, die nieuwe zelfbevestigingen voor LL11. Uit Groot-Brittannië komt dj SBTRKT, de Fransen leveren feestband The Inspector Cluzo af.
Dat melden beide acts op hun MySpace. Daarin laat SBTRKT, dat gelukkig voor de presentatoren kennelijk als Subtractone wordt uitgesproken, dat hij op zaterdag 20 augustus present is. Hij stond eerder al op STRP Festival en op Eurosonic.
The Inspector Cluzo heeft het in zijn blog over 'the notorious Lowlands festival'. Op hun Franstalige site herhalen ze die bewering.
JA! Ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen op zoek naar kaarten of...?
Van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Fuszy het volgende:
Misschien Kanye West naar Lowlands?
http://www.festivalinfo.n(...)ugustus_naar_Europa/
Aha, if so, dan weer een extra reden om mijn kaart in de verkoop te gooien... ;:Pquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Fuszy het volgende:
Misschien Kanye West naar Lowlands?
http://www.festivalinfo.n(...)ugustus_naar_Europa/
Van mij ook niet hoor, maar het zou wel kunnen als hiphop artiest. Ik denk en hoop dat hij te duur is.quote:
Jay-Z en Snoop dog hebben er ook gestaan. Lijkt me ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van mij ook niet hoor, maar het zou wel kunnen als hiphop artiest. Ik denk en hoop dat hij te duur is.
Nice!!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef vaasinbloem het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)nieuw-festival-pitch
ik ook 1!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen op zoek naar kaarten of...?
Je hoeft niet naar kanye te gaanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:48 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ik vind veel goed op lowlands, maar als kanye west komt zal hij toch echt moeten wegduiken voor mijn schoen!
Dat klopt, maar we moeten toch iets doen zodat hij zeker weten nooit meer terug komt en het geld aan goede bands word besteedt?quote:
Doe dan maar iets zoals OFWTGKA.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we moeten toch iets doen zodat hij zeker weten nooit meer terug komt en het geld aan goede bands word besteedt?
Laat Kanye West lekker thuis bijven, heb niks met Hip Hop / Rap maar Beastie Boys is daarop een uitzondering! Wat een heerlijk nummer! denk dat ze ook meer passen op een festival.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef N-E-R-D het volgende:
Nieuwe Beastie Boys:
Ik hoop het zo hard hè..
DIE ZIJN LIVE ECHT DE BOM.quote:
Mits hij zijn hippe poppy rotzooi thuis laat.quote:
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoorde het ja! Ze klonken best grappigquote:
Nice, niet meer dan terecht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja! Ze klonken best grappig![]()
"Lowlands is de ultieme droom" Aldus de gelogeerde aap, we wachten af
niks ipv Keesquote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dode mui5 mag ook wel weer komen. De komende tien jaar. Vaste act ipv Kees van Hondt. En Richie erbij.
vind ik ook zo'n superpluspunt aan lowlands, het geluid is gewoon overal prima geregeldquote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, het leek echt van overal te komen, echt dope
Ik weet dat. Nee, ze zijn niet duurder, maar ze hebben weinig keuze en bijvoorbeeld Pall Mall kan snel op zijn waardoor je verplicht Malboro mag gaan roken.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
vind ik ook zo'n superpluspunt aan lowlands, het geluid is gewoon overal prima geregeld
vraagje, weet iemand of sigaretten op LL duurder zijn dan in de winkel hier?
Ik heb nog nooit wat anders dan marlboro kunnen kopen! Gelukkig is de gold advance nog wel te doen voor de lucky strike rokers onder ons.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat. Nee, ze zijn niet duurder, maar ze hebben weinig keuze en bijvoorbeeld Pall Mall kan snel op zijn waardoor je verplicht Malboro mag gaan roken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:08 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb daar gespaced op de muziek en het decor
Gosh echt hè.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Die hele Bravo zaterdagavond was 1 groot hoogtepunt.
lucky strikequote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat anders dan marlboro kunnen kopen! Gelukkig is de gold advance nog wel te doen voor de lucky strike rokers onder ons.
Sigaretten zijn overal in Nederland even duur. Mag niet duurder of goedkoper.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
vind ik ook zo'n superpluspunt aan lowlands, het geluid is gewoon overal prima geregeld
vraagje, weet iemand of sigaretten op LL duurder zijn dan in de winkel hier?
oh okequote:Op donderdag 7 april 2011 13:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sigaretten zijn overal in Nederland even duur. Mag niet duurder of goedkoper.
Echt, zelfs als ik stop met bevestigingen loopt festivalinfo nog achterquote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het Britse swingorkest Swing Zazou heeft zichzelf bevestigd voor Lowlands. Wat kunnen we verwachten? 'Expect to hear a kicking up-tempo live show with a full clarinet-led live band of trumpet, violin, helicon, guitar, double-bass, drums and live-mixed beats', aldus de groep.
http://www.festivalinfo.n(...)_Fryslan_Naked_Song/
Ja I know, maar wist niet of het al genoemd was want ik volg dit topic nauwelijks.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt, zelfs als ik stop met bevestigingen loopt festivalinfo nog achter
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef bibliophile het volgende:
ik wil kanye eigenlijk best wel zien op lowlands. liever dan die deadmau5 & techno/dubstep
pauper
Hahahaahahaaa!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef bibliophile het volgende:
nee, gewoon in contant geld
vorig jaar kreeg je ze in een leuk doosje
ik wil kanye eigenlijk best wel zien op lowlands. liever dan die deadmau5 & techno/dubstep
pauper
Heimweequote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Die hele Bravo zaterdagavond was 1 groot hoogtepunt.
Chef'Special zie ik ook wel zitten! De staat heb ik inmiddels al zo vaak gezien dat ik mijn tijd wel aan wat anders ga besteden, hoewel ze natuurlijk wel erg strak zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
In deze periode van namenstilte dan nog maar mijn Nederlands fabrikaat wishlistje droppen:
De Staat
Chef'Special
DeWolff
:-)
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef bibliophile het volgende:
nee, gewoon in contant geld
vorig jaar kreeg je ze in een leuk doosje
pauper
Nieuwe show ook al gezien?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Chef'Special zie ik ook wel zitten! De staat heb ik inmiddels al zo vaak gezien dat ik mijn tijd wel aan wat anders ga besteden, hoewel ze natuurlijk wel erg strak zijn.
Nee, nog niet. De staat was vorig jaar alleen al 5x in hoorn en omstreken, dus dan zal ik dit jaar nog wel een kans krijgen.quote:
Is cool, best wel vernieuwend weer hoor! Met die machine enzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De staat was vorig jaar alleen al 5x in hoorn en omstreken, dus dan zal ik dit jaar nog wel een kans krijgen.
Mee eensquote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
In deze periode van namenstilte dan nog maar mijn Nederlands fabrikaat wishlistje droppen:
De Staat
Chef'Special
DeWolff
:-)
ik zou er niet op rekenenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef alors het volgende:
wtf als Kanye komt en dat is zijn enige show in NL ga ik echt mijn ogen uit mijn hoofd huilen dat ik geen kaartjes heb
Denk dat dat laatste bullshit eigenlijk. Het eerste ook. Maar dat weet ik niet zeker uiteraard.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik zou er niet op rekenen
veels te deur en het lowlandspubliek zit daar helemaal niet op te wachten..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:24 schreef N-E-R-D het volgende:
Kanye West
Zie ik liever in Ahoy ofzo met een hele show, op lowlands 10x liever iets anders.
zeker dat er aan kanye een dik prijskaartje hangt. Ik zou er wel gaan kijken natuurlijk, ben best thuis in de hiphopquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk dat dat laatste bullshit eigenlijk. Het eerste ook. Maar dat weet ik niet zeker uiteraard.
maar
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |